Op de PVDD stemmen in maart

19-02-2017 12:40 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt mijn stem met de verkiezingen. De Partij voor de Dieren is de enige die milieu hoog op de agenda heeft staan. Ik denk dat milieu en klimaatverandering de grootste problemen van deze tijd zijn. En dit gaat een nog groter probleem worden. Het is wat dat betreft echt 'vijf voor twaalf'



Meer PVDD stemmers hier?
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nog. Heel veel van de speerpunten komen overeen met wat ik belangrijk vind, maar ze zijn dan wel sterk tegen dierentuinen. Beetje als mijn eigen ruiten ingooien, aangezien ik werkzaam ben in de dierentuinensector...
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
Ja sommige standpunten vind ik nogal ver gaan. Maar ik ben het sowieso met geen enkele partij helemaal eens.
Stemmen op de PvdD
Alle reacties Link kopieren
Ik stem ook op de PvdD!
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Sp! Als ex-pvv'er. Ik persoonlijk denk niet dat pvdD sterk genoeg is om te overheersen op een dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 19 februari 2017 @ 12:47:

Ja sommige standpunten vind ik nogal ver gaan. Maar ik ben het sowieso met geen enkele partij helemaal eens.Je kunt beter kijken waar je het wel mee eens bent. Niet alleen qua keuze van politieke partijen.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Vogeltje_ schreef op 19 februari 2017 @ 12:43:

Ik twijfel nog. Heel veel van de speerpunten komen overeen met wat ik belangrijk vind, maar ze zijn dan wel sterk tegen dierentuinen. Beetje als mijn eigen ruiten ingooien, aangezien ik werkzaam ben in de dierentuinensector...Ik kan me wel vinden in hun standpunt over dierentuinen als het om vermaak gaat. Dieren zijn geen entertainment. Het beschermen van bepaalde soorten dieren is een ander verhaal, maar je kunt je afvragen of je dat wel in een dierentuinsetting moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hun eigenlijk nooit als optie gezien, maar als ik hun standpunten lees ben ik het met het meeste eigenlijk wel mee eens. Alleen een beetje jammer van die kinderbijslag.



Wat die dierentuinen betreft zou ik er wel blij mee zijn als ze daar eens wat meer regels voor zouden maken. Grotere leefomgeving om mee te beginnen..
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 19 februari 2017 @ 12:47:

Ja sommige standpunten vind ik nogal ver gaan. Maar ik ben het sowieso met geen enkele partij helemaal eens.Het is ook bijna onmogelijk om het 100% met een partij eens te zijn, het gebeurd vaak dat er iets is met een partij wat jou niet aanstaat.. Daarom stem ik op de partij die het dichtst bij die 100% komt.
Partij naar mijn hart. De enige partij die mij ervan weet te overtuigen dat ze het van het leven houdt en als enige partij het leven niet ontkent, puur en oprecht. VVD, CDA, PvdA, noem maar op, vind het allemaal van die begrafenispartijen.
Alle reacties Link kopieren
Is al een topic over Hier ook een PvdD'er, ook lid.



Ik ben het niet met alles van ze eens, ik ben zeer anti-referenda, pro-Europa en voor de verhoogde pensioenleeftijd.

Dus even getwijfeld, maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat milieu, duurzaamheid, dierwelzijn en behoud van de planeet voor mij zwaarder weegt dan sociaal-maatschappelijk geneuzel.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Hier ook een al jaren vaste stemmer van de PvdD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven