Gedver, wat zitten hier onsympathieke forummers

08-04-2017 12:24 549 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik noem geen namen.



Het gaat mij om de toon waarop er getypt wordt en het doordrammen zodat er geen discussie mogelijk is. Ik vind het bijzonder storend hoe sommige forummers doen. Overheen lezen zou kunnen, maar sommigen zitten óveral. Niet meer forummen zou ook een optie zijn, maar daarvoor vind ik het forum toch nog te leuk.



Ik vraag me af waarom? Waarom kan er niet op een normale manier gereageerd worden? Waarom moeten sommigen gelijk in de aanval? Het is immers maar een forum?
Het loopt een beetje op z'n end nu.



Zullen we weer een veren-in-reet-rammen topic openen?
quote:Zinerva schreef op 10 april 2017 @ 16:19:

[...]





Daar voel jij je wel in thuis, toch?Ach hou je smoel toch!
quote:Corona67 schreef op 10 april 2017 @ 17:08:

[...]



Ach hou je smoel toch!Ook al zo'n lieverd
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 10 april 2017 @ 16:17:

[...]



Gedver wat een onsympatieke forummers hierohet is echt ongelofelijk he, wat een kwallen!
quote:orkenflow schreef op 10 april 2017 @ 16:52:

Het loopt een beetje op z'n end nu.



Zullen we weer een veren-in-reet-rammen topic openen?Lijkt me goed. Meer kans op beef ook, het is me hier veel te gezellig.
quote:Emperor schreef op 10 april 2017 @ 17:12:

[...]



het is echt ongelofelijk he, wat een kwallen!Echt, dat de mods daar niks aan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 10 april 2017 @ 17:22:

[...]



Echt, dat de mods daar niks aan doen.Sjezus Co, loop je hier nou nog steeds te zuigen?!?
En nou is het afgelopen!
quote:nbk schreef op 10 april 2017 @ 17:23:

[...]



Sjezus Co, loop je hier nou nog steeds te zuigen?!?Ach ram je hoofd tegen de muur man!
quote:nbk schreef op 10 april 2017 @ 17:23:

[...]



Sjezus Co, loop je hier nou nog steeds te zuigen?!?Oh, ben jij er ook weer? Ik rook al een azijnlucht
quote:Dymphnatam schreef op 10 april 2017 @ 17:25:

[...]





Oh, ben jij er ook weer? Ik rook al een azijnluchtMoet je je benen wat meer tegen elkaar doen!
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 april 2017 @ 17:18:

[...]





Lijkt me goed. Meer kans op beef ook, het is me hier veel te gezellig.Ik vind dat Meds het maar moet openen deze keer. Die laat het altijd door Eleonora doen, puur gemakzucht.
quote:Corona67 schreef op 10 april 2017 @ 17:27:

[...]



Moet je je benen wat meer tegen elkaar doen!Had ik het tegen jou of zo?
quote:orkenflow schreef op 10 april 2017 @ 17:27:

[...]



Ik vind dat Meds het maar moet openen deze keer. Die laat het altijd door Eleonora doen, puur gemakzucht.Maak jij hier tegenwoordig de dienst uit dan?
quote:Dymphnatam schreef op 10 april 2017 @ 17:29:

[...]





Had ik het tegen jou of zo?Owwww sorry !!!
quote:orkenflow schreef op 10 april 2017 @ 17:27:

[...]



Ik vind dat Meds het maar moet openen deze keer. Die laat het altijd door Eleonora doen, puur gemakzucht.Sowieso vind ik Meds een enorme slijmbal. Veel erger nog dan Eleodinges.
Wordt mij ook te ingewikkeld met al die mannen hiero. Je weet nooit of het toch niet aardig bedoeld is, vanwege dat mannen van Mars komen. Of van de maan, daar wil ik af wezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:orkenflow schreef op 10 april 2017 @ 16:52:

Het loopt een beetje op z'n end nu.



Zullen we weer een veren-in-reet-rammen topic openen?We worden allemaal een daagie ouder. Bij mij past er al lang een hele kip in.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Dymphnatam schreef op 10 april 2017 @ 17:29:

[...]





Maak jij hier tegenwoordig de dienst uit dan?Nee, ik neem tijdelijk waar voor Yasmijn, die ernstig last heeft van overgangsklachten. (zoals vergeetachtigheid)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 april 2017 @ 17:32:

[...]



We worden allemaal een daagie ouder. Bij mij past er al lang een hele kip in.Gadver (Beelddenken..)
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 april 2017 @ 17:31:

[...]





Sowieso vind ik Meds een enorme slijmbal. Ze heeft wel een groot hart, Meds. Komt door al dat sporten.
quote:orkenflow schreef op 10 april 2017 @ 17:33:

[...]



Nee, ik neem tijdelijk waar voor Yasmijn, die ernstig last heeft van overgangsklachten. (zoals vergeetachtigheid)Oh, die rotsmoes weer. Dat mens zit al veertig jaar in de overgang, en elke keer als ze iets moet uitvoeren wordt het spontaan weer Heel Erg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 10 april 2017 @ 17:25:

[...]





Oh, ben jij er ook weer? Ik rook al een azijnluchtJa, ik ben hier ook weer ja! Problemen mee soms?
En nou is het afgelopen!
quote:Corona67 schreef op 10 april 2017 @ 17:27:

[...]



Moet je je benen wat meer tegen elkaar doen!
quote:Zinerva schreef op 10 april 2017 @ 18:12:

[...]





Wat zit jij nou stom te lachen?
quote:Corona67 schreef op 10 april 2017 @ 18:13:

[...]



Wat zit jij nou stom te lachen?Laat dat kind een keer, ja? Gereïncarneerde kerstkrans dat je bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven