Boston marathon attack

15-04-2013 21:43 784 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer raak, weer een aanslag. Zou het weer Al Qaida zijn? Nee toch?! Na iedere dag Noord-Korea in het nieuws gebeurd er dit zo onverwacht!



http://www.zie.nl/video/a ... athon-Boston/m1nzda2f1m9e
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het te vroeg is om er een partij aan te hangen die het gedaan zou kunnen hebben. Maar vreselijk is het wel, wat een nare beelden
Alle reacties Link kopieren
Alles is tegenwoordig Al-Qaida...
Alle reacties Link kopieren
ps. Er mist een H in de OP.
Inderdaad, nare beelden. Triest voor de mensen daar, die aan het genieten waren van een groot sportevenement.



Ik wacht alleen liever even op wat meer informatie voor ik er wat van kan zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Nee is ook nog te vroeg maar wel makkelijk misschien voor andere groeperingen, de hele wereld iedereen keek naar Noord-Korea immers...maar goed speculaties.
Alle reacties Link kopieren
Stream van ABC news, een 3e bom door politie afgegaan.



http://abcnews.go.com/Live/
Alle reacties Link kopieren
Boston marathon attack??? Wat een stemmingmakerij gelijk met zo'n titel.

Je weet nog helemaal niks, misschien was het wel een gasexplosie of vuurwerk of wat dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook nog "gewoon" een gasexplosie zijn. Laten we niet gelijk gaan wijzen of zeggen dat het een terroristische daad is.
Kan gasexplosie zijn, maar op meerdere plekken is dat toeval?
Alle reacties Link kopieren
Kijk dan gewoon naar de stream zou ik zeggen, stemmingmakerij
Televaag begon gelijk over 'bomexplosies' terwijl ze op CNN nog over een mogelijke gasexplosie ofzo hebben. Stemmingmakerij.
Alle reacties Link kopieren
Stemmingmakerij ja. Het kan ook 1 gek zijn. Zie Pim Fortuin.... Oordeel toch niet zo snel.
Alle reacties Link kopieren
Ja zo'n titel is stemmingmakerij en al wijzen naar iets, terwijl je nog niks weet. Ik kijk nu ook CNN en daar hebben ze het niet over een attack of wat dan ook.



2 explosies maken een gasexplosie minder waarschijnlijk denk ik, maar dan nog weet je niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 15 april 2013 @ 22:00:

Stemmingmakerij ja. Het kan ook 1 gek zijn. Zie Pim Fortuin.... Oordeel toch niet zo snel.Ik zeg toch ook nergens dat het zo IS? Het is een gedachte van mij, of het zo kunnen zijn, aangezien jullie niet mijn gedachten kunnen lezen, schrijf ik het hier op. Logisch toch?
Rtl4 heeft het ook over bom en dat het lijkt op een aanslag.
Ik kijk ook CNN. Er zouden 2 doden zijn en 22 gewonden. Er zijn twee explosies geweest.
Alle reacties Link kopieren
Een gasexplosie is natuurlijk niet zo heel waarschijnlijk. Is wel erg toevallig: op twee plekken tegelijk. Op de dag van de marathon. Aan de finish.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Gravinnetje, en wat denk je van Anders Breivik?
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk...
Alle reacties Link kopieren
12 doden inmiddels..



Wat een drama, gelijk die angst weer..
Be the change you want to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Twee explosies bij de finish line. Veel camera's, dus.

Herkomst nog niet bekend.

Volgens CNN nu 2 doden en 23 gewonden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
CNN zegt twee doden, Sophine.
Inmiddels wel achtentwintig gewonden.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er sprake van 3 thuisgemaakte explosieven. Dat las ik net op de livestream van nrc. Dus ik denk helaas wel een aanval.
Zeg maar Spijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven