Boston marathon attack

15-04-2013 21:43 784 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer raak, weer een aanslag. Zou het weer Al Qaida zijn? Nee toch?! Na iedere dag Noord-Korea in het nieuws gebeurd er dit zo onverwacht!



http://www.zie.nl/video/a ... athon-Boston/m1nzda2f1m9e
Alle reacties Link kopieren
Dat is wat jij denkt.

Hij ziet er, afgezien van zijn been, behoorlijk goed uit.



Maar laat mensen zelf maar oordelen.
.
Alle reacties Link kopieren
En er werd in Boston NIET aangegeven dat er een oefening was. Dat staat nergens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 25 april 2013 @ 21:25:

En er werd in Boston NIET aangegeven dat er een oefening was. Dat staat nergens.



Er zijn vele getuigen die zeggen dat er werd geroepen dat er een oefening aan de gang was. Zie links eerder in dit topic.

Voor de bom afging, en vlak erna. Het is zelfs omgeroepen.
.
Alle reacties Link kopieren
Hou er gewoon mee op. Echt waar, ik weet hoe moeilijk het is. Maar het enige waar Impala op uit is, is publiciteit voor haar gedachtenkronkels en theorieën. Elke keer als je op 'verstuur bericht' klikt (en ik weet hoe moeilijk het soms is dat niet te doen), heb je weer een shot publiciteit gegeven aan dit querulantengedrag.



Gewoon: niet doen. Sinds de maatregelen van de Mods staat Impala er sowieso alleen voor. Echt waar. Bespaar jezelf de frustratie. Podium weg, en Impala galoppeert weer ergens anders heen, geloof me.



Sowieso, als er iets is dat niet gaat gebeuren is het wel dat Impala toegeeft dat ze ernaast zit. Dat kan ook helemaal niet, aangezien alles mogelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Snap nog altijd niet waarom je niet gelooft in de FEITEN die er zijn.

En het is ook een FEIT dat de man in rolstoel op dit moment in het ziekenhuis ligt.



En het belangrijkste feit is dat broer 2 heeft BEKEND de aanslagen te hebben gepleegd.
quote:impala schreef op 25 april 2013 @ 21:25:

Dat is wat jij denkt.

Hij ziet er, afgezien van zijn been, behoorlijk goed uit.



Maar laat mensen zelf maar oordelen.





Nou inderdaad. Het valt eigenlijk best wel mee. Waar zeuren we eigenlijk over. Een paar stompjes, je leven verwoest, het trauma. Maar ach, het is toch allemaal nep en wij zijn dom en naief als we geloven dat het echt is. Hoe zielig kun je zijn. Nee, dan die mensen die hun achtjarige zoon zogenaamd hebben verloren. Niet huilen hoor mensen het was maar nep.



Triest Impala, heel triest.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmicky schreef op 26 april 2013 @ 10:35:

[...]





Triest Impala, heel triest.



Als het niet nep is, is het heel triest ja.

Als het wel nep is ook



Dus je hebt groot gelijk met deze opmerking.
.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of het wat toevoegt, ik heb deze aflevering zelf nog niet gezien maar het gaat er in elk geval wel over:

http://www.youtube.com/watch?v=cA-q6nL_eTE

De rest van de aflevering kun je heel makkelijk wel in de rechterkolom vinden.

(Verder doe ik niet mee, hoor. Ik kwam het toevallig tegen toen ik weer aan het downloaden was voor mijn media archief.)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven