Emmy overleden

06-11-2009 10:10 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
De viva redactie plaatste een annonce in de volkskrant van vandaag:

http://www.volkskrant.nl/ ... 091106___/2_022/#original



Ik vind het vreemd dat ik op de vivasite hierover niks terug vind. Of zoek ik niet goed?
Alle reacties Link kopieren
Word er toch even stil van. Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar weet wel wie / wat hoe...



Sterkte aan haar nabestaanden.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik er ook van...

Las het altijd, herkende er zoveel in, mijn zus was ook ziek.

De laatste weken heb ik nog niet gelezen omdat mijn zus inmiddels ook overleden is.



Wat een k*tziekte is het toch
Alle reacties Link kopieren
RIP Emmy.....ik heb slechts een gedeelte van het programma over mijn lijk gezien, want ik vond het te confronterend.
Toytje
Alle reacties Link kopieren
Triest zeg! Wat vond ik dat een sterk mens.



Veel sterkte voor haar nabestaanden.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Toytje!



Dag lieve stoere Emmy!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb haar ook gevolgd, wat een dapper mens..

En wat verdrietig dat ze is overleden. Verwacht, maar toch

-(
Alle reacties Link kopieren
Heel erg verdrietig na t lezen van dit nieuws.. Even geen woorden voor, wens haar familie en vriendje t allerbeste!



Er is een engel minder op aarde en een engel meer in de hemel.



RIP creatieve, slimme, bescheiden, sterke (en nog veel meer) Emmy!
Alle reacties Link kopieren
Haar column altijd met plezier gelezen, wat is Emmy een inspirerende meid. Rust zacht.
Alle reacties Link kopieren
Rust zacht, Emmy.
Alle reacties Link kopieren
Ik las de annonce ook vanochtend in de VK en wist ook niet precies wie ze was. Later bleek dat ik haar wel ken van OVML.



Rust zacht, Emmy!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje...Rust zacht Emmy...
Alle reacties Link kopieren
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Alle reacties Link kopieren
Rust zacht Emmy
Alle reacties Link kopieren
Wat een kut nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat je weet dat het komen gaat schrok ik vanochtend van het bericht in de Volkskrant

Ik had gisteren nog een colum van haar gelezen.

En de frustratie spatten er van af.

Dat vind ik persoonlijk nog het moeilijkste, ik kende Emmy niet persoonlijk, maar ik had niet het idee dat ze zich erbij neer had gelegd en vredig is gestorven.

Maar dat is natuurlijk zover ik dat kan opmaken.



Wat een kankerziekte...



En wat komt het hard aan in een week dat ik hoor dat mijn moeder borstkanker heeft
Alle reacties Link kopieren
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend groot gemis.

Ze had zo'n mooie en nuchtere manier van schrijven. Eindelijk iemand die niet zielig in een hoekje lag te zijn, maar die opstond en schreeuwde om creativiteit en leven.
Poelepoelepoelepoes!
Alle reacties Link kopieren
@ allen: Sheila is op dit moment bezig met een blog over het overlijden van Emmy. Deze verschijnt later vandaag...
quote:heartwork schreef op 06 november 2009 @ 12:30:

Wat een ontzettend groot gemis.

Ze had zo'n mooie en nuchtere manier van schrijven. Eindelijk iemand die niet zielig in een hoekje lag te zijn, maar die opstond en schreeuwde om creativiteit en leven.Toch graag het even opnemen voor alle (jonge) mensen met kanker die ik ken (heb gekend): geen één daarvan zat zielig in een hoekje te wachten op de dood hoor!! (en creatief kunnen we nu eenmaal niet allemaal zijn, maar vrolijk, optimistisch, meelevend met anderen tot het eind...)
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik hoopte dat net als Wiebe De Jong uit de eerste serie van Over Mijn Lijk,Emmy uit de tweede serie nog jarenlang zou blijven leven......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven