Op de VVD stemmen in Maart

10-02-2017 18:31 700 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het "warme" verkiezingsprogramma is vandaag bekend gemaakt dus brand maar los. Wel of niet op hen stemmen en waarom?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Bij VVD denk ik aan rijke graaiers van het type "ikke, ikke en de rest kan stikken". Niet mijn partij. Eindigt ook altijd onderaan bij alle stemwijzers.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik wel. Doe ik altijd. Ze zijn zeker niet heilig en perfect, maar passen het best bij mijn wereld.
Niet, omdat ik niet weet waarom wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 10 februari 2017 @ 18:37:

Bij VVD denk ik aan rijke graaiers van het type "ikke, ikke en de rest kan stikken". Niet mijn partij. Eindigt ook altijd onderaan bij alle stemwijzers.



Dit



Eigen verantwoordelijkheid

Zoek het zelf maar lekker uit

Zelf betalen
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 10 februari 2017 @ 18:37:

Bij VVD denk ik aan rijke graaiers van het type "ikke, ikke en de rest kan stikken". Niet mijn partij. Eindigt ook altijd onderaan bij alle stemwijzers.



Hier hetzelfde.

Mijn stemwijzer gaf Burgerbeweging en Nieuwe wegen aan. Zelf zat ik aan de piratenpartij te denken.
Ik vind de meeste vrouwen hier erg 'links', ik verwacht weinig stemmers op de VVD.

Dat is ok. Stem waar je je goed bij voelt.

Als je maar stemt.
Van wat ik heb meegekregen was de VVD de laatste jaren een aaneenschakeling van schandalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal waarschijnlijk wel VVD gaan stemmen.

Ik twijfel vanwege het hele Teeven gedoe en hoe alles verduisterd wordt maar qua standpunten ben ik het wel het meest met hun eens.



En deels ook omdat ze de enigen zijn die tegen de PVV op kunnen...
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 10 februari 2017 @ 18:47:

Ik vind de meeste vrouwen hier erg 'links', ik verwacht weinig stemmers op de VVD.

Dat is ok. Stem waar je je goed bij voelt.

Als je maar stemt.Op social media, bij artikelen/het nieuws etc stikt het van de rechtse mensen. Er is onder elk artikel wel een comment waar politiek links weer eens ergens de schuld voor krijgt. Ik reageer er nooit op, maar waar het ook over gaat, alles is 'linkse propagenda'. Ik heb juist het idee dat ik vaak de enige linkse ben (en ook echt weet wat het betekent tegenwoordig)
Alle reacties Link kopieren
VVD, no way!
Ik ben niet gecharmeerd van het taalgebruik van Rutte. Rot op zeggen tegen mensen die voor problemen zorgen. De maatschappij is immers van ons allemaal. We zullen met iedereen moeten dealen. Verder ben ik het op veel punten wel eens met de VVD.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 10 februari 2017 @ 18:47:

Ik vind de meeste vrouwen hier erg 'links', ik verwacht weinig stemmers op de VVD.

Dat is ok. Stem waar je je goed bij voelt.

Als je maar stemt.Links lijkt hier nogal de overhand te hebben inderdaad. Misschien is dit nogal een linksig forum? Of komen de rechtse forummers niet op de pijler actueel?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:sinnombre schreef op 10 februari 2017 @ 18:47:

Ik vind de meeste vrouwen hier erg 'links', ik verwacht weinig stemmers op de VVD.

Dat is ok. Stem waar je je goed bij voelt.

Als je maar stemt.Of weinig mensen die het toe willen geven. Kijk maar naar de reacties hier: het "warme" verkiezingsprogramma, graaiers, ikke ikke ikke, etc. Ik ga waarschijnlijk VVD stemmen, o.a. vanwege die eigen verantwoordelijkheid.
Ik ben wel benieuwd waarom precies je zou stemmen o de VVD. Wat doet de VVD concreet voor goede dingen voor NL?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lavendel_Madelief schreef op 10 februari 2017 @ 18:53:

Ik ben niet gecharmeerd van het taalgebruik van Rutte. Rot op zeggen tegen mensen die voor problemen zorgen. De maatschappij is immers van ons allemaal. We zullen met iedereen moeten dealen. Verder ben ik het op veel punten wel eens met de VVD.



Die pagina grote brief van een paar weken geleden.



Ik schrijf niet vaak een brief naar een krant, maar hiervoor wel. Nog geplaatst ook.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:nerdopviva schreef op 10 februari 2017 @ 18:54:

[...]





Of weinig mensen die het toe willen geven. Kijk maar naar de reacties hier: het "warme" verkiezingsprogramma, graaiers, ikke ikke ikke, etc. Ik ga waarschijnlijk VVD stemmen, o.a. vanwege die eigen verantwoordelijkheid.Kun je een concreet voorbeeld geven van die eigen verantwoordelijkheid? Hoe is dat goed voor NL/ons? Ben gewoon benieuwd, weet zelf nog niet wat ik ga stemmen.
quote:tonkje schreef op 10 februari 2017 @ 18:54:

[...]





Links lijkt hier nogal de overhand te hebben inderdaad. Misschien is dit nogal een linksig forum? Of komen de rechtse forummers niet op de pijler actueel?Ik vind veel topics op actueel vaak rechts. Het maakt niet uit waar het over gaat maar het is altijd de schuld van de buitenlanders en de vluchtelingen.
quote:Nomad schreef op 10 februari 2017 @ 18:54:

Ik ben wel benieuwd waarom precies je zou stemmen o de VVD. Wat doet de VVD concreet voor goede dingen voor NL?De VVD-stemmers houden de BV Nederland draaiende voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 10 februari 2017 @ 18:54:

[...]





Of weinig mensen die het toe willen geven. Kijk maar naar de reacties hier: het "warme" verkiezingsprogramma, graaiers, ikke ikke ikke, etc. Ik ga waarschijnlijk VVD stemmen, o.a. vanwege die eigen verantwoordelijkheid.



Ik ben het hier wel mee eens.

Ik schaam me bijna om te zeggen dat ik waarschijnlijk VVD ga stemmen. Je wordt toch snel afgemaakt als graaier of egoist.

Aan de andere kant, ik ben ook wel een egoïst want ik ben groot voorstander van de vrije markt economie en daar zo weinig mogelijk invloed van de overheid in te stoppen.
quote:tonkje schreef op 10 februari 2017 @ 18:57:

[...]





Die pagina grote brief van een paar weken geleden.



Ik schrijf niet vaak een brief naar een krant, maar hiervoor wel. Nog geplaatst ook.Ik begrijp je volkomen. Het kon écht niet en ook zo onnodig. Met als enige doel om kiezers van de PVV naar de VVD te laten oversteken
Alle reacties Link kopieren
quote:Lavendel_Madelief schreef op 10 februari 2017 @ 18:57:

[...]





Ik vind veel topics op actueel vaak rechts. Het maakt niet uit waar het over gaat maar het is altijd de schuld van de buitenlanders en de vluchtelingen.



Oh en dat vind ik irritant trouwens. Ik ben sociaal economisch rechts maar ik ben ook voor open grenzen, wat naar mijn idee hoort bij vrije markt.



Rechts betekent niet meteen anti-buitenlanders.
quote:Loca_Loca schreef op 10 februari 2017 @ 18:57:

[...]



De VVD-stemmers houden de BV Nederland draaiende voor iedereen.



Hoe dan precies? En dit zijn vvd stemmers, maar wat doet de vvd zelf?

En wat doen de mensen did niet vvd stemmen dan? Die zitten de hele dag met hun luie kont op de bank?
quote:AnAppleADay schreef op 10 februari 2017 @ 18:59:

[...]

Rechts betekent niet meteen anti-buitenlanders.Dat ben ik volkomen met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Echt niet dat ik op de VVD ga stemmen! Nu roepen ze dat er straks veel geld naar de zorg gaat, mooie verkiezingspraatjes! Ze regeren nu al een aantal jaar, hadden ze dan nu ook al kunnen realiseren! Moet stemwijzer nog uitproberen, maar voorgaande jaren verscheen de VVD ook nooit in de bovenste deel van mijn uitslaglijstje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven