kidnapping portugal

14-05-2007 09:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat een afschuwelijk bericht over die kidnapping van een 3 jarig - gister 4 geworden - meisje in portugal......................;(



als ouder heb ik er geen woorden voor.



zo zie je, je kan ze inderdaad geen seconde alleeen laten..............



zou ze nog in leven zijn?



ik hoop - tegen beter weten in - dat ze meegenomen is door iemand die zelf een kind wou of zo.

en niet door pedofielen



een verschrikkelijk mooi en lief uitziend meisje, heeft nog in amstelveen gewoond ook.

die arme familie.

voor mij mogen ze die mensen die het gedaan hebben levenslang opsluiten!!! of aan de ballen ophangen. nog voor dat ze iets gedaan hebben!!!!!

't is toch niet te bevatten dat er dat soort types rondlopen.......

:@
Alle reacties Link kopieren
is al een topic over op media...Het is idd vreselijk
Alle reacties Link kopieren
Wat ik echt niet snap is dat de ouders een 3 jarig kind alleen hebben kunnen laten terwijl ze ergens gingen eten.

Dit neemt niet weg dat het vreselijk is
Alle reacties Link kopieren
Wat ik niet begrijp is dat iedereen eerst roept 'waarom laten ze een kind alleen?' om er vervolgens achteraan te zeggen 'niet dat dat het minder erg maakt hoor'. Nee, maar je hebt het wél even gezegd.

Iederéén maakt fouten, óók (of juist) met de kids en als ik alle verhalen mag geloven is het vaak meer geluk dan wijsheid dat die fouten in 99 van de 100 keer goed aflopen.

Het is verschrikkelijk genoeg als een foute beslissing / verkeerde handeling etc ook nog eens fout afloopt, waarom die mensen dat nog nadragen?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
:) Hey Zuss, toevallig gaat 't hier op media ook over.
Alle reacties Link kopieren
Dan ga ik ff copy / pasten
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik niet begrijp is dat iedereen eerst roept 'waarom laten ze een kind alleen?' om er vervolgens achteraan te zeggen 'niet dat dat het minder erg maakt hoor'. Nee, maar je hebt het wél even gezegd.

Iederéén maakt fouten, óók (of juist) met de kids en als ik alle verhalen mag geloven is het vaak meer geluk dan wijsheid dat die fouten in 99 van de 100 keer goed aflopen.

Het is verschrikkelijk genoeg als een foute beslissing / verkeerde handeling etc ook nog eens fout afloopt, waarom die mensen dat nog nadragen?
Misschien wordt dat geroepen omdat het gewoon niet te bevatten is dat je in de huidige maatschappij gewoon geen kind meer alleen kan laten.
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Dat kon je 30 jaar geleden ook niet. Ik ben toen ik een jaar of 7 was ook zo'n engnek tegen het lijf gelopen. Gelukkig op tijd hard weggerend. Dit is van alle tijden.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk. Er werd ons vroeger ook over kinderlokkers verteld. Maar kan me dit soort verhalen (kinderen uit hotelkamers geplukt, misbruikt in hun eigen huis terwijl ouders thuis zijn, etc.) zelf in ieder geval niet herinneren.
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Laatste nieuws.





New Search Of Apartment In Portugal

Updated: 19:59, Monday May 14, 2007



A new search of an apartment near to the one where Madeleine McCann disappeared in Portugal more than a week ago is under way.



Robert Murat

Police are searching a villa just 150 yards from the apartment where Madeleine's family were staying, in the southern Portuguese resort of Praia Da Luz.

The house, known as Casa Liliana, was sealed off with tape by police while men in white suits and masks began a search inside.

Police guards were on the doors outside.

Sky News Correspondent Ian Woods said the property being searched belonged to British woman Jennifer Murat and her son Robert Murat.

Mr Murat has been assisting Sky in its coverage of the disappearance of the four-year-old British girl.

Woods said: "Robert Murat has been very well known to the media from day one because I have been asking for anyone who was a good Portuguese speaker to come to the scene.



Still missing: Madeleine McCann

"He had been acting for three or four days as an interpreter and a go-between with the police."

Woods added that Mr Murat had joked about how he had become the prime suspect in Madeleine's disappearance.

Mr Murat is believed to have a good relationship with local police and has been seen laughing and joking with them. He told journalists that he was interested in the case of the missing girl because he has a four-year-old daughter of his own who looks similar to Madeleine.

He is believed to be separated from his wife, who is thought to live in Norfolk with their daughter.
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Ik liet mijn zoon vroeger ook wel eens in z'n bedje slapen terwijl ik even snel een boodschap ging doen. Tot op de dag dat ze bij me inbraken op klaarlichte dag. Gelukkig had ik 'm die dag niet thuis gelaten en heb het daarna ook nooit meer gedaan.

Het is echt verschrikkelijk voor die mensen wat er gebeurd is en geloof maar dat deze ouders (ook zonder dat andere mensen het hoeven te zeggen) zich waarschijnlijk ontzettend veel verwijten maken. Maar het is toch te belachelijk dat je je kind niet in je hotelkamer kan laten slapen terwijl je op steenworp afstand gaat uiteten. De ouders zijn trouwens regelmatig gaan kijken bij de kinderen of alles in orde was.

Nogmaals, dit moet echt verschrikkelijk zijn voor deze ouders.
Alle reacties Link kopieren
Precies, Boop2, mee eens.



Als je op steenworp afstand zit, voel je je veilig. Je gaat elke 15 minuten even kijken. Wij hebben zo toen ze heel klein waren toch leuke avonden kunnen hebben. Sinds ze zelf uit bed kunnen komen, doen we dat niet meer, want dan kunnen ze iets in de kamer doen, of zelfs weglopen.



Maar dat doet er helemaal niet toe, wat ik met mijn kinderen doe.



Ik vind het walgelijk, wat in Portugal gebeurd is. Net zo walgelijk als al die andere walgelijke dingen die gebeuren; kind doorgestoken op de lagere school, jongen van 16 op schoolplein doodgestoken vanwege een meisje, en alle walgelijke dingen die hier in Venezuela en in de rest van de wereld gebeuren.



:R voor al die mensen die hier helaas mee te maken moeten krijgen.
Alle reacties Link kopieren
dit topic is dus ook op media, al 3 pagina's.

niet zo handig om het op 2 plekken te hebben.

zullen we maar naar Media verhuizen dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven