Dank zij Rutte is het minder minder minder

03-04-2014 20:09 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank zij minister Rutte gaan de verzorgingshuizen, (waar hulpbehoevende ouderen in hun laatste kamertje wonen), dicht.



Verzorgingstehuizen moeten sluiten want Rutte roept "ik wil minder minder minder ouderentehuizen". Oudjes moeten hun kamer UIT en thuis gaan/blijven wonen,met kans op vereenzaming enz.



Zal hij de oudere hulpbehoevende nu ook gerust stellen dat ze er niet uit hoeven? Zij hebben vast maar één paspoort.

Door de sluitingen ook nog eens tig werkelozen erbij, terwijl Assher met de miljoenen leurt om de werkeloosheid te bestrijden vallen de werkelozen met meer meer meer.



En jaarlijks 900 miljoen naar Turkije gaat. Ten koste van...???



Waar kan ik een discriminatieformuliertje invullen?
LOEP ME MAAR aub.
Catfight?
Alle reacties Link kopieren
Missie, ik heb je wat vragen gesteld, zou je daar even op kunnen antwoorden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou, 21 minuten geleden

Laten we eerlijk wezen, hoe lullig ook, het hele systeem van "vooruitgang" werkt gewoon niet meer als het maar drukker en drukker wordt in de wereld en mensen maar ouder en ouder worden. Uiteindelijk zullen ouderen weer bij de kinderen in huis moeten gaan wonen, zoals het altijd was.......

We hebben de top van de welvaart wel bereikt...lees...achter ons liggen onderhand.Dat denk ik dus ook. Hier op het platteland gebeurt het trouwens steeds meer dat kinderen bij de ouders gaan inwonen en andersom en voor de meeste werkt het. Ook wel handig, oppas/KDV/VSO/BSO en ouderenzorg op één adres.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 03 april 2014 @ 20:45:

[...]





bla bla bla bla.........

Ga je nog ergens iets inhoudelijks zeggen, of is je vocabulaire leeg nu? Waar dient dit topic eigenlijk toe?



Als men iets roept moet men in mijn optiek een aantal regels aanhouden



1) Moet dit gezegd worden?

In dit geval zou dat een ja kunnen zijn

2) Moet dit door MIJ gezegd worden?

In dit geval is dit een absolute nee, wegens algeheel afwezig zijn van ook maar enige vorm van kennis over de materie en achtergronden

3) Moet dit NU gezegd worden?

Ook niet gezien de afgelopen week en de hetzes rond deze topics en wat dat vooral niet opleverde
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 03 april 2014 @ 20:46:

mods, als jullie wijs zijn, doe de boel nu maar alvast sluiten. Er is geen 'vraag' zoals ze opperde in jullie Mod topic, ze reageert nergens inhoudelijk, het is weer puur een roeptoeterend reltopic.Die vraag die ik vanmorgen stelde op het Mod.topic ging over een andere vraag. En dat is inmiddels al opgelost met het "gelijke kappen" topic. Dus daar hoef ik niet onnodig een topic om te openen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Dus open je onnodig dit topic... Duidelijk.



Kortom, zinloos, nutteloos en wederom een TO die niets maar dan ook niets inhoudelijks te melden heeft as usual. Je wil geen discussie, je wil roepen. LB.....



En vanwege die hitler- en gaskraan opmerking heb ik je gestaft ook.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 april 2014 @ 20:48:

[...]





Dat denk ik dus ook. Hier op het platteland gebeurt het trouwens steeds meer dat kinderen bij de ouders gaan inwonen en andersom en voor de meeste werkt het. Ook wel handig, oppas/KDV/VSO/BSO en ouderenzorg op één adres. Ja oke, maar daar is ook wel de ruimte om iets aan te bouwen of nog enigszins gescheiden te leven. Ik zie mijn ouders niet inwonen in ons rijtjeshuis. Los van dat ik geen voorzieningen beneden kan maken zoals een badkamer of extra slaapkamer als ze slecht ter been zijn. Je ouders in huis nemen is niet altijd een haalbare kaart.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 03 april 2014 @ 20:43:

[...]



Net zo'n stomme opmerking. Ten eerste omdat het appels en peren is en tang op een varken ten tweede omdat de man nooit kinderen heeft gekregen. Ah, en daarbij is deze absoluut permaban waardig. Die andere opmerking (ook niet grappig) is dat dan weer niet. Niet handig, want zoals je hebt gelezen in het modtopic wordt dit topic al in de gaten gehouden. Deze opmerking is een brug of drie te ver in mijn optiek. Je gaat nergens inhoudelijk op in dus hele 'vraag'/'topic' doet niet eens ter zake terwijl je in het mod topic liet doorschemeren dat het heul belangrijk was en dat je een vraag had. Ik zie de vraag nergens....Ik was inderdaad verbouwereerd door zo'n onmenselijk rotopmerking van...hoe heet zo ook alweer? Anyway ik vind het de smerigste opmerking die ik op dit forum ooit heb gehoord. Wat stellen de stomme woorden van Wilders naast die opmerking over euthanasie dan nog voor?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een twee slaapkamer bungalow met een badkamer en mijn schoonmoeder woont bij ons in.

Niet altijd makkelijk maar goed te doen hoor.

Vroeger woonden ze ook met 7 man in een huisje, waarom kan dat nu niet meer?

Omdat mensen dat niet willen.
Alle reacties Link kopieren
Missie, kun je mijn vragen van pagina 1 beantwoorden, dank je wel.



(2e keer)
Alle reacties Link kopieren
Jezusmina, lekker inhoudelijk TO.

Het zijn de domste mensen weer die het hardst schreeuwen
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 03 april 2014 @ 20:54:

[...]





Ja oke, maar daar is ook wel de ruimte om iets aan te bouwen of nog enigszins gescheiden te leven. Ik zie mijn ouders niet inwonen in ons rijtjeshuis. Los van dat ik geen voorzieningen beneden kan maken zoals een badkamer of extra slaapkamer als ze slecht ter been zijn. Je ouders in huis nemen is niet altijd een haalbare kaart.En als je enig kind bent van gescheiden ouders...moet je ma en pa die zich niet kunnen zien of luchten op het logeerkamertje parkeren terwijl je zelf tot 67 jaar moet werken en de kleinkinderen op moet vangen omdat de kinderen de kinderopvangkosten te hoog vinden?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op donderdag 03 april 2014 20:55 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="adorabull in "Dank zij Rutte is het minder minder minder"" class="messagelink">adorabull schreef op 03 april 2014 @ 20:43</a>:</b>

[...]



Net zo'n stomme opmerking. Ten eerste omdat het appels en peren is en tang op een varken ten tweede omdat de man nooit kinderen heeft gekregen. Ah, en daarbij is deze absoluut permaban waardig. Die andere opmerking (ook niet grappig) is dat dan weer niet. Niet handig, want zoals je hebt gelezen in het modtopic wordt dit topic al in de gaten gehouden. <b>Deze opmerking is een brug of drie te ver in mijn optiek</b>. Je gaat nergens inhoudelijk op in dus hele 'vraag'/'topic' doet niet eens ter zake terwijl je in het mod topic liet doorschemeren dat het heul belangrijk was en dat je een vraag had. Ik zie de vraag nergens....</div></blockquote><span style=" color: #1E54C9;">Ik was inderdaad verbouwereerd door zo'n onmenselijk rotopmerking van...hoe heet zo ook alweer? Anyway ik vind het de smerigste opmerking die ik op dit forum ooit heb gehoord. Wat stellen de stomme woorden van Wilders naast die opmerking over euthanasie dan nog voor?</span> Really? Daar is jouw gaskraan opmerking een lachertje bij? Dan heb je echt ergens een afslag of drie gemist in je leven TO
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mijn ouders prima luchten en zien. Heerlijke mensen en ik heb ze liever hier dan in een tehuis. Dus die kun je lekker jezelf aanrekenen en niet mij
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
't Is natuurlijk niet voor niets dat de aanhang van deze partij zo geslonken is, en ook van de PvdA trouwens.



Veel heeft dat overigens niet geholpen, want deze aanhang (zowel van VVD en PvdA) moet ergens heen en vloeit dan af naar D66, die opzwelt als een ballon en zo mogelijk nog snodere plannen heeft wat betreft horigheid aan EU en dus uitholling van de democratie.



Dat was overigens geheel voorspelbaar. Zodra D66 weer in de regering komt zullen de kiezers weer terugvloeien naar hun oorspronkelijke partijen. Er verandert niets omdat er geen echte keuze is. De partijen verschillen slechts in onbenullige details van elkaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma woonde ook bij ons in vroeger, had ook geen apart woongedeelte. Mijn moeder werd heus weleens gillend gek van haar, maar aan de andere kant kon ze daarom wel werken. Toen waren er nog geen KDV's enzo.



Ik snap ook niet zo goed waarom dat niet meer kan. We hebben jaren geleden ook een Surinaamse familie in de straat gehad bij wie de grootouders inwoonden, gewoon rijtjeshuis, niks groter als dat van ons.



Misschien is het wel goed om weer een beetje terug te gaan naar zorgen voor elkaar in plaats van de individuele samenleving, alsof dat zo'n feest is.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik hoofdletters moet gaan gebruiken
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 03 april 2014 @ 20:21:

Missi_M, ben jij actief in de politiek? Als in daadwerkelijk zelf actie nemen?

Doe jij aan vrijwilligerswerk in die verzorgingshuizen waar je over praat?



Of klaag je alleen maar?



ps, ik heb de mods gevraagd om die irritante hoofdletters uit je titl te halen.Je werd toch moe van dit topic...waarom kwel je jezelf zo om toch te blijven?



Je eerste vraag? Is of-topic



Je tweede vraag: Doe ik toch



Je derde vraag: Nee geen vrijwilligerswerk in die huizen



Je vierde vraag: Ja ik klaag terecht...maar niet zo hard als de mensen die achter de burgemeester (die jaren niets ondernam) aan huppelden



Jou ps: beantwoord ik met volgende posting:



quote:viva-amber schreef op 03 april 2014 @ 20:21:

Ah ja je gevoel voor humor is al afgestorven.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
crosspost
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 03 april 2014 @ 20:56:

Jezusmina, lekker inhoudelijk TO.

Het zijn de domste mensen weer die het hardst schreeuwen Ja ik geloof dat je daar gelijk in hebt
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ah, ja dat had ik al verwacht.

Maar of je actief bent in de politiek is een off topic vraag in een topic waarin je klaagt over het huidige kabinet?



Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m, 4 minuten geleden



En als je enig kind bent van gescheiden ouders...moet je ma en pa die zich niet kunnen zien of luchten op het logeerkamertje parkeren terwijl je zelf tot 67 jaar moet werken en de kleinkinderen op moet vangen omdat de kinderen de kinderopvangkosten te hoog vinden?



Naar het armenhuis ermee?



Misschien als familiewaarden terugkeren in plaats van het heersende YOLO, dat er minder scheidingen plaatsvinden. Tegenwoordig wordt maar verwacht dat alles betaald wordt, het is niet meer op te hoesten. De gouden eeuw is weer even voorbij en komt pas over een eeuw of wat terug. Jammer, deal with it. Doorgaan op de voet waarmee we nu bezig zijn kan toch niet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Oh, zegt dat dan gewoon TO!!



Resume:

Dus omdat jij je ouders niet kunt luchten noch zien ben je boos dat er een (heel beperkt) aantal verzorgingstehuizen moet sluiten omdat je als de dood bent dat je ouders een beroep op jou moeten doen en dat is allemaal Rutte's schuld.....





Nou snap ik 'm!
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull, 7 seconden geleden

Oh, zegt dat dan gewoon TO!!



Resume:

Dus omdat jij je ouders niet kunt luchten noch zien ben je boos dat er een (heel beperkt) aantal verzorgingstehuizen moet sluiten omdat je als de dood bent dat je ouders een beroep op jou moeten doen en dat is allemaal Rutte's schuld.....





Nou snap ik 'm!Helder.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 03 april 2014 @ 21:05:

Ah, ja dat had ik al verwacht.

Maar of je actief bent in de politiek is een off topic vraag in een topic waarin je klaagt over het huidige kabinet?



Heb je wat kunnen vinden zie ik.



Je vroeg me of IK politiek-actief was. Het gaat me in eerste plaats over de ouderen in het tehuis, egaal of ik in de gemeenteraad zit of op ander vlak politiek-actief ben.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven