Donald Trump incestieus?

19-02-2017 18:45 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=HyeI58m268U



Wat vinden jullie vinden jullie; is Donald Trump hier incestieus? Of is dit gewone vader liefde. Ik ben trouwens niet tegen Trump, maar hier twijfelde ik wel over. Probeer je mening zo min mogelijk te laten beïnvloeden door Trump zijn politiek.Donald Trump sex Ivanka Trump
Blijf lekker op Fok!



http://forum.fok.nl/topic/2359140
Alle reacties Link kopieren
wat een onzin zeg, jezus.

Alle reacties Link kopieren
Toedeledokie!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ga niet kijken maar is het het overbekende stukje dat hij zegt dat als het niet zijn dochter was hij het er mee zou kunnen, iets in die strekking ?

Incest nee, fout ontzettend .
Wat een zieke insinuatie hoe diep kun je zinken
Alle reacties Link kopieren
Trump is de koning van de idiote uitspraken, waar het dan ook over gaat. Die man heeft hele foute humor.

Ik zie niks raars aan die foto's, ik ben 36 en ik knuffel ook nog met mijn vader en the horror ik heb nog weleens op zijn schoot gezeten
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Incestieus is niets.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 19 februari 2017 @ 18:49:

Ik ga niet kijken maar is het het overbekende stukje dat hij zegt dat als het niet zijn dochter was hij het er mee zou kunnen, iets in die strekking ?

Incestieus nee, fout ontzettend .Dat zit er inderdaad ook in verwerkt
quote:Pretzel66 schreef op 19 februari 2017 @ 18:49:

Ik ga niet kijken maar is het het overbekende stukje dat hij zegt dat als het niet zijn dochter was hij het er mee zou kunnen, iets in die strekking ?

Incestueus nee, fout ontzettend .Nee , het zijn foto's van hem met z'n dochter waarbij insinuerende teksten zijn geplaatst, zo ziek.
Oh nieuw forumlid interessante eerste post ....
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 19 februari 2017 @ 18:50:

Trump is de koning van de idiote uitspraken, waar het dan ook over gaat. Die man heeft hele foute humor.

Ik zie niks raars aan die foto's, ik ben 36 en ik knuffel ook nog met mijn vader en the horror ik heb nog weleens op zijn schoot gezeten Over die foto's twijfelde ik ook, maar ik zie dat de meesten vinden dat er op de foto's niet heel erg schokkende dingen staan, er zijn er een paar op youtube die vinden dat zijn handen vaak op de verkeerde plek zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:mary57 schreef op 19 februari 2017 @ 18:51:

[...]





Nee , het zijn foto's van hem met z'n dochter waarbij insinuerende teksten zijn geplaatst, zo ziek.Nee hoor, dat komt wel voor in het filmpje misschien moet je iets helemaal afkijken voor je nee roept.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 19 februari 2017 @ 18:52:

Oh nieuw forumlid interessante eerste post ....Je moet ergens beginnen he XD
Trump heeft geluk in America kan hij zo een miljard vragen voor smaad en laster

.Idem voor Ivanka.
Nee, ik zie een gezonde verliefde vader.
quote:mali30 schreef op 19 februari 2017 @ 18:54:

[...]



Nee hoor, dat komt wel voor in het filmpje misschien moet je iets helemaal afkijken voor je nee roept.Je gaat je toch niet druk maken om zulke stomme YouTube-filmpjes hè. Had helemaal geen zin om zulke nonsens af te kijken.
IncestUeus! U! U! U!



Noes, help!
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 februari 2017 @ 18:56:

IncestUeus! U! U! U!



Noes, help!

Heb het al verbeterd hoor denk aan je rikketik

Eten en typen tegelijk wil niet altijd .

Oh nog steeds fout dus my mistake
quote:Pretzel66 schreef op 19 februari 2017 @ 18:58:

[...]



Heb het al verbeterd hoor denk aan je rikketik

Eten en typen tegelijk wil niet altijd .Er staat nog steeds een i in je post anders
Ligt helemaal aan de persoon en wat voor relatie je met diegene hebt. Als mijn opa voor de grap in mijn kont prikt, zoek ik daar echt niets achter.



Incestueus is overigens per definitie het verkeerde woord, ze zijn op de foto's niet aan het neuken met elkaar.
Oh verrek had ik het eerst wel goed zie mijn gequote bericht door Mary
quote:Star schreef op 19 februari 2017 @ 18:59:

[...]





Er staat nog steeds een i in je post anders Ja onvergeeflijk he , foei
quote:Pretzel66 schreef op 19 februari 2017 @ 18:58:

[...]



Heb het al verbeterd hoor denk aan je rikketik

Eten en typen tegelijk wil niet altijd .

Oh nog steeds fout dus my mistakeGij zijt de TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:TJB schreef op 19 februari 2017 @ 19:00:

Ligt helemaal aan de persoon en wat voor relatie je met diegene hebt. Als mijn opa voor de grap in mijn kont prikt, zoek ik daar echt niets achter.



Incestueus is overigens per definitie het verkeerde woord, ze zijn op de foto's niet aan het neuken met elkaar.Nee okay maar ik had de indruk dat hij zijn handen nogal vaak laag en dicht bij haar kont legt. Maar waarschijnlijk betekent het dus verder niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven