Op de PVV stemmen in maart (deel 3)

02-03-2017 13:28 1012 berichten
Deel 2 zit vol dus hier maar weer verder.



Linkje naar deel 2 hier:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/op-d ... ges/361923
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 27 maart 2017 @ 19:28:

[...]





Hij is ook geen goede debater, absoluut niet zelfs. Maar daar gaat het wat mij betreft althans niet om. Feit is dat steeds meer mensen, via welke partij dan ook, of welke beweging dan ook, aangeven niet blij te zijn met het Europa en het democratisch gehalte van Europa zoals het nu is. Jaren geleden was dat ook zou, en dat kwam bijvoorbeeld tot uitdrukking in de referenda die er geweest zijn, en de politiek beloofde toen meermalen het signaal serieus te nemen en er écht iets mee te doen. Maar wat is er nou concreet mee gedaan? Niks. Hooguit wat gerommel in de marge, maar over de grote lijn is er niks mee gedaan.Heb je de verkiezingsuitslag gemist?
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij op dat de PVV geen grote campagne heeft gevoerd als of hij niet de grootste partij wilde worden.
quote:ardni schreef op 27 maart 2017 @ 19:41:

[...]





Heb je de verkiezingsuitslag gemist?



Ik denk dat er heel wat stemmen toch naar de VVD zijn gegaan om een links kabinet te voorkomen. Wat dat betreft was er niet zoveel keuze, want een stem op een kleine partij was riskant.



Baudet is jong, onervaren en moet nog veel leren, maar waarom wordt hij daar op afgerekend en een Jesse Klaver niet? Inhoudelijk is Baudet een stuk sterker dan Klaver die in een discussie weinig kan onderbouwen. Daarom denk ik dat een partij als het FvD nog flink kan groeien. Er stonden goede kandidaten op de lijst en in de oppositie kan zo'n partij zich toch aardig profileren.



Ik vermoed dat links toch ergens angstig is voor een groei van het FvD, want ik kan de hetze die nu tegen Baudet gevoerd wordt niet anders verklaren. Zo'n van Muiswinkel laat zich van zijn slechtste kant zien. Waarom richten van Muiswinkel, Anne-Fleur en Joke Kaviaar zich niet tot de heren van DENK? Volgens mij zijn die pas echt staatsgevaarlijk met hun loyaliteit aan Erdogan. Daar hoor je ze echter niet over. Het blijven toch vreemde types die extreem linksen.
quote:Pientjexxxx schreef op 27 maart 2017 @ 20:12:

[...]





Ik denk dat er heel wat stemmen toch naar de VVD zijn gegaan om een links kabinet te voorkomen. Wat dat betreft was er niet zoveel keuze, want een stem op een kleine partij was riskant.



Baudet is jong, onervaren en moet nog veel leren, maar waarom wordt hij daar op afgerekend en een Jesse Klaver niet? Inhoudelijk is Baudet een stuk sterker dan Klaver die in een discussie weinig kan onderbouwen. Daarom denk ik dat een partij als het FvD nog flink kan groeien. Er stonden goede kandidaten op de lijst en in de oppositie kan zo'n partij zich toch aardig profileren.



Ik vermoed dat links toch ergens angstig is voor een groei van het FvD, want ik kan de hetze die nu tegen Baudet gevoerd wordt niet anders verklaren. Zo'n van Muiswinkel laat zich van zijn slechtste kant zien. Waarom richten van Muiswinkel, Anne-Fleur en Joke Kaviaar zich niet tot de heren van DENK? Volgens mij zijn die pas echt staatsgevaarlijk met hun loyaliteit aan Erdogan. Daar hoor je ze echter niet over. Het blijven toch vreemde types die extreem linksen.Google zegt dat de Telegraaf een hetze voerde tegen Klaver, wellicht een tegenreactie. Het slaat allemaal nergens op. Allemaal uit de lucht gegrepen. Dracula bestaat niet.
quote:bossanova schreef op 27 maart 2017 @ 20:20:

[...]



Google zegt dat de Telegraaf een hetze voerde tegen Klaver, wellicht een tegenreactie. Het slaat allemaal nergens op. Allemaal uit de lucht gegrepen. Dracula bestaat niet.



Het artikel van de Telegraaf over Klaver kun je niet vergelijken met het demoniseren zoals (extreem) linkse types dat nu bij Baudet doen. Volgens mij is er nooit opgeroepen om Klaver met smerige taarten te bekogelen en zijn Groen Linkskiezers niet als fascisten weggezet.

Het artikel in de Telegraaf ging over de verzinsels van Klaver m.b.t. tot zijn zogenaamde zielige jeugd. Andere media en actualiteitenprogramma's hebben dat onderwerp flink gemeden, terwijl Baudet tot op het bot gefileerd werd.



Wat Google zegt, zegt mij niets. Je kunt alles met Google vinden, maar je moet wel goed naar de bron kijken.
quote:bossanova schreef op 27 maart 2017 @ 20:20:

[...]



Google zegt dat de Telegraaf een hetze voerde tegen Klaver, wellicht een tegenreactie. Het slaat allemaal nergens op. Allemaal uit de lucht gegrepen. Dracula bestaat niet.

Kom kom dat van de Telegraaf was geen nieuws hoor,datzelfde nieuws had JOOP.nl al bijna 2 jaar eerder geplaatst.



http://www.joop.nl/opinies/jesse-klaver ... -stapelaar
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 27 maart 2017 @ 18:57:

[...]



Die van Muiswinkel is echt volkomen van het padje af.

Van hoofdpiet tot tot extreemlinkse tweetpiet

[img]https://pbs.twimg.com/media/C78HH_zWsAE9uxo.jpg:large[/img]Nou ja. Die man.is echt aan het doordraaien.
quote:YellowDiamond schreef op 27 maart 2017 @ 20:50:

[...]



Kom kom dat van de Telegraaf was geen nieuws hoor,datzelfde nieuws had JOOP.nl al bijna 2 jaar eerder geplaatst.



http://www.joop.nl/opinies/jesse-klaver ... apelaarNee, de Telegraaf struikelde over een ander kruimeltje.
quote:Pientjexxxx schreef op 27 maart 2017 @ 20:29:

[...]





Wat Google zegt, zegt mij niets. Je kunt alles met Google vinden, maar je moet wel goed naar de bron kijken.Jij googelt nooit? Oh, pardon.
quote:bossanova schreef op 27 maart 2017 @ 21:09:

[...]





Jij googelt nooit? Oh, pardon. Ik slik niet alles voor zoete koek wat ik lees en kijk wel waar de informatie vandaan komt. Ik google dus, maar gebruik wel mijn gezonde verstand. Nu jij weer!
quote:bossanova schreef op 27 maart 2017 @ 21:07:

[...]





Nee, de Telegraaf struikelde over een ander kruimeltje.Dat de buurt waarin Jesse is opgegroeid niet zo'n kansenparelwijk is als Jesse zelf beweert?
Wilders gaat aangifte doen tegen die Groen Linksmuts Anne-Fleur. Ze had opgeroepen om Wilders met 500 stenen te bekogelen. Dat vond ze een "ludieke actie". Wanneer gaat Groen Links afstand nemen van deze fractie-assistente?
quote:YellowDiamond schreef op 27 maart 2017 @ 21:15:

[...]



Dat de buurt waarin Jesse is opgegroeid niet zo'n kansenparelwijk is als Jesse zelf beweert?Dat hij gewoon gedoopt kon worden en dat hij helemaal geen studiestapelaar was.
quote:Pientjexxxx schreef op 27 maart 2017 @ 21:17:

Wilders gaat aangifte doen tegen die Groen Linksmuts Anne-Fleur. Ze had opgeroepen om Wilders met 500 stenen te bekogelen. Dat vond ze een "ludieke actie". Wanneer gaat Groen Links afstand nemen van deze fractie-assistente?Ik las het ja en ook op twitter dat mensen aangifte tegen van Muiswinkel gaan doen.
quote:Pientjexxxx schreef op 27 maart 2017 @ 21:17:

[...]





Dat hij gewoon gedoopt kon worden en dat hij helemaal geen studiestapelaar was.Precies ja Jesse heeft nogal overdreven zoals het lijkt en zichzelf kanslozer neergezet dan hij werkelijk was..
Dat Groen Linksgebral op Twitter, is dat niet een leuk item voor Pauw?
quote:Pientjexxxx schreef op 27 maart 2017 @ 21:15:

[...]





Ik slik niet alles voor zoete koek wat ik lees en kijk wel waar de informatie vandaan komt. Ik google dus, maar gebruik wel mijn gezonde verstand. Nu jij weer!Dus dat de Telegraaf een hetze tegen Klaver voerde klopt niet? Hahaha
quote:Pientjexxxx schreef op 27 maart 2017 @ 21:25:

Dat Groen Linksgebral op Twitter, is dat niet een leuk item voor Pauw?Ik denk dat Annefleur en Erik van Muiswinkel binnenkort wel bij DWDD mogen aanschuiven.
quote:bossanova schreef op 27 maart 2017 @ 21:28:

[...]



Dus dat de Telegraaf een hetze tegen Klaver voerde klopt niet? HahahaInderdaad, dat klopt niet. De Telegraaf vermelde alleen de juiste feiten. Dat is totaal iets anders dan oproepen tot geweld zoals Van Muiswinkel en consorten doen.
quote:YellowDiamond schreef op 27 maart 2017 @ 21:29:

[...]



Ik denk dat Annefleur en Erik van Muiswinkel binnenkort wel bij DWDD mogen aanschuiven.Ja vast!
quote:Pientjexxxx schreef op 27 maart 2017 @ 21:31:

[...]





Ja vast!En dan Marc Marie als tafelheer
quote:Pientjexxxx schreef op 27 maart 2017 @ 21:30:

[...]





Inderdaad, dat klopt niet. De Telegraaf vermelde alleen de juiste feiten. Dat is totaal iets anders dan oproepen tot geweld zoals Van Muiswinkel en consorten doen.Baudet heeft de poppetjes mooi aan het dansen, vind je niet? Speelde hij dit maar eens in de Tweede Kamer klaar. Muiswinkel is maar een lakeitje, hij hoort lijp te doen.
quote:bossanova schreef op 27 maart 2017 @ 21:39:

[...]





Baudet heeft de poppetjes mooi aan het dansen, vind je niet? Speelde hij dit maar eens in de Tweede Kamer klaar. Muiswinkel is maar een lakeitje, hij hoort lijp te doen.

Welke poppetjes?

De extreemlinkse idioten zoals van Muiswinkel en Groenlinks gekkie Annefleur bedoel je ?

Hahahaha Baudet heeft net als elk ander kamerlid nog niets kúnnen doen maar de extreemlinkse onderbuiken rommelen al volop..
quote:YellowDiamond schreef op 27 maart 2017 @ 21:46:

[...]



Welke poppetjes?

De extreemlinkse idioten zoals van Muiswinkel en Groenlinks gekkie Annefleur bedoel je ?

Hahahaha Baudet heeft net als elk ander kamerlid nog niets kúnnen doen maar de extreemlinkse onderbuiken rommelen al volop..Extreemlinks
quote:bossanova schreef op 27 maart 2017 @ 21:50:

[...]



Extreemlinks

Zo'n malloot als die Annefleur en Joke Kaviaar? Ja dat zijn extreemlinkse idioten en van Muiswinkel steunt ze volop..

Nou ja GroenLinks heeft ook nogal een verleden met Rara dus ach....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven