Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html



Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Gaap, topic nr. 1.000.000
Alle reacties Link kopieren
Ik las het en ik vind het walgelijk en gestoord.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geweldig.

Of had je een andere reactie verwacht ?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 15 mei 2014 @ 14:07:

Gaap, topic nr. 1.000.000



Oh en dat maakt het minder erg en misselijkmakend??



We zouden eigenlijk al het geloof moeten afschaffen, niet alleen de Islam maar elke indoctrinatie
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 15 mei 2014 @ 14:07:

Gaap, topic nr. 1.000.000Ja wordt irritant hè... dus dan gapen we gewoon lekker en sluiten onze ogen voor zoveel achterlijkheid
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
En er zijn genoeg moslims die dit WEL een geweldig idee vinden, dus ja ik ben blij dat ik geen moslim ben of laat ik zeggen, blij dat ik daar niet woon
.
quote:Anthonius schreef op donderdag 15 mei 2014 14:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="StoraHuntur in "Hoe eng is de Islam?"" class="messagelink">StoraHuntur schreef op 15 mei 2014 @ 14:07</a>:</b>

Gaap, topic nr. 1.000.000</div></blockquote>



Oh en dat maakt het minder erg en misselijkmakend??



We zouden eigenlijk al het geloof moeten afschaffen, niet alleen de Islam maar elke indoctrinatie Eens.
Kijk je ook naar alle andere achterlijke geloven Felice71
Alle reacties Link kopieren
quote:Ladida schreef op 15 mei 2014 @ 14:14:

Kijk je ook naar alle andere achterlijke geloven Felice71Dit geloof komt met dit soort dingen nou eenmaal het meest naar voren, geloof ik. Dit soort berichten dan.
.
Ik ben ook blij dat ik daar niet woon, maar ik ben ook blij dat ik niet geboren in een gezin die de fundamentele kerk aanhangen bijvoorbeeld
Alle reacties Link kopieren
quote:Ladida schreef op 15 mei 2014 @ 14:14:

Kijk je ook naar alle andere achterlijke geloven Felice71Voor wat geloof betreft ben ik behoorlijk kritisch. Maar ik geloof toch werkelijk dat de Islam zoals deze nu wordt beleefd alle vorm van menselijkheid en rationeel denken heeft verloren
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
O ik vind de katholieke kerk ook nogal naar voren komen in het nieuws de laatste jaren, en dat is ook niet echt positief te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Klopt maar ik heb persoonlijk toch iets meer moeite met de Islam, dit soort berichten etc. Ik heb wel de Koran gelezen maar ik kan mij er toch niet helemaal in vinden, en dat mag natuurlijk.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ladida schreef op 15 mei 2014 @ 14:18:

O ik vind de katholieke kerk ook nogal naar voren komen in het nieuws de laatste jaren, en dat is ook niet echt positief te noemen.Hangen zij ook mensen op die besluiten uit de kerk te stappen?
verba volant, scripta manent.
Maar gelukkig passen alle moslims onder dezelfde kam toch?



Fijne gedachte toch weer dat je als moslim zijnde maar in 1 hokje zou passen
Ik vind de selfies van mevr. van Royen veul erger.
Alle reacties Link kopieren
Dat er over de verschillende vormen van christendom ook van alles te vinden is ben ik met je eens. Maar ik geloof niet dat het enigszins anders denken binnen die geloven direct met de dood wordt afgestraft. Uit naam van de Islam wordt er nu dus weer de zoveelste mens vermoord die niks anders heeft gedaan dan geloven wat ze wil en houden van een iemand die een ander geloof heeft.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:Ladida schreef op donderdag 15 mei 2014 14:14 Kijk je ook naar alle andere achterlijke geloven Felice71Welk geloof is dan niet achterlijk?
Alle reacties Link kopieren
@ Ladida, volgens mij maak ik uit je woorden op dat jijzelf moslim bent en dat je het hier ook niet mee eens bent, klopt dat?

Het zou zoveel mooier zijn als de moslims die zien hoe er beestachtig gehandeld wordt uit naam van de Islam en hier absoluut niet achter staan, zich uit zouden spreken. Daarmee creëer je namelijk wat meer begrip en geen hokjes
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ladida schreef op 15 mei 2014 @ 14:18:

O ik vind de katholieke kerk ook nogal naar voren komen in het nieuws de laatste jaren, en dat is ook niet echt positief te noemen.



En niet Torquemada en zijn heilige Inquisitie vergeten. Bah. Religies zijn net als de pest; ze nemen iedereen mee. Bloed en nog meer blood in naam van een... wat?



Arme vrouw.

Egidius, alle geloven zijn in mijn ogen achterlijk, maar ik zal nooit iemand niemand afschrijven om het feit dat ze geloven.
Felice ik geloof zelf niet, maar ik ken genoeg moslims die volop uitspreken dat ze niet achter zulke beestachtige dingen staan.



Maar ik heb er vermoeden dat zij steeds minder gehoord worden
Van jou hoeven ze iig al geen begrip te verwachten, dat maak je al duidelijk in je OP
Alle reacties Link kopieren
quote:Ladida schreef op 15 mei 2014 @ 14:33:

Van jou hoeven ze iig al geen begrip te verwachten, dat maak je al duidelijk in je OPMisschien omdat ik de moslims niet ken die zich hier tegen uitspreken en ik best geloof dat ze er zijn. Maar helaas gebeuren deze dingen in naam van het geloof en is er niemand die dit probeert tegen te houden
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven