Koen Everink dood in huis gevonden.

04-03-2016 12:00 1695 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... en_is_Koen_Everink__.html



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Leuk dat je even de moeite neemt om een openingsbericht te schrijven zodat we weten waar het heen moet met de discussie
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijk nieuws.

Doodsoorzaak onbekend.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 04 maart 2016 @ 12:03:

Wat een vreselijk nieuws.

Doodsoorzaak onbekend.Nou ik gok dat het geen natuurlijke dood was....
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 04 maart 2016 @ 12:02:

Leuk dat je even de moeite neemt om een openingsbericht te schrijven zodat we weten waar het heen moet met de discussieWaarschijnlijk behalve dat het vreselijk nieuws is, de vraag 'waar was Badr?'........
quote:girasole3 schreef op 04 maart 2016 @ 12:04:

[...]





Waarschijnlijk behalve dat het vreselijk nieuws is, de vraag 'waar was Badr?'........Wel het eerste waar ik aan dacht ja. Vast niet terecht.
quote:girasole3 schreef op 04 maart 2016 @ 12:04:

[...]





Waarschijnlijk behalve dat het vreselijk nieuws is, de vraag 'waar was Badr?'........



Dat was het eerste waar ik aan dacht. Is wel erg toevallig.

Al bestaat toeval natuurlijk wel.
quote:girasole3 schreef op 04 maart 2016 @ 12:04:

[...]





Waarschijnlijk behalve dat het vreselijk nieuws is, de vraag 'waar was Badr?'........Ja want die gaat liever voor moord zitten dan voor mishandeling natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
In dit geval voorzie ik een hoop complottheoriën.
Als Badr al de openstaande rekening heeft vereffend, dan heeft hij vast gezorgd voor een fraai alibi.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 04 maart 2016 @ 12:04:

[...]



Nou ik gok dat het geen natuurlijke dood was....Is het ook niet. Vind het wel heftig.
Alle reacties Link kopieren
Wie is die man?
quote:misschicken schreef op 04 maart 2016 @ 12:08:

Als Badr al de openstaande rekening heeft vereffend, dan heeft hij vast gezorgd voor een fraai alibi.Yep, hij zou zoiets natuurlijk niet zelf doen.
quote:Ikhierhuh schreef op 04 maart 2016 @ 12:09:

Wie is die man?Google is your best friend
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 04 maart 2016 @ 12:08:

In dit geval voorzie ik een hoop complottheoriën.
Alle reacties Link kopieren
Er vallen natuurlijk meer daders te verzinnen dan Badr. Hopelijk wordt hij/zij gevonden.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 04 maart 2016 @ 12:10:

[...]



Google is your best friendOf het wordt even netjes in de OP vermeld. Ik vind dit soort topics echt helemaal nergens op slaan.
...
Wat heftig voor zijn dochtertje zeg, het meisje is pas 6 jaar. Als het geen natuurlijke dood is (wat waarschijnlijk is op deze leeftijd) zal het nog wel een heel media circus worden. Ik krijg er altijd wel een vreemd gevoel van als mensen "zomaar" mishandelt of vermoord worden..
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 04 maart 2016 @ 12:10:

[...]



Google is your best friendInmiddels op de hoogte dankzij Wiki.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 04 maart 2016 @ 12:12:

[...]



Of het wordt even netjes in de OP vermeld. Ik vind dit soort topics echt helemaal nergens op slaan.Precies.
Alle reacties Link kopieren
Kwam in de periode na de mishandeling door Badr niet af en toe langs dat deze meneer wel wat minder frisse contacten had?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Rooss4.0 schreef op 04 maart 2016 @ 12:12:

[...]



Of het wordt even netjes in de OP vermeld. Ik vind dit soort topics echt helemaal nergens op slaan.

Mwa, de titel dekt de lading aardig, meer is er nog niet over te vertellen.

En als je niet weet wie Koen Everink is dan heb je de afgelopen jaren niet naar het journaal gekeken of een krant ingezien.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd hé. Er wordt gedacht aan een woning overval. Triest wanneer het waar is. Een rijke man die niet de benen kan nemen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Goh, Ficq vindt het heel raar dat mensen haar nu bellen....
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 04 maart 2016 @ 12:16:

[...]



Mwa, de titel dekt de lading aardig, meer is er nog niet over te vertellen.

En als je niet weet wie Koen Everink is dan heb je de afgelopen jaren niet naar het journaal gekeken of een krant ingezien.

Laat me niet lachen aub.



Ik lees de telegraaf niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven