Aanslag Stockholm, who is next

07-04-2017 16:02 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrachtwagen is in een drukke winkelstraat op de mensen ingereden.

Vreselijk waar gaat dit heen
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Er is wel bevestigd door een minister dat het een terroristische daad was.
quote:Filee schreef op 07 april 2017 @ 21:24:

Er is wel bevestigd door een minister dat het een terroristische daad was.dat zal, maar dat wil nog niet zeggen dat het om immigranten of vluchtelingen gaat. zo was de dader in Londen een geboren en getogen Engelsman. En 1 van de daders van parijs had de Franse nationaliteit
Alle reacties Link kopieren
Het zal weer een verward persoon zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gezien het weer een (vracht)wagen betrof die door een drukke winkelstraat reed... ga ik idd uit van een terroristische aanslag. Een copycat is gewoon echt wat minder aannemelijk in deze tijd.



Ik woon zeer nabij het park waar het bevrijdingsfestival wordt gehouden... vorig jaar ben ik er nog geweest met mijn zoontje... en hoe idioot ik het ook vind.. ik overweeg om dit jaar niet te gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 07 april 2017 @ 17:26:

Tering, wat schrikken weer. Deze aanslagplegers zijn echt de grootste losers, ze kunnen niet eens aan wapens komen. Ik zag dat er ook een hond is doodgereden. Vind ik ook echt zielig. In films vind ik het altijd erger als er iets met dieren gebeurt dan als er met mensen iets gebeurt. Dat gevoel heb ik nu ook, vind het raar en ongepast maar ik voel het wel zo.Zo voel ik het ook.
Het Viva forum is papaja.
De straat waar het gebeurde is normaal gesproken afgesloten voor verkeer. Die vrachtwagen had daar dus helemaal niet mogen rijden.
Alle reacties Link kopieren
quote:NymphadoraTonks schreef op 07 april 2017 @ 21:35:

[...]





Zo voel ik het ook.Ik ook.
quote:S-Meds schreef op 07 april 2017 @ 17:07:

[...]



o dan gaan we toch lekker speculeren daarover? lekker paniek zaaien? de kans dat je overllijdt door terrorisme is nog altijd kleiner dan de kans dat je overlijdt als gevolg van een val van je trap
Aanschouw de ideologie religie van de vrede.
Alle reacties Link kopieren
Het is altijd een verward persoon met altijd deze religie.





Ik heb wel cijfers zien dat het niet zo is.

fock mij dyslectia
quote:Antoon69 schreef op 07 april 2017 @ 21:57:

[...]



Is het niet waar dan?
Anyway.



Ze hebben inmiddels een verdachte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 07 april 2017 @ 22:21:

Anyway.



Ze hebben inmiddels een verdachte.En de rest is voorspelbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 07 april 2017 @ 21:28:

[...]



dat zal, maar dat wil nog niet zeggen dat het om immigranten of vluchtelingen gaat. zo was de dader in Londen een geboren en getogen Engelsman. En 1 van de daders van parijs had de Franse nationaliteitEn de IRA en ETA hebben (in Europa) vooralsnog veel meer slachtoffers gemaakt met terroristische aanslagen dan welke moslimgroepering dan ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:niesie schreef op 07 april 2017 @ 16:59:

Verschrikkelijk. Wij gaan er volgend weekend 3 dagen heen. Zo maar even overleggen met m'n man of we echt gaan.De kans dat er onderweg naar Schiphol wat gebeurt is groter hoor... (statistisch zijn er vandaag in de EU weer meer dan 70 verkeersdoden gevallen - uitgaande van een lineaire verdeling over het jaar).
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 07 april 2017 @ 22:30:

[...]





En de IRA en ETA hebben (in Europa) vooralsnog veel meer slachtoffers gemaakt met terroristische aanslagen dan welke moslimgroepering dan ook.Ja maahaar dat waren geen moslims dusssss dan telt dat niet. Alle moslims zijn eng en levensgevaarlijk dat zou je ondertussen toch moeten weten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:viva1966 schreef op 07 april 2017 @ 22:33:

[...]





De kans dat er onderweg naar Schiphol wat gebeurt is groter hoor... (statistisch zijn er vandaag in de EU weer meer dan 70 verkeersdoden gevallen - uitgaande van een lineaire verdeling over het jaar).





Wie heeft er een boodschap aan statistieken als je net op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats bent wanneer zo'n losgeslagen vol-idioot weer toeslaat.

Afschuwelijk weer wat er vandaag is gebeurd, ik vind de aanslagen in Europa nu wel erg snel op elkaar volgen
quote:Bobby-Pin schreef op 07 april 2017 @ 22:40:

[...]





Wie heeft er een boodschap aan statistieken als je net op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats bent wanneer zo'n losgeslagen vol-idioot weer toeslaat.

Afschuwelijk weer wat er vandaag is gebeurd, ik vind de aanslagen in Europa nu wel erg snel op elkaar volgen Ik laat me er niet bang door maken en ga morgen gerust met het vliegtuig terug naar Stockholm. Als je je daardoor laat tegenhouden, kun je nergens meer heen.
quote:viva1966 schreef op 07 april 2017 @ 22:30:

[...]





En de IRA en ETA hebben (in Europa) vooralsnog veel meer slachtoffers gemaakt met terroristische aanslagen dan welke moslimgroepering dan ook.en de russische seperatisten ook
quote:Filee schreef op 07 april 2017 @ 22:42:

[...]



Ik laat me er niet bang door maken en ga morgen gerust met het vliegtuig terug naar Stockholm. Als je je daardoor laat tegenhouden, kun je nergens meer heen.



Daar heb je ook wel weer gelijk in.

Goeie reis morgen
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 07 april 2017 @ 17:07:

[...]



o dan gaan we toch lekker speculeren daarover? lekker paniek zaaien? de kans dat je overllijdt door terrorisme is nog altijd kleiner dan de kans dat je overlijdt als gevolg van een val van je trapDat zijn van die doodsdoenders zulke uitspraken de kans dat je onder een bus komt en de val van de trap. Daarom kijk je ook uit.
quote:Bobby-Pin schreef op 07 april 2017 @ 22:58:

[...]





Daar heb je ook wel weer gelijk in.

Goeie reis morgen Dankje. Ik verwacht wel extreme veiligheidscontroles op het vliegveld van Stockholm.
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 07 april 2017 @ 23:05:

[...]





Dat zijn van die doodsdoenders zulke uitspraken de kans dat je onder een bus komt en de val van de trap. Daarom kijk je ook uit.Dit ja, je kunt met statistieken aan komen wat je wilt, feit is dat het steeds vaker voorkomt en je er tegenwoordig gewoon rekening mee moet houden. Als je dit niet doet ben je gewoon naïef.
quote:viva1966 schreef op 07 april 2017 @ 22:30:

[...]





En de IRA en ETA hebben (in Europa) vooralsnog veel meer slachtoffers gemaakt met terroristische aanslagen dan welke moslimgroepering dan ook.



Buiten Europa boeit niet?



Ik zou er een topic over openen.
quote:viva1966 schreef op 07 april 2017 @ 22:30:

[...]





En de IRA en ETA hebben (in Europa) vooralsnog veel meer slachtoffers gemaakt met terroristische aanslagen dan welke moslimgroepering dan ook.



Wat een rare maatstaf.

Het gaat toch niet om aantallen? Op een gegeven moment halen deze idioten die aantallen wel in hoor, mocht het zo doorgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven