Haags zwembad geterroriseerd door Nieuwe Nederlanders

20-04-2017 15:07 313 berichten
Met stijgende verbazing, maar is het daar echt zo'n bende? Ik herken het niet van de zwembaden bij ons in de buurt. Daar is ook weleens overlast van nieuwe Nederlandse jongens, maar niet zo erg als daar,

---

M.b.t. het Zuiderparkbad is gebleken dat al sinds de opening (in 2000) er heel veel problemen zijn met vooral allochtonen met een islamitische achtergrond. Zij domineren (en bezitten) het zwembad dusdanig dat veel medebezoekers én personeel daar ernstig onder lijden.



Ook blijven veel autochtone bezoekers weg uit angst voor al datgeen wat er heeft plaatsgevonden en nog steeds plaatsvindt!Wij als personeel zijnde geven in deze e-mail een paar concrete voorbeelden (let wel dat is bij lange na niet alles).



http://www.telegraaf.nl/b ... mbadtuig_vogelvrij__.html
Alle reacties Link kopieren
Zo'n 30 jaar geleden werd een zwembad bij mij in de buurt geterroriseerd door Marokkaanse jongens, toen al! Tot 2x toe ben ik betast in andere 2 zwembaden. Het is een bekend verschijnsel. Als ik dit verhaal lees wordt ik echt woest, want dit is geen toevallige op zichzelf staand verhaal meer. En dan zo'n PVDA-er, wat een wereldvreemde sukkel ben je dan. Ik vind het wel echt diep triest voor Marokanen die het wel echt goed menen.
Alle reacties Link kopieren
Gek zeg, ik lees dat er nooit aangifte is gedaan door het personeel, dat de beweringen -waar dit topic over gaat- op basis van één anonieme brief zijn, dat er 10 mensen wegens gedrag zijn geweigerd.

1 anonieme brief, 10 overlastveroorzakers...en iedereen kakelt elkaar na en heeft zijn mening klaar over een groep van honderduizenden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wintertime16 schreef op 20 april 2017 @ 15:22:

Was 20 jaar geleden al in Tropicana, daar zaten ook 'nieuwe Nederlanders met een migratieachtergrond' in de wildwaterbaan te wachten tot er meisjes voorbijkwamen die ze onder water konden betasten.



Klopt helemaal

Tropicana was hier berucht om
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 20 april 2017 @ 18:24:

[...]



Denk dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan. Je mag geen foto´s ophangen met mensen die niet meer mogen komen. Niet elk personeelslid is elke dag alle uren aanwezig. Je zou eigenlijk speciaal een beveiliger moeten inhuren die die kerels er direct uittrapt bij de eerste overtreding. En dan maakt het niet uit als je pas voor het eerst iets verkeerd doet daar. En als ze niet meewerken direct politie erbij halen.



In het zwembad waar ik regelmatig kom is dat opgelost met een soort ov-chipkaart systeem.

Je kunt de eerste keer een gratis pasje krijgen, als je hem kwijtraakt betaal je voor de pas en er wordt met het verstrekken van de pas een foto van die persoon in het systeem gezet. Je kunt er een abonnement of tig-baden kaart opzetten of gewoon een geldbedrag. Je kunt met de kaart door de poortjes en die wordt geblokkeerd als je een zwembad verbod hebt.

Het is daarnaast wel mogelijk om een los entree te kopen maar dat doen maar zo weinig mensen dat het opvalt. Jongeren die losse kaartjes kopen worden echt wel even goed bekeken. Dit systeem is er nu 3 jaar ofzo en ik begreep van het personeel dat het erg goed werkt tegen overlast.
Alle reacties Link kopieren
quote:permis schreef op 20 april 2017 @ 22:21:

Gek zeg, ik lees dat er nooit aangifte is gedaan door het personeel, dat de beweringen -waar dit topic over gaat- op basis van één anonieme brief zijn, dat er 10 mensen wegens gedrag zijn geweigerd.

1 anonieme brief, 10 overlastveroorzakers...en iedereen kakelt elkaar na en heeft zijn mening klaar over een groep van honderduizenden.Nou ja, zoals ik net al eerder schreef heb ik persoonlijke ervaringen in een ander zwembad waar ook dagelijks de politie op de stoep stond. En zo lezen ben ik niet de enige.
Alle reacties Link kopieren
Een passensysteem met legitimatie is een goed idee!
Alle reacties Link kopieren
In Utrecht bij de haarrijnse plas is het ook altijd raak.

http://www.rtvutrecht.nl/ ... mepper-leidsche-rijn.html
Alle reacties Link kopieren
Ik word trouwens wel moe van dat gehuil dat sommige vinden dat bepaalde allochtonen nooit als Nederlander gezien zijn.



Ik vind ook dat er te veel gepamperd is en dat heel veel Nederlanders er gewoon eens klaar mee zijn dat er groepen zijn die het op vele fronten verpesten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melt schreef op 20 april 2017 @ 18:16:

Zag net de verantwoordelijk wethouder Baldewsingh (PvdA) die vindt dat het allemaal de schuld van de autochtone Nederlander is. Waar zag je dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 20 april 2017 @ 16:10:

Nou ja die vrouwen die daar nog heen gaan moeten zich maar wat zedelijker kleden en misschien helpt gescheiden zwemmen ook wel.. Zo komen Mees en Roderick niet in de verleiding.Dit is een grapje hoop ik?
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:aquake82 schreef op 20 april 2017 @ 22:54:

[...]



Dit is een grapje hoop ik? Duh!
Alle reacties Link kopieren
quote:permis schreef op 20 april 2017 @ 22:21:

Gek zeg, ik lees dat er nooit aangifte is gedaan door het personeel, dat de beweringen -waar dit topic over gaat- op basis van één anonieme brief zijn, dat er 10 mensen wegens gedrag zijn geweigerd.

1 anonieme brief, 10 overlastveroorzakers...en iedereen kakelt elkaar na en heeft zijn mening klaar over een groep van honderduizenden.Ik lees dat aangiftes niet serieus worden genomen en dat er 10 ontzeggingen zijn geweest, maar dat ontzeggingen zinloos zijn. De daders mogen niet op de foto vanwege privacywetgeving, dus als ze niet herkend worden, komen ze gewoon weer binnen. En ik las ook dat als er een conflict is met één van de jongens dat ze je dan buiten opwachten met een groep. Medewerkers liepen onder begeleiding van security naar hun auto.
quote:YellowDiamond schreef op 20 april 2017 @ 16:10:

Nou ja die vrouwen die daar nog heen gaan moeten zich maar wat zedelijker kleden en misschien helpt gescheiden zwemmen ook wel.. Zo komen Mees en Roderick niet in de verleiding.



Mees en Roderick
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 20 april 2017 @ 22:21:

[...]





Klopt helemaal

Tropicana was hier berucht omIn mijn jeugdtijd 20 jaar geleden, speelde dit ook ik het Tikibad. Volgens mij was er toen zelfs een verkrachting oid. In ieder geval ik mocht er niet meer heen van mijn moeder. Volgens mij is dit gewoon een blijvend probleem in zwembaden. Trekt aan voor vervelend gedrag of zoiets.
Sorry, ik begrijp dit niet. Bij wangedrag zet je iemand het zwembad uit, swype even die ID en die persoon komt er niet meer in. Opgelost. Of denk ik te makkelijk?
Nederlandse hoogleraar Maurice Crul (VUA)



" De macht van het getal is een sterk onderschat element in de vorming van een

meer gelijkwaardige samenleving en in het tegengaan van discriminatie en uitsluiting.

In een situatie waarin alle collega’s autochtoon zijn stuit het uiten van discriminerende

opmerkingen wellicht op kritiek van andere autochtone collega’s, maar

kan (door hun afwezigheid op de werkplek) niet worden tegengesproken door de

slachtoffers van discriminatie zelf. Als in een werkkring slechts één of twee allochtone

collega’s werken is hun positie nog kwetsbaar. Op het moment dat een kwart

of een derde van de collega’s een migratie-achtergrond heeft, ontstaat er een meer

definitieve omslag in de houding. Wanneer dit de helft of meer van de collega’s is

raken autochtone collega’s die discriminerende of uitsluitende opmerkingen maken

zélf gemarginaliseerd. Dat is de macht van het getal. "
We leven in een multi culti cultuur. Nederland is leuk gekleurd , laat ieder in zijn waarde en die rotte appels daar waar ze horen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Floorine schreef op 21 april 2017 @ 01:34:

We leven in een multi culti cultuur. Nederland is leuk gekleurd , laat ieder in zijn waarde en die rotte appels daar waar ze horen.Met dat laatste ben ik het letterlijk eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Floorine schreef op 21 april 2017 @ 01:34:

We leven in een multi culti cultuur. Nederland is leuk gekleurd , laat ieder in zijn waarde en die rotte appels daar waar ze horen.Ja, precies!
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 20 april 2017 @ 15:26:

[...]



Dat is ook de ondergang van het zwembad geworden.

Heel erg zonde

Nee hoor. De ondergang van dat zwembad is veroorzaakt door het achterstallige onderhoud omdat de ondernemer meer had met de club dan met het zwembad. Hierdoor achterstallige betalingen aan de pandeigenaar die op een dag heeft besloten de ondernemer eruit te zetten. Faillissement van de ondernemer was het gevolg.



Waarmee ik niet wil zeggen dat er nooit iets is gebeurd daar.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Ik vind NL helemaal geen multi culti cultuur....... Zolang er mensen met een NL paspoort voor een dictatuur stemmen is voor mij integratie mislukt. En zo lang er jongens zijn die in NL geboren zijn en niet leren dat een lichaam van een meisje respect verdient, en niet openbaar is, is integratie mislukt.



Vind het dan ook schandalig dat je juist vanuit die 2 bevolkingsgroepen alleen maar hoort dat ze gediscrimineerd worden. Je hoort nooit iemand die opstaat en roept dat men eindelijk moet integreren......En ja, er zijn heel veel turken en marrokanen die geïntegreerd zijn...... Maar die vinden het blijkbaar wel makkelijk , om voor Erdogan te stemmen en die rot jongens gewoon hun gang te laten gaan!



En vanwege aangifte doen; de politie doet er niets mee..... Er lopen niet voor niets nog X kleincriminelen rond die allang hun straf moeten uitzitten.....
Ik vind de integratie deels mislukt. Surinamers, Antilianen, Chinezen en Indonesiers vind ik persoonlijk een aanwinst. Zij maken Nederland "leuk gekleurd" en van wat ik om me heen zie gaan deze groepen goed samen met de autochtonen.



De Noord-Afrikanen en Turken vind ik over het algemeen niet goed geintegreerd. Teveel overlast, te grote bek en die eeuwige slachtofferrol vind ik bijna schofferend. Ik zie ze ook niet als aanwinst of verrijking, ik zie ze als vervelend. Heel vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Surinamers en Antelianen zijn voor mij Nederlanders.... al jaren lang..... Mejuffrouw Muis, ik ben het verder helemaal met je eens
Alle reacties Link kopieren
quote:Floorine schreef op 21 april 2017 @ 01:13:

Sorry, ik begrijp dit niet. Bij wangedrag zet je iemand het zwembad uit, swype even die ID en die persoon komt er niet meer in. Opgelost. Of denk ik te makkelijk?Wat is 'swype'?
Alle reacties Link kopieren
quote:Floorine schreef op 21 april 2017 @ 01:34:

We leven in een multi culti cultuur. Nederland is leuk gekleurd , laat ieder in zijn waarde en die rotte appels daar waar ze horen.



Heel leuk dat je naar de Afrikaanse kapper kan om je haar te laten vlechten.



Harstikke leuk dat de Libanese moeder Libanese hapjes maakt voor de cultuurweek op school en

haar land komt vertellen.



Een aanwinst dat je nu allerlei leuke winkeltjes hebt waar je ingrediënten ut het buitenland kan kopen zodat je mooi keer saaie aardappelen, groente en een stukje vlees als avondeten hoeft te eten.



Maar multicultureel is beslist niet meer leuk als je straks de helft van je collega's niet meer verstaat. Je aangerand of nageroepen wordt omdat je iets te blot gekleed bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven