Haags zwembad geterroriseerd door Nieuwe Nederlanders

20-04-2017 15:07 313 berichten
Met stijgende verbazing, maar is het daar echt zo'n bende? Ik herken het niet van de zwembaden bij ons in de buurt. Daar is ook weleens overlast van nieuwe Nederlandse jongens, maar niet zo erg als daar,

---

M.b.t. het Zuiderparkbad is gebleken dat al sinds de opening (in 2000) er heel veel problemen zijn met vooral allochtonen met een islamitische achtergrond. Zij domineren (en bezitten) het zwembad dusdanig dat veel medebezoekers én personeel daar ernstig onder lijden.



Ook blijven veel autochtone bezoekers weg uit angst voor al datgeen wat er heeft plaatsgevonden en nog steeds plaatsvindt!Wij als personeel zijnde geven in deze e-mail een paar concrete voorbeelden (let wel dat is bij lange na niet alles).



http://www.telegraaf.nl/b ... mbadtuig_vogelvrij__.html
quote:cappi schreef op 20 april 2017 @ 19:11:

[...]





Maar wat is de tunnelvisie precies in deze problematiek. En wat is volgens jou wel een goede benaming, Nederlander voelen ze zich niet. Ik moest je opmerking wel paar keer lezen en nog steeds is het mij beetje onduidelijk waar je precies heen wilt.





Jij bent voor mij daarentegen wel kraakhelder. Die vijf woorden zeggen alles over jou en mij zeggen ze dat er met jou niet te praten valt, want die vijf woorden schreeuwen 'discriminatie'. Helaas begrijp je niet wat dat woordje betekent, want anders had je die vijf woorden niet getypt.

#kanaal
quote:bossanova schreef op 20 april 2017 @ 19:15:

[...]





Jij bent voor mij daarentegen wel kraakhelder. Die vijf woorden zeggen alles over jou en mij zeggen ze dat er met jou niet te praten valt, want die vijf woorden schreeuwen 'discriminatie'. Helaas begrijp je niet wat dat woordje betekent, want anders had je die vijf woorden niet getypt.
Alle reacties Link kopieren
Dit is nou typisch geval van type weg kijken van de realiteit en iemand maar vanuit het niets als racist betitelen, zegt meer over jou dan over mij denk ik maar. Jammer, want dit is iemand de mond snoeren met een opmerking die ik echt totaal niet kan waarderen.
quote:YellowDiamond schreef op 20 april 2017 @ 19:19:

[...]





Lig niet zo dom te lachen, man.



Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 20 april 2017 @ 19:15:

[...]





Jij bent voor mij daarentegen wel kraakhelder. Die vijf woorden zeggen alles over jou en mij zeggen ze dat er met jou niet te praten valt, want die vijf woorden schreeuwen 'discriminatie'. Helaas begrijp je niet wat dat woordje betekent, want anders had je die vijf woorden niet getypt.

#kanaal
Alle reacties Link kopieren
Je gaf al aan dat je niet in een volwassen bui bent dus wijt het daar maar aan dat je niet op een beetje normalere manier een discussie kan aangaan zonder mij gelijk als racist uit te maken.
Alle reacties Link kopieren
De verantwoordelijke wethouder Rabin Baldewsingh (PvdA) bestrijdt dat er problemen zijn. Godzijdank is de PvdA een marginaal partijtje geworden bij de landelijke verkiezingen. Bij Buitenhof wist meneer ook al zeker dat alle problemen veroorzaakt worden door autochtonen.



http://regio.tpo.nl/2017/ ... llochtonen-haags-zwembad/
Toedeloe!
quote:YellowDiamond schreef op 20 april 2017 @ 17:22:

[...]



Ik vraag mij dan af hè,als ze een ontzegging hebben wáárom worden ze dan tóch binnengelaten?



Ik heb bij zo'n zwembad gewerkt.

Je moet dan een map met onduidelijke foto's doorbladeren (en ze lijken dan ineens allemaal op elkaar) en met de naam kon je vaak ook niks, want die hadden ze dan vals opgegeven voordat er legitimatieplicht kwam.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 20 april 2017 @ 19:23:

Toedeloe!Toedels! (en haal die schellen van je ogen!)
Alle reacties Link kopieren
Toedels XXXX
Alle reacties Link kopieren
quote:Melt schreef op 20 april 2017 @ 19:23:

De verantwoordelijke wethouder Rabin Baldewsingh (PvdA) bestrijdt dat er problemen zijn. Godzijdank is de PvdA een marginaal partijtje geworden bij de landelijke verkiezingen. Bij Buitenhof wist meneer ook al zeker dat alle problemen veroorzaakt worden door autochtonen.



http://regio.tpo.nl/2017/ ... llochtonen-haags-zwembad/Typisch geval van PVDA, al jaren kop in het zand steken, en iedereen is welkom totdat ze er zelf mee te maken krijgen.
quote:Melt schreef op 20 april 2017 @ 19:10:

[...]





Als je problemen op wil lossen dan moet je eerst kijken wie of wat de oorzaak van de problemen zijn. In dit geval is dat duidelijk lijkt mij. Of wil je beweren dat het zwembadpersoneel liegt?



O, had deze niet gezien! Wil ik nog wel even op reageren.

Nou, ik weet wel waar het aan ligt en ik zie ook hoe veel mensen hiermee worstelen, want we willen geen groepen over één kam scheren. We willen niet voor racist en dus dom gezien worden. Dat slaat ook nergens op. Als het evident is dat onder bepaalde mensen sterke anti-westerse sympathieën leven, dat zij met elke vezel die zij bevatten op elk aspect van een vrije samenleving spugen, dan moet daar mee gedeald worden. Ik weet niet waarom de heersende elite daar zo terughoudend mee is, de angst, eeuwige angst voor racisme? De mensen die er wel openlijk tegen willen optreden doen dat op een beschamende manier, helemaal niet de toekomst van onze samenleving respecterend, neem Wilders. Veel die hem nadoen ook. Het gaat wel om de toon, want Wilders' toon heeft er wel aan bijgedragen dat die klojo's steeds erger geworden zijn en de westerse samenleving nog meer zijn gaan haten. Ze zien in alle westerse landen rechts-extremisme groeien. Dus, ga allemaal maar lekker op dezelfde toer door en het wordt een burgeroorlog, dat lijken Wilders en aanhang te ambiëren en daarin hun zin ook te krijgen. Ik vind dus dat beide partijen evenveel naar domheid stinken. Maar ook zeker de wegkijkers ja. bah bah.





En 'ze vinden zich geen Nederlander' vind ik ook zeker dom gelul.
Het is allemaal de schuld van Wilders en Trump..

Die stakkers die vrouwen aanranden in zwembaden dat zijn de échte slachtoffers..
Alle reacties Link kopieren
Ok en nu jouw oplossing. shoot..
Alle reacties Link kopieren
je punt was duidelijk bossanova met mbt mijn opmerking, in herhaling vallen is niet echt nodig.
quote:cappi schreef op 20 april 2017 @ 19:46:

Ok en nu jouw oplossing. shoot..Mijn oplossing vergt veel verandering en daar houdt de elite met haar vastgeroeste reet niet van. Vechten tegen de bierkaai. Ik heb nog niet kunnen achterhalen waarom de overheid de afgelopen vier decennia mensen met 'blinde anti-westerse sympathieën' per se ons land moest binnenlaten. Wel een hoop complottheorieën tegengekomen en in onwetendheid geloof ik ook niet zo, daarvoor zijn ze te sluw. Waarom mensen die, omdat een 1500 jaar oud boek het predikt, het Avondland haten niet gewoon naar land van herkomst mogen worden gezonden, snap ik ook niet. Wel snap ik dat het niets oplost om hun de Nederlandse identiteit af te nemen, dat is het gevolg van de oplossing, niet de oplossing zelf. Zo'n drama om zoiets alsof het om iets onmenselijks gaat, terwijl een opvoeding die er onder meer op gericht is om een mens zijn omgeving te laten haten, pas echt onmenselijk en misdadig is.
Alle reacties Link kopieren
quote:En 'ze vinden zich geen Nederlander' vind ik ook zeker dom gelul.



Waarom? Je hoort toch vaak dezelfde soort taal bij die groepen: 'kanker kaaskoppen', 'oprotten kanker hollander' etc. Marokkaanse Nederlanders die wel normaal willen meedraaien in de samenleving zoals Ahmed Aboutaleb zijn 'verraders' in de ogen van velen. Turkse Nederlanders stemmen massaal vóór een dictator die Nederlanders uitmaakt voor nazi's.



Al dat soort dingen geeft mij niet het idee dat alle inwoners met een Turkse of Marokkaanse achtergrond zich 'Nederlander' voelen.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
quote:ivankar schreef op 20 april 2017 @ 20:10:

[...]





Waarom? Je hoort toch vaak dezelfde soort taal bij die groepen: 'kanker kaaskoppen', 'oprotten kanker hollander' etc. Marokkaanse Nederlanders die wel normaal willen meedraaien in de samenleving zoals Ahmed Aboutaleb zijn 'verraders' in de ogen van velen. Turkse Nederlanders stemmen massaal vóór een dictator die Nederlanders uitmaakt voor nazi's.



Al dat soort dingen geeft mij niet het idee dat alle inwoners met een Turkse of Marokkaanse achtergrond zich 'Nederlander' voelen.Het ging niet over groepen, het werd niet genuanceerd zoals jij hier poogt te doen, daarom noem ik het dom gelul.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je hier niet heel specifiek mogen benoemen dat het om Marokkanen gaat? Ik vind dat hier juist heel relevant. Als er een autochtoon wordt vermoord door zijn buurman met wie hij ruzie heeft en die toevallig uit Marokko komt, heeft dat niks met de moord te maken en hoef je het niet te vermelden, maar in dit geval gaat het om groepen jongens die totaal geen respect hebben voor onze normen en waarden, omdat ze vanuit hun geloof en/of cultuur hebben meegekregen dat wij Nederlandse vrouwen k-hoeren zijn die je mag verachten en die je mag aanranden of op een andere manier mag vernederen. Van meisjes uit hun eigen cultuur blijven ze af, nee het zijn Nederlandse vrouwen en meisjes in bikini of badpak die ze betasten, uitschelden, soms meisjes van pas een jaar of 12. Het is niet voor niks dat het deze specifieke groepen zijn die dat doen. En nee, er zijn zeker genoeg Marokkaanse kinderen die zo opgevoed worden dat ze niet in de criminaliteit terechtkomen of totaal respectloos zijn tegenover ons (en daarvan ken ik er persoonlijk een aantal, niks mis met die kids), maar dit gedrag heeft heel veel met hun afkomst te maken en daarom hoeft die zeker niet verzwegen te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar in de buurt gewoond. Als jonge tiener was het al bekend dat je daar als (jonge) meid niet moet gaan zwemmen want de Marokkaanse jongens kunnen hun handen niet bij zich houden. Jongens van een jaar of 14 en ouder die gewoon de boel overnemen daar. Je kan de wildwaterbaan niet in zonder opmerkingen als 'hey schatje kom eens hier, mooie bikini hoor'.

De laatste keer dat ik daar was (zo'n 15 jaar geleden) werd ik in mijn billen geknepen onderwater. Badmeesters deden niets dus wij gingen maar naar huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 20 april 2017 @ 19:12:

[...]



Ze zien zichzelf helemaal niet als Nederlander, alleen als hen dat voordeel oplevert, dus waarom zou jij dat wel doen? We hebben kort geleden nog kunnen zien hoe onze Turkse medelanders trots met vlaggen de straten onveilig maakte voor hun "baas" (heb ik iemand letterlijk horen zeggen). Goed, het gaat in dit geval om Marokkanen, de statistieken laten zien dat die voor meer overlast zorgen. Ik heb jarenlang met Marokkanen gewerkt, activiteiten ontwikkeld voor deze groep. Het ging vaak over discriminatie, ze voelen zich vaak te kort gedaan, maar nooit heb ik gezien dat ze naar zichzelf kijken, dat ze hun broertje, buurjongen of weet ik wie aanspreken. De feiten die liggen er, ze komen vaker voor in de criminaliteit statistieken, maar ze voelen zich altijd slachtoffer. Ik ken ook veel Marokkanen, heb er mee gewerkt en ben met een aantal heel goed bevriend, heel close. We komen bij elkaar thuis, ik ken ze dus heel goed, ken de cultuur ook vrij goed, ben verschillende keren in Marokko geweest, ik weet waar ik het over heb. Nederland zou eens een keer moeten optreden, slappe hap hier.



Overigens ga ik ook niet meer naar het zwembad. Die in mijn stad wordt ook gedomineerd door deze groep en daarom blijf ik lekker weg.Eens dat gebeurt veel te weinig. Terwijl het wel helpt. Als mijn man (grote Turk van bijna 2m) een groepje opgeschoten Marokkaanse jongens in de speeltuin aanspreekt is het van ja-meneer, nee-meneer.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Die jongens moeten er inderdaad flink op aangesproken worden door mannen uit hun eigen cultuur. Dat is misschien het enige wat helpt, voor ons hebben ze geen enkel respect. Al is het waarschijnlijk al te laat en zijn ze verpest voor het leven.

Mijn vader is laatst ook totaal verrot gescholden en bedreigd door zo'n groepje, omdat hij er iets van zei toen ze overlast veroorzaakten, echt te triest voor woorden.
Alle reacties Link kopieren
Het badpakkengedeelte van een sauna waar ik veel kom is onlangs om dezelfde redenen zoals beschreven in deze mail gesloten . En wordt momenteel verbouwd en bij de rest van de sauna getrokken. Vanzelfsprekend zegt het onlangs vernieuwde management dat het badpakkengedeelte niet genoeg opbracht maar ik weet dat dit niet de hoofdreden was.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 20 april 2017 @ 19:12:

[...]



Het ging vaak over discriminatie, ze voelen zich vaak te kort gedaan, maar nooit heb ik gezien dat ze naar zichzelf kijken, dat ze hun broertje, buurjongen of weet ik wie aanspreken. De feiten die liggen er, ze komen vaker voor in de criminaliteit statistieken, maar ze voelen zich altijd slachtoffer.

Klopt er is een groep die zich per definitie zo opstelt.



In mijn werk kom ik hen ook tegen, gelukkig ook anderen. Over het algemeen sluiten de anderen zich niet bij deze groep aan en distantiëren zich hier heel bewust van.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven