Schoonmaken is sporten ; )

29-04-2024 23:20 69 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zelf heb ik niks met sporten, of dansen en schoonmaken moeten ook een sport zijn ; )
Ik werk al jaren in de Thuiszorg en dat is flink aanpoten, dus zonder sporten heb ik een gespierd lichaam.
Dus daarom snap ik niet dat mensen geld betalen voor een hulp, ik zie mijn werk als een betaalde sport:P
Als je een hekel hebt aan schoonmaken en sporten leuk vindt dan heb ik niks gezegd.
Maar anders is het win win toch, je bespaart geld en krijgt een afgetraind lichaam.
tweeling wijzigde dit bericht op 01-05-2024 20:45
0.21% gewijzigd
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wil je een lolly?
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarvan akte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Met dank aan al die mensen die poetsen haten heb jij én een job én moet je geen fitness-abonnement betalen :-).

Ik haat poetsen en ik haat sport. In welke categorie val ik nu?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Helemaal eens, daarom heb ik geen hulp en maak zelf m'n huis schoon. Van die paar uurtjes per week word ik niet echt gespierd trouwens, maar het is altijd beter dan niks, denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
kweepeer schreef:
30-04-2024 00:20
Helemaal eens, daarom heb ik geen hulp en maak zelf m'n huis schoon. Van die paar uurtjes per week word ik niet echt gespierd trouwens, maar het is altijd beter dan niks, denk ik.
Helemaal mee eens :cheer2:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb geen hekel aan schoonmaken en ook niet aan sporten. Sporten vind ik wel leuker dan schoonmaken.

Dus ik heb wel een hulp. Dan houd ik tijd over voor sporten en tijd over om veel te werken in een tekort-sector.

Win win dus. Voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Toen ik nog in de schoonmaak zat zag ik het ook als een workout, maar toch zag ik het mezelf niet jaren doen.