Het zal je kind maar wezen.

23-04-2017 20:57 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/alphen/j ... l-jonge-eendjes~a15a803e/



Waar haalt hij het lef vandaan. Ik zou hem graag een ouderwets pak op zijn billen geven, is hij helemaal gek geworden.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
ongetwijfeld krijgt hij al van zijn ouders op zijn lazerij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ah, wat sneu. Maar ze weten wie de jongen is, dus ik hoop dat zijn ouders hem flink aanpakken.
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/url ... BrG19tHmkRdUSBTLbEUCNR1vg



https://www.google.nl/url ... PT3lQaACBt9Zh4P522HB5r67Q
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mepi schreef op 23 april 2017 @ 21:00:

Ah, wat sneu. Maar ze weten wie de jongen is, dus ik hoop dat zijn ouders hem flink aanpakken.of dat hij de hulp krijgt die hij ( en zijn ouders ) nodig hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zou je er aub een waarschuwing bij willen zetten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pieps2016 schreef op 23 april 2017 @ 21:04:

Zou je er aub een waarschuwing bij willen zetten?Voor wat? Er staan geen foto"s van kuikenlijkjes op die site.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Triest. Dat kind moet gelijk in therapie. Dierenbeulen worden later vaak mensen die ook hun kinderen mishandelen.
Fijn dat ik het linkje niet hoef te openen om te zien waar het over gaat, dank je Pluisi.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel grensoverschrijdend gedrag hoor. Eendenkuikens bekogelen met stenen. Dan ben je toch niet helemaal lekker in de bovenkamer. Hulpverlening mag hier bovenop gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wil niet gelijk zo ver gaan om te zeggen dat dit kind last heeft van een bepaalde stoornis (al heb ik werkmatig wel vaker gezien dat kinderen met een gedragsstoornis opvallend wreed naar dieren waren) maar ik hoop toch echt dat er nader naar dit joch en zijn gezin wordt gekeken.



Maar dat zal hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren vermoed ik. Zeker wanneer dit een incident is.



Maar zorgelijk vind ik het wel.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Als dat mijn kind was zou ik mij ernstige zorgen maken over zijn geestelijke gezondheid en er een klein legertje -logen op loslaten. Dit gaat toch wel wat verder dan experimenteergedrag of 'lomp' gedrag (zoals dat jochie van zes dat een puppy 'in bad' wilde doen).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ja, die is goed ziek.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eens twee knullen van een jaar of 12 á 13 aangevlogen omdat ze met levende jonge eendjes als aas aan het vissen waren.

Ze schrokken zich helemaal lam toen een keurige dame luid schreeuwend op hen afrende! Een man die het tafereel zag heeft de eendjes losgemaakt. Gelukkig mankeerden ze weinig.

Als ik zulke wreedheid zie, wordt het rood voor mijn ogen van drift.

In een weiland in de plaats waar mijn ouders wonen heeft iemand een paard doorgemarteld dmv een stok in het geslachtsdeel van de merrie.

Hoe kom je tot zo'n gruwelijke daad?

Van kinderen begrijip ik het niet en van volwassenen al helemáál niet.
Goed gedaan amarna!



Mensen die dieren mishandelen zijn misbaksels.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me vrij logisch, mensen die zelf gruwelijke dingen hebben meegemaakt, leven zich vervolgens uit op anderen.



Gelukkig dat je in NL nog in de krant komt als je eendjes mishandelt en dat mensen vervolgens hun afschuw op een forum uitspreken. Er zijn veel brandhaarden in de wereld waar onnoemelijk veel wrede dingen tegen andere mensen (waaronder ook kleine kinderen) gebeuren.

Maar wij worden bozer, verontwaardigder van eendjes in de sloot die het moeten ontgelden, dan de kindsoldaten in Afrika of prostitutiekinderen in Azie.
Kinderen horen op die leeftijd al heel goed te weten welk gedrag toelaatbaar is. Dit is dierenmishandeling en kan een heel goede aanwijzing zijn voor psychische problematiek. Dit is geen kwajongetjes gedrag meer. Heel ziek. Bah.
quote:Vera8 schreef op 24 april 2017 @ 10:07:

Wil niet gelijk zo ver gaan om te zeggen dat dit kind last heeft van een bepaalde stoornis (al heb ik werkmatig wel vaker gezien dat kinderen met een gedragsstoornis opvallend wreed naar dieren waren) maar ik hoop toch echt dat er nader naar dit joch en zijn gezin wordt gekeken.



Maar dat zal hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren vermoed ik. Zeker wanneer dit een incident is.



Maar zorgelijk vind ik het wel.Ik vind het niet ver gaan om te suggereren dat er sprake is van een bepaalde stoornis. Dierenmishandeling door kinderen is namelijk een héél goede indicatie.
quote:hiltje schreef op 24 april 2017 @ 10:53:

Lijkt me vrij logisch, mensen die zelf gruwelijke dingen hebben meegemaakt, leven zich vervolgens uit op anderen.



Gelukkig dat je in NL nog in de krant komt als je eendjes mishandelt en dat mensen vervolgens hun afschuw op een forum uitspreken. Er zijn veel brandhaarden in de wereld waar onnoemelijk veel wrede dingen tegen andere mensen (waaronder ook kleine kinderen) gebeuren.

Maar wij worden bozer, verontwaardigder van eendjes in de sloot die het moeten ontgelden, dan de kindsoldaten in Afrika of prostitutiekinderen in Azie.Ah, de eerste "er zijn ergere dingen in de wereld dus we mogen hier niks van vinden" kaart is alweer getrokken.
Amarna Zo ben ik dus ook. Kan me altijd beheersen, totdat iemand in mijn omgeving een dier mishandelt. Ik heb een keer heel hard staan schreeuwen tegen iemand die zijn hond een keiharde trap gaf. Hij was te ver weg om in te halen maar ik dacht ik laat hem ff weten wat ik denk! Je kunt zo flink in de problemen komen maar dat komt niet binnen bij me, dieren moet je van af blijven.



Dat kind zou ik na laten kijken door een jeugdpsychiater. Volgens mij is wreedheid tegen dieren in de jeugd nogal een enge prognose voor de volwassenheid.
Als t goed is leer je ze al van kleins af aan dat ze voorzichtig en lief voor dieren moeten zijn.

Als ze hier de poes aan t schrikken maakten, werd ik al boos. Zachtjes doen met de poes, alleen lief aaien.

Een kind die jonge eendjes vermoord, daar is toch iets mis gegaan in de opvoeding.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 24 april 2017 @ 10:53:

Lijkt me vrij logisch, mensen die zelf gruwelijke dingen hebben meegemaakt, leven zich vervolgens uit op anderen.



Gelukkig dat je in NL nog in de krant komt als je eendjes mishandelt en dat mensen vervolgens hun afschuw op een forum uitspreken. Er zijn veel brandhaarden in de wereld waar onnoemelijk veel wrede dingen tegen andere mensen (waaronder ook kleine kinderen) gebeuren.

Maar wij worden bozer, verontwaardigder van eendjes in de sloot die het moeten ontgelden, dan de kindsoldaten in Afrika of prostitutiekinderen in Azie.Wie zegt dat we daar minder boos of verontwaardigd over zijn???? Dat is alleen jouw conclusie!
quote:Pluisi schreef op 24 april 2017 @ 10:59:

Een kind die jonge eendjes vermoord, daar is toch iets mis gegaan in de opvoeding.Dit of inderdaad een stoornis, of allebei. Hoe dan ook vind ik het hoog tijd worden in Nederland om dergelijke incidenten hard aan te pakken. Gezin moet op zijn minst stevig aan de tand gevoeld worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 24 april 2017 @ 11:13:

[...]





Dit of inderdaad een stoornis, of allebei. Hoe dan ook vind ik het hoog tijd worden in Nederland om dergelijke incidenten hard aan te pakken. Gezin moet op zijn minst stevig aan de tand gevoeld worden.Eens, en dat geldt ook voor geweld tegen andere mensen/kinderen. Hoorde pas dat een school de euvele moed had gehad een dader te schorsen, ouders nemen een advocaat (ongetwijfeld door de staat betaald) in de hand en kind zit weer op school. En alle normale kinderen lijden daaronder.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Psychopaat in spe.

Zulke lieden worden niet op hun 18de geboren maar zijn het al vanaf het moment dat ze op de wereld komen.

Dierenmishandeling wordt ook omschreven in het boek 'Geboren misdadigers'

Je zal maar weer zo'n rotkind hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven