De politiek censureert OPSPORING VERZOCHT

10-10-2014 23:57 163 berichten
Alle reacties Link kopieren




De bron van dit verhaal is de NIEUWE REVU die enkele politiemedewerkers voor het programma (anoniem) uithoorde.

Het blijft lastig om te achterhalen of het verhaal 100% klopt maar toch belangrijk genoeg om te delen met de lezers van dit forum.



Als het klopt dat de politiek censureert lijkt het me tijd voor een flinke bezem door Haagse regeringscentrum.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook al wat genuanceerde geluiden

http://sargasso.nl/kort-opsporing-verzocht/
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ah, een topic over Marokkanen! Daar was ik oprecht aan toe!
Kunnen jij en je vriendjes niet terecht bij Geenstijl ofzo?
Telegraaf blijft toch een betrouwbare bron als het over Marokkanen gaat ook. Wat een wonder dat ze nog ergens een berichtje tussen al hun berichten over hun eigen tabloidformaatpremiereberichten hebben kunnen proppen!
Wat mij opviel is dat een week nadat 2 Marokkaanse overvallers waren neergeschoten in Deurne de uitzending gevuld was met blanke daders. Oudere zaken weliswaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 11 oktober 2014 @ 00:00:

Ah, een topic over Marokkanen! Daar was ik oprecht aan toe!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 11 oktober 2014 @ 00:00:

Ah, een topic over Marokkanen! Daar was ik oprecht aan toe!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Verfrissend dit. Echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 11 oktober 2014 @ 00:00:

Ah, een topic over Marokkanen! Daar was ik oprecht aan toe!Mocht het je ontgaan zijn, het gaat over censuur.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 11 oktober 2014 @ 00:04:

Wat mij opviel is dat een week nadat 2 Marokkaanse overvallers waren neergeschoten in Deurne de uitzending gevuld was met blanke daders. Oudere zaken weliswaar.Het zal lastig aan te tonen zijn maar als het bericht waar is zou dat censuur kunnen zijn.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Of de makers van Opsporing Verzocht willen zorgen dat er wat minder Marokkanen in hun programma voorkomen



Misschien moeten ze in Den Haag de criminaliteitsstatistieken eens gaan bekijken?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 oktober 2014 @ 00:10:

Of de makers van Opsporing Verzocht willen zorgen dat er wat minder Marokkanen in hun programma voorkomen



Misschien moeten ze in Den Haag de criminaliteitsstatistieken eens gaan bekijken?







Of Wilders zijn gang laten gaan als er minder Marokkanen zijn is er ook minder kans dat ze in Opsporing Verzocht belanden.



Overigens is het natuurlijk absurd dat een programma dat als hoofddoel heeft het oplossen van misdrijven gaat nadenken over zelfcensuur.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat ze in Den Haag nou zelf écht niet in zien hoe belachelijk die vraag is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
In Zweden is het nog erger, daar werd een politieagent "opgeoffert" om te voorkomen dat er een rel in een migrantenwijk zou ontstaan en dat: immigratie-kritische krachten in de samenleving in de kaart zou spelen.



http://ejbron.wordpress.c ... ochtone-rellen-voorkomen/
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 11 oktober 2014 @ 00:07:

[...]





Mocht het je ontgaan zijn, het gaat over censuur.Censuur ván Marokkanen....
Alle reacties Link kopieren
Wordpress is nu niet echt een goede bron.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Thordis schreef op 11 oktober 2014 @ 00:00:

Ah, een topic over Marokkanen! Daar was ik oprecht aan toe!
dan duurt het programma Opsporing Verzocht nog maar 5 minuten
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 11 oktober 2014 @ 00:51:

dan duurt het programma Opsporing Verzocht nog maar 5 minuten
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ooit vond ik HolleBolleGijs een forummer met inbreng. Maar nu lijkt hij op te zijn gegaan in de blinde massa van vooroordelen en "watdoenjulliemijaan?"
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
De volgende uitzending van Opsporing Verzocht gaat niet door, wegens een overschot aan de verkeerde soort onopgeloste misdaden.



In plaats daarvan wordt een documentaire over struisvogels uitgezonden.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 11 oktober 2014 @ 01:46:

Ooit vond ik HolleBolleGijs een forummer met inbreng. Maar nu lijkt hij op te zijn gegaan in de blinde massa van vooroordelen en "watdoenjulliemijaan?"Is een onderwerp als censuur niet belangrijk?



Het hoofddoel van OV is het oplossen van misdrijven, dat bij die misdrijven allochtonen oververtegenwoordigd zijn kan de kijker niet verweten worden.



Dan is het toch waanzin als een omroep / programmamakers zichzelf gaan censureren "In het belang van de beeldvorming"



Uit de reacties merk ik dat een deel van de lezers niet door hebben waar het in deze draad over gaat: censuur
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
"Minder, minder, minder. Goed, dat gaan we regelen". Je ziet het, de linkse kliek zegt het dus nu ook.
Ik ga hier pas een mening over geven als het al waar is ( TO geeft zelf toe het niet zeker te weten en Televaag en Nieuwe Revu zijn veel maar niet betrouwbaar) EN als Opsporing verzocht daar ook echt aan gaat meewerken..

Tot die tijd is het domme stemmingmakerij. En daar hou ik niet zo van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven