Met €1900 het land uit....

13-10-2016 12:43 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las gister op het nieuws dat Marokkaanse asielzoekers bij wie een asielaanvraag is afgewezen. Teruggestuurd worden met een zakcentje van €1900,- en en Marokko kun je daar makkelijk een halfjaar van leven. Ik werd toch best wel boos hiervan toen ik dit las aangezien wij als Nederlanders dit betalen. wat vinden jullie hier nou eigenlijk van?
Begin de dag met een lach
Alle reacties Link kopieren
Doe eerst maar eens een linkje naar de bron die dat bevestigd voor ik er iets van vind, er worden namelijk tal van bedragen en indianenverhalen verteld met betrekking tot dit onderwerp.



De enige bron die ik kan vinden is namelijk GeenStijl en dat vind ik nou niet echt een betrouwbare bron.

Aah, ik zie het al. De Telegraaf. Tja, is er ook een echte krant die dit bevestigd (met daarbij bijvoorbeeld een onderbouwing) of alleen sensatiemedia?
Alle reacties Link kopieren
Het is 1950 euro....... exclusief vliegticket.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Triest dat jij hier boos om word.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je beter op je plaats bent in een rechts-nationalistische Facebook-groep.
Alle reacties Link kopieren
quote:stripverhaal schreef op 13 oktober 2016 @ 12:46:

Doe eerst maar eens een linkje naar de bron die dat bevestigd voor ik er iets van vind, er worden namelijk tal van bedragen en indianenverhalen verteld met betrekking tot dit onderwerp.



De enige bron die ik kan vinden is namelijk GeenStijl en dat vind ik nou niet echt een betrouwbare bron.

Aah, ik zie het al. De Telegraaf. Tja, is er ook een echte krant die dit bevestigd of alleen sensatiemedia?http://www.telegraaf.nl/b ... _voor_asielveinzer__.html
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Kreeg je op je poging om een zwarte-Piet-reltopic te openen te weinig respons en probeer je het nu met asielzoekers?
Alle reacties Link kopieren
Leven en laten leven. Wat wil je dan? Die mensen gewoon aan hun lot overlaten?

Weet je er hoeveel van ons zorggeld en schoolgeld in de oorlog wordt gestoken. Dat is veel meer dan die 1900 euro per persoon.

En het koningshuis die wij altijd hebben moeten en blijven onderhouden?
Wat!!! Zijn ze helemaal gek geworden.

Laat ze lekker terug lopen. En hoezo geld mee?

Als ze daar omkomen van de honger of wat dan ook , dan is dat toch niet ons probleem?

Het zijn maar mensen hoor.....................................

Alle reacties Link kopieren
quote:stripverhaal schreef op 13 oktober 2016 @ 12:46:

Doe eerst maar eens een linkje naar de bron die dat bevestigd voor ik er iets van vind, er worden namelijk tal van bedragen en indianenverhalen verteld met betrekking tot dit onderwerp.



De enige bron die ik kan vinden is namelijk GeenStijl en dat vind ik nou niet echt een betrouwbare bron.

Aah, ik zie het al. De Telegraaf. Tja, is er ook een echte krant die dit bevestigd (met daarbij bijvoorbeeld een onderbouwing) of alleen sensatiemedia?Pownews heeft er ook een item van gemaakt en heeft gesproken met meerdere mensen uit de 2e kamer die dit bevestigen. Lijkt me dat het dan wel moet kloppen
Begin de dag met een lach
Alle reacties Link kopieren
Ach en statushouders uit Syrie die in een tuin omringde Villa wonen met 6 kinderen..... en daar doodgewoon een weedplantage beginnen en de hele boel af laten fikken??



Waar maken wij ons nu toch zo druk over ???



http://www.telegraaf.nl/t ... ng___Papa_is_rijk___.html
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:cookiedevil schreef op 13 oktober 2016 @ 12:49:

Leven en laten leven. Wat wil je dan? Die mensen gewoon aan hun lot overlaten?

Weet je er hoeveel van ons zorggeld en schoolgeld in de oorlog wordt gestoken. Dat is veel meer dan die 1900 euro per persoon.

En het koningshuis die wij altijd hebben moeten en blijven onderhouden?



Ik ben het er inderdaad niet mee eens dat het koningshuis zoveel geld van de nederlanders krijgt.

Dat ze teruggestuurd worden met een klein beetje geld oke. maar zoveel?
Begin de dag met een lach
Alle reacties Link kopieren
quote:Romana-debruin schreef op 13 oktober 2016 @ 12:51:

[...]





Pownews heeft er ook een item van gemaakt en heeft gesproken met meerdere mensen uit de 2e kamer die dit bevestigen. Lijkt me dat het dan wel moet kloppenhttp://www.telegraaf.nl/b ... _voor_asielveinzer__.html





Het klopt.!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vind het ook raar. Dat bedrag is trouwens exclusief vliegticket.

Doe mij ook maar zomaar 1900 euro op mijn rekening.
Nee, de telegraaf telt niet. De telegraaf heeft sprookjes: er zit een kern van waarheid in, maar je weet nooit welke kern.
Alle reacties Link kopieren
quote:Romana-debruin schreef op 13 oktober 2016 @ 12:51:

[...]





Pownews heeft er ook een item van gemaakt en heeft gesproken met meerdere mensen uit de 2e kamer die dit bevestigen. Lijkt me dat het dan wel moet kloppen



Ja want powned staat ook echt bekend om een correcte manier van verslaggeving, aandacht voor hoor en wederhoor en het goed nagaan van de feiten



Ajaj, waar moet het heen met dit land als mensen powned gaan zien als een betrouwbare bron ipv entertainment.



Daarnaast is het niet zo gek dat PowNed daar "ook" een item over maakt. PowNed is namelijk opgericht door GeenStijl.
Alle reacties Link kopieren
quote:stripverhaal schreef op 13 oktober 2016 @ 12:57:

[...]





Ja want powned staat ook echt bekend om een correcte manier van verslaggeving, aandacht voor hoor en wederhoor en het goed nagaan van de feiten



Ajaj, waar moet het heen met dit land als mensen powned gaan zien als een betrouwbare bron ipv entertainment.



Daarnaast is het niet zo gek dat PowNed daar "ook" een item over maakt. PowNed is namelijk opgericht door GeenStijl.Dat leden van de 2e kamer het toegeven zegt al genoeg lijkt me.
Begin de dag met een lach
Alle reacties Link kopieren
Telegraaf, de krant van Tokkie Nederland! Ik kan ze gewoon niet serieus nemen.



Blijf je topics openen over controversiele topics die er al zijn trouwens?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:meaki schreef op 13 oktober 2016 @ 12:46:

Ik vind dat je beter op je plaats bent in een rechts-nationalistische Facebook-groep.Waarom het is hier toch een openbaar forum, waarom zou ze de kwestie niet aan mogen kaarten ??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo lees, kom Jr met dat bedrag nog geen 3 maanden rond. Plus het feit dat je natuurlijk niet meteen gesetteld bent als je alles achtergelaten hebt als je vlucht. Ik vind het echt een minimaal bedrag.



http://m.marokko.nl/nieuws/40589/
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Nou nog een bron dan :





http://politiek.tpo.nl/20 ... onus-2000-euro-naar-huis/





allemaal gelogen ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 13 oktober 2016 @ 12:58:

Telegraaf, de krant van Tokkie Nederland! Ik kan ze gewoon niet serieus nemen.



Blijf je topics openen over controversiele topics die er al zijn trouwens?Dus jij zegt dat er al zo´n topic is?
Begin de dag met een lach
wacht maar tot Nederland ooit hulp nodig heeft van een ander land
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 13 oktober 2016 @ 12:56:

Ik vind het ook raar. Dat bedrag is trouwens exclusief vliegticket.

Doe mij ook maar zomaar 1900 euro op mijn rekening.Ga je dan ook je koffers pakken?
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 13 oktober 2016 @ 13:02:

Nou nog een bron dan :





http://politiek.tpo.nl/20 ... onus-2000-euro-naar-huis/





allemaal gelogen ?Lijkt me genoeg bewijs toch?
Begin de dag met een lach

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven