Erdogan een gevaarlijke gek? deel 2

24-03-2017 17:16 2299 berichten
Vorige topic is vol dus hier maar weer verder.

Link naar het vorige topic:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/erdo ... ges/322395
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 19:56:

Jullie verzinnen ook de engste scenario's wat betreft Erdogan, oh nee sorry Erdolf, en zijn aanhangers. Waarom mag dat wel allemaal en waarom mag ik omgekeerd dat niet. Kan iemand me uitleggen waarom dit onderscheid wordt gemaakt?- Hij heeft voor economische groei gezorgd. Turken hebben hun land daadwerkelijk enorm zien veranderen.

Een groot deel van de welvaart is gefinancierd met schuld. Turkije heeft sinds 2003 geen handelsoverschot meer gehad, schulden zijn ook verviervoudigd sindsdien. Turkije is Griekenland achterna aan het gaan. Dus hoe heeft hij verder de economie verbeterd?



- Invoering van pensioenregeling

Met je 38e met pensioen is ook niet meer op te brengen. De hervormingen waren al voor Erdolf in gang gezet overigens.



- De elitaire seculiere macht heeft hij ingeperkt

Welke macht hadden zij? En hoe werd die misbruikt?



- Moslims hebben meer vrijheden gekregen

Je bedoelt de verschuiving naar een repressieve moslimstaat a la Iran. Het is maar wat je positief noemt.



- Komt op voor Turken en moslims die lijden onder de assmiliatiedruk en verrechtsing

Hoe? Leg eens uit.



- Schroomt niet om verantwoordelijken in openbaar aan te pakken.

Leg uit.



- Hij heeft Turken het gevoel gegeven dat hun land aan hun terug is gegeven van de seculiere elite.

Turkse Wilders? Leg uit.



Waarom beantwoord je vragen over je zelf gekopieerde stellingen niet?
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 20:01:

[...]





Ja maar ik vind dat jullie met het afpakken van onze paspoort, oftewel met jullie wens daarvoor, ook erg lijken op Hitler en z'n aanhang. Waarom mogen jullie deze vergelijking maken en ik niet. ? Wat geeft jullie het recht om al deze rare vergelijkingen te maken en waarom gunnen jullie mij dat recht niet toe?

Van mij mag je elke vergelijking maken die je wilt, het slaat alleen nergens op, mensen hebben alle kansen gehad om er wat van te maken in dit land, maar die hebben ze zelf vergooid, dan mag je best als land het paspoort afpakken vind ik.

Erdogan wilt mensen vermoorden die het niet met hem eens zijn, dat is heel wat anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 19 april 2017 @ 20:04:

[...]





- Hij heeft voor economische groei gezorgd. Turken hebben hun land daadwerkelijk enorm zien veranderen.

Een groot deel van de welvaart is gefinancierd met schuld. Turkije heeft sinds 2003 geen handelsoverschot meer gehad, schulden zijn ook verviervoudigd sindsdien. Turkije is Griekenland achterna aan het gaan. Dus hoe heeft hij verder de economie verbeterd?



- Invoering van pensioenregeling

Met je 38e met pensioen is ook niet meer op te brengen. De hervormingen waren al voor Erdolf in gang gezet overigens.



- De elitaire seculiere macht heeft hij ingeperkt

Welke macht hadden zij? En hoe werd die misbruikt?



- Moslims hebben meer vrijheden gekregen

Je bedoelt de verschuiving naar een repressieve moslimstaat a la Iran. Het is maar wat je positief noemt.



- Komt op voor Turken en moslims die lijden onder de assmiliatiedruk en verrechtsing

Hoe? Leg eens uit.



- Schroomt niet om verantwoordelijken in openbaar aan te pakken.

Leg uit.



- Hij heeft Turken het gevoel gegeven dat hun land aan hun terug is gegeven van de seculiere elite.

Turkse Wilders? Leg uit.



Waarom beantwoord je vragen over je zelf gekopieerde stellingen niet?Heel simpel omdat ze de antwoorden niet weet.
quote:Pinarcik schreef op 19 april 2017 @ 20:01:

[...]





Ja maar ik vind dat jullie met het afpakken van onze paspoort, oftewel met jullie wens daarvoor, ook erg lijken op Hitler en z'n aanhang. Waarom mogen jullie deze vergelijking maken en ik niet. ? Wat geeft jullie het recht om al deze rare vergelijkingen te maken en waarom gunnen jullie mij dat recht niet toe?



Wat heeft dat precies met genocide te maken?



Een vergelijking zien tussen Erdolf en Adolf is niet raar, mits je wat weet van geschiedenis en daar ga jij continue genadeloos op je bek.



Tegen de uitwassen van het hebben van twee nationaliteiten zijn is niet te vergelijken met gaskamers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 19 april 2017 @ 20:11:

[...]





Wat heeft dat precies met genocide te maken?



Een vergelijking zien tussen Erdolf en Adolf is niet raar, mits je wat weet van geschiedenis en daar ga jij continue genadeloos op je bek.



Tegen de uitwassen van het hebben van twee nationaliteiten zijn is niet te vergelijken met gaskamers.Gebrek aan kennis is haar probleem. Ze hoort vaak de klok luiden maar weet niet waar de klepel hangt. En de propaganda uit Turkije helpt ook niet. En andere informatie interesseert haar niet want dat zijn maar onzinnige lange teksten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 19 april 2017 @ 20:11:

[...]





Wat heeft dat precies met genocide te maken?



Een vergelijking zien tussen Erdolf en Adolf is niet raar, mits je wat weet van geschiedenis en daar ga jij continue genadeloos op je bek.



Tegen de uitwassen van het hebben van twee nationaliteiten zijn is niet te vergelijken met gaskamers. je meent het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 19 april 2017 @ 20:11:

[...]





Wat heeft dat precies met genocide te maken?



Een vergelijking zien tussen Erdolf en Adolf is niet raar, mits je wat weet van geschiedenis en daar ga jij continue genadeloos op je bek.



Tegen de uitwassen van het hebben van twee nationaliteiten zijn is niet te vergelijken met gaskamers.De komende maand zal er geen antwoord komen, verrassend.
quote:Ineke98 schreef op 19 april 2017 @ 20:16:

[...]





Gebrek aan kennis is haar probleem. Ze hoort vaak de klok luiden maar weet niet waar de klepel hangt. En de propaganda uit Turkije helpt ook niet. En andere informatie interesseert haar niet want dat zijn maar onzinnige lange teksten.



Je hebt gelijk. Herken ik ook uit het religie Q&A topic.

Alles wat iets ingewikkelder is zoals het verder ingaan op evolutie zoals onherleidbare complexiteit wordt door Peetje afgedaan als 'arrogante nonsens'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 19 april 2017 @ 20:27:

[...]





Je hebt gelijk. Herken ik ook uit het religie Q&A topic.

Alles wat iets ingewikkelder is zoals het verder ingaan op evolutie zoals onherleidbare complexiteit wordt door Peetje afgedaan als 'arrogante nonsens'.Mijn conclusie is dat het maar zwaaivee is.
quote:Ineke98 schreef op 19 april 2017 @ 20:29:

[...]





Mijn conclusie is dat het maar zwaaivee is.



Die kende ik nog niet.

Wel klapvee.
Alle reacties Link kopieren
Turkse kiesraad wijst referendumklachten af

2 uur geleden



ANKARA - De Turkse hoge kiesraad (YSK) heeft alle klachten van oppositiepartijen over de gang van zaken bij het referendum afgelopen zondag woensdag afgewezen. Ook het formele verzoek van de belangrijkste oppositiepartij om de uitslag ongeldig te verklaren werd van tafel geveegd.



De kiesraad kreeg na de volksraadpleging een storm aan kritiek over zich heen, onder meer vanwege het besluit om zondag ook stembiljetten zonder officiële stempel goed te keuren. Dat was volgens Turkse juristen strijdig met de wet.



De oppositie zei zich niet neer te leggen bij de uitslag van het referendum. Oppositiepartij CHP diende dinsdag een verzoek in om de uitslag ongeldig te laten verklaren. De vicevoorzitter van de partij, Bülent Tezcan, verklaarde daarbij dat het aantal „verdwenen stemmen” tijdens het referendum „ongekend” is voor Turkse verkiezingen.



De pro-Koerdische oppositiepartij HDP heeft woensdag ook een verzoek ingediend om de uitslag te laten schrappen. Vicevoorzitter Mithat Sancar stelde dat het referendum niet eerlijk is verlopen. Hij wees er onder meer op dat campagne moest worden gevoerd terwijl HDP-prominenten in de cel zaten en de noodtoestand van kracht was.



Sancar meende ook dat het goedkeuren van stembiljetten zonder officieel stempel frauduleuze toestanden in de hand gewerkt kan hebben. Het zou nu onmogelijk zijn om te controleren hoeveel ongeldige of valse stemmen zijn uitgebracht. „Dit referendum zal altijd omstreden blijven”, waarschuwde hij.



http://www.telegraaf.nl/b ... _wijst_klachten_af__.html



Niet raar als je eerst alle andersdenken in de gevangenis gooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 19 april 2017 @ 12:01:

[...]





Ik gun mijn deel belastinggeld wel aan een arme boer of werkloze Gulen-aanhanger, maar niet aan het regime.



En toch is dat waar jouw belastinggeld naartoe gaat.

0,5% kans ofzo dat de EU de toetredingsgesprekken gaat staken. En dus blijven er jaarlijks honderden miljoenen euro's daarvoor die kant opgaan.



Maw, ik zou me niet zo druk maken om Erdogan.aangezien het een bevriende natie is en blijft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 19 april 2017 @ 20:11:

[...]





Wat heeft dat precies met genocide te maken?



Een vergelijking zien tussen Erdolf en Adolf is niet raar, mits je wat weet van geschiedenis en daar ga jij continue genadeloos op je bek.



Tegen de uitwassen van het hebben van twee nationaliteiten zijn is niet te vergelijken met gaskamers.



Ik vind het zien van een vergelijking tussen erdogan en Hitler wel raar. En ik ben wo-opgeleid in die richting en niet turks.



Persoonlijk vind ik die continue vergelijking met Hitler juist typisch iets voor mensen die niets van geschiedenis afweten. Het is namelijk nog een goedkope en makkelijke.

Zowel heden als verleden ken tal van autoritaire regimes, dictators etc. Waarbij ik overigens niet zeg dat daar nu op dit moment in Turkije sprake van is.
blijft hier nu een maandje rustig, Pina heeft een maandban
Alle reacties Link kopieren
quote:Melt schreef op 19 april 2017 @ 14:49:

[...]





Hopeloos geval ben jij Negatieve aandacht is ook aandacht. Voor Pinarcik is dit forum "the place to be". Ze zit vast met rode wangetjes haar retoriek te typen.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 19 april 2017 @ 21:42:

blijft hier nu een maandje rustig, Pina heeft een maandbanEen héle maand? Wat een strop
quote:friezinnetje2014 schreef op 19 april 2017 @ 21:42:

blijft hier nu een maandje rustig, Pina heeft een maandban





Maand op maand af inmiddels bij Peetje.



Ik zal mijn vragenlijstje voor haar bewaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 19 april 2017 @ 21:42:

blijft hier nu een maandje rustig, Pina heeft een maandban

Mooi, lekker rustig.

Ik wilde net een lap tekst om te lezen aanraden: In Europa van Geert Mak.
quote:friezinnetje2014 schreef op 19 april 2017 @ 21:42:

blijft hier nu een maandje rustig, Pina heeft een maandbanIn welk topic zie je dat nou eigenlijk? Ik kan het nooit vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 19 april 2017 @ 21:47:

[...]





Maand op maand af inmiddels bij Peetje.



Ik zal mijn vragenlijstje voor haar bewaren. Nou ze heeft nu een maand om eens antwoorden erop te zoeken. Maar ik ben bang dat er nooit antwoorden gaan komen.
quote:Hetvrijewoord schreef op 19 april 2017 @ 21:51:

[...]





In welk topic zie je dat nou eigenlijk? Ik kan het nooit vinden.onder overig en dan helemaal naar beneden scrollen. Daar staat het ban-topic
denk dat ze na een maand zegt dat het discriminatie is en omdat zij moslim is. Ligt immers nooit aan haarzelf
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 19 april 2017 @ 22:02:

denk dat ze na een maand zegt dat het discriminatie is en omdat zij moslim is. Ligt immers nooit aan haarzelf waarschijnlijk en zo voorspelbaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 19 april 2017 @ 21:47:

[...]





Maand op maand af inmiddels bij Peetje.



Ik zal mijn vragenlijstje voor haar bewaren. Heeft ze eindelijk tijd om de antwoorden te bedenken .
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 19 april 2017 @ 22:02:

denk dat ze na een maand zegt dat het discriminatie is en omdat zij moslim is. Ligt immers nooit aan haarzelfAan de andere kant is het wel moedig van haar om.in zo'n vijandige omgeving als hier te blijven schrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven