Op de PVV stemmen in maart

15-11-2016 22:31 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie de komende verkiezingen op de PVV stemmen? Dit vroeg ik me af aangezien ze er bij de peilingen van Brexit en de verkiezingen in de VS zo ver naast zaten.

En wat zijn jullie beslissende redenen om het wel of niet te doen? (Niet alle voor en tegens noemen die er te noemen zijn, maar wat voor jou de reden is)

Gaan jullie op de PVV stemmen?

Totaal aantal stemmen: 1065

Ja (12%)
Misschien, neiging naar ja (7%)
Misschien, neiging naar nee (3%)
Nee (77%)
Alle reacties Link kopieren
Toevallig hier met vrienden, JA wij stemmen allen PVV, niet zozeer omdat wij het met alles eens zijn wat hij zegt, maar in ieder geval met zijn mening over de vluchtelingenproblematiek......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Nee, natuurlijk niet. Veel geblaat en weinig constructieve politieke ideeën om een beschaafde democratie te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Wat veel stemmen in je Poll, maar geen commentaar.

Vreemd .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb op nee gestemd, maar ik denk niet dat viva een goede weerspiegeling is dus als je geld ergens op in gaat zetten zou ik hier niet van uit gaan
Alle reacties Link kopieren
Nee. Verschrikkelijke partij, verschrikkelijke leider.

Hoe kun je nu in godsnaam tegen innovatie zijn? Of de koran willen verbieden?

Veel geblaat en weinig wol.



Genoeg alternatieve partijen die een kritisch doch humaan vluchtelingenbeleid voorstaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 15 november 2016 @ 22:36:

Ik heb op nee gestemd, maar ik denk niet dat viva een goede weerspiegeling is dus als je geld ergens op in gaat zetten zou ik hier niet van uit gaan Kijk maar naar de presidentsverkiezing in de USA
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 15 november 2016 @ 22:35:

Toevallig hier met vrienden, JA wij stemmen allen PVV, niet zozeer omdat wij het met alles eens zijn wat hij zegt, maar in ieder geval met zijn mening over de vluchtelingenproblematiek......Hetzelfde hier
O de reden: te links. Ik heb niet echt een partij nog waar ik een stem op uit wil brengen.
quote:Eindeloos schreef op 15 november 2016 @ 22:37:

[...]





Kijk maar naar de presidentsverkiezing in de USA ik had het wel goed...en Brexit ook. Toch een leuk zakcentje als je wat in zet.
Nee. Het is een partij zonder inhoud. Leeg dus.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook veel gemakkelijker om te weten op welke partij ik niet wil stemmen. PVV bijvoorbeeld.

Trouwens, ik wist niet dat PVV een oplossing heeft die toepasbaar is in de realiteit?
Alle reacties Link kopieren
20-30% lijkt weinig, maar het zou alsnog wel 30-45 zetels zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 15 november 2016 @ 22:40:

Het is ook veel gemakkelijker om te weten op welke partij ik niet wil stemmen. PVV bijvoorbeeld.

Trouwens, ik wist niet dat PVV een oplossing heeft die toepasbaar is in de realiteit?



Dat laatste hebben de meeste partijen niet....Daar is de PVV niet de enige in.



Waar ga je wel op stemmen?
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 15 november 2016 @ 22:36:

Ik heb op nee gestemd, maar ik denk niet dat viva een goede weerspiegeling is dus als je geld ergens op in gaat zetten zou ik hier niet van uit gaan



Ja ben ik met je eens. Alleen denk ik dat je door een anonieme poll misschien opeens meer ja's hoort.

Veel mensen zeiden ook niet op Trump te stemmen of voor de Brexit te zijn. En het is ruim zo gelopen.
Alle reacties Link kopieren
Nee. omdat: populisme.
Nee met sommige standpunten van de pvv ben ik het eens en ik heb zeker geen hekel aan wilders alleen sommige punten zijn binnen te partij te makkelijk. Zo is europa echt niet alleen slecht en ben ook heel blij met de euro. Je hebt bovendien te veel mafkezen zoals dion gaus in de partij dus nee ik zal er voorlopig niet op stemmen. Mijn stem gaat naar de vvd.
Nee. Ik hou van immigranten. Ik ben weg.
O en ik stem voorlopig op de Piratenpartij. Tot ik een beter partijprogramma vind.
Alle reacties Link kopieren
Nee, absoluut niet. Ik ben van mening dat iedereen een veilige plek verdient. Dat staat dus haaks op de ideeen van de PVV.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desime schreef op 15 november 2016 @ 22:37:

[...]





Hetzelfde hier

komt wel goed met Geert.

Hij is slim !!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik weet nog niet wat ik stem, maar een tegenstem tegen de huidige politiek zal bij mij nooit resulteren in een stem op een populistische partij. Vind Geert Wilders een vreselijke flapdrol met veel geblaat en weinig wol.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 15 november 2016 @ 22:47:

[...]



komt wel goed met Geert.

Hij is slim !!!!In de USA zou ook 20 % op Trump stemmen, wacht maar achter het gordijntje.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
No way.
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 15 november 2016 @ 22:42:

[...]





Dat laatste hebben de meeste partijen niet....Daar is de PVV niet de enige in.



Waar ga je wel op stemmen?Ik stem zo links mogelijk om een tegenwicht te geven aan alle rechtse dwalingen. Welke partij de gelukkige is, is nog niet beslist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven