EK 2016

10-06-2016 14:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
De uitslagen van de eerste ronde staan op pagina 72



1/8 Finale



25 juni

15.00 uur: Zwitserland - Polen 1-1 (4-5)

18.00 uur: Wales - Noord-Ierland 1-0

21.00 uur: Kroatië - Portugal 0-1



26 juni

15.00 uur: Frankrijk - Ierland 2-1

18.00 uur: Duitsland - Slowakije 3-0

21.00 uur: Hongarije - België 0-4



27 juni

18.00 uur: Italië - Spanje 2-0

21.00 uur: Engeland - IJsland 1-2
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk.

We moedigen eerst Oostenrijk aan. En als die eruit liggen, wat best een aannemelijke kans is, dan stappen we over op Duitsland .
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Er zullen vast mooie wedstrijden bij zitten, dus ik kijk zeker.

Ik hoop dat de beste mogen winnen, Italië zou ik leuk vinden, maar eigenlijk maakt het me niet zo heel veel uit.
Ik ga ook kijken, waarschijnlijk niet alles maar wel de wedstrijden die me boeiend lijken.

Ik moedig denk ik in eerste instantie Ijsland aan, gewoon omdat ik het leuk vind dat ze mee doen.



Misschien is dit plaatje leuk/handig voor in de OP?

Speelschema
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat NL niet mee doet maar nu ben ik voor Duitsland, ben half duits.
.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij valt het dit weekend regelmatig samen met de Formule 1, dus nee....ik zal niet veel gaan kijken.
Oh dear, how sad, never mind.
Ja zeker!

Ik ga gewoon voor ons buurland België juichen!
Alle reacties Link kopieren
Vind het zo jammer dat wij niet meedoen, mis de oranje gekte!



Ik ben voor engeland
Ik ga kijken en merk zelf wel of ik een team er bovenuit vind steken. Vroeger was ik altijd voor Italië als Nederland niet meer meedeed, voor de mooie mannen
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken ! woon in Frankrijk en mijn man is Frans. Dus jullie kunnen wel raden welk land ik ga aanmoedigen :-)

Vanavond eerste wedstrijd !! Heb er zin in, bier staat al koud haha
Ik moedig Duitsland aan, zoals altijd
Alle reacties Link kopieren
quote:Veeanne1 schreef op 10 juni 2016 @ 14:42:

Vind het zo jammer dat wij niet meedoen, mis de oranje gekte!



Ik ben voor engeland Nou, ik ook! Vorige edities keken we altijd samen met een hele vriendengroep, hapjes en wijn erbij, oranje boa om en maar commentaar leveren . Het boeit me dan ook een stuk minder dan andere jaren, maarja. Ik zal het wel met een half oog volgen omdat zoon van 15 wél alles wil zien. Dus ik kijk mee voor de gezelligheid en zou het leuk vinden als een underdog wint. Ik ben voor Belgie maar ook voor Zweden vanwege Zlatan
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook, en natuurlijk supporteren voor de Belgen.
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf voetbalfan. Dus wordt niet gedwongen haha. Als voetbalfan vind ik het uiteraard heel erg jammer dat NL niet mee doet. Zal zeker de wedstrijden en de sfeer in ons stamcafé missen. Ik ga zeker wel een aantal wedstrijden kijken. Ga België aanmoedigen.
Don't ever look back!
France!!!

Ik ga ook zeker alles kijken! Niet gedwongen;) ik ben een echte voetbalchick;). Ik probeer altijd alles te kijken of Nederland nou meedoet of niet!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat zoveel mensen kijken! Ik moedig trouwens ook Engeland aan!



Heb alleen nog geen plaatjesplak-recht zal het meteen aanvragen om het schema in de OP te zetten, voor nu alleen even de link
Present! Vanavond neem ik op, we zitten met de schoonfamilie in Volendam en ik wil de opening niet missen Dus opnemen!



Man is voor Duitsland, ik voor Frankrijk ( we vertrekken volgende week die kant op om 2 weken vakantie te vieren, middenin de EK gekte dus) en Duitsland.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo blij dat Nederland niet meedoet. Geeft zoveel meer rust, geen gekte e.d. Ik probeer het EK verder zoveel als mogelijk te omzeilen.
Heerlijk dat Nederland niet meedoet (al had ik wel weer lekker kunnen stangen; al is dat zonder MyleneValerie ook niet meer leuk )



Ik ben - uiteraard - voor Duitsland!

quote:*-_lilith_-* schreef op 10 juni 2016 @ 14:47:

Ik moedig Duitsland aan, zoals altijd Jaaaaaaaaah! Ik ook!
Ik heb er zin in .
quote:Dahlia74 schreef op 10 juni 2016 @ 15:10:

Ik ben zo blij dat Nederland niet meedoet. Geeft zoveel meer rust, geen gekte e.d. Ik probeer het EK verder zoveel als mogelijk te omzeilen.



Ik ook, want dat betekent dat ik nu eens gewoon relaxed naar zo'n toernooi kan kijken



Ik ben voor Duitsland, en anders voor België.
Ja, heerlijk! Ik ben dit jaar voor Polen. Ik werk zelf voor een voetbalclub en van onze club is er maar 1 speler die het EK speelt dit jaar, dus ik steun hem al komt Polen waarschijnlijk de groepsfase niet eens door.



Spanje wordt kampioen, tenzij Iniesta, Pique en Ramos vanmiddag nog even collectief hun schenen breken.

Engeland gaat ook weer eens ver komen, Vardy gaat vlammen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer bij!

Ik ga voor onze zuiderburen, zou het zo leuk vinden als ze een keer goed gaan scoren.

Als het kan, dan is het nu en ik gun het ze zo.







En als België er uit ligt stap ik over op Spanje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dahlia74 schreef op 10 juni 2016 @ 15:10:

Ik ben zo blij dat Nederland niet meedoet. Geeft zoveel meer rust, geen gekte e.d. Ik probeer het EK verder zoveel als mogelijk te omzeilen.Ik vond het altijd zo leuk, de reactie van de Nederlanders. Geweldig toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven