Interview met koning nicotinevlekken op tanden?

27-04-2017 23:38 118 berichten
Ik zit net een stukje te kijken van het interview met Koning Willem-Alexander. Nu meen ik toch echt een nicotinevlek te zien tussen zijn voortanden. Best vreemd voor iemand waarvan beweerd wordt dat hij al sinds 1991 niet meer rookt.



Zie ik het nou verkeerd?



https://www.rtlxl.nl/#!/willem-alexande ... e8f20cbc01
quote:spraakwaterval schreef op 28 april 2017 @ 00:26:

[...]





Ik denk het niet. Ik heb nl. nog nooit de kleur "bezem" gezien in 't schap van haarverf.Ik denk eigenlijk eerder aan een toupet of iets. De kleur is te dof om verf te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel relevant. We geven klauwen met geld uit aan de jurken van Max. Dan is het minste dat Willem kan doen, ervoor zorgen dat hij een beetje leuk bij haar kleurt.



En bezemhaar en bruine tanden don't cut it.



Hij heeft dan wel weer mooie honden.



óu sont les neiges d'antan

WA heeft altijd een slecht gebit gehad. Het is nog erger geweest dan wat je nu zag TO. Sinds Max heeft hij er wat aan laten doen. Kwam overigens niet door roken. Maar het pleit voor WA dat hij zijn tanden niet hagelwit laat maken. Sjonge er zijn belangrijkere dingen in de wereld.
Alle reacties Link kopieren
quote:GinnyJones schreef op 28 april 2017 @ 00:33:

[...]





Ik denk eigenlijk eerder aan een toupet of iets. De kleur is te dof om verf te zijn.Dof haar krijg je ook door te roken.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:DidiRidi schreef op 28 april 2017 @ 00:43:

[...]



Dof haar krijg je ook door te roken.Nou, 1 en 1..
Fijn toch, het zijn ook maar mensen met gebreken. Heerlijk
quote:emmetje2 schreef op 28 april 2017 @ 00:43:

WA heeft altijd een slecht gebit gehad. Het is nog erger geweest dan wat je nu zag TO. Sinds Max heeft hij er wat aan laten doen. Kwam overigens niet door roken. Maar het pleit voor WA dat hij zijn tanden niet hagelwit laat maken. Sjonge er zijn belangrijkere dingen in de wereld.Dat ben ik met je eens, ik weet nog dat hij zijn gebit toen heeft laten opknappen, zag er vooral schoner uit toen. Ik vind het ook goed dat hij het niet hagelwit heeft laten maken hoor. Ik vind alleen die vlek zo aanwezig in dat interview. Misschien dat de belichting niet meegeholpen heeft, kan ook. En uiteraard zijn er belangrijkere dingen op de wereld, soms denk ik graag na over iets onbenulligs.
Alle reacties Link kopieren
quote:GinnyJones schreef op 28 april 2017 @ 00:29:

[...]





Dat is niet waar. Jaren terug had ik een huisarts, oudere man en hij woog zeer zeker wel meer dan 140 kilo. Zeker toen hij daar geplet tussen de leuningen van zijn bureaustoel mij het advies gaf om wat af te vallen, had ik daar echt mijn bedenkingen bij. Je verwacht toch een bepaald plaatje bij iemand. En een huisarts hoort een gezond voorbeeld te geven. Daar past dat niet helemaal in vind ik. Niet dat zijn boodschap verkeerd was, man had groot gelijk, maar toch voelde het als de pot verwijt de ketel. zie het al voor me. In mijn voorbeeld bedoelde ik meer het estetische van een te dikke/dunne bovenbeen, en niet of de huisarts zelf ongezond dik is. Brengt me bij de vraag: zou je je huisarts ook minder serieus nemen als hij galstenen heeft en jou ermee moet helpen (ik noem maar even wat:)) je komt daar tenslotte voor zijn expertise en niet voor zijn (on)gezonde levensstijl.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Al met al vind ik dat-ie moet aftreden.



Amalia (of hoe heet dat kind) heeft tenminste witte tanden.



Lang leve de Koningin!
Alle reacties Link kopieren
Die tanden heeft die al zolang ik me kan herinneren.

We hoeven toch niet allemaal zo'n saai recht gebit te hebben waar iedereen tegenwoordig op lijkt te geilen.

Zolang ze er niet uitrotten zal het me een rotzorg wezen.
*breaking news*

Onze koning draagt een toupet!
quote:GinnyJones schreef op 28 april 2017 @ 00:47:

[...]





Dat ben ik met je eens, ik weet nog dat hij zijn gebit toen heeft laten opknappen, zag er vooral schoner uit toen. Ik vind het ook goed dat hij het niet hagelwit heeft laten maken hoor. Ik vind alleen die vlek zo aanwezig in dat interview. Misschien dat de belichting niet meegeholpen heeft, kan ook. En uiteraard zijn er belangrijkere dingen op de wereld, soms denk ik graag na over iets onbenulligs.Dan begrijp ik het wel, het koningshuis moet ' perfectie' uitstralen. Leuk om te zien dat ze net zo menselijk zijn als ons toch? Met misschien een vlekje hier een daar, of denk je dat hij dat niet ziet in de spiegel? Misschien is Alex een beetje opstandig en wil hij niet perfect zijn?
quote:DidiRidi schreef op 28 april 2017 @ 00:48:

[...]



zie het al voor me. In mijn voorbeeld bedoelde ik meer het estetische van een te dikke/dunne bovenbeen, en niet of de huisarts zelf ongezond dik is. Brengt me bij de vraag: zou je je huisarts ook minder serieus nemen als hij galstenen heeft en jou ermee moet helpen (ik noem maar even wat:)) je komt daar tenslotte voor zijn expertise en niet voor zijn (on)gezonde levensstijl.



Nee, want dat is niet zichtbaar en ook niet iets waar je zelf echt aan kan doen. Aan overgewicht in de meeste gevallen toch wel.



Hetzelfde geldt voor een fragment dat ik een tijd geleden op TV zag. Volgens mij uit de serie "rot toch op naar je eigen land". Daar deed een man aan mee en die kreeg onderweg ergens last van. Ik meen dat het in Turkije was of ergens die kant uit. Vervolgens komt de plaatselijke huisarts erbij en na afloop rookt hij een sigaret op de kamer van de deelnemer (patient). Ik vind dat toch heel raar en zou zo'n arts niet echt serieus kunnen nemen. Je gaat er toch, misschien onterecht, vanuit dat een dokter praktiseert wat hij preekt.
quote:Floorine schreef op 28 april 2017 @ 00:55:

[...]





Dan begrijp ik het wel, het koningshuis moet ' perfectie' uitstralen. Leuk om te zien dat ze net zo menselijk zijn als ons toch? Met misschien een vlekje hier een daar, of denk je dat hij dat niet ziet in de spiegel? Misschien is Alex een beetje opstandig en wil hij niet perfect zijn?Ik ben de laatste die recht van spreken heeft hoor, zelf een slecht gebit en een mega angst voor de tandarts. Ik zeg absoluut niet dat ze perfectie moeten uitstralen en zich een perfect rijtje moeten laten aanmeten. Maar dit heeft meer met hygiëne te maken. Ook schots en scheve tanden kunnen nog wel schoon zijn toch? Ik zou er alle begrip voor hebben als hij bang zou zijn en het daarom niet laat doen. Ik zou er ook alle begrip voor hebben wanneer hij blijkt te roken. Maar dan vraag ik me wel af waarom dat wordt ontkent.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones als is jouw huisarts was, zou ik ook een stress eter worden die man zal wel denken: daar heb je GinnyJones weer met haar (af)keurende blik, straks weer een topic op viva over mij" en hoppa dan trekt die arme man weer die lade met snickers open.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Moet jij niet allang in bed liggen, Ginny?



Als je tot zo laat hier post en morgen 08:30 scherp op je werk moet zijn dan wordt dat niks.
quote:DidiRidi schreef op 28 april 2017 @ 01:00:

GinnyJones als is jouw huisarts was, zou ik ook een stress eter worden die man zal wel denken: daar heb je GinnyJones weer met haar (af)keurende blik, straks weer een topic op viva over mij" en hoppa dan trekt die arme man weer die lade met snickers open.nvm
quote:GinnyJones schreef op 28 april 2017 @ 00:58:

Ik zou er ook alle begrip voor hebben wanneer hij blijkt te roken.Wat lief van je. Ik zou 'm dat mailen.
quote:DidiRidi schreef op 28 april 2017 @ 01:00:

GinnyJones als is jouw huisarts was, zou ik ook een stress eter worden die man zal wel denken: daar heb je GinnyJones weer met haar (af)keurende blik, straks weer een topic op viva over mij" en hoppa dan trekt die arme man weer die lade met snickers open.



Ja, die twee hele keren dat ik bij hem geweest ben zullen er zeker aan bij hebben gedragen

Ik ga morgen gelijk een excuusbrief opstellen.
quote:spraakwaterval schreef op 28 april 2017 @ 01:01:

Moet jij niet allang in bed liggen, Ginny?



Als je tot zo laat hier post en morgen 08:30 scherp op je werk moet zijn dan wordt dat niks.Je klinkt echt net als mijn moeder. Gelukkig ben ik met verlof en kan ik dus heerlijk uitslapen
quote:spraakwaterval schreef op 28 april 2017 @ 01:06:

[...]





Wat lief van je. Ik zou 'm dat mailen.heb jij zijn e-mailadres toevallig? Dan ga ik ik dat meteen doen. Of moet dat via de AIVD?
quote:Jonari schreef op 28 april 2017 @ 00:08:

[...]



Dat mag je niet zeggen.

Krijg je gelijk op je kop.Ja foei, met je gezemel
Alle reacties Link kopieren
Ben eigenlijk nu wel benieuwd hoe Willem eruit zou zien met bv het gebit van Cesar Milllan. Die overigens ook leuke honden heeft.



Iemand goed in fotoshop ?
óu sont les neiges d'antan

quote:GinnyJones schreef op 28 april 2017 @ 01:08:

[...]





heb jij zijn e-mailadres toevallig? Dan ga ik ik dat meteen doen. Of moet dat via de AIVD?willem@alexander.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven