Massa-aanranding Keulen

04-01-2016 22:48 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van AD.nl (maar ook een soortgelijk bericht op volkskrant en telegraaf)



De politie in Keulen onderzoekt zestig aangiftes van aanranding en diefstal tijdens de viering van Oud en Nieuw in Keulen. Slachtoffers en ooggetuigen spreken over aanvallers van 'Arabische en Noord-Afrikaanse orgine'.



De vrouwen geven aan dat ze werden ze belaagd in de buurt van het Centraal Station van Keulen door een grote groep mannen in de leeftijd van vijftien tot vijfendertig jaar. Politiechef Wolfgang Albers sprak maandag van een 'volledig nieuwe dimensie van geweld'. Hij zei dat de vrouwen slachtoffer zijn van 'een vorm van verkrachting'. Een kwart van de slachtoffers spreekt van seksuele misdrijven. Vijf personen zijn aangehouden.



Groepjes

De politie heeft de aangiftes in behandeling genomen en er zal gekeken worden naar beelden van bewakingscamera's in de omgeving. De slachtoffers zeggen dat het allemaal begon toen de groep met vuurwerk begon te gooien. Daarna zouden ze in kleinere groepjes vrouwen belaagd en omsingeld hebben. Henriette Reker, de burgemeester van Keulen, heeft voor dinsdag de politie opgeroepen voor een crisisvergadering.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt Egypte wel, het Tahrirplein. Wordt dit de toekomst?
Alle reacties Link kopieren
Zie algemeen vluchtelingentopic.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 04 januari 2016 @ 22:49:

Zie algemeen vluchtelingentopic.Het waren geen vluchtelingen volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 04 januari 2016 @ 22:49:

Zie algemeen vluchtelingentopic.Ik weet niet of het daar thuis hoort. Dit is een op zichzelf staand probleem.
Alle reacties Link kopieren
Wel een Noord-Afrikaans probleem zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens Bild zijn er ook in Hamburg vrouwen lastiggevallen.

http://www.bild.de/region ... erbahn-44017940.bild.html
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 04 januari 2016 @ 22:50:

[...]



Ik weet niet of het daar thuis hoort. Dit is een op zichzelf staand probleem.+1
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Francelle schreef op 04 januari 2016 @ 22:50:

Volgens Bild zijn er ook in Hamburg vrouwen lastiggevallen.

http://www.bild.de/region ... erbahn-44017940.bild.htmlLaut Zeugen waren es meist junge Ausländer (vermutlich Nordafrikaner) die sich in Gruppen zusammen rotteten, junge Frauen belästigten.
Volgens mij is het in meerdere grote steden gebeurd, wel raar dat het 4 dagen later pas naar buiten komt, vind dit wel ernstig
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 04 januari 2016 @ 22:50:

[...]



Ik weet niet of het daar thuis hoort. Dit is een op zichzelf staand probleem.Ja maar daar staan ook allerlei reacties.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar zo kan je alles wel onder een topic plempen. Dat leest maar een klein groepje.

Een apart topic is een mooie eye-opener voor velen.
Alle reacties Link kopieren
Am Silvesterabend versammelten sich auf dem Bahnhofsvorplatz nach den Worten des Polizeipräsidenten etwa 1000 Männer, die "dem Aussehen nach aus dem arabischen oder nordafrikanischen Raum“ stammen. Dies hätten alle Zeugen übereinstimmend ausgesagt. Ähnlich hatten sich die Polizei und die Gewerkschaft der Polizei (GdP) zuvor in Pressemitteilungen geäußert.



http://www.huffingtonpost ... -in-gefahr_n_8911854.html
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk... ik ben er echt van geschrokken. Dit is dus wel degelijk een cultuur/vluchtelingenprobleem. Te gek voor woorden.
quote:mick87 schreef op 04 januari 2016 @ 23:01:

Vreselijk... ik ben er echt van geschrokken. Dit is dus wel degelijk een cultuur/vluchtelingenprobleem. Te gek voor woorden.Vluchtelingenprobleem ja? Is dat zo?
Alle reacties Link kopieren
Zullen we het op een cultuurprobleem houden ?

Als ik lees hoe crimineel de omgeving van dat station is, dan speelt dit vast niet sinds het "Herzlich willkommen" van Mutti Merkel.



Het "Medienversagen" is bijna nog erger dan wat er daar gebeurd is.

De vuile was niet buiten hangen, ofzo?



http://www.huffingtonpost ... enversagen_b_8911050.html



Gestern dann, gut drei Tage nach den Geschehnissen in Köln, berichtete der Express erstmals darüber, dass es sich bei den Tätern um eine Großgruppe nordafrikanischer Asylbewerber handeln, die den Bereich rund um den Kölner Hauptbahnhof schon seit geraumer Zeit fest im Griff haben solle.



So berichtete mir ein guter Freund aus Köln, der sich als Eventveranstalter gut in der Kölner Szene und im Kölner Nachtleben auskennt: „Es ist bekannt, dass die Afrikaner auf dem Domplatz den kompletten Drogenmarkt in der Hand haben."

Aus den Asylbewerberheimen würde man ständig neue Männer für das Geschäft am Domplatz rekrutieren. Berichten des Express zufolge würden viele der Männer morgens Autoaufbrüche begehen, mittags Drogen verkaufen und Abends als Taschendiebe durch die Altstadt ziehen. Meist seien sie mit Messern bewaffnet und würden keinerlei Skrupel zeigen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Justmaartje123 schreef op 04 januari 2016 @ 23:04:

[...]





Vluchtelingenprobleem ja? Is dat zo?Yep. Tegenwoordig wordt namelijk alles wat hierheen komt uit islamitische oorden, aangeduid als "vluchteling".
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotslove schreef op 04 januari 2016 @ 22:55:

Volgens mij is het in meerdere grote steden gebeurd, wel raar dat het 4 dagen later pas naar buiten komt, vind dit wel ernstig



Ja ongelofelijk dat de media dit niet eerder groot gebracht hebben. Onvoorstelbaar.

Waar en door wie is dit stilgehouden?
.
Alle reacties Link kopieren
Die Szene am Dom ist perfekt organisiert. Auf der einen Seite die Händler und Späher, auf der anderen die Verteiler, die die Dealer mit Drogen beliefern.



Marihuana-Dealer: So läuft der Drogenhandel im Schatten des Kölner Doms | Köln - Kölner Stadt-Anzeiger - Lesen Sie mehr auf:

http://www.ksta.de/koeln/ ... 177946.html#plx1588436421
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 04 januari 2016 @ 23:13:

[...]





Ja ongelofelijk dat de media dit niet eerder groot gebracht hebben. Onvoorstelbaar.

Waar en door wie is dit stilgehouden?En waarom?
Alle reacties Link kopieren
Een agente heeft gezegd dat een groot deel van de verdachten asielpapieren bij zich had. Maar ik ben mss te snel met conclusies trekken.quote:Justmaartje123 schreef op 04 januari 2016 @ 23:04:

[...]





Vluchtelingenprobleem ja? Is dat zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 04 januari 2016 @ 23:13:

[...]





Ja ongelofelijk dat de media dit niet eerder groot gebracht hebben. Onvoorstelbaar.

Waar en door wie is dit stilgehouden?Misschien was de omvang niet direct duidelijk, omdat het om losse aangiftes gaat? Die op verschillende tijdstippen zijn gedaan, bij verschillende politiemensen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 04 januari 2016 @ 23:01:

Vreselijk... ik ben er echt van geschrokken. Dit is dus wel degelijk een cultuur/vluchtelingenprobleem. Te gek voor woorden.Lekker makkelijk om alles daarop te schuiven. De mensen op deze wereld zijn gek aan het worden, dat ligt niet alleen aan de vluchtelingen.
Alle reacties Link kopieren
http://nos.nl/artikel/207 ... erdere-mannen-gepakt.html
Alle reacties Link kopieren
Een groot deel van de verdachten had asielpapieren ?



1000 mannen, en hoeveel zijn er aangehouden ?

5, als ik de OP mag geloven.

Dat maakt dan 3 of 4 promille.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven