Erdogan een gevaarlijke gek?

22-04-2016 17:58 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is Erdogan een gevaarlijke gek? Een tweede Hitler?

Zijn arm reikt tot in ons land en Turken wordt gevraagd anderen aan te geven die Erdogan beledigd hebben.

40% van de Turken in Nederland is fervent Erdogan-aanhanger. Andere Turken vrezen nu dat zij niet meer op vakantie naar Turkije kunnen omdat zij zich negatief over hem uitgelaten hebben.



Zonder schroom zeggen wij dat Obama een lul is die niets van zijn 'yes-we-can'-uitspraak heeft waargemaakt.

Maar durven wij nog te zeggen dat Erdogan een lul is die mensen laat martelen, de pers naar zijn hand zet en het niet nauw neemt met de mensenrechten?



Wie vind Erdogan een een gevaarlijke psychopaat? En wie verheerlijkt hem omdat hij Turkije, als bijna fascistische staat weliswaar, op de kaart zet?
Alle reacties Link kopieren
Kijk even op de andere topics op de actueel pijler, het wordt anders een beetje erg dubbel. Daar is al genoeg over die man geschreven.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar dat heeft een andere topictitel.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 22 april 2016 @ 18:01:

Ja, maar dat heeft een andere topictitel.Dat maakt toch niet uit? Of zit je het ene na het andere topic te openen omdat je je verveelt?
verba volant, scripta manent.
vervend = fervent.



Verder vind ik Erdogan inderdaad een gevaarlijke gek.





*ziet deze posting al doorgestuurd worden naar het Turkse consulaat*
Alle reacties Link kopieren
Ga stofzuigen
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Turken die tegen Erdogan zijn en dat hebben laten blijken worden aangegeven en kunnen straks niet meer op vakantie naar Turkije.



Verraden door je buren. Wanneer was dat ook al weer?
Of hij gevaarlijk is ligt aan de ruimte die hem wordt gegeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 22 april 2016 @ 18:10:

Turken die tegen Erdogan zijn en dat hebben laten blijken worden aangegeven en kunnen straks niet meer op vakantie naar Turkije.



Verraden door je buren. Wanneer was dat ook al weer?Hier in WOII, in heel veel andere landen gebeurt dat nog steeds.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga hier niet herhalen wat ik op dat andere topic heb neergepoot, het waren geen oneliners.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ben bizim lider yorumlad? görüyoruz. Bu yasak. Ben hükümete ?ikayet anlataca??m.
Alle reacties Link kopieren
Op basis van het nieuws wat wij hier horen is het een gevaarlijke gek. Maar de waarheid zal wat genuanceerder zijn gok ik. De Sovjet-Unie was volgens het nieuws hier ook zo'n beetje de hel op aarde terwijl het volgens mensen die er gewoond hebben best wel te doen was.
Alle reacties Link kopieren
Poetin moet ook niks van Erdogan hebben overigens.
Alle reacties Link kopieren
quote:wizky schreef op 22 april 2016 @ 18:19:

Ben bizim lider yorumlad? görüyoruz. Bu yasak. Ben hükümete ?ikayet anlataca??m.



Klachten doorvertellen?



Erdogan arkadasiniz?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsje78 schreef op 22 april 2016 @ 18:08:

Ga stofzuigen
Nederlandse vertalingen graag.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 22 april 2016 @ 18:32:

Nederlandse vertalingen graag.



Het gaat ongeveer, zo best is mijn Turks nou ook weer niet over dingen doorvertellen aan een leider en over een verbod, zal wel een verbod op de vrijheid van meningsuiting zijn vermoed ik.



Arkadas (er hoort een cedille onder de s) betekent vriend, het achtervoegsel iniz, er horen geen puntjes op de i in dit geval, erachter maakt het een vraag, de naam die ervoor staat spreekt voor zich en de vraagtekens aan het eind ook.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 22 april 2016 @ 18:32:

[...]







vakumlama yapmak



Ik geloof dat ik nu zeg "doe stofzuigen" maar dat komt op hetzelfde neer.



O, verkeerde reactie gekwoot maar dat lijkt me geen ramp.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ja, een gevaarlijke gek. Allemaal om de kwestie met die Duitse komiek.
I believe in good
Alle reacties Link kopieren
Alleen al bedoel ik. Stomme autocorrectie.
I believe in good
Alle reacties Link kopieren
Ja. Zoiets.



Ik heb mijn leider inmiddels geïnformeerd over dit onderwerp. Wij hebben daar een eigen Meldpunt voor in Nederland. Er schijnt op dit moment een wachtlijst te zijn maar dat deert me niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:zuidwester schreef op 22 april 2016 @ 18:39:

Alleen al bedoel ik. Stomme autocorrectie.Uitzetten.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:wizky schreef op 22 april 2016 @ 18:40:

Ja. Zoiets.



Ik heb mijn leider inmiddels geïnformeerd over dit onderwerp. Wij hebben daar een eigen Meldpunt voor in Nederland. Er schijnt op dit moment een wachtlijst te zijn maar dat deert me niet.Wie zou die leider zijn, begint zijn naam misschien met een K?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 22 april 2016 @ 18:42:

[...]





Wie zou die leider zijn, begint zijn naam misschien met een K?Nee. Een G.
quote:MarianneDavids schreef op 22 april 2016 @ 18:42:

[...]





Wie zou die leider zijn, begint zijn naam misschien met een K?DENKen mag toch wel? In alle vrijheid DENK ik wat ik wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven