Erdogan een gevaarlijke gek? deel 2

24-03-2017 17:16 2299 berichten
Vorige topic is vol dus hier maar weer verder.

Link naar het vorige topic:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/erdo ... ges/322395
quote:Ineke98 schreef op 19 april 2017 @ 17:56:

[...]





Beantwoord nou eens die vragen. Of heb je er gewoon geen antwoord op.Nee, ze staan niet kant en klaar op maroc.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 19 april 2017 @ 17:29:

[...]





- Hij heeft voor economische groei gezorgd. Turken hebben hun land daadwerkelijk enorm zien veranderen.

Een groot deel van de welvaart is gefinancierd met schuld. Turkije heeft sinds 2003 geen handelsoverschot meer gehad, schulden zijn ook verviervoudigd sindsdien. Turkije is Griekenland achterna aan het gaan. Dus hoe heeft hij verder de economie verbeterd?



- Invoering van pensioenregeling

Met je 38e met pensioen is ook niet meer op te brengen. De hervormingen waren al voor Erdolf in gang gezet overigens.



- De elitaire seculiere macht heeft hij ingeperkt

Welke macht hadden zij? En hoe werd die misbruikt?



- Moslims hebben meer vrijheden gekregen

Je bedoelt de verschuiving naar een repressieve moslimstaat a la Iran. Het is maar wat je positief noemt.



- Komt op voor Turken en moslims die lijden onder de assmiliatiedruk en verrechtsing

Leg uit.



- Schroomt niet om verantwoordelijken in openbaar aan te pakken.

Leg uit.



- Hij heeft Turken het gevoel gegeven dat hun land aan hun terug is gegeven van de seculiere elite.

Turkse Wilders? Leg uit.





En dan nog: al zou Erdolfje alleen maar fantastische dingen hebben gedaan. Dat is nog geen enkele reden welke president dan ook ongebreidelde macht te geven. Het is dom en het is gevaarlijk.??? OF blijf je het maar gewoon negeren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 19 april 2017 @ 17:48:

Het moet is afgelopen zijn met die slachtofferrol, generaties lang wonen ze hier al en dan nog passen zich niet aan, en het ligt zeker allemaal aan de Nederlandse staat nooit aan hen. Ben er wel een beetje klaar mee, aanpassen of gaan.Aanpassen zal nooit lukken , dus blijft er nog maar 1 ding over
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 19 april 2017 @ 18:54:

[...]





Aanpassen zal nooit lukken , dus blijft er nog maar 1 ding over -
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2017 20:08
Reden: Verwijderd ivm ongepast
% gewijzigd
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 19:18:

[...]





-Weer die slachtoffer rol, zo makkelijk he.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 19:18:

[...]





-
Niet bepaald om te lachen.
quote:sam1968 schreef op 19 april 2017 @ 19:24:

Niet bepaald om te lachen.Zo iemand kan je niet serieus nemen, daar kan je best om lachen.
quote:sam1968 schreef op 19 april 2017 @ 19:24:

Niet bepaald om te lachen.Zeker niet om te lachen die doorgestreepte opmerking bah
quote:Wageningen1985 schreef op 19 april 2017 @ 19:20:

[...]



Weer die slachtoffer rol, zo makkelijk he.Edit
http://dutchturks.nl/waar ... rendum-in-turkije-stemde/
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 19:18:

[...]





Maar van wie pak je de gaskamers af? Nazi Duitsland?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2017 20:35
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 19:18:

[...]









Je doet je nick weer eer aan.

Wel ben je je vergeten.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2017 20:35
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 19:18:

[...]





Je bent toch echt wel een muts! Ga je diep schamen, hoe durf je!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2017 20:34
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En ik ben bang dat de meeste ja-stemmers dit niveau hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 19:18:

[...]





Nou je bent echt een Übermensch hoor. ..wees trots op je opmerkingen en vergeet zo niet ,een stofdoek over de metershoge foto van erdo te halen in je huiskamer. ..
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2017 20:36
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
2,5 mil ongeldige stemmen.





en dit dus:

https://www.trouw.nl/demo ... e-nederlanders-~af926223/
Alle reacties Link kopieren
quote:ardni schreef op 19 april 2017 @ 19:53:

2,5 mil ongeldige stemmen.





en dit dus:

https://www.trouw.nl/demo ... e-nederlanders-~af926223/Ja weten we. Maar volgens Erdolf ging het referendum democratischer dan in de Westerse landen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie verzinnen ook de engste scenario's wat betreft Erdogan, oh nee sorry Erdolf, en zijn aanhangers. Waarom mag dat wel allemaal en waarom mag ik omgekeerd dat niet. Kan iemand me uitleggen waarom dit onderscheid wordt gemaakt?
quote:sam1968 schreef op 19 april 2017 @ 19:35:

http://dutchturks.nl/waar ... rendum-in-turkije-stemde/O ja dat is een leuke site, heb je wel is gelezen wat die enge mensen allemaal op Facebook neerpleuren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 19:56:

Jullie verzinnen ook de engste scenario's wat betreft Erdogan, oh nee sorry Erdolf, en zijn aanhangers. Waarom mag dat wel allemaal en waarom mag ik omgekeerd dat niet. Kan iemand me uitleggen waarom dit onderscheid wordt gemaakt?Wij hebben het over feiten en niet over sprookjes die je uit Turkije krijgt.
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 19:56:

Jullie verzinnen ook de engste scenario's wat betreft Erdogan, oh nee sorry Erdolf, en zijn aanhangers. Waarom mag dat wel allemaal en waarom mag ik omgekeerd dat niet. Kan iemand me uitleggen waarom dit onderscheid wordt gemaakt?Omdat jou grote vriend Erdolf zich echt gedraagt als een Hitler, hier heb je vrijheid daar niet, hoe moeilijk kan het zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 19:56:

Jullie verzinnen ook de engste scenario's wat betreft Erdogan, oh nee sorry Erdolf, en zijn aanhangers. Waarom mag dat wel allemaal en waarom mag ik omgekeerd dat niet. Kan iemand me uitleggen waarom dit onderscheid wordt gemaakt?En blijkbaar ben je zo slecht op de hoogte van de opmerkingen die je maakt dat je ze niet eens inhoudelijk kan beantwoorden vandaar dat je ze maar negeert.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 19 april 2017 @ 19:58:

[...]



Omdat jou grote vriend Erdolf zich echt gedraagt als een Hitler, hier heb je vrijheid daar niet, hoe moeilijk kan het zijn.Ja maar ik vind dat jullie met het afpakken van onze paspoort, oftewel met jullie wens daarvoor, ook erg lijken op Hitler en z'n aanhang. Waarom mogen jullie deze vergelijking maken en ik niet. ? Wat geeft jullie het recht om al deze rare vergelijkingen te maken en waarom gunnen jullie mij dat recht niet toe?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 20:01:

[...]





Ja maar ik vind dat jullie met het afpakken van onze paspoort, oftewel met jullie wens daarvoor, ook erg lijken op Hitler en z'n aanhang. Waarom mogen jullie deze vergelijking maken en ik niet. ? Wat geeft jullie het recht om al deze rare vergelijkingen te maken en waarom gunnen jullie mij dat recht niet toe?



Je hebt er toch 2 dus eentje minder is geen probleem.



En het is ons paspoort niet onze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven