Erdogan een gevaarlijke gek?

22-04-2016 17:58 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is Erdogan een gevaarlijke gek? Een tweede Hitler?

Zijn arm reikt tot in ons land en Turken wordt gevraagd anderen aan te geven die Erdogan beledigd hebben.

40% van de Turken in Nederland is fervent Erdogan-aanhanger. Andere Turken vrezen nu dat zij niet meer op vakantie naar Turkije kunnen omdat zij zich negatief over hem uitgelaten hebben.



Zonder schroom zeggen wij dat Obama een lul is die niets van zijn 'yes-we-can'-uitspraak heeft waargemaakt.

Maar durven wij nog te zeggen dat Erdogan een lul is die mensen laat martelen, de pers naar zijn hand zet en het niet nauw neemt met de mensenrechten?



Wie vind Erdogan een een gevaarlijke psychopaat? En wie verheerlijkt hem omdat hij Turkije, als bijna fascistische staat weliswaar, op de kaart zet?
Interesseert me dan weer geen zak zo'n promo praatje van een dictator, ik wacht de hapklare quotes op twitter van seculiere Turken wel af.



CNN Turk: heb je daar een schotel voor nodig trouwens?
Alle reacties Link kopieren
'De ruimte voor anders-zijn in Amsterdam neemt af'



Woensdagmiddag werd een bioscoopbezoeker met een hoofddoek uitgescholden en bespuugd bij het Leidseplein. Een incident dat past in recent gepubliceerde cijfers van de Landelijke Vereniging tegen Discriminatie en Racisme.



DOOR: JESSE BEENTJES 22 MAART 2017, 20:18

'Kankerwijf, haal die kankerhoofddoek van je kop!" Woensdagmiddag liep de Amsterdamse Nadia (32, achternaam bij de redactie bekend) met een vriendin met een hoofddoek op het Leidseplein, op weg naar Pathé City, toen ze werden lastiggevallen door een man. Aanvankelijk liepen ze door, maar toen ze de man op haar vriendin zag spugen werd het zwart voor haar ogen.
Alle reacties Link kopieren
Heidelberg, wat is er mis aan Thierry Baudet? Ik vind em verfrissend en hij heeft hersens.
Alle reacties Link kopieren
Oe, een interview door CNN turkije. Dat wordt vast een kritisch kruisverhoor.



O nee wacht, dan verliezen ze direct hun uitzendlicentie.



Benieuwd of ze ook een groot interview houden met een tegenstander van de nieuwe grondwet. O nee wacht, dan verliezen ze direct hun uitzendlicentie.



Ik sla deze keer dus maar even over geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 23 maart 2017 @ 18:26:

Heidelberg, wat is er mis aan Thierry Baudet? Ik vind em verfrissend en hij heeft hersens.



Nou, Thierry komt op voor de Nederlandse cultuur, en dat mag niet van de gutmensch.



Zo praat hij over de homeopatische verdunning van de bevolking. Nazistische ideeen zegt men dan. Dat de islam het verbiedt om met een niet-moslim te trouwen is exact hetzelfde, maar dat is prima want cultuur.



Snap je?



Nou vind ik persoonlijk Thierry ook een eng mannetje, maar dat komt door zijn ideeen over vrouwen.
quote:Emma95 schreef op 23 maart 2017 @ 18:26:

Heidelberg, wat is er mis aan Thierry Baudet? Ik vind em verfrissend en hij heeft hersens.Ik heb ook van horen zeggen dat hij hersens heeft. Hiddema zei zoiets in een tv-programma, meen ik.
Alle reacties Link kopieren
Luister maar eens naar hem. Er staan filmpjes op youtube.
quote:Emma95 schreef op 23 maart 2017 @ 18:52:

Luister maar eens naar hem. Er staan filmpjes op youtube.Hiddema zegt ook al jarenlang hele zinnige dingen..
Alle reacties Link kopieren
Holländischer Rechtspopulist Thierry Baudet

"Mir fällt niemand ein, der so viel erreicht hat wie ich"



Thierry Baudet wird in Holland von manchen als konservatives Wunderkind bezeichnet. Er ist gegen die EU, für mehr Grenzen, mehr nationale Souveränität und sieht sich als den wichtigsten Intellektuellen Hollands. Bei der Wahl im März tritt er als Spitzenkandidat des Forum voor Democratie an.



Manche spotten, dass Sie sich als den wichtigsten holländischen Intellektuellen bezeichnen. Halten Sie sich wirklich für den wichtigsten Intellektuellen unsere Zeit?



In meiner Generation: ja. Mir fällt in den Niederlanden und in Europa in meinem Alter sonst niemand ein – wenn ich an all die Bücher denke, die ich veröffentlicht habe und die Ernsthaftigkeit mit der ich mich den wichtigsten Themen unserer Zeit gewidmet habe. Da fällt es mir schwer jemanden zu finden, der so viel erreicht hat.



Door Florian Schairer 01.12.2016



Emma95, hij loopt nogal weg met zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 23 maart 2017 @ 15:39:

[...]



Ergens denk ik nu het is juist goed dat ze er zitten.

De mensen die DENK vertegenwoordigd die zijn er nu eenmaal en laat juist maar zien wat er binnen die groep leeft dan is dat maar duidelijk.Ben ik met je eens. Liever openlijk dan stiekem.
Alle reacties Link kopieren
Erdogan is een idioot, vind ik dan, en een gevaarlijke idioot op de koop toe. Dat hij in zijn eigen land de zaken naar zijn hand probeert te zetten, tot daar aan toe. Maar het is te zot voor woorden dat andere landen hem dan ook een podium zouden moeten geven.



En alle mensen die hier in West-Europa met Turkse vlaggen door de straten trekken omdat ze hun grote kalief Erdogan zo geweldig vinden, nou, die mensen mogen van mij op kosten van de belastingbetaler een enkele reis Ankara krijgen, kunnen ze zich aldaar gaan wentelen in het warme bad van hun sterke leider. Maar kom hier de boel niet verzieken alsjeblieft.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Thierry Baudet zei dat in een fictieve roman.



Ik heb zelf Hiddema gestemd om dat ik graag meer echt rechtse partijen zie. Misschien wordt het niets, maar gevestigde partijen doen het niet voor me.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 23 maart 2017 @ 19:15:

[...]



Ben ik met je eens. Liever openlijk dan stiekem.De achterban vindt dat geweldig hoor. En ze gebruiken het natuurlijk in hun Facebook filmpjes om aaaaaaaaaaalllll het onrecht in de Nederlandse samenleving te onderstrepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 23 maart 2017 @ 19:20:

Erdogan is een idioot, vind ik dan, en een gevaarlijke idioot op de koop toe. Dat hij in zijn eigen land de zaken naar zijn hand probeert te zetten, tot daar aan toe. Maar het is te zot voor woorden dat andere landen hem dan ook een podium zouden moeten geven.



En alle mensen die hier in West-Europa met Turkse vlaggen door de straten trekken omdat ze hun grote kalief Erdogan zo geweldig vinden, nou, die mensen mogen van mij op kosten van de belastingbetaler een enkele reis Ankara krijgen, kunnen ze zich aldaar gaan wentelen in het warme bad van hun sterke leider. Maar kom hier de boel niet verzieken alsjeblieft.



Maar dat doen ze niet.

Wat nu?
quote:strikjemetstippels schreef op 23 maart 2017 @ 19:20:

Thierry Baudet zei dat in een fictieve roman.



Ik heb zelf Hiddema gestemd om dat ik graag meer echt rechtse partijen zie. Misschien wordt het niets, maar gevestigde partijen doen het niet voor me.
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 23 maart 2017 @ 19:23:

[...]





Maar dat doen ze niet.

Wat nu?Dan is optie 2: je aanpassen, accepteren dat je (al lang) in Nederland woont, je Turkse vlag bewaren voor een cultureel tuinfeestje en niet vinden dat de Turkse overheid hier alsnog mede bepalend is voor jouw bestaan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:YellowDiamond schreef op 23 maart 2017 @ 19:24:

[...]



[afbeelding]Ik ben nog altijd meest fan van dit interview: http://www.resilankester. ... ddema-over-kroketten1.pdf



Je lacht je toch dood
Wat heb jij dan gestemd Yellow, als mede rechtse forummer?
quote:strikjemetstippels schreef op 23 maart 2017 @ 19:28:

Wat heb jij dan gestemd Yellow, als mede rechtse forummer? Halbe Zijlstra VVD maar nu twijfel ik of ik niet Hiddema had moeten stemmen..
quote:YellowDiamond schreef op 23 maart 2017 @ 19:29:

[...]



Halbe Zijlstra VVD maar nu twijfel ik of ik niet Hiddema had moeten stemmen..

Als ze met GL gaan regeren dan word ik gek.



Geen VVD sowieso meer voor mij, ze hebben te weinig echt rechts beleid gevoerd en ik ben wel voor bindende referenda, en minder tot geen EU. Dan is er héél weinig te kiezen voor mij als ik rechts wil stemmen. Vandaar mijn stem voor FvD. We hebben vrij wel geen echt rechtse partijen in NL helaas.
quote:strikjemetstippels schreef op 23 maart 2017 @ 19:32:

[...]



Als ze met GL gaan regeren dan word ik gek.



Geen VVD sowieso meer voor mij, ze hebben te weinig echt rechts beleid gevoerd en ik ben wel voor bindende referenda, en minder tot geen EU. Dan is er héél weinig te kiezen voor mij als ik rechts wil stemmen. Vandaar mijn stem voor FvD. We hebben vrij wel geen echt rechtse partijen in NL helaas.Als ze dat gaan doen dan krijgen ze van mij nooit een stem weer en hoop ik dat het kabinet Rutte 3 heel snel valt.!
Ik had gehoopt op VVD,CDA,PVV,FvD en SGP
quote:YellowDiamond schreef op 23 maart 2017 @ 19:36:

Ik had gehoopt op VVD,CDA,PVV,FvD en SGPZou ik helemaal prima vinden! Al weet ik niet of FvD al rijp genoeg is maar then again, het is ook geen rocket science.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 23 maart 2017 @ 19:27:

[...]





Dan is optie 2: je aanpassen, accepteren dat je (al lang) in Nederland woont, je Turkse vlag bewaren voor een cultureel tuinfeestje en niet vinden dat de Turkse overheid hier alsnog mede bepalend is voor jouw bestaan.



Dat gaat ook niet gebeuren.

Wat nu?
quote:tvandattum schreef op 23 maart 2017 @ 19:44:

[...]





Dat gaat ook niet gebeuren.

Wat nu?Wat wil je horen? Oprechte vraag hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven