Madeleine Mccan

15-10-2013 16:56 2278 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zaak Madeleine McCann is weer geopend en lijkt nieuw leven ingeblazen. Zal er nu eindelijk duidelijkheid komen? Zou het meisje ooit nog gevonden worden? Op de een of andere manier houdt deze zaak me altijd erg bezig. Misschien fijn om met elkaar hier de ontwikkelingen te volgen omtrent Maddie MccCann..
quote:Star schreef op 26 april 2017 @ 19:10:

[...]





Hoe weet je dat dat boek de waarheid schrijft?Amaral is een vrouwenmishandelaar. Hij slaat vrouwen om een bekentenis te krijgen. Dat Portugese meisje is ook nooit gevonden en hij dwong de moeder een bekentenis af te leggen
quote:liubi schreef op 26 april 2017 @ 19:35:

[...]





Amaral is een vrouwenmishandelaar. Hij slaat vrouwen om een bekentenis te krijgen. Dat Portugese meisje is ook nooit gevonden en hij dwong de moeder een bekentenis af te leggenDat had ik ook gelezen, maar wat een afschuwelijk verhaal ook wat er met dat meisje is gebeurd.
quote:Star schreef op 26 april 2017 @ 19:10:

[...]





Hoe weet je dat dat boek de waarheid schrijft?het boek is gebaseerd op de feiten uit het forensisch onderzoek. In het laatste hoofdstuk laat hij de feiten los en noemt hij zijn theorie gebaseerd op de feiten. Los van de theorie zijn de feiten heel erg opmerkelijk. De mccanns hebben op de tientallen vragen aangaande die feiten nooit antwoord willen geven. Ze vertrokken naar Engeland
quote:liubi schreef op 26 april 2017 @ 19:35:

[...]





Amaral is een vrouwenmishandelaar. Hij slaat vrouwen om een bekentenis te krijgen. Dat Portugese meisje is ook nooit gevonden en hij dwong de moeder een bekentenis af te leggendat is veel te kort door de bocht. Los van de boodschapper is de inhoud overduidelijk, niet te negeren en roept vragen op die alleen de ouders kunnen beantwoorden
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het verhaal van ontvoering niet zo goed. Een kind dat ontvoert wordt voor de kinderhandel is toch het liefst zo jong mogelijk? Het zou toch veel logischer zijn om haar broertje en haar zusje van 1 jaar te ontvoeren?
wat voor amaral pleit is dat hij in het boek heel duidelijk onderscheid maakt tussen feit en theorie. als hij gaat invullen zegt hij dat.
- lijkhond had het nooit mis, is gebruikt bij veel onopgeloste zaken. Sloeg aan op meerder plekken in het appartement en in de huurauto.

- dna profiel van M gevonden in de auto die gehuurd is na haar verdwijning. Verklaring mccann: het was de luier van het broertje. Profiel op twee kleine details niet volledig en dus juridisch niet bruikbaar. Wel een hele belangrijke aanwijzing.

- klep en ramen auto stonden dag en nacht open volgens de buren, waarom? er was gelekt uit een bbq pakket volgens mccann maar de hond sloeg aan en de hond was getraind op menselijke lijklucht

- inconsequente verklaringen, kate zegt dat de ramen zijn "gejammed" geen vingerafdrukken gevonden van iemand anders behalve kate

- bloed van M. gevonden achter bank

- getuigen hebben een man zien lopen met een kind in dezelfde pyjama als M. Man lijkt op G.

- tijdlijn van de tapasclub was op een papiertje geschreven er was in gestreept. Nooit antwoord gegeven waarom ze dit hebben gedaan

- belgedrag van K en G is onduidelijk, er zijn gegevens gewist, waarom?



enz enz enz
De ouders van Madeleine hebben ook een boek geschreven, heb je die ook gelezen, S - Meds?
Heb jij een idee Meds, waarom de Britten geld uit willen blijven geven voor verder onderzoek?
quote:Bobby-Pin schreef op 26 april 2017 @ 20:21:

De ouders van Madeleine hebben ook een boek geschreven, heb je die ook gelezen, S - Meds?zeker. geen antwoorden op de vragen die de poltie graag wilde stellen aan kate. Kate zweeg
quote:karin12345 schreef op 26 april 2017 @ 21:02:

Heb jij een idee Meds, waarom de Britten geld uit willen blijven geven voor verder onderzoek?Geen idee, het is hun eigen stichting toch? Mensen storten geld en zij betaalden hun hypotheek ervan
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 21:03:

[...]



Geen idee, het is hun eigen stichting toch? Mensen storten geld en zij betaalden hun hypotheek ervanNee hoor, door Scotland Yard in 2016 tot april van dit jaar.
quote:karin12345 schreef op 26 april 2017 @ 21:08:

[...]



Nee hoor, door Scotland Yard in 2016 tot april van dit jaar.waarschijnlijk media aandacht?
quote:karin12345 schreef op 26 april 2017 @ 21:08:

[...]



Nee hoor, door Scotland Yard in 2016 tot april van dit jaar.volgens mij is er ook in engeland een groeiende groep sceptici
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 20:04:

- lijkhond had het nooit mis, is gebruikt bij veel onopgeloste zaken. Sloeg aan op meerder plekken in het appartement en in de huurauto.

- dna profiel van M gevonden in de auto die gehuurd is na haar verdwijning. Verklaring mccann: het was de luier van het broertje. Profiel op twee kleine details niet volledig en dus juridisch niet bruikbaar. Wel een hele belangrijke aanwijzing.

- klep en ramen auto stonden dag en nacht open volgens de buren, waarom? er was gelekt uit een bbq pakket volgens mccann maar de hond sloeg aan en de hond was getraind op menselijke lijklucht

- inconsequente verklaringen, kate zegt dat de ramen zijn "gejammed" geen vingerafdrukken gevonden van iemand anders behalve kate

- bloed van M. gevonden achter bank

- getuigen hebben een man zien lopen met een kind in dezelfde pyjama als M. Man lijkt op G.

- tijdlijn van de tapasclub was op een papiertje geschreven er was in gestreept. Nooit antwoord gegeven waarom ze dit hebben gedaan

- belgedrag van K en G is onduidelijk, er zijn gegevens gewist, waarom?



enz enz enzErg verdacht allemaal. Zolang ze geen lijk hebben kunnen ze niets.
quote:Sophiever schreef op 26 april 2017 @ 21:15:

[...]





Erg verdacht allemaal. Zolang ze geen lijk hebben kunnen ze niets.volgens mij was er vooral een juridisch dilemma over de toelaatbaarheid van het DNA materiaal. In portugal zou dat niet mogen maar in Nl. was het wel toelaatbaar geweest. Als het dna materiaal toegelaten was dan hadden ze gehangen.
en ik herinner me ook iets met een knuffel met mogelijk dna materiaal. kate had die gewassen. En er was iets met een sporttas die verdwenen was?
voor onze peterrr is het ook een uitgemaakte zaak
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 21:17:

[...]



volgens mij was er vooral een juridisch dilemma over de toelaatbaarheid van het DNA materiaal. In portugal zou dat niet mogen maar in Nl. was het wel toelaatbaar geweest. Als het dna materiaal toegelaten was dan hadden ze gehangen.Ik denk het inderdaad af zal hangen van de juridische toelaatbaarheid. Weet iemand ook hoe de houding van de ouders waren de eerste paar dagen na de vermissing?
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben volgen mij wel hun eigen stichting: Find Madeleine. En met geld daaruit hebben ze hun hypotheek afbetaald.



Scotland Yard krijgt ook steeds weer geld voor verder onderzoek. Al meer dan 11 miljoen ondertussen.

Dat gebeurt niet voor andere vermiste kinderen.
Alle reacties Link kopieren
En op al deze vragen wilde Kate geen antwoord geven



http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7542939.stm
quote:Sophiever schreef op 26 april 2017 @ 21:25:

[...]





Ik denk het inderdaad af zal hangen van de juridische toelaatbaarheid. Weet iemand ook hoe de houding van de ouders waren de eerste paar dagen na de vermissing?daar in speelde zich vooral die telefoongesprekken af, die gewist zijn en waar nooit antwoord op is gekomen.
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 21:56:

[...]



daar in speelde zich vooral die telefoongesprekken af, die gewist zijn en waar nooit antwoord op is gekomen.Toch vreemd hoe weinig ze kunnen achterhalen tijdens een moordzaak ondanks de moderne technologie. Die telefoongegevens kunnen ze toch natrekken?
Alle reacties Link kopieren
Over de eerste dag van de vermissing

http://laidbareblog.blogs ... ate-and-gerry-mccann.html



Ze hebben de volgende ochtend wel een uur!!!!! naar hun kind gezocht.
quote:Emma95 schreef op 26 april 2017 @ 22:00:

Over de eerste dag van de vermissing

http://laidbareblog.blogs ... ate-and-gerry-mccann.html



Ze hebben de volgende ochtend wel een uur!!!!! naar hun kind gezocht.1 hele uur? Het kon er vanaf blijkbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven