Filmpje uithuisplaatsing deel 7

15-07-2014 09:59 1877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar we maar niet uitgepraat raken over het filmpje dat door moeder Irme op internet werd gezet van de uithuisplaatsing van zoon Hans en vooral niet over de nasleep daarvan op facebook.



In de zes voorgaande delen zagen we een 'wanhopige' moeder volledig doordraaien, een leger aan tokkie-vrienden verzamelen, vele leugens verspreiden, keihard aangevallen worden en verstrikt raken in een web van geld- en aandachtswolven, wanna-bee politici, pedo-jagers en hun prooien en andere dubieuze figuren die hun eigen graantje mee willen pikken in deze facebookhype.



Terwijl haar volgelingen en vijanden elkaar virtueel afslachten en Hansje in een instelling verblijft, geniet moeder aan het begin van dit deel 7 met haar nieuwe vrienden van een welverdiende vakantie op een motorboot, ergens op de Nederlandse wateren. Waar ze zich zal bevinden -en met wie- tegen de tijd dat hier 3000 posts zijn gedaan, Joost mag het weten. Of de goed beveiligde bosvilla nog tot de opties behoort, hangt af van hoeveel klinkende munt ze weet te slaan uit haar facebookimperium.





Deel 6 is hier te vinden:

Filmpje uithuisplaatsing deel 6
.
Maar gelukkig kom het allemaal goed,komt H heel snel thuis en krijgt H zelfs een nieuwe naam..



HANS Hulp Aan Nederlandse Slachtoffers Hans krijgt een andere naam



En droom lekker verder Irme..
Alle reacties Link kopieren
Valt nog mee na een avond werken.. Ben weer bijgelezen!



Die RV lijkt me ook niet zo'n fris figuur! Het leek mij ook al zeer onwaarschijnlijk dat I in een WSNP traject zit.. Dat I zich nu in een wereld begeeft waar je je liever niks mee te maken wilt hebben en waarmee ze haar kuil alleen maar dieper graaft snap ik echt niet! Zou ze dit werkelijk niet in de gaten hebben? Of gaat ze gewoon over lijken om haar doel te bereiken om G ten gronden te richten? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Snap eerlijk gezegd ook niet dat NdB zich inlaat met zulke personen je zou bijna denken dat er voor iets in zou moeten zitten anders zou ze I wel een halt toe roepen als het echt zo'n goede 'vriendin' is.
Alle reacties Link kopieren
Oh man, ik lees nu jouw motto weer d-g, helemaal uit het begin. Toen er nog wat te lachen viel.

Voor de mobiele meelezers:

Ik heb een verzoek in gedient aan mijn collega om deze kint over dragen aan ze moeder lukt wel hoor niet paniek worden.!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:st@rs schreef op 15 juli 2014 @ 10:14:

Valt nog mee na een avond werken.. Ben weer bijgelezen!



Die RV lijkt me ook niet zo'n fris figuur! Het leek mij ook al zeer onwaarschijnlijk dat I in een WSNP traject zit.. Dat I zich nu in een wereld begeeft waar je je liever niks mee te maken wilt hebben en waarmee ze haar kuil alleen maar dieper graaft snap ik echt niet! Zou ze dit werkelijk niet in de gaten hebben? Of gaat ze gewoon over lijken om haar doel te bereiken om G ten gronden te richten? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Snap eerlijk gezegd ook niet dat NdB zich inlaat met zulke personen je zou bijna denken dat er voor iets in zou moeten zitten anders zou ze I wel een halt toe roepen als het echt zo'n goede 'vriendin' is.Dat vraag ik me dus ook af.
.
Denk dat het I. haar droom is om in bekende kringen te vertoeven.

Dat die figuren niet allemaal zuiver zijn boeit haar geloof ik niet zo.

Haar droom om beroemd te worden lijkt het wel.

Haar manier om een rijker ( geld ) leven te leiden.



Maar goed dat zijn maar mijn aannames hoe ze over komt naar aanleiding van wat ik overal gelezen heb, kan er natuurlijk helemaal naast zitten, dat hoop ik eigenlijk van wel.
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat we daar de komende dagen nog achter komen...Ben bang dat het scenario nummer 2 is! Ik kan mij namelijk niet voor stellen dat ze zo dom is, deze dame is zeer gehaaid!
Ook vraag ik me af of zij zelf haar pagina offline heeft gehaald of dat ze geblockt is door facebook, dat zou ook nog best eens kunnen.
Ik blijf me maar verbazen wat voor figuren hierbij betrokken raken. Aan de andere kant zijn het allemaal dezelfde types. Allemaal liggen ze altijd met iedereen overhoop en ze zijn alleen maar bezig met hun strijd (welke dat ook mag zijn). Soort zoekt soort want dat is ook hoe I is. Ze grijpt alles aan waarvan ze denkt dat het haar strijd helpt en andere doen dat andersom ook. I denkt dat Y v H haar kan helpen om haar kind terug te krijgen door vader te pakken en Y v H denkt hier N M en B B mee te kunnen pakken. Ander belang zelfde strijd.



Bij een aantal heb ik het idee dat ze het internet afstruinen naar een nieuwe strijd om te voeren als ze zelf geen inspiratie meer hebben. Wat er aan complotten en andere onzin op die vage websites staan (van "die bloesem gozer" enz.) dat is echt niet te geloven. Waar halen ze het vandaan? Dan heb ik het nog maar niet over het antisemitisme en racisme dat ik voorbij zag komen.



Wat ik ongelofelijk blijf vinden zijn al die (vermeende) pedofielen en hun jagers die betrokken raken in de zaak rond een kind van zes jaar.
Van HA:

YES, vanaf vandaag gaat het schrijven dan pas echt beginnen, boek en eigen blog. Het begin is gemaakt:



http://leugensonzinenbedrog..blogspot.nl/





Iedereen mag zijn verhaal toesturen naar moeder op:



dikkeonzin(apenstaartje)hotmail.com



En moeder zal kijken of ze iets voor u kan betekenen door middel van haar netwerk om haar heen. Zodoende kunnen we samen sterk staan tegen kindermishandeling!



Ze kon het gewoon niet om niet als zichzelf te schrijven. Elke keer gaat ze de mist in dus nu is ze terug en ze gaat nu alles nog eens herhalen en aanvullen met nieuwe onzin op een blog.



Dat wordt toch niets zo, arm kind..
quote:lavendelbleu schreef op 15 juli 2014 @ 10:23:

Denk dat het I. haar droom is om in bekende kringen te vertoeven.

Dat die figuren niet allemaal zuiver zijn boeit haar geloof ik niet zo.

Haar droom om beroemd te worden lijkt het wel.

Haar manier om een rijker ( geld ) leven te leiden.



Maar goed dat zijn maar mijn aannames hoe ze over komt naar aanleiding van wat ik overal gelezen heb, kan er natuurlijk helemaal naast zitten, dat hoop ik eigenlijk van wel.



Ik zei eerder ook al dat het op mij over komt als of ze niet gewoon een leven met haar kind wil maar een groots en meeslepend leven vol glitter en glamour in de spotlights. Niet gewoon leuk maar over de top geweldig. Maar ja alles of niets lijkt het bij haar.



Kan iemand mij nog even uitleggen waarom je met een foto of FB gaat staan met locatie tag als je ondergedoken zit en doodsbang bent? Zelfde geld voor het etentje met de snuifclub.



http://www.telegraaf.nl/p ... Nicole_des_Bouvrie__.html



Dus.
Alle reacties Link kopieren
Oh hell! deel 7 alweer. Goede OP!



Heb me de laatste paar dagen niet verdiept in dit smerige clubje. Weet ook niet of ik hier nog wel zin in heb, want ik heb een buitengewone afkeer en hekel gekregen aan Irme, Nicole Des Secreet en hun zogenaamde 'high society' vriendengroepje met hun gedweep met Irme, om zo zelf nog een graantje mee te pikken over Hans JR zijn rug. [zie de foto's van een wel heel ongezellig lijkend feestje met telkens op de voorgrond het schilderij van Hans JR]



Zelfs de naam HansJE zorgt ervoor dat mijn nekharen overeind gaan staan. Het arme kind kan daar niks aan doen natuurlijk, maar ik kan er óók niks aan doen dat dit zulks effect op mij heeft.



Ik hoop met heel mijn hart dat Hans JR nooit meer terug naar Irme mag. Zij is de naam 'moeder' totaal niet waard!

Een duivelin die haar kind op deze wijze exploiteert [en in mijn ogen prostitueert] heeft naar mijn mening geen enkele rechten meer als het om het kind gaat.

Niet elk kind is er bij gebaat om contact met zijn ouder te hebben. Hans JR is daar 1 van.



Harde woorden wellicht voor sommige mensen, maar dit is hoe ik erover denk!
Alle reacties Link kopieren
Hard maar waar, wat mij betreft.
.
Alle reacties Link kopieren
Ja Impala..ik kan er helaas niks anders meer van maken.
Mw cactus, heb je de link naar dat blog?
Zie hier de eerste effecten van link building.

klik hier voor afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Dit spel wordt te bizar gespeeld.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:janniebuist schreef op 15 juli 2014 @ 11:21:

Zie hier de eerste effecten van link building.

klik hier voor afbeelding
Al een account? Log dan hier in.
quote:janniebuist schreef op 15 juli 2014 @ 11:21:

Zie hier de eerste effecten van link building.

klik hier voor afbeeldingMaar advertenties op FB zijn toch niet abnormaal en staan toch overal tussen? Ik vraag me af of de persoon van wie deze pagina is hier nu geld voor krijgt. Ik denk dat alleen FB geld krijgt voor deze advertenties. Er was een link over geld verdienen met FB pagina's.
Alle reacties Link kopieren
Tepelsteeltje, ik voel me precies zo.

Krankzinnig is het.
Alle reacties Link kopieren
Mooie OP trouwens Impala!
Alle reacties Link kopieren
Merci.

Ik ga een dagje afkoelen. En ja, die advertentie is idd het begin van waar het naartoe moet. De eerste advertentie op HANS volgens mij. Goed gezien.
.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik vragen waar dit in de notendop over gaat? Iemand een kleine samenvatting? Is dit echt of os dit een soap?

En als dit echt is, mag je dit dan zomaar allemaal hier neer zetten?
Alle reacties Link kopieren
En wie is Hansje? Het kind van Irme? En die werd mishandeld? En waarom is dit zo out in the open? Ik wil mee lezen maar wat ik lees is totaal onbegrijpelijk als nieuwkomer in dit topic.
Hahaha wat een fantasie heeft ze toch.



HANS Hulp Aan Nederlandse Slachtoffers Moeder en Hans gaan onder een andere naam verder met hun leven.....





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven