Tolbadge

28-04-2024 19:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een vraag
Waar plak je nu je tolbadge op je raam.
Op de ene site staat links naast de spiegel, bij de ander rechts en ook: 'Plaats de tolbadge in het midden aan de binnenkant van de ruit achter de achteruitkijkspiegel'. Hoe plak ik iets achter een spiegel? Ik heb geen stippeltjs van zonwering oid in het raam.

Ik weet het nu niet meer😬😬
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze: "Plaats de tolbadge in het midden aan de binnenkant van de ruit achter de achteruitkijkspiegel". Kan gewoon.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
Gemberthee schreef:
28-04-2024 19:48
Deze: "Plaats de tolbadge in het midden aan de binnenkant van de ruit achter de achteruitkijkspiegel". Kan gewoon.
Deze. Ik zie graag praktische problemen in dit soort dingen maar in dit geval plak je dat ding gewoon op de ruit. Soortvan ergens ih midden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eerlijk gezegd maakt het geen fluit uit .
Onze badge plakt niet meer ( wij halen hem er na elke vakantie af en terug in dat zilverkleurige zakje )
Wij hebben hem ergens op het dashboard liggen en als hij hem niet gelijk pakt zwaaien we even uit het raam :proud: :zzz:
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah ik snap waarom ik de tekst niet snap. Onze achteruitkijkspiegel is een hele unit en ik kan m dus niet 'erachter' plakken alleen er onder. Met de foto van een 'gewone' spiegel van Gemberthee snap ik de tekst. Dus gewoon ergens rondom de spiegel op het raam moet goed zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
mariska1974 schreef:
28-04-2024 20:39
Ah ik snap waarom ik de tekst niet snap. Onze achteruitkijkspiegel is een hele unit en ik kan m dus niet 'erachter' plakken alleen er onder. Met de foto van een 'gewone' spiegel van Gemberthee snap ik de tekst. Dus gewoon ergens rondom de spiegel op het raam moet goed zijn.
Tuurlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Het ligt blijkbaar ook nog aan het merk van je auto. Bij auto van m’n ouders moest blijkbaar juist óp de stippeltjes, lager pakte hij hem soms niet. Wij hebben zelf ook de “even mee rondzwaaien bij de tolpoort” methode toegepast 😝
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.google.com/search?q=tesa+po ... s-wiz-serp

Plak met deze strips en niet met bijgeleverde plakker dan kun je het kastje verwijderen als je niet in Frankrijk bent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar waarom zou je dat ding niet gewoon laten zitten op je raam? :@@:
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij ons ligt ie los in het dashboardkastje, in het bijbehorende zakje. Omdat we nog wel eens van auto wisselen (wel online even kenteken wijzigen) hebben we hem niet opgeplakt. Vaak haal ik de rolvaste even uit het dashboardkastje maar soms pakt ie hem ook gewoon terwijl hij daar in ligt.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven