Hulde aan minister Asscher

08-10-2014 18:53 220 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het artikel spreekt voor zich.



Deze minister zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt.



Hulde



http://www.telegraaf.nl/b ... _Marokko_opgezegd___.html
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Hijs de vlag!

Eindelijk een PvdA'er met common sense. Dat is eigenlijk een contradictio in terminus.

Nu doorzetten.
Wauw wat goed!!!! Hulde inderdaad!
Echt een goeie vent. Ben echt blij dat hij doorzet. Zal de partij wel weer stemmen gaan kosten. Dapper dat hij deze beslissing neemt. Eindelijk dan toch. Wat zullen ze piepen daar in Marokko.
Alle reacties Link kopieren
Ohh, wat ben ik blij met deze bijval, ik denk '' ik krijg het hele forum over mij heen ''
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De Wallen cq mensenhandel heeft hij ook zo voortvarend aangepakt.

Ik vind hem top!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Deze kwestie speelt al zeker 2 jaar.

Deze minister is ècht goed.

Hij laat niet los als hij 'beet' heeft.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Goed zo. Zeker omdat ze geen genoegen wilde nemen met iets minder gratis geld.
Of zoals mijn oma altijd zei (vergeef mij mijn twents)... doo wai je zegt, dan lèg ie net.



Marokko heeft de kans gehad en die hebben ze niet gepakt.
Alle reacties Link kopieren
Gaat dit ook gelden voor mensen die dit al krijgen of voor de zogenaamde nieuwe gevallen?

Want als het alleen voor de nieuwkomers is, welk voordeel is er mee te behalen vraag ik me af.

Weet iemand dat?
Alle reacties Link kopieren
En als het ook geldt voor de mensen die dit al krijgen en deze mensen vervolgens massaal deze kant weer opkomen, welk voordeel is er dan te behalen met deze regeling?
Alle reacties Link kopieren
Iets zegt me dat dit een strategische zet is van de PvdA met de aankomende verkiezingen. Ben benieuwd of er inderdaad geld overblijft onderaan de streep met deze actie van Asscher.
quote:3wieler schreef op 08 oktober 2014 @ 21:55:

Gaat dit ook gelden voor mensen die dit al krijgen of voor de zogenaamde nieuwe gevallen?

Want als het alleen voor de nieuwkomers is, welk voordeel is er mee te behalen vraag ik me af.

Weet iemand dat?



Van de Volkskrant:



Nederland zal voor nieuwe gevallen de uitkering verlagen naar de Marokkaanse koopkracht, voor al lopende uitkeringen kan dat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 08 oktober 2014 @ 22:03:

[...]





Van de Volkskrant:



Nederland zal voor nieuwe gevallen de uitkering verlagen naar de Marokkaanse koopkracht, voor al lopende uitkeringen kan dat niet.Thanks. Ben benieuwd wanneer Nederland dan klaar is met het betalen van deze uitkeringen en wat het uiteindelijk gaat besparen. Ik verwacht wel een afname van mensen die terug gaan keren en welke invloed deze maatregel zal hebben op de landen waar Nederland nu ook nog een soortgelijk verdrag mee heeft.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom moeten Marokkanen in Marokko een (verlaging van hun) uitkering vanuit Nederland krijgen?



Hebben de Bulgaren en Roemenen nu wel een baan gekregen van Assher?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 08 oktober 2014 @ 22:20:

Maar waarom moeten Marokkanen in Marokko een (verlaging van hun) uitkering vanuit Nederland krijgen?



Hebben de Bulgaren en Roemenen nu wel een baan gekregen van Assher?Missie, het gaat erom dat een gemiddeld inkomen in Marokko zó laag is, dat een Nederlandse uitkering buiten proporties is. Kinderbijslag, kindgebonden budget . Anw. Wezen uitkering moest allemaal aangepast worden. Marokko wenste niet mee te werken. Asscher is er al 2 jaar mee bezig. Nú succesvol.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
En wat verliest marokko als dit verdrag wordt opgezegd?

Nederland is hier de grote verliezer hoor. Marokko ligt er niet wakker van.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpe_diem schreef op 08 oktober 2014 @ 23:58:

En wat verliest marokko als dit verdrag wordt opgezegd?

Nederland is hier de grote verliezer hoor. Marokko ligt er niet wakker van.Omdat? Licht het eens toe.
Maar volgens mij heeft Marokko al aangegeven dat als het verdrag opgezegd wordt zij niet meer mee zullen werken aan het opsporen en uitleveren van delinquenten en fraudeurs. Dus ik ben meer benieuwd wat het onderaan de streep oplevert.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 09 oktober 2014 @ 00:10:

Maar volgens mij heeft Marokko al aangegeven dat als het verdrag opgezegd wordt zij niet meer mee zullen werken aan het opsporen en uitleveren van delinquenten en fraudeurs. Dus ik ben meer benieuwd wat het onderaan de streep oplevert.



Ach laat je toch niks wijsmaken. Dat deden alleen voor de buhne, allemaal toneel.

Leer het nou, ze liegen staalhard en onze linkse rakkers trappen er steeds in.
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 08 oktober 2014 @ 22:58:

[...]



Missie, het gaat erom dat een gemiddeld inkomen in Marokko zó laag is, dat een Nederlandse uitkering buiten proporties is. Kinderbijslag, kindgebonden budget . Anw. Wezen uitkering moest allemaal aangepast worden. Marokko wenste niet mee te werken. Asscher is er al 2 jaar mee bezig. Nú succesvol.Dat klopt, In Marokko kan men van vijftig euro misschien wel een hele maand met het hele gezin royaal leven terwijl in Nederland dat nooit zou lukken, maar met een Nederlandse uitkering kan men in Marokko misschien wel twee jaar royaal leven.



Maar mijn vraag is "hoe komt het dat iemand in Marokko een Nederlandse uitkering krijgt?"
LOEP ME MAAR aub.
Het is trouwens zo dat dit alleen maar voor nieuwe gevallen geldt. Voor diegene die deze uitkeringen al hebben blijft het gewoon volgens de oude regeling heb ik begrepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven