Hulde aan minister Asscher

08-10-2014 18:53 220 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het artikel spreekt voor zich.



Deze minister zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt.



Hulde



http://www.telegraaf.nl/b ... _Marokko_opgezegd___.html
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsje78 schreef op 09 oktober 2014 @ 16:14:

Ik vind dat uitkeringen als AOW, WAO, Wajong, WIA, WW, WWB, Weduwen en wezenuitkering, alles wat uit de pot van de staat komt alleen uitgekeerd mag worden aan mensen die in Nederland wonen en de Nederlandse nationaliteit hebben. En niet naar aan mensen die in een ander land, welk land dan ook, gaan wonen. Dan moet je maar de consequenties maar aanvaarden. Asscher heeft de 1e stap gezet, nu de 2e stap nog. Het is klaar met sinterklaasje te spelen.Zullen de Nederlandse oudjes die nu aan de costa's in Spanje hun stoeltje openklappen om van het avondzonnetje te genieten blij mee zijn met wat jij vindt!
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 09 oktober 2014 @ 15:59:

[...]





In zoverre dat de regering de uitkering terug wil brengen naar een lager bedrag voor de mensen die vanaf heden willen remigreren.



Vrouwen hebben hier inderdaad hun kinderen maar ook hun sociaal leven. Ze hebben in Nederland meer bewegingsvrijheid dan daar. Hier kunnen ze wandelen, zwemmen, naar een naaiclubje, you name it.

In Marokko wachten 4 muren op je en een keuken. Als je geluk hebt zit er wekelijks een trip naar markt bij maar aangezien manlief er ook is heb jij daar als vrouw eigenlijk niets te zoeken.

Even heel gechargeerd gezegd natuurlijk.

Ik heb het even opgezocht, de remigratiewet is per 1 juni al versoberd, deze wetswijziging staat op zichzelf en heeft niets te maken met de discussie over het opzeggen van het verdrag.



De Remigratiewet geeft uitkeringsgerechtigden in een uitzichtloze situatie die willen terugkeren naar het land van hun herkomst de mogelijkheid dat te doen. Met de nu aangenomen wetswijziging geldt deze mogelijkheid voortaan alleen voor eerste generatie uitkeringsgerechtigde migranten van 55 jaar of ouder in een uitzichtloze situatie. Bovendien kan pas na acht jaar legaal verblijf in Nederland gebruik worden gemaakt van de Remigratiewet. Daarnaast kan straks pas na één jaar werkloosheid in plaats van zes maanden een aanvraag worden gedaan en vervallen de basistegemoetkoming voor reis- en transportkosten én de financiële overbrugging van twee maanden.

http://www.eerstekamer.nl ... _remigratiewet_aangenomen



En ik kan me goed voorstellen dat de vrouwen liever hier blijven, waar ze meer bewegingsvrijheid hebben en waar ze bij hun kinderen kunnen blijven.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
quote:ElleMichelle schreef op 09 oktober 2014 @ 13:30:

[quote]malu3 schreef op 09 oktober 2014 @ 12:32:

[...]





Je hebt het over ongelijke behandeling. Wat vind jij er dan van dat oudere werklozen moeten rondkomen van 890 euro (IOAW/IOW)? Degenen die van na 1954 zijn, moeten totdat ze 67 zijn 5x p.w. solliciteren terwijl iedereen weet dat ze kansloos op de arbeidsmarkt zijn. Ondertussen trommelt het UWV/Gemeente deze mensen wekelijks op om allerlei onzinnige bijeenkomsten bij te wonen. En ze moeten ook solliciteren op baantjes in de fabriek die 10 euro bruto per uur opleveren. En nachtdiensten draaien in die fabriek is ook passend werk. Nogal een schril contrast met hoe met allochtonen wordt omgegaan.[/quote

Juist!

Maar ze hoeven toch niet 5x per week te solliciteren,hier is het 4x per maand.De 50+ mogen zich toch ook omscholen of is geld alweer op?Mensen in de IOAW (regeling voor mensen die na hun 50e jaar werkloos zijn geworden) moeten in mijn gemeente 5x per week solliciteren en 5x per week bij een uitzendbureau langs. Hoe dat precies in de IOW (regeling voor mensen die na hun 60e jaar werkloos geworden zijn) weet ik niet precies. Geld voor omscholing is er in mijn gemeente niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 09 oktober 2014 @ 16:07:

[...]





Herken het sarcasme.Maar dan nog, wat vind je dan werkelijk? Dat dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 09 oktober 2014 @ 16:21:

[...]





Zullen de Nederlandse oudjes die nu aan de costa's in Spanje hun stoeltje openklappen om van het avondzonnetje te genieten blij mee zijn met wat jij vindt!03 september 2014 19:16, in Begroting 2015

Zorgpremie en belasting voor ouderen omhoog



Zorgpremie en belasting voor ouderen omhoog

© ANP



Ouderen gaan de komende jaren meer belasting en meer zorgpremie betalen. Een aantal belastingvoordelen voor ouderen wordt verlaagd of geschrapt.



Dat heeft het kabinet vorige week afgesproken met oppositiepartijen D66, ChristenUnie en SGP, melden bronnen aan RTL Nieuws. De maatregelen gelden voor 2016 en 2017 en worden op Prinsjesdag gepresenteerd.



ZIE OOK: Begrotingsakkoord rond: dit zijn de hoofdpunten



Dit zijn de maatregelen:



Verlagen van de ouderenkorting. De ouderenkorting is een belastingvoordeel voor iedereen die de AOW-leeftijd heeft bereikt. Dat wordt verminderd met in totaal 195 miljoen euro, waardoor mensen in de AOW-leeftijd meer belasting gaan betalen.

Afschaffen ouderenkorting bij vermogen (box 3). Voor ouderen met vermogen (box 3) wordt de ouderenkorting helemaal geschrapt. Die maatregel levert 190 miljoen euro op.

Meer zorgpremie betalen. De zorgpremie (inkomensafhankelijke bijdrage) voor mensen zonder werkgever wordt met bijna 1 procent verhoogd. Dat raakt vooral gepensioneerden en ZZP'ers. De ZZP'ers worden gecompenseerd, de ouderen niet. Voor de ZZP'ers is 110 miljoen euro beschikbaar ter compensatie. De gepensioneerden gaan dus meer zorgpremie betalen.



ZIE OOK: Dijsselbloem: 'Voorzichtige begroting met plusje waar mogelijk'



De extra maatregelen zijn nodig omdat het kabinet de invoering van de huishoudtoeslag heeft geschrapt. Die toeslag zou allerlei verschillende toeslagen samenvatten in één bedrag per gezin. Dat zou een forse besparing opleveren, maar het bleek te ingewikkeld om in te voeren. In de begrotingsbesprekingen vorige week is besloten het gat in de begroting niet alleen voor 2015, maar ook voor de jaren 2016 en 2017 te dekken.



Minister Lodewijk Asscher van Sociale Zaken en Werkgelegenheid lost met deze maatregelen een probleem op binnen zijn eigen begroting.

RTL Nieuws
LOEP ME MAAR aub.
quote:Noesa schreef op 09 oktober 2014 @ 16:26:

[...]



Maar dan nog, wat vind je dan werkelijk? Dat dus.



Ze schrijft nergens dat ze het niet met het idee eens is. Ze vraagt zich echter wel af wat het allemaal op zou gaan leveren.



Je hoeft toch nog niet meteen voor of tegen te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Iemand wel eens in Marokko geweest. Hoe veel kosten de huren of een kilo vlees bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 09 oktober 2014 @ 16:21:

[...]





Zullen de Nederlandse oudjes die nu aan de costa's in Spanje hun stoeltje openklappen om van het avondzonnetje te genieten blij mee zijn met wat jij vindt!





NOS.nl

Nieuws





Alarm over korting op ouderenzorg

maandag 25 aug 2014, 13:00 (Update: 25-08-14, 17:17)



ANP



Door redacteur Ardi Vleugels



Zieke ouderen die recht hebben op een plek in een verzorgingshuis komen in de nabije toekomst steeds vaker voor een dichte deur te staan. Daarvoor waarschuwen zorgaanbieders in een onderzoek van de NOS en Nieuwsuur.



De tehuizen zijn voor hun aannamebeleid afhankelijk van de zorgkantoren, die het overheidsgeld voor de zorg moeten verdelen. Maar die zorgkantoren houden de komende jaren de hand op de knip, vooruitlopend op de grote veranderingen en bezuinigingen in de ouderenzorg. Daardoor krijgen de tehuizen minder geld dan ze hadden verwacht.



De NOS vroeg ruim honderd zorgaanbieders naar de gevolgen daarvan voor patiënten en personeel. Ruim 60 procent zegt meer personeel dan ingepland te ontslaan als gevolg van de verwachte korting op het budget. Bijna de helft zegt dat de wachtlijsten langer worden en een op de zes verwacht een extra locatie te sluiten, waardoor meer ouderen moeten verhuizen.



Wel recht, geen plek



Ruim 40 procent verwacht binnenkort al geen plek te hebben voor ouderen die recht houden op een plek in het verzorgingstehuis. Dat zijn mensen met een zorgzwaarte-indicatie van ZZP4 en hoger, op wie in principe niet wordt bezuinigd. Meerdere instellingen nemen in de praktijk deze mensen even niet meer aan uit angst dat ze te weinig zorg vergoed krijgen. Vorig jaar kregen ze namelijk ook een deel van de geleverde zorg achteraf niet uitbetaald.



Een instelling die anoniem wil blijven, vat het zo samen: "Fysiek hebben we wel plek, maar voor die plekken krijgen we gewoonweg geen geld meer. En dat terwijl onze regio vergrijst en we nu al geen mensen meer opnemen die zware zorg nodig hebben. We hebben wachtlijsten en die gaan oplopen. Ik vind het geheel een onverantwoord sociaal experiment met grote risico's voor mensen."



Uit onderzoek van Nieuwsuur blijkt dat er op dit moment al 10.000 mensen met recht op zorg op een wachtlijst staan. Een deel van hen wordt in de praktijk onterecht als 'wenswachtend' genoteerd. Het gaat om mensen die wel snel zorg nodig hebben, maar genoteerd staan als mensen die ervoor kiezen te wachten omdat ze een voorkeur hebben voor een bepaalde instelling.



Monitor



De overheid heeft beloofd dat wie nu een plekje in een instelling heeft, dat recht houdt. Niemand kan uit een tehuis worden gezet. Maar zorgkantoren willen ook voor die mensen niet meer betalen, zeggen de zorgorganisaties. Het gevolg is dat ze met veel ouderen zitten waarvoor ze geen geld meer krijgen.



Zorgverzekeraars Nederland erkent namens de zorgkantoren dat die komend jaar minder geld uitgeven aan zorg, maar zegt dat ze daarmee kabinetsbeleid uitvoeren. Ook de zorgkantoren zien de spanning tussen de beschikbare budgetten en de hoeveelheid mensen die recht houden op zorg. Ze vinden het alleen te vroeg om daar conclusies over te trekken.



De kantoren gaan samen met het ministerie van Volksgezondheid signalen over de problematiek verzamelen. Ze benadrukken dat ze hun beleid halverwege het jaar kunnen bijstellen. Ook zou eerder dan normaal kunnen worden besproken of er toch niet meer geld naar de instellingen moet.



Vraag stijgt



De ongerustheid is er onder meer bij Actiz, de brancheorganisatie voor ondernemers in de ouderenzorg. "Ons was beloofd dat we langzaam toewerken naar een nieuw zorgstelsel, zodat er tijd is voor veranderingsprocessen. Maar van die zachte landing komt niets terecht", zegt een woordvoerder. "We worden niet alleen gekort voor de groep ouderen die in de toekomst geen recht meer hebben op zorg, maar ook op de groep mensen die hun recht op zorg houden."



Actiz verwacht dat de vraag naar een plek in een tehuis komend jaar stijgt, omdat mensen die nu een indicatie voor een plek hebben maar de stap naar een tehuis nog niet hebben gezet, er dan nog recht op hebben. Ongeveer 70.000 mensen hebben tot 2016 zo'n indicatie.



Sluitingen



De vraag naar zorg neemt ook toe door de vergrijzing. Over tien jaar telt Nederland 1,3 miljoen 80-plussers. Dat is twee keer zo veel als nu. Zelfs als al die mensen langer thuis wonen, komt er een moment dat ze dat niet meer kunnen, zegt Actiz. En door een verzachting in de bezuinigingen houden meer mensen recht op een plek in een tehuis dan oorspronkelijk het plan was.



Uit tellingen van de NOS blijkt dat er tot nu toe zeker 35 tehuizen zijn dichtgegaan. Nog eens 130 instellingen sluiten binnenkort een locatie. Duizenden ouderen zijn inmiddels verhuisd. Maar dat aantal loopt snel op, omdat instellingen zeggen nu sneller dan gepland locaties moeten sluiten.
LOEP ME MAAR aub.
quote:malu3 schreef op 09 oktober 2014 @ 12:57:

[...]





Uiteraard kan die oudere werkloze net zo goed iemand zijn met een dubbele nationaliteit. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om de riante regeling die voor allochtonen getroffen is terwijl mensen die geen dubbel paspoort hebben die keuze niet hebben en in armoede moeten doorploeteren totdat ze 67 zijn. Daar aangekomen natuurlijk veel te weinig pensioen opgebouwd maar dat is een ander verhaal.



Je mocht als geboren en getogen Nederlander ook verhuizen naar Marokko en je uitkering meenemen hoor. Daar hoef je niet voor uit Marokko afkomstig te zijn.



Oh, en niemand hoeft 5 x per week te solliciteren hoor, 1 x per week is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
6 pagina's met warrig populistisch gebrabbel. Knap hoor, dames!
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 09 oktober 2014 @ 16:43:

6 pagina's met warrig populistisch gebrabbel. Knap hoor, dames!Tjee, jouw bijdrage tilt dit topic echt een niveau hoger!
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsje78 schreef op 09 oktober 2014 @ 16:14:

Ik vind dat uitkeringen als AOW, WAO, Wajong, WIA, WW, WWB, Weduwen en wezenuitkering, alles wat uit de pot van de staat komt alleen uitgekeerd mag worden aan mensen die in Nederland wonen en de Nederlandse nationaliteit hebben. En niet naar aan mensen die in een ander land, welk land dan ook, gaan wonen. Dan moet je maar de consequenties maar aanvaarden. Asscher heeft de 1e stap gezet, nu de 2e stap nog. Het is klaar met sinterklaasje te spelen.

Misschien moet jij je eerst eens in gaan lezen hoe dingen werkelijk in elkaar steken.

Ikzelf raak bijvoorbeeld over twee maanden mijn baan kwijt, de WW uitkering die ik dan ontvang heb ik wel zélf twintig jaar zelf aan bijgedragen. Dat geld zal hoe dan ook uitgekeerd moeten worden of ik nu hier zit, in Marokko of weet ik waar.

Vervolgens is het ook nog eens zo dat je in de WW helemaal niet naar het buitenland kán met behoud van uitkering.

Je dient jezelf beschikbaar te houden voor de arbeidsmarkt en krijgt, net als in het bedrijfsleven twintig vakantiedagen per jaar.

Wil je toch langer weg? Prima, maar dan wordt de uitkering wel mooi stop gezet.

Zelfde geldt gedeeltelijk voor de AOW.

Dit zijn uitkeringen waar die mensen wél zelf hun hele leven hard voor hebben moeten werken, mogen ze dan alsjeblieft even lekker zelf bepalen waar ze die wensen te ontvangen?
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 09 oktober 2014 @ 16:43:

6 pagina's met warrig populistisch gebrabbel. Knap hoor, dames!Je hoeft niet te reageren of te lezen.....
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:nbk schreef op 09 oktober 2014 @ 16:48:

[...]



Misschien moet jij je eerst eens in gaan lezen hoe dingen werkelijk in elkaar steken.

Ikzelf raak bijvoorbeeld over twee maanden mijn baan kwijt, de WW uitkering die ik dan ontvang heb ik wel zélf twintig jaar zelf aan bijgedragen. Dat geld zal hoe dan ook uitgekeerd moeten worden of ik nu hier zit, in Marokko of weet ik waar.

Vervolgens is het ook nog eens zo dat je in de WW helemaal niet naar het buitenland kán met behoud van uitkering.

Je dient jezelf beschikbaar te houden voor de arbeidsmarkt en krijgt, net als in het bedrijfsleven twintig vakantiedagen per jaar.

Wil je toch langer weg? Prima, maar dan wordt de uitkering wel mooi stop gezet.

Zelfde geldt gedeeltelijk voor de AOW.

Dit zijn uitkeringen waar die mensen wél zelf hun hele leven hard voor hebben moeten werken, mogen ze dan alsjeblieft even lekker zelf bepalen waar ze die wensen te ontvangen?+1
Alle reacties Link kopieren
Prima, wat mij betreft niet alleen flink lager, maar helemaal stoppen
.
anoniem_199770 wijzigde dit bericht op 01-11-2014 14:25
Reden: geen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Missie, ga je pok nog uitleg geven bij de artikelstikken die jij onder mijn post hangt of moet ik even in mijn glazen bol kijken om erachter te komen wat jouw bedoeling hiervan is?
Alle reacties Link kopieren
quote:peterr schreef op 09 oktober 2014 @ 15:31:

nou nou nou, wat een vooroordelen. wat als ik als ik straks gepensioneerd ben, mag ik dan wel in het buitenland gaan wonen ?? Of kan ik dan fluiten naar mijn AOW. Er worden worden wetten geschreven op goed vertrouwen. Als een wet aangenomen is, komen er altijd mankementen boven, dat is nu eenmaal zo. Dat is ook de reden dat we met bergen uitzonderingen te maken hebben hier. en dat maakt alles weer onoverzichtelijk. Ook de Telegraaf doet altijd volop mee aan stemming makerij. Net als Wilders. Natuurlijk moeten wetten aangepast worden als blijkt dat ze niet werken, maar owee als die zelfde wetten ons zelf raken, dan is het hek van de dam. Alsof alle Marokkanen dit doen, of alle turken, of de polen of wie dan ook. Objectief blijven zit niet in de hedendaagse nederlander.



Peterr het heeft niets met objectiviteit te maken.

Het gaat om het meten met diverse maten.

Ik reageer heel simpel, vanuit mijn eigen perspectief.

Ik ken een weduwe met 900 euro per maand.

Zij mag hier niet samenwonen, want dan is zij haar inkomsten kwijt.

In Marokko kun je met een weduwe uitkering

a: een huis kopen

b: samenwonen met je ouders

en er zullen ongetwijfeld nog meer voordelen zijn.

Marokko dreigt nu met sanctie's als zijnde " wij doen niet meer mee aan fraude bestrijding''

Hoe heet dat, wat die mevrouw daar doet, samenwonen met haar ouders terwijl het niet mag.

Het is n.b. op de televisie.



Ik misgun het de mensen niet, maar het is zo gek, dat als er hier in Nederland voordeel te halen is, het meestal uitvalt naar de kant van de niet-Nederlander.

Ja en dat zet kwaad bloed.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:diaa schreef op 09 oktober 2014 @ 16:56:

[...]





Net zo'n ondoordachte opmerking als aktie van Assher. Je gaat toch ook niet een winkel sluiten als er een paar mensen winkeldiefstal plegen? Waarom dan de wallen dicht omwille van een.paar dames die er niet vrijwillig zitten? Denk je heus dat dat probleem nu uit de wereld is? Typisch staaltje PvdA denken, dat wel.





Nu is het uit het zicht en verspreid over stad en land. En.Amsterdam.is een grote trekpleister armer.



Pennywise pound foolish.



Verlof regelingen uitbreiden prima, maar hulde....neuh. Beetje makkelijk scoren nu t zo slecht gaat met de partij.



Voorop gezet Diaa, ik ben geen PVDA er

Wat Asscher met de Wallen heeft gedaan, is in feite een druppel op een gloeiende plaat.

Waar het mij om gaat is, dat het geen praatjesmaker is.

Hij doet wat hij zegt.



In tegenstelling tot het gedrag van de meeste bewindslieden ervaar ik dat als een zegen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:maylina schreef op 09 oktober 2014 @ 16:41:

[...]





Je mocht als geboren en getogen Nederlander ook verhuizen naar Marokko en je uitkering meenemen hoor. Daar hoef je niet voor uit Marokko afkomstig te zijn.



Onzin! je kunt niet remigreren als je in Nederland geboren bent.



Oh, en niemand hoeft 5 x per week te solliciteren hoor, 1 x per week is genoeg.Check de feiten maar. Het is per gemeente verschillend maar in mijn gemeente geldt 5x per week solliciteren en 5x per week langs uitzendbureaus.



Kom maar met een bron om te bewijzen wat je hier beweert.
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 09 oktober 2014 @ 16:43:

6 pagina's met warrig populistisch gebrabbel. Knap hoor, dames!Je tettert steeds alleen maar. Heb je Tourette of zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 09 oktober 2014 @ 18:06:

[...]



Je tettert steeds alleen maar. Heb je Tourette of zo?Noesa
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 09 oktober 2014 @ 16:21:

[...]





Zullen de Nederlandse oudjes die nu aan de costa's in Spanje hun stoeltje openklappen om van het avondzonnetje te genieten blij mee zijn met wat jij vindt! ---------------------------------------------------------------------------------------------quote:missie_m schreef op 09 oktober 2014 @ 16:40:

[...]



NOS.nl

Nieuws





Alarm over korting op ouderenzorg

maandag 25 aug 2014, 13:00 (Update: 25-08-14, 17:17)



ANP



Door redacteur Ardi Vleugels



Zieke ouderen die recht hebben op een plek in een verzorgingshuis komen in de nabije toekomst steeds vaker voor een dichte deur te staan. Daarvoor waarschuwen zorgaanbieders in een onderzoek van de NOS en Nieuwsuur.



................





Wel recht, geen plek



.....................



Een instelling die anoniem wil blijven, vat het zo samen: "Fysiek hebben we wel plek, maar voor die plekken krijgen we gewoonweg geen geld meer. En dat terwijl onze regio vergrijst en we nu al geen mensen meer opnemen die zware zorg nodig hebben. .........



.......... ..................--------------------------------------------------------------------------------------------quote:3wieler schreef op 09 oktober 2014 @ 17:03:

Missie, ga je pok nog uitleg geven bij de artikelstikken die jij onder mijn post hangt of moet ik even in mijn glazen bol kijken om erachter te komen wat jouw bedoeling hiervan is?---------------------------------------------------------------------------------------------



Ik dacht dat jij als "goed-verstaander" geen uitleg nodig had.

Zieke en hulpbehoevende ouderen die zware zorg nodig hebben worden niet meer opgenomen ivm bezuinigingen, want het is crisis in Nederland, de profiterende weduwe in Marokko koopt een huis voor haar zoon want ze wil niet dat hij over straat zwerft maar klaagt steen en been dat ze nu niet meer zoveel mag plukken van Nederland en jij vraagt of de Nederlandse oudjes hun klapstoeltje in Spanje open klappen en van het avondzonnetje genieten.



Lees je nog wel de krant of nieuwsberichten?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 09 oktober 2014 @ 17:48:

[...]





Check de feiten maar. Het is per gemeente verschillend maar in mijn gemeente geldt 5x per week solliciteren en 5x per week langs uitzendbureaus.



Kom maar met een bron om te bewijzen wat je hier beweert.



Ik geloof je direct Malu.

Ik ken je lang genoeg om te weten dat je niet met ''onzin'' feiten strooit.



En het is gewoon zo, wat in gemeente 1 als regel geldt

gaat in gemeente 2 totaal niet op.

Enorm verwarrend voor de mensen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaah Ascher is the bomb
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven