Aangeboden alle pijlers

Supertrash voucher van 50 euro voor 35 euro

28-02-2017 12:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een waardebon van 50 euro van Supertrash die geldig is tot eind maart. Zelf heb ik niks met Supertrash helaas.

Voor 35 euro wil ik hem graag verkopen. Wie heeft interesse?
Wat voor een waardebon is het?

Van een geruild artikel? Of een cadeaubon?

Op papier? Met of zonder bewijs van aanschaf?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een pasje van creditcardformaat en heb hem gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Als je je pm aanzet kan ik je een privebericht sturen. Weel niet of ik dan een foto van het pasje kan sturen maar ga het proberen.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo! Ik ben geïnteresseerd in aanbieding . Ik hou heel erg van je forum, ik bleef gewoon op forums zoals hgh reviewer . Ik vind het leuk om hier bij je te zijn. ;) :rose:
anoniem_333719 wijzigde dit bericht op 02-08-2017 21:41
64.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:veensteker schreef op 28 februari 2017 @ 12:47:

Als je je pm aanzet kan ik je een privebericht sturen. Weel niet of ik dan een foto van het pasje kan sturen maar ga het proberen.Let je even op dat er geen code zichtbaar is op je foto? Dat bedoel ik niet rot naar sinnombre persoonlijk maar ik ben weleens tegengekomen dat iemand een foto plaatste en er een code opstond die iemand gebruikt heeft voor de eigenaar hem kon gebruiken..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Oh slim, Mw Theelepel, niet bij stilgestaan. Dankjewel.



Alind 1980 Wil je dan je pm aanzetten dan kan ik ze een privebericht sturen. Je kan ook mij een berichtje sturen met je naam en adres dan stuur ik je het nr van mijn bankrekening terug.
Dank voor je reactie.



Ik heb het idee dat het een soort onofficiële kortingskaart is, dus ik heb dan geen interesse. Toch bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Sinombre het is geen onofficiele kortingskaart. Het is een echte kortingskaart die ik bij aankoop van mijn telefoon heb gekregen. Ik wilde een Samsung 6 kopen maar met de waardebon die ik kreeg heb ik een Samsung 6 Edge gekocht. Als ik de waardebon voor 35 kan verkopen heb ik de Edge voor dezelfde prijs als de normale 6.



Ik heb hem eerst gratis aangeboden aan mijn schoondochter maar die koopt daar ook nooit.

Als je je mailadres geeft via een privebericht kan ik je een foto sturen.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer, de kadobon is nog niet verkocht. Ik zag dat sommige mensen de bon niet vertrouwden.



Het is een kadobon in de vorm van een creditcard en geldig tot eind maart. Ik kan een foto van de kaart sturen en evt ook een kopie van de mail van Coolblue waarin de kadobon vermeld staat. Uiteraard wel zonder mijn adresgegevens.



Ik had een 2e topic geopend omdat er op aangeboden zou weinig gekeken werd. Misschien willen de mods het topic naar mode verplaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven