Koen Everink dood in huis gevonden.

04-03-2016 12:00 1695 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... en_is_Koen_Everink__.html



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft die man een kutleven gehad, sinds zijn 'ontmoeting' met Badr Hari. Damn. Dit gun je echt niemand.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is de man wel een natuurlijke dood gestorven. Vreselijk, met name voor zijn nabestaanden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 04 maart 2016 @ 12:19:

Wat heeft die man een kutleven gehad, sinds zijn 'ontmoeting' met Badr Hari. Damn. Dit gun je echt niemand.Nou, zeg dat wel.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 04 maart 2016 @ 12:19:

[...]



Laat me niet lachen aub.



Ik lees de telegraaf niet.Ach kom nou, dit is in alle media breed uitgemeten.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Jemigdepemig, iemands dood is toch altijd kut voor zijn of haar nabestaanden?



Naja, niet aan mij besteed dit.
...
Alle reacties Link kopieren
Bilthoven; mmm, recent een -vrouws-persoon met rode jas en rode doek gesignaleerd?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Hayek schreef op 04 maart 2016 @ 12:15:

Kwam in de periode na de mishandeling door Badr niet af en toe langs dat deze meneer wel wat minder frisse contacten had?Ik dacht van wel ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 04 maart 2016 @ 12:19:

Laat me niet lachen aub.



Ik lees de telegraaf niet.Ik lees ook de Telegraaf niet, maar ik wist wel wie deze man was. Als je nog nooit van hem gehoord had heb je de afgelopen jaren structureel alle kranten en actualiteitenprogramma's genegeerd, dat kan niet anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 04 maart 2016 @ 12:21:

[...]



Ach kom nou, dit is in alle media breed uitgemeten.Mag ik ff niet weten wie iemand is? Mag ik iets vragen? Jeetje ik zal hulp moeten vragen aan Badr Hari. Helaas is hij nu met Ronaldo aan het zwemen.
quote:Ikhierhuh schreef op 04 maart 2016 @ 12:19:

[...]



Laat me niet lachen aub.



Ik lees de telegraaf niet.Kennelijk geen enkele krant, op het plaatselijke folderpakketje na.
quote:Ikhierhuh schreef op 04 maart 2016 @ 12:25:

[...]



Mag ik ff niet weten wie iemand is? Mag ik iets vragen? Jeetje ik zal hulp moeten vragen aan Badr Hari. Helaas is hij nu met Ronaldo aan het zwemen. Oh, je kijkt wel Boulevard? had je het ook kunnen weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 04 maart 2016 @ 12:24:

[...]



Ik lees ook de Telegraaf niet, maar ik wist wel wie deze man was. Als je nog nooit van hem gehoord had heb je de afgelopen jaren structureel alle kranten en actualiteitenprogramma's genegeerd, dat kan niet anders.Zal ik zeggen dat ik naar aanleiding van OP niet wist wie die man was. Verder heb ik nu pas de krant open sinds vanmorgen om 6.00 uur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 04 maart 2016 @ 12:25:

[...]



Mag ik ff niet weten wie iemand is? Mag ik iets vragen? Jeetje ik zal hulp moeten vragen aan Badr Hari. Helaas is hij nu met Ronaldo aan het zwemen. Tuurlijk, dat vind ik niet raar. Maar de opmerking over de Telegraaf vond ik onzinnig. Ik lees ook nooit de Telegraaf........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 04 maart 2016 @ 12:27:

[...]



Oh, je kijkt wel Boulevard? had je het ook kunnen weten.

Hahahaha Nú ben ik echt beledig!!



(sorry mods voor offtopic)
Alle reacties Link kopieren
quote:simbalabimba schreef op 04 maart 2016 @ 12:22:

Bilthoven; mmm, recent een -vrouws-persoon met rode jas en rode doek gesignaleerd?Rode doek zeg je? Dan zullen de moslims het wel weer gedaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 04 maart 2016 @ 12:27:

[...]



Tuurlijk, dat vind ik niet raar. Maar de opmerking over de Telegraaf vond ik onzinnig. Ik lees ook nooit de Telegraaf........Als ik Badr Hari lees ga ik snel verder. Geen interesse.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 04 maart 2016 @ 12:26:

[...]



Kennelijk geen enkele krant, op het plaatselijke folderpakketje na.Niet eens, heb zo'n stickertje met een dikke Nee en Nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 04 maart 2016 @ 12:27:

Zal ik zeggen dat ik naar aanleiding van OP niet wist wie die man was. Verder heb ik nu pas de krant open sinds vanmorgen om 6.00 uur.Sinds 2012 bedoel je? Het is vandaag niet de eerste dag dat die naam in de krant staat hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 04 maart 2016 @ 12:31:

[...]



Sinds 2012 bedoel je? Het is vandaag niet de eerste dag dat die naam in de krant staat hoor.

Een cursus begrijpen lezen zal je ook heel goed doen, zie ik.



(mod's sorry voor offtopic weer)
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 04 maart 2016 @ 12:29:

[...]



Rode doek zeg je? Dan zullen de moslims het wel weer gedaan hebben.Bart v. U. zit in elk geval vast.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 04 maart 2016 @ 12:29:

[...]



Als ik Badr Hari lees ga ik snel verder. Geen interesse.



Yeah right

Je weet wel dat hij close is met Ronaldo





Ik dacht gelijk aan zelfdoding toen ik het bericht las
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 04 maart 2016 @ 12:35:

[...]





Yeah right

Je weet dat hij close is met Ronaldo





Ik dacht gelijk aan zelfdoding toen ik het bericht las(Nú gaan jullie me pas haten: ik ben dol op Real Madrid en daarom ook op Ronaldo.)
Alle reacties Link kopieren
O ja? Ik dacht gelijk aan wraak van iemand die nergens met zich laat fucken.
quote:calvijn1 schreef op 04 maart 2016 @ 12:35:

[...]





Ik dacht gelijk aan zelfdoding toen ik het bericht lasIk ook, maar ja, alles is zo mogelijk op het viva forum, als ze tips hebben, kunnen ze zich melden bij de politie, in plaats van hier te gaan spelen.
quote:Ikhierhuh schreef op 04 maart 2016 @ 12:09:

Wie is die man?Onder welke steen leef jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven