Madeleine Mccan

15-10-2013 16:56 2278 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zaak Madeleine McCann is weer geopend en lijkt nieuw leven ingeblazen. Zal er nu eindelijk duidelijkheid komen? Zou het meisje ooit nog gevonden worden? Op de een of andere manier houdt deze zaak me altijd erg bezig. Misschien fijn om met elkaar hier de ontwikkelingen te volgen omtrent Maddie MccCann..
Alle reacties Link kopieren
Over de telefoontjes

http://www.mccannpjfiles.co.uk/PJ/PHONE_TEXTS.htm
quote:Emma95 schreef op 26 april 2017 @ 21:45:

En op al deze vragen wilde Kate geen antwoord geven



http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7542939.stmOpvallend is dat ze de dna sporen niet kon verklaren en ook de lijklucht niet. Later kwamen ze wel met die rare theorie van die luiers en het lekkende bbq pakket
Ook raar dat ze de tweeling niet hebben gevraagd wat er gebeurd was. Die kinderen waren helemaal niet wakker geworden
quote:Emma95 schreef op 26 april 2017 @ 21:45:

En op al deze vragen wilde Kate geen antwoord geven



http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7542939.stm Het is echt wel een raar verhaal.
Alle reacties Link kopieren
de tweeling was toen pas 1 jaar oud volgens mij .....
quote:Emma95 schreef op 26 april 2017 @ 21:45:

En op al deze vragen wilde Kate geen antwoord geven



http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7542939.stmWat vreemd dat ze op dergelijke simpele vragen geen antwoord wil geven.
quote:boekenlegger0 schreef op 26 april 2017 @ 22:14:

de tweeling was toen pas 1 jaar oud volgens mij .....

ik dacht 1,5

die kunnen praten hoor. niet veel maar is niet je eerste impuls om ze te vragen waar hun zus is?
quote:Sophiever schreef op 26 april 2017 @ 22:17:

[...]





Wat vreemd dat ze op dergelijke simpele vragen geen antwoord wil geven. ja en later in je eigen boek komen met rare verklaringen over dat dna en die lijkgeur
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 22:18:

[...]



ik dacht 1,5

die kunnen praten hoor. niet veel maar is niet je eerste impuls om ze te vragen waar hun zus is?Aan 2 getuigen van 1,5 jaar oud die lagen te slapen heb je niets.
quote:Sophiever schreef op 26 april 2017 @ 22:19:

[...]





Aan 2 getuigen van 1,5 jaar oud die lagen te slapen heb je niets.niet als getuige, maar zou je ze niet wakker maken en vragen?
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 22:21:

[...]



niet als getuige, maar zou je ze niet wakker maken en vragen?Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ik zou ervoor kiezen de kinderen te laten slapen en een agent erbij te laten om de reacties van de kinderen te observeren en dan vragen te stellen, mits ze kunnen praten. Er is genoeg wat je kunt doen in de tussentijd.
quote:Sophiever schreef op 26 april 2017 @ 22:35:

[...]





Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ik zou ervoor kiezen de kinderen te laten slapen en een agent erbij te laten om de reacties van de kinderen te observeren en dan vragen te stellen, mits ze kunnen praten. Er is genoeg wat je kunt doen in de tussentijd.kate deed niks
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 22:47:

[...]



kate deed niksIk denk dat dat niet eens heel gek is, het laatste wat je wil is dat je tweeling die dag hysterisch zijn, die wil je als moeder zo kalm mogelijk houden lijkt mij. De kinderen kregen ook een slaapmiddel als de ouders weg waren had ik gehoord.
quote:Sophiever schreef op 26 april 2017 @ 22:53:

[...]





Ik denk dat dat niet eens heel gek is, het laatste wat je wil is dat je tweeling die dag hysterisch zijn, die wil je als moeder zo kalm mogelijk houden lijkt mij. De kinderen kregen ook een slaapmiddel als de ouders weg waren had ik gehoord.dat ontkende ze toch? kate heeft niet eens gezocht
Anderhalf is wel echt heel jong hoor om 'ondervraagd' te worden over zoiets (of over wat dan ook eigenlijk). Dus dat vind ik dan weer niet gek.
quote:SallySpectra schreef op 26 april 2017 @ 23:01:

Anderhalf is wel echt heel jong hoor om 'ondervraagd' te worden over zoiets (of over wat dan ook eigenlijk). Dus dat vind ik dan weer niet gek.niet ondervraagd maar dat je zelf als ouder vraagt aan je kind waar zus is? Is niet een hele rare vraag. Of je wat met het antwoord kan is een tweede maar in de wanhoop zou ik het zeker vragen
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 23:03:

[...]



niet ondervraagd maar dat je zelf als ouder vraagt aan je kind waar zus is? Is niet een hele rare vraag. Of je wat met het antwoord kan is een tweede maar in de wanhoop zou ik het zeker vragenMaar zeker ook niet raar als je het niet doet. En volgens mij weet je van tevoren nooit wat je in wanhoop gaat doen en reageert iedereen anders.
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 22:12:

[...]

Opvallend is dat ze de dna sporen niet kon verklaren en ook de lijklucht niet. Later kwamen ze wel met die rare theorie van die luiers en het lekkende bbq pakket

Ja, dit is ook echt te vergezocht voor woorden. Hoe is t mogelijk dat Scotland Yard dit voor zoete koek slikt??

Het verhaal rammelt aan alle kanten.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 23:03:

[...]



niet ondervraagd maar dat je zelf als ouder vraagt aan je kind waar zus is? Is niet een hele rare vraag. Of je wat met het antwoord kan is een tweede maar in de wanhoop zou ik het zeker vragen



Ze was in die tijd veel te druk met elke dag een andere kleur lintje in haar haar te binden, passend bij haar outfit.





Sowieso ging alles telkens over haar, in plaats van over haar dochter. Zo beweerde ze dat ze verdacht was omdat vrouwen jaloers zouden zijn op haar uiterlijk. Echt zaken om je mee bezig te houden wanneer je kind verdwenen is.
quote:Taralina schreef op 25 april 2017 @ 20:06:

[...]



Zeer interessant idd.

Wat ik niet begrijp: als het toch op verschillende fronten overduidelijk is dat de ouders leugens hebben verteld (dat het raam geforceerd was etc. terwijl er helemaal niks met het raam aan de hand was etc.) en dat de honden kadaver en bloed hebben geroken ivm de ouders (dat de moeder van Maddy haar lijk in haar armen moet hebben gehad), waarom zijn ze dan nog steeds niet officieel verdachten?!?

Ze blijven er zelf ook maar op hamen dat Maddy ontvoerd moet zijn terwijl niets daarop wijst.

Het lijkt me toch 1+1=2...In Europa moet je toch echt met bewijs komen dmv van een lijk. In Amerika kan je om deze dingen wel veroordeeld worden door de jury.
quote:boekenlegger0 schreef op 26 april 2017 @ 19:58:

Ik snap het verhaal van ontvoering niet zo goed. Een kind dat ontvoert wordt voor de kinderhandel is toch het liefst zo jong mogelijk? Het zou toch veel logischer zijn om haar broertje en haar zusje van 1 jaar te ontvoeren?Inderdaad, dan pak je de jongste die de minste weerstand biedt.
quote:Sophiever schreef op 26 april 2017 @ 21:25:

[...]





Ik denk het inderdaad af zal hangen van de juridische toelaatbaarheid. Weet iemand ook hoe de houding van de ouders waren de eerste paar dagen na de vermissing?Zonder tranen, meer zonder enkele emotie.
quote:emmetje2 schreef op 27 april 2017 @ 01:30:

[...]

In Europa moet je toch echt met bewijs komen dmv van een lijk. In Amerika kan je om deze dingen wel veroordeeld worden door de jury.een lijk hoeft nog niet eens als het dna matriaal was toegelaten dan was er een sterke zaak geweest.
quote:S-Meds schreef op 26 april 2017 @ 22:12:

Ook raar dat ze de tweeling niet hebben gevraagd wat er gebeurd was. Die kinderen waren helemaal niet wakker gewordenrmoed is dat de tweeling ook onder de slaapmiddelen zat net als Maddie.. En met Maddy is 1 een ongeluk gebeurd, of 2 de ouders wilden van haar af. Ze was in hun ogen meer een last. Ouders klaagden veel over Maddie bij familie.
quote:S-Meds schreef op 27 april 2017 @ 01:41:

[...]



een lijk hoeft nog niet eens als het dna matriaal was toegelaten dan was er een sterke zaak geweest.Alleen als je met zekerheid kan zeggen dat iemand wel dood moet zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven