Interview met koning nicotinevlekken op tanden?

27-04-2017 23:38 118 berichten
Ik zit net een stukje te kijken van het interview met Koning Willem-Alexander. Nu meen ik toch echt een nicotinevlek te zien tussen zijn voortanden. Best vreemd voor iemand waarvan beweerd wordt dat hij al sinds 1991 niet meer rookt.



Zie ik het nou verkeerd?



https://www.rtlxl.nl/#!/willem-alexande ... e8f20cbc01
Hij heeft toch gewoon niet zo'n best gebit?
Lekker belangrijk...
Alle reacties Link kopieren
Waar je je allemaal niet druk om kan maken.
En hoe kun je een vlek tussen je tanden hebben.... waar zit 'ie dan? In de lucht?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij roken de koning en koningin allebei, staat me vaag bij dat ik weleens recentere foto's van beiden heb gezien waarop ze rookten. Maar hij heeft sowieso niet echt een best gebit, ik snap niet waarom Maxima hem niet al lang aan de facings heeft gepraat.
Am Yisrael Chai!
Pfff lekker boeiend.

Waar je je al niet druk over kan maken.

Wat intresseerd het jou nou of hij wel of niet rookt en of hij een nicotine vlek tussen zijn tanden heeft..
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 27 april 2017 @ 23:40:

Volgens mij roken de koning en koningin allebei, staat me vaag bij dat ik weleens recentere foto's van beiden heb gezien waarop ze rookten. Maar hij heeft sowieso niet echt een best gebit, ik snap niet waarom Maxima hem niet al lang aan de facings heeft gepraat.Misschien bang voor de tandarts? Hij zal niet de eerste zijn...
quote:ontbijtkoekje schreef op 27 april 2017 @ 23:42:

[...]



Misschien bang voor de tandarts? Hij zal niet de eerste zijn...Of hij vindt het gewoon wel best zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2017 schreef op 27 april 2017 @ 23:41:

Pfff lekker boeiend.

Waar je je al niet druk over kan maken.

Wat intresseerd het jou nou of hij wel of niet rookt en of hij een nicotine vlek tussen zijn tanden heeft..

Nou inderdaad.

Wat een gezemel.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 27 april 2017 @ 23:43:

[...]



Of hij vindt het gewoon wel best zo.Kan ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 27 april 2017 @ 23:40:

En hoe kun je een vlek tussen je tanden hebben.... waar zit 'ie dan? In de lucht?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Nou zeg, doe niet zo kattig. Het viel me gewoon op en ik vroeg het me af. Ik bedoel, hij is wel de koning, niet Jantje Beekman van driehoog achter.



Het is niet zo dat ik er een week wakker van ga liggen hoor, ik was gewoon benieuwd of het iemand anders ook was opgevallen.



Wat betreft tussen de tanden.. daarmee bedoel ik aan de binnenkant van de voorzijde van zijn voortanden. En ja, tussen de tanden, het gedeelte dat tegen elkaar aanzit, daar zal het dan ook wel zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 27 april 2017 @ 23:43:

[...]



Of hij vindt het gewoon wel best zo.Het is ook verder helemaal niet belangrijk natuurlijk . Het valt alleen wel op. Als ik foto's van WA zie merk ik altijd hoe enorm ik gewend ben aan alle facings-smiles die andere celebrities en Royals massaal hebben.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met Jantje Beekman?
Alle reacties Link kopieren
Jonari, wie ben jij om te bepalen of het gezemel is? TO vraagt zich dit gewoon af. Gaan wij nu ook al bepalen welk onderwerp wel of niet interessant is of mag worden aangesneden. Het gaat toch ook over de borsten van Barbie, het haar van Trump, de kont van Kim K. Waarom mag het niet over de tanden van Wim-Lex gaan? Ze vraagt zich alleen af of hij rookt ja of nee, wat is daar erg aan?
Geen idee. Wat als het antwoord 'Ja' is? Wat gebeurd er dan precies?
Alle reacties Link kopieren
quote:merel2014 schreef op 27 april 2017 @ 23:51:

Jonari, wie ben jij om te bepalen of het gezemel is? TO vraagt zich dit gewoon af. Gaan wij nu ook al bepalen welk onderwerp wel of niet interessant is of mag worden aangesneden. Het gaat toch ook over de borsten van Barbie, het haar van Trump, de kont van Kim K. Waarom mag het niet over de tanden van Wim-Lex gaan? Ze vraagt zich alleen af of hij rookt ja of nee, wat is daar erg aan?Ja maar, wat heb je eraan om te weten of Wim Lex rookt of niet? Want dat begrijp ik uit TO 's post dat ze dat wilt weten.
Volgens mij had-ie ook een poepstreep in z'n onderbroek.
Alle reacties Link kopieren
Op 'actueel' nog wel!
quote:spraakwaterval schreef op 27 april 2017 @ 23:56:

Volgens mij had-ie ook een poepstreep in z'n onderbroek.En voetschimmel.
quote:Lucylucille schreef op 27 april 2017 @ 23:53:

Geen idee. Wat als het antwoord 'Ja' is? Wat gebeurd er dan precies?Complete anarchie. Net als met die waxinelichtgooier een paar jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet meer representatief. Het zou hem goed doen als hij er wat aan zou laten doen. Dit geel is niet meer alleen van de eigen kleur van zijn tandbeen.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Davidoff wel bij m passen. Of gewoon een pakkie pall mall
quote:spraakwaterval schreef op 27 april 2017 @ 23:56:

Volgens mij had-ie ook een poepstreep in z'n onderbroek.









Het is ook maar gewoon een mens hoor.

Ik Heb trouwens ook nog nooit van een nicotine vlek tussen de tanden gehoord.Wel van tandsteen, wat ook kan komen door koffie,thee enz enz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven