Entertainment alle pijlers

Ik zoek een nummer...

14-05-2024 22:37 26 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zoek een lekker nummer gehoord op de sportschool, helaas kan de sportschool me ook niet verder helpen. Gezien de eerdere successen op het Vivaforum probeer ik het hier. Ik weet helaas niet de artiest en heel weining tekst dus probeer het zo goed mogelijk te omschrijven in de hoop dat er iemand een aha momentje krijgt.

Artiest is dus onbekend maar het is een band met een high pitch mannenstem. Ik dacht eigenlijk dat het Walk the Moon was maar ben hun hele reportoire afgeweest en hier zit het niet bij. Het nummer is ook meer up tempo dan hun meeste songs. Neon Trees had ook nog gekund, maar bij hen kan ik het ook niet vinden.

Het nummer zelf is dus snel van tempo, beetje jaren tachtig vibes en rondom het refrein hoor je een terugkerend deuntje met een elektrische gitaar.

Het nummer gaat volgens mij over een mislukte liefde, enige wat ik van de tekst weet is het volgende dat voorafgaan aan het refrein als volgt gaat:

Why did it take so long?
Why is it (insert tekst)?
So confusing

En dan het refrein is 1 zin en is iets van:
A lions’ heart
Of, a liars’ love
Of, a liars’ heart

Met die titels vind ik ook niks terug, dus hoop dat hiermee bij iemand een lampje gaat branden. :worship:
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lionheart van Joel Corry zal het niet zijn zeker.
Verder kan ik ook niks bedenken. (Verkapte tvp)
Alle reacties Link kopieren Quote
Qua stem en titel had het gekund, maar totaal ander nummer helaas.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
Nookie van Limp Bisket? Als ik je stukje tekst google komt dat eruit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien iets van The Weekend? Jaren 80 vibe maar van nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke sportschool is het? Is het bijvoorbeeld een Basic Fit? Soms staan die afspeellijsten nog wel eens op Spotify. :)

En anders het deuntje neuriën via Shazam, soms vindt die ook nog wel eens wat. En anders via Vocaroo opnemen en uploaden. :D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze misschien:

https://youtu.be/MwpMEbgC7DA?si=ki8p8DX9T5lay5k8
Alle reacties Link kopieren Quote
Noëlle_ismijnnaam schreef:
14-05-2024 23:20
Nookie van Limp Bisket? Als ik je stukje tekst google komt dat eruit.
Limp bizkit, dat zoekt makkelijker ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Piece Of Your Heart van Meduza?
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke sportschool is het?

Naast uptempo, kun je aangeven welk genre het is? Is het meer rock? Of dance etc

Limp Bizkit zal het niet zijn. Fred Durst heeft niet echt een high pitch stem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog geen van genoemde nummers, maar dank voor de suggesties. De sportschool is Basic-fit inderdaad maar het is geen vaste playlist, daar kom ik niet mee verder en heb al meerdere mensen daar gevraagd.

Als ik er een genre op zou moeten plakken zou ik het punky dance noemen.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
Is het niet een bestaand nummer dat is aangepast naar een uptempo versie voor in een sportschool?
Ik heb soms ook dat ik denk, ik kén dit, en dan blijkt het een remix te zijn.
Daadkracht is mooi, even rustig ademhalen ook
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.youtube.com/watch?v=fHI8X4OXluQ

The Weeknd - Blinding Lights
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoccellia schreef:
15-05-2024 09:21
Is het niet een bestaand nummer dat is aangepast naar een uptempo versie voor in een sportschool?
Ik heb soms ook dat ik denk, ik kén dit, en dan blijkt het een remix te zijn.
Hier ben ik wel een beetje bang voor. Maar dan nog kan ik niks vinden, ook geen langzamere versie.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
https://youtu.be/Fot4lhWY5eQ?si=htFS2nGqllUAIedl
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook niet, wel mooi nummer trouwens.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
Herkende je het nummer wel, of was het voor jou een nieuw nummer? Eventueel kun je dokter pop, Gerard Ekdom, proberen! Heeft mijn zus ooit aan een nummer geholpen!

Mag ik ook jullie om een nummer vragen?
Ik krijg het niet gegoogeld. Ik wil weten of er een Engelse versie is van het lied Onder Gedonder (Noorse Bruiloft). Het is zo'n typisch vrije school achtig nummer. Kan iemand hier een Engelse variant van vinden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet je die tekst zeker? Met ChatGPT kom ik er ook niet. Dit is wat het beste wat ik kan vinden met wat je opgeeft haha. Ik kan geen nummer vinden met die tekst en de stijl die je omschrijft

Two Door Cinema Club - What You Know
Charlie Puth - How Long
Nial Horan - So Long
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat slim om chatgpt hierbij te gebruiken. Maar zonder succes dus :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat slim om chatGPT te gebruiken! Helaas zijn het die die nummers niet, maar het eerste nummer komt qua vibe heel dicht in de buurt van het nummer wat ik zoek. Ik kende deze band niet dus ben al aan t spitten in hun nummers, maar heb het (nog) niet gevonden.

Weet dat de tekst weinig tot niets is. Denk dat er in het tekst ook nog: “why is it oh so hard” voorkomt. (Eh nee, ben er niet zeker van😫)
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké ik kan het zoeken moeilijk opgeven! Vroeger gebruikte ik al azlyrics.com als ik alleen maar een stukje tekst wist. Vaak hielp mij dat! Misschien kun je daar op zoeken?

De beste suggestie die ik daar uit haal is "You're So Right For Me" - Rooster

P.S. @Zanglijster; da's wel lastig! Je weet dus niet zeker of er wel een Engelse variant van is?
Alle reacties Link kopieren Quote
...
zanglijster wijzigde dit bericht op 28-05-2024 13:09
Reden: Reactie was dubbel geplaatst.
99.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
DobbelSteen88 schreef:
25-05-2024 15:22
Oké ik kan het zoeken moeilijk opgeven! Vroeger gebruikte ik al azlyrics.com als ik alleen maar een stukje tekst wist. Vaak hielp mij dat! Misschien kun je daar op zoeken?

De beste suggestie die ik daar uit haal is "You're So Right For Me" - Rooster

P.S. @Zanglijster; da's wel lastig! Je weet dus niet zeker of er wel een Engelse variant van is?
Dat weet ik inderdaad niet zeker. Maar ik heb ooit een orkestje, straatmuziekanten, dit horen spelen in een andere taal. Ik denk dat het Italiaans was. Daarom heb ik de indruk dat het misschien een oud liedje is dat over landgrenzen heen gaat :)
Dank voor je reactie!
Alle reacties Link kopieren Quote
(Off topic; weet iemand waarom berichten soms dubbel geplaatst worden? Ik heb zojuist een reactie geplaatst, en die staat er dan 2x. Hoe kan ik dat voorkomen?)
Alle reacties Link kopieren Quote
Zanglijster schreef:
28-05-2024 13:08
(Off topic; weet iemand waarom berichten soms dubbel geplaatst worden? Ik heb zojuist een reactie geplaatst, en die staat er dan 2x. Hoe kan ik dat voorkomen?)
Is een fout in het forum; kan je zelf weinig aan doen. :) Het gebeurt vaak als je per ongeluk 2x op verstuur drukt.
¡Apagando las luces!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven