Dank zij Rutte is het minder minder minder

03-04-2014 20:09 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank zij minister Rutte gaan de verzorgingshuizen, (waar hulpbehoevende ouderen in hun laatste kamertje wonen), dicht.



Verzorgingstehuizen moeten sluiten want Rutte roept "ik wil minder minder minder ouderentehuizen". Oudjes moeten hun kamer UIT en thuis gaan/blijven wonen,met kans op vereenzaming enz.



Zal hij de oudere hulpbehoevende nu ook gerust stellen dat ze er niet uit hoeven? Zij hebben vast maar één paspoort.

Door de sluitingen ook nog eens tig werkelozen erbij, terwijl Assher met de miljoenen leurt om de werkeloosheid te bestrijden vallen de werkelozen met meer meer meer.



En jaarlijks 900 miljoen naar Turkije gaat. Ten koste van...???



Waar kan ik een discriminatieformuliertje invullen?
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 29 mei 2014, 23:17 (Update: 30-05-14, 07:27



Noodklok over ouderenzorg



Veel ouderen die revalidatiezorg nodig hebben, komen sinds een wetswijziging van vorig jaar onnodig in een ziekenhuis terecht. Ze zouden eigenlijk rechtstreeks naar een revalidatiecentrum moeten, maar de wet staat dat niet meer toe. De Nederlandse Vereniging voor Klinische Geriatrie (NVKG) luidt de noodklok in Nieuwsuur.



In het actualiteitenprogramma zei NVKG-voorzitter Peter Jue dat er jaarlijks 5000 onnodige ziekenhuisopnames zijn van ouderen die bijvoorbeeld een heup hebben gebroken of een herseninfarct hebben gekregen. Ze zouden eigenlijk via de huisarts direct naar een verpleeghuis kunnen, maar die weg is nu afgesloten; ze moeten volgens de nieuwe regels eerst worden opgenomen in een ziekenhuis.



Lichte gevallen

Sinds de wetswijziging van vorig jaar valt geriatrische revalidatiezorg, de ouderenzorg, onder de Zorgverzekeringswet en niet meer onder de wet voor langdurige zorg, de AWBZ. De wijziging was bedoeld om te voorkomen dat lichte gevallen te gemakkelijk zorg zouden krijgen in een revalidatiecentrum; de centra zouden dan te veel belast worden. Maar volgens de NVKG leidt deze verandering tot schrijnende situaties.



Huisarts Geert Jan van Holten zegt in Nieuwsuur dat artsen nu soms onnodige ziekenhuisopnames creëren om te voldoen aan de regels van zorgverzekeraars. "Als ik tegen een patiënt moet zeggen: u moet eerst naar het ziekenhuis, anders wordt het niet vergoed en krijg ik het niet geregeld, dat is tenenkrommend."



"Schadelijke verhuizing"

Volgens Van Holten en de NVKG hoeven veel ouderen na een val of beroerte niet naar het ziekenhuis. Ze zijn beter af in een revalidatiecentrum. Door de 'verplichte' ziekenhuisopname moeten ze nu na een aantal dagen onnodig verhuizen naar een revalidatiecentrum en dat kan schadelijk zijn voor hun gezondheid.



Ook leidt de nieuwe regelgeving tot extra kosten, zegt de NVKG. Jue rekent voor dat een opname in het ziekenhuis gemiddeld 2000 euro kost. Met 5000 onnodige opnames van ouderen per jaar is dat jaarlijks een verspilling van 10 miljoen euro, zegt Jue.



Zowel de NVKG als het Nederlandse Huisartsen Genootschap heeft minister Schippers van Volksgezondheid geadviseerd de regelgeving aan te passen. Zij wacht nog op een advies van het Zorginstituut Nederland, dat deze zomer wordt verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Hulpbehoevende ouderen weggestuurd en binnenstromende asielzoekers zeer warm onthaalt en vertroetelt

Bedankt (s)links Nederislam



http://www.telegraaf.nl/b ... _ouderen_geweigerd__.html
Alle reacties Link kopieren
In de krant van vandaag:





Gepubliceerd:

Laatste update:

30 mei 2014 09:06

30 mei 2014 16:57



Mogelijk half miljard extra naar ontwikkelingshulp



Het kabinet reserveert 600 miljoen euro voor tegenvallers op de begroting en voor wensen van de bevriende oppositiepartijen. Van die reservering gaat mogelijk 500 miljoen euro naar Ontwikkelingssamenwerking.

Mogelijk half miljard extra naar ontwikkelingshulp Foto: ANP



Bronnen in Den Haag bevestigen berichtgeving daarover vrijdag in De Telegraaf.



In de Voorjaarsnota van minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën, het tussentijds overzicht over de uitvoering van de begroting van dit jaar, staat de reservering van 600 miljoen. Die is onder meer nodig omdat de Nederlandse economie als gevolg van een nieuwe internationale rekenmethode groter is dan eerder berekend.



Het budget voor Ontwikkelingssamenwerking - een percentage van de omvang van onze economie - kan daardoor stijgen en dat kan oplopen tot 500 miljoen euro extra. Of dat ook gebeurt is nog de vraag. De onderhandelingen over de begroting voor volgend jaar worden in augustus afgerond.



Verlagen



Het eerste kabinet-Rutte verlaagde de Nederlandse bijdrage aan Ontwikkelingssamenwerking al van 0,8 procent van het bruto binnenlands product naar 0,7 procent.



Het huidige kabinet Rutte II bezuinigt daar boven op vanaf dit jaar nog eens 750 miljoen euro per jaar en structureel 1 miljard euro vanaf 2017. Dit jaar geeft het kabinet 3,7 miljard euro uit aan ontwikkelingshulp. De ChristenUnie heeft er de afgelopen tijd steeds voor gepleit om de bezuinigingen te verzachten.



Tweede Kamerlid Joël Voordewind van die partij noemde het voor BNR ''winst'' als er 500 miljoen meer beschikbaar zou komen voor ontwikkelingshulp, al is er dan nog steeds per saldo sprake van een bezuiniging. De ChristenUnie gaat zich ervoor inzetten dat het bedrag van 500 miljoen beschikbaar komt voor ontwikkelingshulp. De crisis mag niet afgewenteld worden op de allerarmsten, zegt Voordewind.

Door: ANP
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Bij het nieuws vanavond: 55.000 ontslagen in de zorg, en nog niet klaar met ontslaan. kan makkelijk het dubbelle worden. Hulpbehoevende mensen zijn er kapot van omdat het personeel hard nodig is. Ouderen langer thuis te laten wonen en laten verzorgen door familie en buren lijkt niet te werken.
LOEP ME MAAR aub.
Tja, het geld voor de EU en ontwikkelingshulp/asielindustrie moet toch ergens vandaan komen
Ik wordt straks ontslagen. Mag ik met behoud van uitkering mijn buren (merendeel is hier 80+) gaan wassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 19 mei 2014 @ 20:05:

Vakantiebaan zorgmedewerkers na ontslag



Ontslagen zorgmedewerkers in Limburg worden in groten getale gevraagd om weer aan de slag te gaan bij hun oude werkgever. Maar wel als vakantiekracht en tegen een lager loon. „Waanzin” en „slecht getimed”, zeggen de vakbonden.



Door Eric Seuren



Om hoeveel werknemers het gaat, weten de bonden Abvakabo FNV, CNV Publieke Zaak, NU'91 en FBZ niet, maar ze zeggen veel meldingen van leden te krijgen. „Hoewel er op het eerste oog geen regels overtreden worden, verdient dit absoluut geen schoonheidsprijs. Het is te gênant voor woorden”, vindt Jacob Riepe, bestuurder Zorg van de CNV. „Eerst ontsla je mensen en dan haal je ze weer terug als goedkope vakantiekracht.”

De vakantiebaan weigeren is voor medewerkers geen optie, zegt Karim Skalli, bestuurder Zorg bij Abvakabo FNV. „Als ze via het UWV teruggevraagd worden, betekent weigering in veel gevallen korting op de WW-uitkering. Ze staan met de rug tegen de muur.”

Volgens de bonden speelt de situatie bij diverse zorginstellingen in de provincie, maar gaan de meeste meldingen over de grootste en dat is De Zorggroep. Skalli: „Behalve dat het heel vervelend is voor medewerkers, die zich afgedankt voelen, en toch weer terug keren, is hier ook sprake van zeer slechte timing. Je weet dat de druk op de organisatie in de zomer het grootst is. Waarom hebben ze daar dan geen rekening mee gehouden?”

CNV-collega Riepe noemt de instelling „op dit punt” een voorbeeld van hoe het niet moet. Bestuursvoorzitter Wouter van Soest van De Zorggroep bevestigt dat een deel van het ontslagen personeel komende zomer weer tijdelijk bij de instelling werkt. „We zijn elk jaar op zoek naar vakantiekrachten. Nu doet zich de situatie voor dat ook mensen die wij eerder ontslagen hebben, in aanmerking komen voor deze vacatures. Dat is voor sommige werknemers wrang, voor anderen juist fijn. Wij hebben de plicht om, als er vacatures zijn, die eerst voor te leggen aan medewerkers die we eerder hebben moeten laten gaan. We proberen hier zo goed mogelijk over te communiceren.”

Volgens UWV Limburg is de terugkeer van ontslagen medewerkers als vakantiewerker niet uniek voor de zorgsector „Het komt eigenlijk in alle branches voor. We adviseren altijd zo'n baan aan te nemen. Je weet immers nooit waar het toe kan leiden. Misschien wel weer tot een vast dienstverband”, zegt een woordvoerster.



Tijd Gepubliceerd op: 19.05.14 06:00, laatste update: 19.05.14 08:32



antw MM:Vakantiekrachten zijn meestal scholieren die voor een habbekrats een centje bijverdienen (meestal in de schoonmaak) omdat de schoonmakers met vakantie zijn. Nu worden beroepskrachten als vakantiekracht gebruikt/misbruikt in hun eigen werk.Ik zie dat ik hier nog niet heb bijgeschreven. Dat nieuws over die bestuurders in die zorggroep wiens eigen salaris met tienduizenden euro werd verhoogd.



Bestuursvoorzitter Wouter van Soest (vorig jaar ging zijn salaris groeien naar 261.000 euro) noemde de salarisverhoging "misschien een beetje naïef"



7 juni 2014

Meer loon top Zorggroep schandalig’

Terwijl afgelopen weken ontslag is aangevraagd voor 476 medewerkers, zagen de bestuurders van de Zorggroep hun salaris met tienduizenden euro’s stijgen. Wouter van Soest kreeg vorig jaar 261.038 euro, zijn collega Frank Rijnders 302.150 euro. Dat staat in het jaarverslag 2013………………Op 11 juni komt de Inspectie voor de Gezondheidszorg praten over de anonieme melding van een medewerker, die signaleert dat door de ontslaggolf en een personele onderbezetting vaker sprake is van gevaarlijke situaties voor cliënten.
LOEP ME MAAR aub.
Bewoners komen aandacht tekort. Ze krijgen geen prikkels, vallen in slaap, worden agressief. Je kunt beter in de gevangenis zitten. Treurig.

(Lilian, zorgmedewerkster)



Veel-ouderen-komen-nooit-meer-buiten
En dan te bedenken dat Dijsselbloem meevallers wil gebruiken om meer aan de EU en weggegooid geld ontwikkelingssamenwerking af te dragen. Asociaal kabinet hebben wij.
Alle reacties Link kopieren
Een oudere hulpbehoevende ligt in het ziekenhuis en kan niet naar huis omdat dat onverantwoord is en omdat hulpbehoevende veel zorg nodig heeft. Plaats in een verzorgingstehuis is er ook niet. Ja er zijn wel lege kamers, maar het tehuis kan de zware gevallen niet opnemen want ze krijgen geen geld voor de zorg terwijl de ouderen wel huur voor de kamer en een gedeelte zorg betalen. Misschien een plaatsje in een veel duurder verpleeghuis?, maar nu nog niet want er is een lange wachtlijst. Het ziekenhuis kan daarom geen patiënt opnemen voor een operatie want de bedden zijn bezet.



Misdadig om zware gevallen geen zorg te bieden die nodig is, maar wel vakantieparken inrichten voor jonge sterke asielzoekers die nog geld krijgen om er te wonen. In Weert staat een verzorgingshuis bijna helemaal leeg en de gemeente gaat kijken voor een andere bestemming. Wedje dat er straks asielzoekers in komen waar wel geld voor is. Schandalig.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Het is zeker schandalig hoe nu met de hulp behoevende ouderen wordt omgegaan. nergens is geld voor ja geld is er wel maar er zijn er meer die uit de ruif mee eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 20 november 2014 @ 21:51:

Een oudere hulpbehoevende ligt in het ziekenhuis en kan niet naar huis omdat dat onverantwoord is en omdat hulpbehoevende veel zorg nodig heeft. Plaats in een verzorgingstehuis is er ook niet. Ja er zijn wel lege kamers, maar het tehuis kan de zware gevallen niet opnemen want ze krijgen geen geld voor de zorg terwijl de ouderen wel huur voor de kamer en een gedeelte zorg betalen. Misschien een plaatsje in een veel duurder verpleeghuis?, maar nu nog niet want er is een lange wachtlijst. Het ziekenhuis kan daarom geen patiënt opnemen voor een operatie want de bedden zijn bezet.



Misdadig om zware gevallen geen zorg te bieden die nodig is, maar wel vakantieparken inrichten voor jonge sterke asielzoekers die nog geld krijgen om er te wonen. In Weert staat een verzorgingshuis bijna helemaal leeg en de gemeente gaat kijken voor een andere bestemming. Wedje dat er straks asielzoekers in komen waar wel geld voor is. Schandalig.

1.Wie vangt ons op als de hel losbreekt.

2. Elke strijd levert vluchtelingen op, na de eerste wereld oorlog was Nederland ook geen financieel hoogstandje en ook toen waren er vluchtelingen. Dit is iets van alle tijden.

3. Vluchtelingen mogen niet werken, zo simpel is het.Makkelijk target trouwens, genoeg mensen die geen vluchteling zijn maar niet willen werken, of erg selectief zijn in tijden van crisis.

4. Ik geef mijn belastingcenten er graag aan uit. Ook al had ik liever dat ze regionaal werden opgevangen en het met ontwikkelingsgeld vanuit Europa werd gefinancierd, maar het is even niet anders.



Vluchtelingen , ik heb het niet over gelukszoekers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 24 november 2014 @ 22:53:

Het is zeker schandalig hoe nu met de hulp behoevende ouderen wordt omgegaan. nergens is geld voor ja geld is er wel maar er zijn er meer die uit de ruif mee eten.Alle commissarissen in Brussel verdienen tussen de 21.000 en meer dan 27.000 euro per maand.

Onze Frans Timmermans verdiend 23.000 euro, plus ¤ 911,38 kledinggeld per maand, plus 15 % van jaarinkomen aan reisgeld, komt neer op ongeveer 27.000 per maand.



Er zijn mensen met een inkomen om van te leven wat Timmermans elke maand aan kledinggeld krijgt.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:ardni schreef op 24 november 2014 @ 23:14:

[...]



1.Wie vangt ons op als de hel losbreekt.

2. Elke strijd levert vluchtelingen op, na de eerste wereld oorlog was Nederland ook geen financieel hoogstandje en ook toen waren er vluchtelingen. Dit is iets van alle tijden.

3. Vluchtelingen mogen niet werken, zo simpel is het.Makkelijk target trouwens, genoeg mensen die geen vluchteling zijn maar niet willen werken, of erg selectief zijn in tijden van crisis.

4. Ik geef mijn belastingcenten er graag aan uit. Ook al had ik liever dat ze regionaal werden opgevangen en het met ontwikkelingsgeld vanuit Europa werd gefinancierd, maar het is even niet anders.



Vluchtelingen , ik heb het niet over gelukszoekers.Ik heb het over onze zwakke of zieke ouderen die zware zorg nodig hebben en niet over sterke gezonde kerels uit een ver land (waarvan de koning op een gouden toiletpot schijt en geld uitgeeft aan wapens om anderen te vermoorden) die asiel aanvragen.terwijl ze de nieuwste ipod's hebben en dure leren laarzen dragen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 24 november 2014 @ 23:58:

[...]





Ik heb het over onze zwakke of zieke ouderen die zware zorg nodig hebben en niet over sterke gezonde kerels uit een ver land (waarvan de koning op een gouden toiletpot schijt en geld uitgeeft aan wapens om anderen te vermoorden) die asiel aanvragen.terwijl ze de nieuwste ipod's hebben en dure leren laarzen dragen.



Tja zij mogen niet werken, die sterke mannen. Ik had het niet vreemd gevonden als zij wel werkten, nu ze er toch zijn ipv , ook nog eens oost europese mensen erbij. Ik zie het plaatje niet.

Volgens mij vragen ze geen asiel aan terwijl ze aan IPOD hebben.

Ik ga niet wijzen naar groepen omdat ze een easy target zijn , laten we eens beginnen met onze eigen profituurs voordat we gaan wijzen naar vluchtelingen. Lekker makkelijk, wijzen naar vluchtelingen terwijl we ontzettend veel mensen hebben die niet willen werken, omdat het werk te min is, te moe, te zwaar, te slecht betaald.



Laten we eens met die groep beginnen.
@Ardni, in Libanon wonen nu iets meer dan 1 miljoen vluchtelingen uit Syrie, op een bevolking van 4 miljoen. Of noem je Libanon "niet in de regio"? Laten we wel bij de feiten blijven want als je zegt "ik had liever dat ze regionaal werden opgevangen, maar ja" impliceer je dus indirect dat deze landen helemaal niets doen.
quote:ardni schreef op 25 november 2014 @ 02:08:

[...]





Tja zij mogen niet werken, die sterke mannen. Ik had het niet vreemd gevonden als zij wel werkten, nu ze er toch zijn ipv , ook nog eens oost europese mensen erbij. Ik zie het plaatje niet.

Volgens mij vragen ze geen asiel aan terwijl ze aan IPOD hebben.

Ik ga niet wijzen naar groepen omdat ze een easy target zijn , laten we eens beginnen met onze eigen profituurs voordat we gaan wijzen naar vluchtelingen. Lekker makkelijk, wijzen naar vluchtelingen terwijl we ontzettend veel mensen hebben die niet willen werken, omdat het werk te min is, te moe, te zwaar, te slecht betaald.



Laten we eens met die groep beginnen.Ik vind dat asielzoekers belachelijk veel geld krijgen. Veel meer dan een alleenstaande in de bijstand hoor. Die kan alleen maar dromen van 57 euro zakgeld per week!
Alle reacties Link kopieren
quote:ardni schreef op 25 november 2014 @ 02:08:

[...]





Tja zij mogen niet werken, die sterke mannen. Ik had het niet vreemd gevonden als zij wel werkten, nu ze er toch zijn ipv , ook nog eens oost europese mensen erbij. Ik zie het plaatje niet.

Volgens mij vragen ze geen asiel aan terwijl ze aan IPOD hebben.

Ik ga niet wijzen naar groepen omdat ze een easy target zijn , laten we eens beginnen met onze eigen profituurs voordat we gaan wijzen naar vluchtelingen. Lekker makkelijk, wijzen naar vluchtelingen terwijl we ontzettend veel mensen hebben die niet willen werken, omdat het werk te min is, te moe, te zwaar, te slecht betaald.



Laten we eens met die groep beginnen.Hoeveel werk is er beschikbaar voor de mannen en vrouwen die hier jarenlang veel vaste lasten betalen en WEL heel graag willen werken? De boel is ziek. Veel werkelozen die niet aan de slag komen, maar zodra een "Hollander" voor een habbekrats bij de boer wil werken word hij gekort. Een Pool heeft niet veel te verliezen als hij voor minder gaat werken.



De laatste lichtingen asielzoekers komen echt voor de "Money money money" dat heb je heel duidelijk kunnen zien én horen op filmbeelden/nieuwsbeelden waarop ze als dolle naar de boot rennen , op weg naar Holland,en bij aankomst op hun nieuwste speeltje foto's maken en versturen naar het thuisfront. Beelden zat waarop dat te zien is. Allemaal jonge sterke mannen gekleed in dure kleding. Ik zie ze geregeld hier langs fietsen met volle plastic draagtassen levensmiddelen.



Nogmaals, ik heb het over de zwakke en/of zieke mensen die niet zonder hulp naar het toilet kunnen, niet zonder hulp bij wassen en aankleden kunnen, uberhaupt niet veel zelf meer kunnen maar wel hun hele leven gewerkt en betaald hebben. Zij zijn er erger aan toe dan een asielzoeker die zelf zijn broek omlaag kan doen als hij een boodschap moet doen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Hier niet mogen werken? Er is niet eens werk dagelijks vallen er steeds meer ontslagen. En het is nig lang niet voorbij. Verzorgingshuizen zijn er niet meer men moet maar zien hoe je je redt. Nergens is dan geld voor maar wel om telkens een politiewagen wat er moet uit rukken omdat er weer flink geknokt wordt in een azc. En dat gebeurd heel veel alleen het wordt allemaal niet naar buiten gebracht.
quote:missie_m schreef op 25 november 2014 @ 09:20:

[...]





Hoeveel werk is er beschikbaar voor de mannen en vrouwen die hier jarenlang veel vaste lasten betalen en WEL heel graag willen werken? De boel is ziek. Veel werkelozen die niet aan de slag komen, maar zodra een "Hollander" voor een habbekrats bij de boer wil werken word hij gekort. Een Pool heeft niet veel te verliezen als hij voor minder gaat werken.



De laatste lichtingen asielzoekers komen echt voor de "Money money money" dat heb je heel duidelijk kunnen zien én horen op filmbeelden/nieuwsbeelden waarop ze als dolle naar de boot rennen , op weg naar Holland,en bij aankomst op hun nieuwste speeltje foto's maken en versturen naar het thuisfront. Beelden zat waarop dat te zien is. Allemaal jonge sterke mannen gekleed in dure kleding. Ik zie ze geregeld hier langs fietsen met volle plastic draagtassen levensmiddelen.



Nogmaals, ik heb het over de zwakke en/of zieke mensen die niet zonder hulp naar het toilet kunnen, niet zonder hulp bij wassen en aankleden kunnen, uberhaupt niet veel zelf meer kunnen maar wel hun hele leven gewerkt en betaald hebben. Zij zijn er erger aan toe dan een asielzoeker die zelf zijn broek omlaag kan doen als hij een boodschap moet doen. Ja, je hebt gelijk. Alles is de schuld van de asielzoekers.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 24 november 2014 @ 23:58:

[...]





Ik heb het over onze zwakke of zieke ouderen die zware zorg nodig hebben en niet over sterke gezonde kerels uit een ver land (waarvan de koning op een gouden toiletpot schijt en geld uitgeeft aan wapens om anderen te vermoorden) die asiel aanvragen.terwijl ze de nieuwste ipod's hebben en dure leren laarzen dragen.Even paar postings ophalen voor sommige forumsters die steeds weer asielzoekers erbij halen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 20 november 2014 @ 21:51:

Een oudere hulpbehoevende ligt in het ziekenhuis en kan niet naar huis omdat dat onverantwoord is en omdat hulpbehoevende veel zorg nodig heeft. Plaats in een verzorgingstehuis is er ook niet. Ja er zijn wel lege kamers, maar het tehuis kan de zware gevallen niet opnemen want ze krijgen geen geld voor de zorg terwijl de ouderen wel huur voor de kamer en een gedeelte zorg betalen. Misschien een plaatsje in een veel duurder verpleeghuis?, maar nu nog niet want er is een lange wachtlijst. Het ziekenhuis kan daarom geen patiënt opnemen voor een operatie want de bedden zijn bezet.



Misdadig om zware gevallen geen zorg te bieden die nodig is, maar wel vakantieparken inrichten voor jonge sterke asielzoekers die nog geld krijgen om er te wonen. In Weert staat een verzorgingshuis bijna helemaal leeg en de gemeente gaat kijken voor een andere bestemming. Wedje dat er straks asielzoekers in komen waar wel geld voor is. Schandalig. Als verzorgingstehuizen zorg mogen geven aan "zware gevallen" dan was de wachtlijst niet belachelijk lang en was er ook meer werkgelegenheid. Nergens is er geld voor zegt men behalve voor het 'personeel' van marmeren paleis in Brussel, die centen krijgen om asielzoekers op te vangen ten koste van, en straks worden verzorgingstehuizen gesloten omdat er geen geld is voor hulpbehoevenden die zelf huur betalen, maar wedje dat er wel asielzoekers in gaan wonen en er nog geld bij uit gaan krijgen?



Mij gaat het niet om asielzoekers, maar om de falende hulp voor de mensen die echt hulp nodig hebben.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 24 november 2014 @ 23:58:

[...]





sterke gezonde kerels uit een ver land (waarvan de koning op een gouden toiletpot schijt en geld uitgeeft aan wapens om anderen te vermoorden) die asiel aanvragen.terwijl ze de nieuwste ipod's hebben en dure leren laarzen dragen.Om je geheugen even op te frissen. Jij sleurt ze er te pas en te onpas bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven