Erdogan een gevaarlijke gek?

22-04-2016 17:58 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is Erdogan een gevaarlijke gek? Een tweede Hitler?

Zijn arm reikt tot in ons land en Turken wordt gevraagd anderen aan te geven die Erdogan beledigd hebben.

40% van de Turken in Nederland is fervent Erdogan-aanhanger. Andere Turken vrezen nu dat zij niet meer op vakantie naar Turkije kunnen omdat zij zich negatief over hem uitgelaten hebben.



Zonder schroom zeggen wij dat Obama een lul is die niets van zijn 'yes-we-can'-uitspraak heeft waargemaakt.

Maar durven wij nog te zeggen dat Erdogan een lul is die mensen laat martelen, de pers naar zijn hand zet en het niet nauw neemt met de mensenrechten?



Wie vind Erdogan een een gevaarlijke psychopaat? En wie verheerlijkt hem omdat hij Turkije, als bijna fascistische staat weliswaar, op de kaart zet?
Alle reacties Link kopieren
Hij is een tiran. Streeft ernaar om de huidige Turkije terug te draaien naar het Ottomaanse rijk. Zoals het toen was; 1 macht, vrouwen worden gezien als sexobject, mogen alleen maar kinderen baren en de man mag zoveel vrouwen hebben als hij maar wil, kort gezegd een harem is toegestaan.

Alles wat Ataturk destijds heeft opgericht, wilt hij weg hebben.

Hij neemt Hitler als zijn grootste voorbeeld en noemt zijn naam bijna bij iedere toespraak, wil een islamitische wereldstaat en ziet het geloof boven alles. Wie geen moslim is, is gewoon een slecht mens. Hij is overigens ook de leverancier van de wapens van IS.



Regels die hij wil invoeren; zwangere vrouwen mogen de straat niet op, Vrouwen mogen op straat niet lachen, ieder kind moet op school verplicht koran lessen volgen.



Kortom; hij wil Turkije in een soort Iran-achtig land omtoveren.
Ik ga lekker wokken vanavond
Alle reacties Link kopieren
Erdogan is de grootste militaire ondersteuner van IS in de regio en tevens de grootse financier van IS. Allemaal omdat hij zelf Kalief wil worden van zijn eigen salafistisch extremistische kalifaat vergelijkbaar aan wat IS doet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:wizky schreef op 22 april 2016 @ 18:43:

[...]



Nee. Een G.



Maar die G hoort bij K.



Ik kom hier later terug met een andere reactie, die ben ik even aan het componeren aan de hand van mijn eerdere reacties op een ander topic maar ik wil ook nog even eten en een beetje journaal kijken.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
En daar gaat 6 miljard naartoe?



Erdogan heeft een heel klein pikkie en hele lange tenen...
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 22 april 2016 @ 18:53:

Ik ga lekker wokken vanavond Misschien eet ik wel iets Turks, ik heb alles in huis om patliçan te maken maar dat is een voorgerecht.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:wizky schreef op 22 april 2016 @ 18:43:

[...]



Nee. Een G.Lijkt wel een complot. Waarom zo cryptisch. Moeten we nu bang worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:krullenbol1966 schreef op 22 april 2016 @ 19:26:

En daar gaat 6 miljard naartoe?



Erdogan heeft een heel klein pikkie en hele lange tenen...





Ja bizar he. Dacht ik ook net aan. Enerzijds de oorlog steunen en anderzijds zoveel geld aannemen om de slachtoffers van die oorlog een veilig onderkomen te bieden. De politiek is een corrupte rotzooi.



Verder heb ik geen mening over Erdogan. Heb de Turkse politiek nooit zo gevolgd, muv de laatste maanden ivm de v!uchtelingenopvang. Ik vond de teksten geitenneuker wel te ver gaan. Maar dat vind ik ook met een opmerking als fuck de koning. Vind dat gewoon niet nodig. Gebruik je fatsoen.

Kritiek mag best. Zeggen dat je Willem Alexander een slechte koning vindt mag best. Maar Willie, Fuck de koning en Erdogan geitenneuker vind ik onnodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:wizky schreef op 22 april 2016 @ 18:19:

Ben bizim lider yorumlad? görüyoruz. Bu yasak. Ben hükümete ?ikayet anlataca??m.Is dit een grap??
Alle reacties Link kopieren
JA !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Op Nederlandse fora en in reacties op sites van kranten is het in principe niet toegestaan te posten in een andere taal, een woordje tussendoor of een uitdrukking die niet mooi kan worden vertaald kan best maar geen berichten, ook geen oneliners. Op het besloten forum waar ik modereer moeten berichten uit een andere taal door de schrijver worden vertaald, mag ook summier zijn. Gebeurt dat niet binnen een bepaalde tijd dan verwijder ik het. Niet iedereen spreekt Turks (of Russisch, Mandarijn, Swahili) en het héél kleine beetje Turks waarmee ondergetekende zich enigszins kan behelpen stelt niet zo veel voor.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 22 april 2016 @ 19:24:

[...]





Maar die G hoort bij K.



Ik kom hier later terug met een andere reactie, die ben ik even aan het componeren aan de hand van mijn eerdere reacties op een ander topic maar ik wil ook nog even eten en een beetje journaal kijken.Die reactie laat ik achterwege. Ik ga mezelf dan alleen maar herhalen. Misschien is er nog iemand die wil weten hoe ik over Erdogan denk en hoe ik over het huidige Turkije denk en over dat van wat langer geleden, die kan het dan makkelijk terugvinden in het topic over die door Erdogan verguisde Duitse satiricus.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 22 april 2016 @ 21:25:

Op Nederlandse fora en in reacties op sites van kranten is het in principe niet toegestaan te posten in een andere taal, een woordje tussendoor of een uitdrukking die niet mooi kan worden vertaald kan best maar geen berichten, ook geen oneliners. Op het besloten forum waar ik modereer moeten berichten uit een andere taal door de schrijver worden vertaald, mag ook summier zijn. Gebeurt dat niet binnen een bepaalde tijd dan verwijder ik het. Niet iedereen spreekt Turks (of Russisch, Mandarijn, Swahili) en het héél kleine beetje Turks waarmee ondergetekende zich enigszins kan behelpen stelt niet zo veel voor.Moet je nagaan hoeveel angst er heerst. Ik spreek namelijk helemaal geen enkel woord Turks. Mijn leider, de grote G, heeft een speciale vertaalmogelijkheid. Als je daar een Nederlandse zin intoets komt deze er perfect Turks uit. Zó goed dat Viva de kringeltjes niet eens kan weergeven en over vraagtekens gaat miepen. En met die info zijn jullie al in de war...
Alle reacties Link kopieren
quote:wizky schreef op 22 april 2016 @ 21:36:

[...]



Moet je nagaan hoeveel angst er heerst. Ik spreek namelijk helemaal geen enkel woord Turks. Mijn leider, de grote G, heeft een speciale vertaalmogelijkheid. Als je daar een Nederlandse zin intoets komt deze er perfect Turks uit. Zó goed dat Viva de kringeltjes niet eens kan weergeven en over vraagtekens gaat miepen. En met die info zijn jullie al in de war...Met welke info is wie in de war? Is G die grote leider die vindt dat je met een vergiet op je hoofd moet rondlopen?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:wizky schreef op 22 april 2016 @ 21:36:

[...]



Moet je nagaan hoeveel angst er heerst. Ik spreek namelijk helemaal geen enkel woord Turks. Mijn leider, de grote G, heeft een speciale vertaalmogelijkheid. Als je daar een Nederlandse zin intoets komt deze er perfect Turks uit. Zó goed dat Viva de kringeltjes niet eens kan weergeven en over vraagtekens gaat miepen. En met die info zijn jullie al in de war...Heeft niet te maken met angst maar met nieuwsgierigheid. Als ik snel en ook precies wil weten wat er staat als ik iets in het Turks tegenkom dat me mogelijk interesseert bel ik wel even een vriendin of ik loop even naar haar toe, dat is wel zo gezellig.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 22 april 2016 @ 21:41:

[...]





Met welke info is wie in de war? Is G die grote leider die vindt dat je met een vergiet op je hoofd moet rondlopen?

Nee.



Google.
Alle reacties Link kopieren
quote:Globox schreef op 22 april 2016 @ 18:11:

Of hij gevaarlijk is ligt aan de ruimte die hem wordt gegeven.Mwah. In zijn eigen land is hij ook een gevaarlijke gek hoor. En dictators nemen we gewoon ruimte, omdat ze iedereen die kritiek heeft, uit de weg ruimen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 22 april 2016 @ 21:49:

[...]





Mwah. In zijn eigen land is hij ook een gevaarlijke gek hoor. En dictators nemen we gewoon ruimte, omdat ze iedereen die kritiek heeft, uit de weg ruimen.Dat heeft hij al gedaan. De legertop en een lading in zijn ogen te kritische journalisten. En passant werd ook een krant de pas afgesneden. De legertop had altijd een flinke vinger in de pap, de legertop zorgde er op de één of andere manier mede voor dat Turkije seculier bleef. Ik vraag me af hoe lang het nog seculier blijft en ook in hoeverre de Turkse wet, gebaseerd op het Zwitsers wetboek, nog in stand blijft. Als Erdogan nog meer termijnen krijgt zullen er nog wel meer wetten worden gewijzigd dan in de afgelopen jaren.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n tien jaar geleden werd in Turkije de doodstraf afgeschaft. Erdogan denkt aan her-invoering.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 22 april 2016 @ 22:04:

Zo'n tien jaar geleden werd in Turkije de doodstraf afgeschaft. Erdogan denkt aan her-invoering.Misschien moeten we als Nederlanders eens ophouden met meebetalen aan het succes van deze dictator-in-de-dop. Maar ja, Alanya is zo lekker goedkoop deze tijd van het jaar hè...
Alle reacties Link kopieren
quote:wizky schreef op 22 april 2016 @ 22:06:

[...]



Misschien moeten we als Nederlanders eens ophouden met meebetalen aan het succes van deze dictator-in-de-dop. Maar ja, Alanya is zo lekker goedkoop deze tijd van het jaar hè...



Geen idee, het zou mijn bestemming niet zijn, ik heb een bloedhekel aan massatoerisme.



Als het aan mij ligt wordt ook die zes miljoen teruggehaald, dit plan gaat toch niet werken.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 22 april 2016 @ 22:52:

[...]





Geen idee, het zou mijn bestemming niet zijn, ik heb een bloedhekel aan massatoerisme.



Als het aan mij ligt wordt ook die zes miljoen teruggehaald, dit plan gaat toch niet werken.Het is 1000 keer meer dan zes miljoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rzm schreef op 22 april 2016 @ 18:47:

Hij is een tiran. Streeft ernaar om de huidige Turkije terug te draaien naar het Ottomaanse rijk. Zoals het toen was; 1 macht, vrouwen worden gezien als sexobject, mogen alleen maar kinderen baren en de man mag zoveel vrouwen hebben als hij maar wil, kort gezegd een harem is toegestaan.

Alles wat Ataturk destijds heeft opgericht, wilt hij weg hebben.

Hij neemt Hitler als zijn grootste voorbeeld en noemt zijn naam bijna bij iedere toespraak, wil een islamitische wereldstaat en ziet het geloof boven alles. Wie geen moslim is, is gewoon een slecht mens. Hij is overigens ook de leverancier van de wapens van IS.



Regels die hij wil invoeren; zwangere vrouwen mogen de straat niet op, Vrouwen mogen op straat niet lachen, ieder kind moet op school verplicht koran lessen volgen.



Kortom; hij wil Turkije in een soort Iran-achtig land omtoveren.Dit. Het is een goed voorbeeld waarom ik blij ben dat gelovige partijen geen meerderheid in Nederland hebben.
Alle reacties Link kopieren
Quote



De fietsboer



23-04-2016 13:40

RZM SCHREEF OP 22 APRIL 2016 @ 18:47:

Hij is een tiran. Streeft ernaar om de huidige Turkije terug te draaien naar het Ottomaanse rijk. Zoals het toen was; 1 macht, vrouwen worden gezien als sexobject, mogen alleen maar kinderen baren en de man mag zoveel vrouwen hebben als hij maar wil, kort gezegd een harem is toegestaan.



De onderdanige first lady is het hiermee eens



Alles wat Ataturk destijds heeft opgericht, wilt hij weg hebben.



Het lijkt er beslist op dat hij Turkije liever niet als seculiere staat wil zien en behouden en al helemaal niet als een democratische seculiere staat.



Hij neemt Hitler als zijn grootste voorbeeld en noemt zijn naam bijna bij iedere toespraak, wil een islamitische wereldstaat en ziet het geloof boven alles. Wie geen moslim is, is gewoon een slecht mens. Hij is overigens ook de leverancier van de wapens van IS.



Islamisten zijn dan ook veel gevaarlijker dan Islamieten, hij is een islamist.



Regels die hij wil invoeren; zwangere vrouwen mogen de straat niet op, Vrouwen mogen op straat niet lachen, ieder kind moet op school verplicht koran lessen volgen.



Sharia? Op overtredingen zullen ongetwijfeld sancties staan, overigens is dit een goede reden voor vrouwen om te voorkomen dat ze zwanger raken, pikstraf kan ook maar binnen de islam mag een vrouw haar man niet weigeren, zelfs niet als hij zes keer per dag komt aan"wippen"..



Kortom; hij wil Turkije in een soort Iran-achtig land omtoveren.

Dit. Het is een goed voorbeeld waarom ik blij ben dat gelovige partijen geen meerderheid in Nederland hebben.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je dat Turken verplicht zijn hun Turkse paspoort te houden. Ze zijn ook verplicht de dienstplicht in hun geboorteland te voltooien. Als er oorlog uitbreekt vechten ze voor Turkije niet voor Nederland. En de meeste Turken zijn hier maar tijdelijk, ze gaan massaal ´terug´ voor hun oude dag. Om daar riant van hun Nederlandse pensioen te genieten. De meeste Turken hebben niets met Nederland.
Help iedereen een handje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven