Nieuw fenomeen (?): sperm snatchers

05-06-2007 19:52 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
AMSTERDAM - De Engelse krant The Sun waarschuwt zijn mannelijke lezers dat ze in de kroeg moeten uitkijken voor een nieuw roofdier: de vrouw op leeftijd die een kerel wil misbruiken om snel een kind te krijgen.





Ze zijn jong, alleenstaand en willen persé een eigen kind. Het enige dat ontbreekt, is echter een man. Geen probleem. Je verleidt een kerel in de kroeg, kaapt zijn sperma en wordt zwanger. Groot-Brittannië is in rep en roer door nieuwe rage onder alleenstaande vrouwen met ‘rammelende eierstokken’.

 

De Britse krant The Sun omschrijft de vrouwen die op zoek zijn naar mannelijke zaadcellen voor een bevruchting als ‘sperm snatchers’. Ze staan in groepjes in de hoek van een rokerige bar, slechts gekleed in niets verhullende kleding en op hoge naaldhakken, en beloeren hun prooi als hongerige roofdieren, beschrijft de krant de werkwijze van de vrouwen.





De vrouwen om wie het gaat hebben geen tijd en zin een langdurige relatie. En eenmaal tussen de lakens gaat het maar om een ding: zo snel mogelijk zwanger worden.



De 25-jarige Selina Arnell uit Bristol is zo’n alleenstaande vrouw met een vurige kinderwens. ,,In de bus keek ik naar niets anders dan baby’s en zwangere vrouwen. Dat wilde ik ook. Maar ik had een probleem. Ik had geen vent en wilde er ook geen”, zegt Arnell.



De 25-jarige single hopte van het ene feest naar het andere. ,,Ik ging op stap, puur en alleen om te zoeken naar een potentiële vader van mijn kind.” Volgens Arnell waren de meeste mannen die ze versierde te dronken om te beseffen dat ze werden gebruikt. Tot haar grote spijt is het nog niet gelukt zwanger te worden. ,,Natuurlijk maak ik me zorgen om geslachtsziekten. Maar ik ga net zo lang door totdat ik zwanger ben.”





Timika Brown (21) uit Mitcham was wel succesvol in het kapen van  sperma van de 25-jarige Mark. Ze raakte zwanger. Dat hun verhouding na een maand over was, maakt Brown niets uit. ,,Ik heb gekregen wat ik wilde, zijn sperma.”

Doet me denken aan het liedje van Ace of Base:  "all that she wants is another baby"



Als we dit verhaal serieus moeten nemen vind ik het een vreemde ontwikkeling.  Waarom gebruiken die mannen geen condoom ?  Of worden de condooms na afloop stiekum uit de prullebak gevist om de inhoud alsnog te insemineren ?

Waarom gaan die vrouwen niet naar een spermabank als ze solo moeder willen worden ?   En kan zo'n man verplicht worden tot alimentatie ?
Alle reacties Link kopieren
Geen onbekend verschijnsel....hoe oud is dit liedje al niet van "heart " ?





It was a rainy night when he came into sight

Standing by the road, no umbrella, no coat

So I pulled up along side and I offered him a ride

He accepted with a smile so we drove for a while

I didn't ask him his name, this lonely boy in the rain

Fate tell me it's right, is this love at first sight

Please don't make it wrong, just stay for the night

All I wanna do is make love to you

Say you will you want me too

All I wanna do is make love to you

I've got lovin' arms to hold on to



So we found this hotel, it was a place I knew well

We made magic that night. Oh, he did everything right

He brought the woman out of me, so many times, easily

And in the morning when he woke all I left him was a note

I told him I am the flower you are the seed

We walked in the garden we planted a tree

Don't try to find me, please don't you dare

Just live in my memory, you'll always be there



All I wanna do is make love to you

One night of love was all we knew

All I wanna do is make love to you

I've got lovin' arms to hold on to



Oh, oooh, we made love

Love like strangers

All night long

We made love



Then it happened one day, we came round the same way

You can imagine his surprise when he saw his own eyes

I said please, please understand

I'm in love with another man

And what he couldn't give me

was the one little thing that you can




All I wanna do is make love to you

One night of love was all we knew

All I want to do is make love to you

Come on, say you will, you want me too



All I wanna do is make love to you

One night of love was all we knew

All I want to do is make love to you

Say you will, you want me too



All night long ...





En het verhaal van Boris  Becker in de bezemkast ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.ivfkliniek.nl/pages/tarieven.htm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach, het is maar wat ze eerder krijgen, een SOA, HIV of een baby. Het is maar waar je op wilt gokken.
Alle reacties Link kopieren
En als je als man geen condoom gebruikt, dan ben je gewoon net zo stom bezig. Al kunnen condooms ook bewaard worden, met inhoud en later gebruikt worden natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het uit The Sun komt zet ik vraagtekens bij het waarheidsgehalte van het verhaal
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor al jaren verhalen over vrouwen van rond de vijfendertig die binnen twee maanden van hun nieuwe 'vriendje' zwanger zijn. Tja, als je geen kind wil verwekken moet je gewoon een condoom gebruiken.
Sja,

stom of niet mijn ervaring is wel dat je als vrouw vaak moet aandringen op condoomgebruik en dat er maar weinig mannen zijn die er zelf over beginnen.



En idd dan kun je alsnog de condoominhoud gebruiken, of idd de borisbecker truc. en die is idd verplicht tot het betalen van alimentatie, dus ik zou mijn condooms maar goed bewaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor al jaren verhalen over vrouwen van rond de vijfendertig die binnen twee maanden van hun nieuwe 'vriendje' zwanger zijn. Haha , klópt ! Tja, als je geen kind wil verwekken moet je gewoon een condoom gebruiken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken wel het verschijnsel in de vorm van een weekje vakantie, een en ander over je heen laten komen en dan zwanger terug naar huis. 



Tja het zal je hobby maar wezen....
Alle reacties Link kopieren


Ach, het is maar wat ze eerder krijgen, een SOA, HIV of een baby. Het is maar waar je op wilt gokken.



Haha altijd prijs attractie !
Alle reacties Link kopieren
Erg stom als je het mij vraagt. Wat vertellen ze dat kind later? Ja je moeder heeft je vader uit de kroeg geplukt en hij weet niet dat hij een kind heeft.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Erg stom als je het mij vraagt. Wat vertellen ze dat kind later? Ja je moeder heeft je vader uit de kroeg geplukt en hij weet niet dat hij een kind heeft.
als ze slim zijn zeggen ze dat ZIJ misleid zijn., of  dat mama heel graag een baby'tje wou maar geen leuke papa kon vinden .... maar misschien is dat straks op bepaalde scholen in bepaalde wijken heel normaal. Net zo normaal als ....... kinderen van gescheiden ouders bijvoorbeeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Boehoe, wat een arme mannen toch. Gewoon zelf rubbertjes meenemen, zeker bij vrouwen die zich zo gemakkelijk aanbieden. Geen centje spermapijn!
Ja dat vind ik ergens ook wel. Zo dóm, mensen die het zonder condoom doen. Onverantwoordelijk. Zoals Eowyn al zei, je hebt eerder kans op een geslachtsziekte dan een kind.



Aan de andere kant...natuurlijk is zo'n kerel dom. Maar wat als zij beweert dat ze de pil neemt? Dat ze meteen een abortus zou ondergaan als ze zwanger mócht raken? Da's bewuste misleiding. En als die mannen extreem bezopen zijn...nóg stom natuurlijk, maar om nu op zo'n manier gebruikt te worden..
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
De 25-jarige single hopte van het ene feest naar het andere. ,,Ik ging op stap, puur en alleen om te zoeken naar een potentiële vader van mijn kind.” Volgens Arnell waren de meeste mannen die ze versierde te dronken om te beseffen dat ze werden gebruikt. Tot haar grote spijt is het nog niet gelukt zwanger te worden. ,,Natuurlijk maak ik me zorgen om geslachtsziekten. Maar ik ga net zo lang door totdat ik zwanger ben.”
Leuk joh, kun je geboortekaartjes sturen en meteen vragen of mensen ook een beterschapskaartje willen sturen, omdat kersverse moeder en kind een geslachtsziekte hebben...Jottem!!:P
Alle reacties Link kopieren
scheidslijnen zijn soms dun ; wanneer praten we van  ongewenste zwangerschap ( en het  als man verplicht moeten betalen voor je kind ) en wanneer van "gestolen "sperma  ? ( waarvoor een man denk ik ook kan bloeden in zijn portemonnee; ouderschap IS ouderschap )

En is sperma nog de mans bezit , eenmaal geloosd in vrouwelijke edele delen  ? Wie bezit het kapotje , achteloos onder het bed gegooid , of hygiénisch in de pedaalprullie ?

Is het misdadig / onethisch / goed hergebruik van afvalstoffen /  ziektekostenverzekeringbesparend / onverantwoordelijk  om bewust zwanger te worden van een onbewuste man ?

Wat niet weet wat niet deert ?



Zouden mnnen zich - bij uitkomst - vies, vernederd , gebruikt voelen of alleen maar ongelooflijk GENAAID ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, waar er twee neuken hebben er twee schuld natuurlijk, indien een zaadcel zich met een eicel mengt. Maar dat gezeik achteraf, zeg. Als zo'n vrouw nou gaatjes heeft zitten prikken of zo, dan mogen ze van mij gaan huilebalken. Anders niet. 's Avonds een vent, 's morgens een vent!
Een man die geen risico wil lopen moet dus niet alleen een condoom gebruiken maar ook het volle condoom na afloop van het bevredigend samenzijn meenemen. Anders loopt hij het risico dat na zijn vertrek de prullebak wordt omgekeerd waarna alsnog zijn sperma kruipt waar het niet gaan kan  .. 
Alle reacties Link kopieren




Aan de andere kant...natuurlijk is zo'n kerel dom. Maar wat als zij beweert dat ze de pil neemt? Dat ze meteen een abortus zou ondergaan als ze zwanger mócht raken? Da's bewuste misleiding. En als die mannen extreem bezopen zijn...nóg stom natuurlijk, maar om nu op zo'n manier gebruikt te worden..



Vind ik alleen een goed argument als er sprake is van een echte relatie. Dus niet bij one night stands of korte vriendjes / vriendinnetjes. Pas wanneer er gesproken is over condooms niet meer gebruiken, beide partners een soa test hebben gedaan, de vrouw aan de pil is gegaan (of zegt dat gedaan te hebben) vind ik dat de man zich misleid kan noemen. Bij een scharrel, one night stand, minnares, korte relatie, niet.
Alle reacties Link kopieren
Als je zo stom bent om bewust zonder condoom te neuken dan heb je niet te huilen over eventuele gevolgen.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Als je zo stom bent om bewust zonder condoom te neuken dan heb je niet te huilen over eventuele gevolgen.
Vind ik niet altijd. Als ik nu na vier jaar opeens stop met de pil zonder mijn vriend daarvan op de hoogte te stellen vind ik wel dat hij er in geluisd wordt.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuss reageerde



Als je zo stom bent om bewust zonder condoom te neuken dan heb je niet te huilen over eventuele gevolgen. Vind ik niet altijd. Als ik nu na vier jaar opeens stop met de pil zonder mijn vriend daarvan op de hoogte te stellen vind ik wel dat hij er in geluisd wordt.



Ja oké, maar ik had het nu over bovenstaande situatie. Als je een ONS zonder condoom doet dan ben je haske gek.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ja okee dan wel, ik zat zelf niet op te letten zie ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven