Ook bekend met vrouwenvenijn?

01-05-2007 09:48 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen doen poeslief in je gezicht, maar verspreiden valse roddels achter je rug. Vooral op de werkvloer doet dit fenomeen zich voor. Veel vrouwen denken:als ik het zwaar heb moet jij het ook zwaar hebben.Merk jij dat je zelf ook zo bent of dat je op deze manier behandeld wordt door collega's of andere vrouwen? bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
En wat is de maatschappelijke relevantie van dit onderwerp?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren




of dat je op deze manier behandelt worden door collega's of andere vrouwen?



Tjemig :?
Het typische venijn aan de kaak stellen, waarmee we in deze maatschappij regelmatig geconfronteerd worden. Trouwens, Zuss, herken jij in het geschetste profiel ook wat trekjes van jezelf, of strookt het totaal niet met hoe je bent?
Alle reacties Link kopieren
Ach knullie dan toch.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Aha! Toch het eerste dus!
Heb je - by the way - de laatste tijd nog een paar keer lekker een hindernisbaan genomen? Of een leuk bivakje met NBC-oefeningen gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Het moet ook niet meevallen voor je compli. Jij bent zo'n gevoelige jongen en de boze buitenwereld is bevolkt met boze kapiteins en gemene vrouwen. *;
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Merk jij dat je zelf ook zo bent of dat je op deze manier behandelt worden door collega's of andere vrouwen?




Ik zal hier even een staaltje vrouwenvenijn weggeven door een vrije vertaling van bovenstaande zin te geven:



Merk jij dat je zelf ook zo bent of dat je op deze manier behandelD wordT door collega's of andere vrouwen :P


Het moet ook niet meevallen voor je compli. Jij bent zo'n gevoelige jongen en de boze buitenwereld is bevolkt met boze kapiteins en gemene vrouwen. *;



Eindelijk begrip!
Alle reacties Link kopieren




quote: Vivamod schreef





Merk jij dat je zelf ook zo bent of dat je op deze manier behandelt worden door collega's of andere vrouwen?

Ik zal hier even een staaltje vrouwenvenijn weggeven door een vrije vertaling van bovenstaande zin te geven:



Merk jij dat je zelf ook zo bent of dat je op deze manier behandelD wordT door collega's of andere vrouwen :P

'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik word niet zo behandeld en ik ben zelf ook niet zo. Heb ik nu een probleem?
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik denk dat je nu in therapie moet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Bummer. Ik wist wel dat ik te goedgelovig was.
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Nee, eerlijk gezegd heb ik hier geen problemen mee. En mocht iemand behoorlijk venijnig lopen doen dan denk ik: Wat is je probleem?
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet ik dat nou? Ze roddelen dan toch achter mijn rug om?
Vrouwenvenijn is lelijk maar moet je het homomannenvenijn eens tegen je krijgen. De Alberts Verlinden en Evert Santegoedsen van deze wereld kunnen er ook wat van hoor. Miauauauawwww!



En dan hebben we het nog niet gehad over het mannenvenijn, wat ook bestaat als je bijvoorbeeld een man afwijst, die dan over jou verteld dat je een greppeldel bent, omdat hij niet in je broek mocht zitten. En mijn ex die overal rondverteld heeft dat ik hem aan de lopende band bedroog. Een hetro pur sang maar er niet vies van om mij zwart te maken als het hem uitkwam.



Ik hoor zo vaak mannen (he en ho) lullen over anderen en lang niet altijd leuk en aardig. Mijn vader is ook zo'n venijnig type. Moet je hem over zijn zusters of buren horen.....Pffffffffff.....

Over venijn gesproken.



Misschien kunnen we concluderen dat venijnig kwaadspreken sowieso niet zo prettig is voor degene die als onderwerp dient.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het altijd wel meevallen dat vrouwelijk venijn.



Maar wat ik hier op het forum af en toe langs zie komen!



Daar lusten de honden geen brood van. Kijk voor de gein is op gezondheid...Topic...Hoe gaan jullie om met tegenslag?
Alle reacties Link kopieren
Maar diegene is kennelijk niet 'toerekeningsvatbaar'.

Goeiedag, dat noem ik niet eens venijn  maar, dat gaat way beyond!:?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet ik dat nou? Ze roddelen dan toch achter mijn rug om?
:D
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Maar diegene is kennelijk niet 'toerekeningsvatbaar'.Is ze wel hoor alleen gooit ze het op schizofrenie,moet ik ook maar eens gaan doen denk ik.altijd handig

Goeiedag, dat noem ik niet eens venijn  maar, dat gaat way beyond!:?
Alle reacties Link kopieren
Boeien wat vrouwen van mij vinden, ik hou van mijn vriendinnen, en zij van mij.
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Boeien wat vrouwen van mij vinden, ik hou van mijn vriendinnen, en zij van mij.
Ja dat denk je;)
Alle reacties Link kopieren
En ik vind Compli ook heel lief, en vooral leuk!!
Denk dat je anders ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven