Again? München.

22-07-2016 18:46 957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geschoten in winkelcentrum München.

Meerdere doden/gewonden wordt gemeld..
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me vreselijk, ga ff online naar info zoeken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Het hoeft niet om een terroristische aanslag te gaan...



Edit : nu.nl is geen betrouwbare bron. Is op sensatie gericht het nieuwssite
Alle reacties Link kopieren
Gaan we weer
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game
Natuurlijk wel vreselijk voor de slachtoffers en hun familie
Alle reacties Link kopieren
Twitter staat er vol mee
Alle reacties Link kopieren
quote:Foodislife schreef op 22 juli 2016 @ 18:51:

Twitter staat er vol mee Ja:( heb al een paar foto's/beelden gezien. Kan er niet meer naar kijken eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat bijna denken dat het copycats zijn. Mensen die al op het randje staan en door het nieuws over de rand gaan. Even afwachten op verder nieuws. Het kan natuurlijk ook een Tristan van der Vlis zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee he, niet alweer
Alle reacties Link kopieren
Ik word altijd een beetje nerveus van dit soort nieuws...
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game
quote:bethweeter schreef op 22 juli 2016 @ 18:52:

Je gaat bijna denken dat het copycats zijn. Mensen die al op het randje staan en door het nieuws over de rand gaan. Even afwachten op verder nieuws. Het kan natuurlijk ook een Tristan van der Vlis zijn.Precies
Alle reacties Link kopieren
quote:bethweeter schreef op 22 juli 2016 @ 18:52:

Je gaat bijna denken dat het copycats zijn. Mensen die al op het randje staan en door het nieuws over de rand gaan. Even afwachten op verder nieuws. Het kan natuurlijk ook een Tristan van der Vlis zijn.Want dat maakt het minder erg
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 22 juli 2016 @ 18:47:

Het hoeft niet om een terroristische aanslag te gaan...



Edit : nu.nl is geen betrouwbare bron. Is op sensatie gericht het nieuwssiteNu.nl maakt veel gebruik van het ANP en dat is wel betrouwbaar.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Het sprong net als "breaking news" bovenin mijn beeld. Ik word er naar van als ik alleen maar de titel lees, dan moet ik het bericht nog lezen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Robynn schreef op 22 juli 2016 @ 18:54:

Ik word altijd een beetje nerveus van dit soort nieuws...



Ik ook.

Het is nu al voor de derde keer dat ik rustig een programma kijk en dan krijgen ze ineens in hun oortje te horen dat er wéér iets gebeurd is. Schrik me de pleuris steeds. :(
Alle reacties Link kopieren
quote:bethweeter schreef op 22 juli 2016 @ 18:52:

Je gaat bijna denken dat het copycats zijn. Mensen die al op het randje staan en door het nieuws over de rand gaan. Even afwachten op verder nieuws. Het kan natuurlijk ook een Tristan van der Vlis zijn.Dat bedenk ik me dus ook, of een Breivik dat is vandaag precies 5 jaar geleden.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Foodislife schreef op 22 juli 2016 @ 18:54:

[...]





Want dat maakt het minder erg Rare conclusies trek jij
Alle reacties Link kopieren
De ene na de andere aanslag. Wat vreselijk.

Had het er vandaag nog met een collega over dat de aanslagen steeds dichterbij komen, alhoewel ze voor mij(n gevoel) nooit ver weg zijn geweest.
Ik heb 66 problemen en op z'n kop staan is daar 1 van.
Alle reacties Link kopieren
2016 is wel het toppunt als het gaat om aanslagen he.
Alle reacties Link kopieren
Volgens de NOS is er 1 dode geen 15
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:notalwaysdark schreef op 22 juli 2016 @ 18:52:

[...]





Ja:( heb al een paar foto's/beelden gezien. Kan er niet meer naar kijken eigenlijk.De foto's van mensen die bloedend op de grond liggen (en die constant geshowd wordt) is NIET in München, maar van een uit de hand gelopen overval in het verleden.
Alle reacties Link kopieren
Of het nou een terrorist is of een "gewoon persoon"...

Meerdere mensen beschieten en doden is in beide gevallen niet normaal.
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game
Alle reacties Link kopieren
quote:getailleerdbreinaaldje schreef op 22 juli 2016 @ 18:58:

De ene na de andere aanslag. Wat vreselijk.

Had het er vandaag nog met een collega over dat de aanslagen steeds dichterbij komen, alhoewel ze voor mij(n gevoel) nooit ver weg zijn geweest.Echt he. Het is niet eens meer de vraag óf het hier ook gaat gebeuren. Kwestie van tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Robynn schreef op 22 juli 2016 @ 18:59:

Of het nou een terrorist is of een "gewoon persoon"...

Meerdere mensen beschieten en doden is in beide gevallen niet normaal.Dit bedoelde ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven