Erdogan een gevaarlijke gek?

22-04-2016 17:58 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is Erdogan een gevaarlijke gek? Een tweede Hitler?

Zijn arm reikt tot in ons land en Turken wordt gevraagd anderen aan te geven die Erdogan beledigd hebben.

40% van de Turken in Nederland is fervent Erdogan-aanhanger. Andere Turken vrezen nu dat zij niet meer op vakantie naar Turkije kunnen omdat zij zich negatief over hem uitgelaten hebben.



Zonder schroom zeggen wij dat Obama een lul is die niets van zijn 'yes-we-can'-uitspraak heeft waargemaakt.

Maar durven wij nog te zeggen dat Erdogan een lul is die mensen laat martelen, de pers naar zijn hand zet en het niet nauw neemt met de mensenrechten?



Wie vind Erdogan een een gevaarlijke psychopaat? En wie verheerlijkt hem omdat hij Turkije, als bijna fascistische staat weliswaar, op de kaart zet?
quote:Tickel schreef op 24 maart 2017 @ 16:28:

[...]



Zoek eens op Francofielen, misschien dat je dan de link kunt leggen.



francofiel =liefhebber van al wat Frans is

erdofiel is dan liefhebber van al wat erdogan is?



Nou DAT ben IK in ieder geval niet



Klopt weer niets van dat antwoord dussssss
Zijn Pinarcik en Bossanova dezelfde persoon?
quote:Pientjexxxx schreef op 24 maart 2017 @ 16:38:

Zijn Pinarcik en Bossanova dezelfde persoon?Dacht ik van jou ook, dat je alter-ego Pien-arcik was. hahaha
Grappig.



Ik dacht altijd dat YellowDiamond en Elle 1 en dezelfde persoon waren
quote:bossanova schreef op 24 maart 2017 @ 16:45:

[...]



Dacht ik van jou ook, dat je alter-ego Pien-arcik was. hahahaJa, we zitten ook lekker op één lijn!
quote:Pientjexxxx schreef op 24 maart 2017 @ 16:53:

[...]





Ja, we zitten ook lekker op één lijn! Ik zie geen lijn, vind jullie gewoon lijken op elkaar en jullie reageren steeds op dezelfde intelligente manier op elkaar.

Pinarcik 24-03-2017 14:54: "Lekkere logica heb jij ehummmm"

Pientjexxxx 24-03-2017 14:58: "Kun je wel iets zinnigs typen?"
quote:Corona67 schreef op 24 maart 2017 @ 16:47:

Grappig.



Ik dacht altijd dat YellowDiamond en Elle 1 en dezelfde persoon waren Lieve heer,lieve heer..
quote:YellowDiamond schreef op 24 maart 2017 @ 16:57:

[...]



Lieve heer,lieve heer.. Zie je wel!!
quote:bossanova schreef op 24 maart 2017 @ 16:55:

[...]





Ik zie geen lijn, vind jullie gewoon lijken op elkaar en jullie reageren steeds op dezelfde intelligente manier op elkaar.



Je hebt zelf anders ook erg intelligente reacties...........



Pinarcik is tot daar aan toe, nog erger is het dat mensen met dezelfde Erdogan-verering in onze Tweede Kamer mogen zitten. Gelukkig zijn ze wel geweerd uit de Commissie Stiekem.
quote:Pientjexxxx schreef op 24 maart 2017 @ 16:59:

[...]





Je hebt zelf anders ook erg intelligente reacties...........



Pinarcik is tot daar aan toe, nog erger is het dat mensen met dezelfde Erdogan-verering in onze Tweede Kamer mogen zitten. Gelukkig zijn ze wel geweerd uit de Commissie Stiekem.Pinarcik 24-03-2017 14:54: "Lekkere logica heb jij ehummmm"

Pientjexxxx 24-03-2017 14:58: "Kun je wel iets zinnigs typen?"



Kom eens met iets inhoudelijks.
quote:Corona67 schreef op 24 maart 2017 @ 16:57:

[...]



Zie je wel!!

Ga jij maar fijn een stukje zwemmen in het kanaal.!

Ik zwaai vast naar je..
quote:YellowDiamond schreef op 24 maart 2017 @ 17:00:

[...]



Ga jij maar fijn een stukje zwemmen in het kanaal.!

Ik zwaai vast naar je..
quote:bossanova schreef op 24 maart 2017 @ 17:00:

[...]





Pinarcik 24-03-2017 14:54: "Lekkere logica heb jij ehummmm"

Pientjexxxx 24-03-2017 14:58: "Kun je wel iets zinnigs typen?"



Kom eens met iets inhoudelijks.Ik heb al genoeg inhoudelijks over Erdogan vermeld op dit forum. Dat er nog steeds mensen als Pinarcik zijn die alle feiten glashard ontkennen is diep triest, maar het verklaart voor een deel wel het succes van een partij als Denk.
quote:Corona67 schreef op 24 maart 2017 @ 17:02:

[...]



Wat doe je weer naar tegen mij,behandel mij nou eens als een prinsesje.!
quote:Pientjexxxx schreef op 24 maart 2017 @ 17:05:

[...]





Ik heb al genoeg inhoudelijks over Erdogan vermeld op dit forum. Dat er nog steeds mensen als Pinarcik zijn die alle feiten glashard ontkennen is diep triest, maar het verklaart voor een deel wel het succes van een partij als Denk.Er zullen altijd mensen zijn, ook in Nederland, die het niet met jou eens zijn. Vind ik niet diep triest. Genoeg is toch genoeg?
quote:YellowDiamond schreef op 24 maart 2017 @ 17:06:

[...]



Wat doe je weer naar tegen mij,behandel mij nou eens als een prinsesje.! Alle vrouwen zijn ook hetzelfde
Zo dit topic is over de 3000 postst en aangezien Willem afwezig is zal ik een nieuw topic openen...
quote:Corona67 schreef op 24 maart 2017 @ 17:08:

[...]



Alle vrouwen zijn ook hetzelfde

Jahaaaa Gijs o nee jij bent Corona..

alle mannen zijn hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
Turkije doet modeblad Elle in de ban

2 uur geleden Pieter van Erven Dorens



Turkije doet Elle in de ban wegens 'obscene afbeeldingen'. Het modetijdschrift mag alleen nog in een ondoorzichtige omslag, met de waarschuwing 'schadelijk voor minderjarigen', verkocht worden aan volwassenen.



De maatregel volgt nadat een instantie die onder de Turkse premier Binali Yildirim valt, oordeelde dat de editie van deze maand afbeeldingen bevat die schadelijk zouden zijn voor kinderen. Elle mag in Turkije voortaan ook niet meer adverteren. Dat meldt persbureau Bloomberg vrijdag.





Welke afbeeldingen precies aanstootgevend zouden zijn, werd niet bekendgemaakt. Elle Turkije is een joint venture tussen de Turkse beursgenoteerde holding Dogan Sirketler Grubu en de Duitse uitgever Burda.



Op de cover van deze maand staat het Engelse model Rosie Huntington-Whiteley. Zij werkt voor lingeriemerk Victoria's Secret en was eerder model voor onder meer Bloomingdale's en Ralph Lauren. Ook speelde zij in films als Transformers en Mad Max.



In 2013 prijkte voetbalvrouw Yolanthe Sneijder-Cabau van Kasbergen op de cover van de Turkse Ellle.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 24 maart 2017 @ 17:11:

Zo dit topic is over de 3000 postst en aangezien Willem afwezig is zal ik een nieuw topic openen...Waar is Willempie gebleven? Misschien een ban?
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 24 maart 2017 @ 16:09:

[...]





Nee, maar 'Erdofielen' google je wel? Aardig dat je me daarin wel tegemoet komt.



Je hebt inderdaad niemand dom genoemd, dus dat neem ik terug. Soms valt het niet mee om forummers van elkaar te onderscheiden.

Fijn dat je inziet dat ik voor de rest gewoon gelijk heb. Rutte is geen goede premier voor ALLE Nederlanders. Hij is ronduit kwaadaardig voor veel ouderen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, toch? Pff.



Volgens mij zijn de kinderen van die ouderen net iets meer verantwoordelijk dan het kabinet.



Er gaat meer dan genoeg geld naar de zorg. Dat het verkeerd wordt besteed is een feit, maar om dat nou 1 persoon aan te rekenen os volstrekt belachelijk.



Sowieso is 1 kwaad goedpraten door te wijzen naar iets anders natuurlijk belachelijk. Hou daar mee op voordat de Palestijnen straks weer om de hoek komen kijken.
quote:YellowDiamond schreef op 24 maart 2017 @ 17:11:

Zo dit topic is over de 3000 postst en aangezien Willem afwezig is zal ik een nieuw topic openen...Ik kom wel weer bij 2985 posts...
quote:heidelberg schreef op 24 maart 2017 @ 17:15:

[...]





Waar is Willempie gebleven? Misschien een ban?Nee Willem heeft geen ban die is wel vaker een tijdje afwezig..
Erdogan een gevaarlijke gek? deel 2
Veel plezier in deel 2!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven