Haags zwembad geterroriseerd door Nieuwe Nederlanders

20-04-2017 15:07 313 berichten
Met stijgende verbazing, maar is het daar echt zo'n bende? Ik herken het niet van de zwembaden bij ons in de buurt. Daar is ook weleens overlast van nieuwe Nederlandse jongens, maar niet zo erg als daar,

---

M.b.t. het Zuiderparkbad is gebleken dat al sinds de opening (in 2000) er heel veel problemen zijn met vooral allochtonen met een islamitische achtergrond. Zij domineren (en bezitten) het zwembad dusdanig dat veel medebezoekers én personeel daar ernstig onder lijden.



Ook blijven veel autochtone bezoekers weg uit angst voor al datgeen wat er heeft plaatsgevonden en nog steeds plaatsvindt!Wij als personeel zijnde geven in deze e-mail een paar concrete voorbeelden (let wel dat is bij lange na niet alles).



http://www.telegraaf.nl/b ... mbadtuig_vogelvrij__.html
Alle reacties Link kopieren
Verantwoordelijk wethouder van Den Haag, Rabin Baldewsingh (PvdA), is de belichaming van de PvdA-mentaliteit. Ontkennen en wegkijken, daarom zitten we in 2017 met de ellende die ook nog eens steeds groter wordt. Er is niks aan de hand volgens de beste man.



http://www.geenstijl.nl/m ... _zwembadjihad_is_een.html
quote:dianavankrimpen schreef op 21 april 2017 @ 16:54:

Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar in de jaren 80 is dit al voorspeld door mensen in mijn omgeving die zich zorgen maakten. En het is uitgekomen. De overheid dacht toen dat de 2 en 3e generatie het beter zouden doen dan hun ouders maar veel mensen die er mee te maken hadden in de wijken zagen het niet zo. Die zagen toen al in dat er veel rotte appels bij zaten waar niets mee werd gedaan behalve subsidie voor de sportschool.

In de jaren '80 maakte ik mij nog geen zorgen om dit soort dingen

In Nederland hebben we de pech dat er grote groepen Turken en Marokkanen uit de meest onontwikkelde gebieden van beide landen hier naar toe gehaald zijn. Die klitten allemaal bij elkaar, blijven de oorspronkelijke taal spreken en ontwikkelen zich slechts langzaam verder.

Je zag dat ook goed aan de uitslag van het referendum in Turkije, het aantal ja-stemmers was in Nederland zeer hoog. In Groot-Brittanie zitten veel meer hoog-opgeleide Turken en daar won het nee-kamp overtuigend.
quote:bossanova schreef op 21 april 2017 @ 17:00:

[...]



Volgens mijn buurvrouw die twee keer mijn leeftijd heeft valt het allemaal wel mee en is het probleem alleen op internet zo groot. Heerlijk vind ik dat, mensen die niet verder dan hun eigen omgeving kijken, zo word je het gelukkigst. En misschien zit er ook wel iets in, want ik word ook steeds 'wijzer' dankzij vivaforum. Nou ja, om eerlijk te zijn moet ik de eerste Turk hier nog tegenkomen hoor. Het is een Randstad-probleem volgens mij.
quote:bossanova schreef op 21 april 2017 @ 17:00:

[...]



Volgens mijn buurvrouw die twee keer mijn leeftijd heeft valt het allemaal wel mee en is het probleem alleen op internet zo groot. Heerlijk vind ik dat, mensen die niet verder dan hun eigen omgeving kijken, zo word je het gelukkigst. En misschien zit er ook wel iets in, want ik word ook steeds 'wijzer' dankzij vivaforum.





Haha tuuuuurlijk meisje. Jij en boervrouw kijken niet verder. De feiten zijn er, mensen hebben dit al veel langer zien aankomenen. Van wegkijken kun je ook heel gelukkig worden, zo blijkt. Vooral niet geconfronteerd willen worden met het gedrag van mensen.



Maar gelukkig worden steeds meer mensen nog wijzer door internet etc.

Ik was nog mild omdat ik niet alles op de islam wil afschuiven maar ontkennen dat er geen problemen zijn met 2en 3e generatie, sorry dat kan ik niet meer.
quote:deepspace schreef op 21 april 2017 @ 17:12:

[...]



In de jaren '80 maakte ik mij nog geen zorgen om dit soort dingen

In Nederland hebben we de pech dat er grote groepen Turken en Marokkanen uit de meest onontwikkelde gebieden van beide landen hier naar toe gehaald zijn. Die klitten allemaal bij elkaar, blijven de oorspronkelijke taal spreken en ontwikkelen zich slechts langzaam verder.

Je zag dat ook goed aan de uitslag van het referendum in Turkije, het aantal ja-stemmers was in Nederland zeer hoog. In Groot-Brittanie zitten veel meer hoog-opgeleide Turken en daar won het nee-kamp overtuigend.Eind jaren 80 en 90 veranderden de wijken in de randstad hartstikke snel. En in de wijken zagen veel Nederlanders dit probleem al aankomen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2017 19:09
Reden: ongepast
% gewijzigd
quote:aidem schreef op 21 april 2017 @ 15:08:

Blijkbaar was het 20 (!!!) jaar geleden, TWINTIG JAAR, ook al aan de gang. Marokkanen en Turken die zwembaden terroriseren, minderjarige meisjes aanranden, vernielingen, agressie en noem maar op.



https://www.trouw.nl/home ... -is-de-lol-eraf~a0642c3b/





Dit bedoel ik.



Bossanova laat dit even aan je buurvrouw lezen. Uhhh wegkijken? Wie doet dat?
quote:dianavankrimpen schreef op 21 april 2017 @ 17:16:

[...]





Haha tuuuuurlijk meisje. Jij en boervrouw kijken niet verder.O, nu zijn mijn buurvrouw en ik ineens eensgezind, mooi is dat. Wat bijzonder werkt het daar bij jou in je bovenkamertje. Ik respecteer buufs keuze om niet verder dan haar eigen omgeving te kijken. Haar omgeving mag er ook zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:aidem schreef op 21 april 2017 @ 15:08:

Blijkbaar was het 20 (!!!) jaar geleden, TWINTIG JAAR, ook al aan de gang. Marokkanen en Turken die zwembaden terroriseren, minderjarige meisjes aanranden, vernielingen, agressie en noem maar op.



Is dit nou gewoon toeval óf heeft het toch gewoon te maken met de islamitische cultuur? Het disrespect voor blanke vrouwen. Bij islamitische vrouwen schijnen ze het (aanranden, betasten etc) niet te doen.



https://www.trouw.nl/home ... -is-de-lol-eraf~a0642c3b/En of het aan de gang was, het wordt hier ook genoemd, Rotterdam West. Oftewel zwembad West.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
quote:YellowDiamond schreef op 21 april 2017 @ 16:58:

[...]



Och anno 2017 zijn er nog steeds mensen die denken dat het met wat knuffelen,theedrinken en veel subsidie voor allerhande allochtonenclubjes allemaal vanzelf wel goed komt..Het helpt in ieder geval niet om ze kudtmarokkanen te noemen of ze als derderangs burger weg te zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 22 april 2017 @ 11:58:

[...]



Het helpt in ieder geval niet om ze kudtmarokkanen te noemen of ze als derderangs burger weg te zetten.Wat mij betreft zijn het ook derderangs burgers. Dat tuig dan hè, niet de allochtone Nederlanders.
quote:pamelacourson schreef op 22 april 2017 @ 12:12:

[...]





Wat mij betreft zijn het ook derderangs burgers. Dat tuig dan hè, niet de allochtone Nederlanders.Zo voelen ze en gedragen ze zich ook. Ik zie dat als de oorzaak van het probleem, dat minderwaardigheidscomplex, .
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 22 april 2017 @ 12:18:

[...]





Zo voelen ze en gedragen ze zich ook. Ik zie dat als de oorzaak van het probleem, dat minderwaardigheidscomplex, .Ik vraag me af of het een minderwaardigheidscomplex is. Aan de andere kant voelen ze zich juist superieur en zijn vooral blanke, niet islamitische vrouwen niks waard in hun ogen. Voor een heel groot gedeelte is het denk ik ook de opvoeding en het milieu waarin ze opgegroeid zijn. (En daardoor worden ze door anderen uitgekotst en wordt het probleem alleen maar groter, een vicieuze cirkel eigenlijk.)
quote:pamelacourson schreef op 22 april 2017 @ 12:29:

[...]





Ik vraag me af of het een minderwaardigheidscomplex is. Aan de andere kant voelen ze zich juist superieur en zijn vooral blanke, niet islamitische vrouwen niks waard in hun ogen. Voor een heel groot gedeelte is het denk ik ook de opvoeding en het milieu waarin ze opgegroeid zijn. (En daardoor worden ze door anderen uitgekotst en wordt het probleem alleen maar groter, een vicieuze cirkel eigenlijk.)Maar als ik (met alle geweld) wil dat iets groen is, dan is iets dus niet groen. Om jezelf groot te maken, begin je bij een nietig zelf(beeld). Nietig/ onbeduidend heeft de behoefte om zijn ego op te blazen, pun intended. Vooropgesteld dat nietig en onbeduidend nooit waarheden kunnen zijn, maar waardeoordelen, in dit geval over een mensenleven. Mijn medemens vindt elk mens gelijkwaardig en iedereen die daar anders over denkt heeft een minderwaardigheidscomplex en is in potentie gevaarlijk.
Alle reacties Link kopieren
Whahaha ik woon in Leidschendam en hier hebben we de fluit. Toen het buitenzwembad nog open was waren er ook altijd "incidentjes".

Totdat het nieuwe zwembad open ging werd er ook heel streng gekeken als er een groep buitenlandse jongens het bad binnen kwam en op Nederlandse mensen reageert het personeel niet eens.

Nieuwe zwembad is zonder attracties als een whirlpool dus wellicht dat daarom zuiderpark zo populair is onder tuig



Ik ben ook weleens in de zijl in leiden geweest en daar heb je ook veel incidenten (40+ Nederlandse mannen die seksuele opmerkingen maken, marokkaantjes) maar het is toch wel net iets minder erg dan in de fluit en zo te zien al helemaal dan in zuiderpark
Alle reacties Link kopieren
Overigens heeft de Islam meerdere stromingen en heb ik nog nooit last gehad van mensen uit Indonesië China Bosnië en Somalië. Het is eerder dat met name Marokkanen en turken allemaal bij elkaar gaan wonen en dat voor spanningen zorgt
Alle reacties Link kopieren
Twintig jaar geleden was het ook al aan de gang bij de tongelreep in Eindhoven.
Als kind/puber woonde ik op loopafstand van het zuiderpark en iedere zomer te vinden in het zuiderparkbad. Niks aan de hand destijds, TOT het aantal jongeren met niet Nederlandse achtergrond de overhand ging nemen en inderdaad, hoe triest ook, de sfeer behoorlijk veranderde. Van sissen tot met een grote groep bij de kleedruimtes opwachten, achtervolgen naar de douches etc. Ik zocht mijn heil elders....dat is inmiddels zo'n 25 jaar geleden en zo te lezen is er nog niks veranderd.
Alle reacties Link kopieren
Iedere provincie kent wel dit soort zwembaden. Zelfs hier in Limboland weet ik waar zoonlief nog niet over mijn lijk heen mag gaan en waar wel. Wat twintig jaar geleden een no-go area was, is dat nu nog steeds. Zwembaden van gemeente e.d: wegblijven. Duurdere zwembaden (commercieel): prima. Daar is de beveiliging er ook naar. Ieder bericht over 'discriminatie' (lees: een stuk gajes gaat een huilieverhaal houden op de regionale zender) is gewoon geweldige reclame voor het zwembad in kwestie.

Als ouder ga je daar zwemmen met kinderen waar je weet dat er wordt opgetreden. Het trekt groepjes jongeren van een ander milieu. En of je nu een andere etnische achtergrond hebt, op het woonwagenkamp woont of in een volksbuurt: netjes opgevoed zoekt netjes opgevoed.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Het gedrag van deze, met name Marokkaanse jongens heeft toch alles met hun achtergrond te maken. Het gaat ook niet beter worden, want de boodschap die veel Marokkaanse moskeeën hun gelovigen meegeven, is er niet bepaald eentje van respect voor vrouwen en anders/niet gelovigen:



https://www.nrc.nl/nieuws ... een-adam-8360072-a1555584
Alle reacties Link kopieren
Het wordt alleen maar erger en zolang er een grote groep is die dit voorval, zoals zo velen, als incidenteel blijft beschouwen veranderd er niks. Twintig jaar verder, verschillende onderzoeken verder en onnoembaar aantal subsidies verder om deze groep maar te helpen te integreren etc is er niks veranderd.
quote:Pientjexxxx schreef op 22 april 2017 @ 18:18:

Het gedrag van deze, met name Marokkaanse jongens heeft toch alles met hun achtergrond te maken. Het gaat ook niet beter worden, want de boodschap die veel Marokkaanse moskeeën hun gelovigen meegeven, is er niet bepaald eentje van respect voor vrouwen en anders/niet gelovigen:



https://www.nrc.nl/nieuws ... een-adam-8360072-a1555584We zijn het wel eens over dit onderwerp
Alle reacties Link kopieren
Je zou nochtans verwachten dat er niks te integreren valt als ze in Ndl geboren zijn ...
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
He, wat fantastisch nieuws dat wethouder Baldewsingh de zaak toch eindelijk wel serieus wil nemen! Beveiliging voor het zwembad! Legitimatieplicht vanaf 14 jaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 26 april 2017 @ 13:19:

He, wat fantastisch nieuws dat wethouder Baldewsingh de zaak toch eindelijk wel serieus wil nemen! Beveiliging voor het zwembad! Legitimatieplicht vanaf 14 jaar! Vreemd hoor. Volgens wethouder Baldewsingh was er helemaal niks aan de hand; er klopte niets van de verhalen en dan nu toch maatregelen nemen? Wat klopt hier niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven