Op de Piratenpartij stemmen in maart.

08-03-2017 20:43 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit omdat ik me afvraag hoe bekend deze partij is en wat men hier denkt over hun partijprogramma.
Alle reacties Link kopieren
ja prima, beter dan sgp
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik vind dat ze prima punten hebben mbt privacy.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop oprecht dat ze een zetel halen.

Tijd voor een nieuw geluid. Hoewel ik het zeker niet op alle vlakken eens ben, hebben ze het sterkste programma wat betreft onderwijs en wetenschap. Ook wat betreft privacy natuurlijk, hebben ze een duidelijk ideaal (waar ik het volledig mee eens ben).



Helaas kun je maar 1x stemmen
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Oh, zal even aftrappen als TO;



Ik vind het een vooruitstrevende partij met programma punten die er veel meer toe doen dan al dat populistische geneuzel van de laastste tijd.



Bovendien vind ik Ancilla een top wijf!



Zou het fijn vinden als een mooie vrouw die fetisch model is geweest zou kunnen laten zien dat mooie vrouwen die fetisch model zijn geweest, ook wat te melden hebben in deze door grijze mannen gedomineerde wereld.
Alle reacties Link kopieren
Ze moet alleen d'r wekker leren zetten.
Was een paar maanden geleden van plan om op de Piratenpartij te stemmen, maar intern is die partij een zooitje waar ze elkaar continu bestrijden. Partijbonzen die af moeten treden vanwege allerlei ruzies, dus ik heb besloten om het maar niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
Piratenpartij overweeg ik ook. Ik twijfel alleen nog vanwege Ancilla. Hoewel ze best slim is en in een vriendelijk gesprek haar standpunten vrij helder uiteen kan zetten vind ik haar in een wat pittiger debat niet echt goed uit de verf komen... Ze heeft ook geen, of bijna geen, politieke ervaring natuurlijk.
For whom the bell tolls
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 08 maart 2017 @ 20:55:

Ze moet alleen d'r wekker leren zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 maart 2017 @ 20:56:

Was een paar maanden geleden van plan om op de Piratenpartij te stemmen, maar intern is die partij een zooitje waar ze elkaar continu bestrijden. Partijbonzen die af moeten treden vanwege allerlei ruzies, dus ik heb besloten om het maar niet te doen.



Oh, dat is vervelend idd.

Heb je daar een bron van?



Twijfel zelf ook nog namelijk..
quote:Cateautje schreef op 08 maart 2017 @ 20:56:

Was een paar maanden geleden van plan om op de Piratenpartij te stemmen, maar intern is die partij een zooitje waar ze elkaar continu bestrijden. Partijbonzen die af moeten treden vanwege allerlei ruzies, dus ik heb besloten om het maar niet te doen.



Ik stond er ook sympthatiek tegenover, maar dat het bijna voltallige bestuur opeens overstapte naar Forum voor de Democratie vond ik wel vaag.



Ze lijken hun zaakjes niet op orde te hebben. Jammer.
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
[img]null[/img]quote:Tutjebelletje schreef op 08 maart 2017 @ 21:07:

Piratenpartij overweeg ik ook. Ik twijfel alleen nog vanwege Ancilla. Hoewel ze best slim is en in een vriendelijk gesprek haar standpunten vrij helder uiteen kan zetten vind ik haar in een wat pittiger debat niet echt goed uit de verf komen... Ze heeft ook geen, of bijna geen, politieke ervaring natuurlijk.



Vind ik ook.



Maar volgens mij heeft ze wel de capaciteiten om het te leren.



Ik vind haar heel naturel, oprecht, gedreven en intelligent over komen.



En alle begin is moeilijk..
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben een prima partijprogramma én de meeste Groningers op de lijst. Serieuze kandidaat voor mij.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Kinase3000 schreef op 08 maart 2017 @ 21:13:

[...]





Ik stond er ook sympthatiek tegenover, maar dat het bijna voltallige bestuur opeens overstapte naar Forum voor de Democratie vond ik wel vaag.



Ze lijken hun zaakjes niet op orde te hebben. Jammer.



Oh ok..??



Wist ik niet.



Spijtig zeg!
quote:februari schreef op 08 maart 2017 @ 21:13:

[...]





Oh, dat is vervelend idd.

Heb je daar een bron van?



Twijfel zelf ook nog namelijk.. Google ruzie bij de piratenpartij en je komt heel veel tegen, ook dingen die al jaren spelen.
http://www.joop.nl/nieuws ... op-en-kiest-extreemrechts
Ah de Joop noemt alles rechts van Stalin 'extreem rechts.' FvD vind ik zelf wel heel erg interessant, al mag er best meer aan rekenkundige onderbouwing en algemene visie op rechtse economie op de site. Maar dat mis ik aan veel partij programma's.
Alle reacties Link kopieren
Moet de lijsttrekker haar wekker zetten, of een politica uit Zweden ? Dit is uit 2010.



https://tweakers.net/nieu ... atenpartij-naar-huis.html



Ledenraad stuurt bestuur Piratenpartij naar huis

Door Wilbert de Vries, maandag 26 juli 2010 10:35, 120 reacties • Feedback

Submitter: Saedian



Een sluimerende ruzie tussen de ledenraad en het bestuur van de Piratenpartij lijkt afgelopen weekeinde tot uitbarsting te zijn gekomen. Alle bestuursleden zijn per direct uit hun functies ontheven, waarna een nieuw tijdelijk bestuur is aangesteld.

Het niet nakomen van toezeggingen door het bestuur is de belangrijkste reden voor de breuk. "Vandaag was een hectische dag voor de Piratenpartij", schrijft Wesley Schwengle, de nieuwe voorzitter ad interim van het bestuur, zondagavond in een mailing. "De ledenraad heeft het bestuur gevraagd om op te stappen nadat dit wederom een afspraak niet is nagekomen. Alle bestuursleden zijn per direct uit hun bestuurlijke functies ontheven."

De afspraak waaraan wordt gerefereerd heeft onder andere betrekking op een bijeenkomst die voor zondag gepland stond, waarbij ook Amelia Andersdotter, het Zweedse Europarlementslid voor de Piratenpartij, aanwezig zou zijn. In een beknopte mail liet lijsttrekker en oprichter Samir Allioui zondagmiddag weten niet op tijd te kunnen arriveren. "Amelia en ik zijn twee uur te laat. Hiervoor mijn excuus. Ik weet zeker dat men productief kan zijn tijdens mijn afwezigheid. Er moet immers veel gebeuren."
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 maart 2017 @ 21:19:

[...]



Google ruzie bij de piratenpartij en je komt heel veel tegen, ook dingen die al jaren spelen.Net even gekeken... Het bestuur is overgelopen naar dat misselijkmakende mannetje Baudet omdat Ancilla de partij "heeft gekaapt". Nou... dat vind ik eigenlijk wel voor haar spreken. Ze staat kennelijk haar vrouwtje als het om machtspolitiek gaat. Als ze op die manier ook de standpunten van de partij in de tweede kamer er door weet te drukken...
For whom the bell tolls
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 08 maart 2017 @ 21:26:

Moet de lijsttrekker haar wekker zetten, of een politica uit Zweden ? Dit is uit 2010.



https://tweakers.net/nieu ... atenpartij-naar-huis.html



Ledenraad stuurt bestuur Piratenpartij naar huis

Door Wilbert de Vries, maandag 26 juli 2010 10:35, 120 reacties • Feedback

Submitter: Saedian



Een sluimerende ruzie tussen de ledenraad en het bestuur van de Piratenpartij lijkt afgelopen weekeinde tot uitbarsting te zijn gekomen. Alle bestuursleden zijn per direct uit hun functies ontheven, waarna een nieuw tijdelijk bestuur is aangesteld.

Het niet nakomen van toezeggingen door het bestuur is de belangrijkste reden voor de breuk. "Vandaag was een hectische dag voor de Piratenpartij", schrijft Wesley Schwengle, de nieuwe voorzitter ad interim van het bestuur, zondagavond in een mailing. "De ledenraad heeft het bestuur gevraagd om op te stappen nadat dit wederom een afspraak niet is nagekomen. Alle bestuursleden zijn per direct uit hun bestuurlijke functies ontheven."

De afspraak waaraan wordt gerefereerd heeft onder andere betrekking op een bijeenkomst die voor zondag gepland stond, waarbij ook Amelia Andersdotter, het Zweedse Europarlementslid voor de Piratenpartij, aanwezig zou zijn. In een beknopte mail liet lijsttrekker en oprichter Samir Allioui zondagmiddag weten niet op tijd te kunnen arriveren. "Amelia en ik zijn twee uur te laat. Hiervoor mijn excuus. Ik weet zeker dat men productief kan zijn tijdens mijn afwezigheid. Er moet immers veel gebeuren."



Ik dacht dat het sloeg op Ancilla die laatst te laat was voor een radio programma.



Maar ik heb de klok alleen horen luiden..
quote:strikjemetstippels schreef op 08 maart 2017 @ 21:23:

Ah de Joop noemt alles rechts van Stalin 'extreem rechts.' FvD vind ik zelf wel heel erg interessant, al mag er best meer aan rekenkundige onderbouwing en algemene visie op rechtse economie op de site. Maar dat mis ik aan veel partij programma's.Ik vind het ook een onzinnige beschrijving van FvD. Zijn zeker niet extreemrechts.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tutjebelletje schreef op 08 maart 2017 @ 21:28:

[...]





Net even gekeken... Het bestuur is overgelopen naar dat misselijkmakende mannetje Baudet omdat Ancilla de partij "heeft gekaapt". Nou... dat vind ik eigenlijk wel voor haar spreken. Ze staat kennelijk haar vrouwtje als het om machtspolitiek gaat. Als ze op die manier ook de standpunten van de partij in de tweede kamer er door weet te drukken Nou! als de keuze hier is tussen Baudet en Ancilla, is deze hier snel gemaakt hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 08 maart 2017 @ 21:31:

[...]





Ik dacht dat het sloeg op Ancilla die laatst te laat was voor een radio programma.



Maar ik heb de klok alleen horen luiden.. Zij niet, daarom was ze inderdaad niet komen opdagen bij Domien. Geeneens te laat maar helemaal niet meer gekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 08 maart 2017 @ 21:23:

Ah de Joop noemt alles rechts van Stalin 'extreem rechts.' FvD vind ik zelf wel heel erg interessant, al mag er best meer aan rekenkundige onderbouwing en algemene visie op rechtse economie op de site. Maar dat mis ik aan veel partij programma's.PVV noemt alles links van hun (extreem) links. Zelfs Telegraafomroep WNL is links in hun ogen. Dan is het weer in evenwicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven