Op de VVD stemmen in Maart

10-02-2017 18:31 700 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het "warme" verkiezingsprogramma is vandaag bekend gemaakt dus brand maar los. Wel of niet op hen stemmen en waarom?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ik lees hier alleen maar vvd dit en vvd dat maar waar gaan jullie dan op stemmen? Veel partijen willen een hoop extra gaan belasten bij het bedrijfsleven. Dit gaat enorm veel banen kosten! Wat de 50 plus partij wil, iedereen max 200 euro aan eigen risico is een lachertje, de nominale premie stijgt dan enorm!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 12 maart 2017 @ 10:00:

En die (koop)woningmarkt: dat doen we echt zelf. Zolang er idioten zijn die bijna ongezien boven de vraagprijs bieden is er geen overheid die daar wat aan kan doen.Het probleem op de woningmarkt is de scheve verhouding tussen vraag en aanbod, en dan met name het aanbod in het betaalbare segment. Voor zover ik weet is de aanbodzijde voor veruit het grootste gedeelte afhankelijk is van overheidsbeleid. Ik zou dus niet weten welk aandeel individuele consumenten zouden moeten hebben in de problemen op de woningmarkt.
Heel benieuwd of we van Rutte nog voor de verkiezingen hier op een antwoord krijgen:



https://twitter.com/Piete ... oto/1?ref_src=twsrc%5Etfw
quote:Pientjexxxx schreef op 14 maart 2017 @ 11:07:

Heel benieuwd of we van Rutte nog voor de verkiezingen hier op een antwoord krijgen:



https://twitter.com/Piete ... oto/1?ref_src=twsrc%5Etfw

Ik las ook dat Rutte had gevraagd aan die Turkse minister of die misschien niet ná 15 maart wilde komen, om 'islamofobie niet in de kaart te spelen.'



Rutte draait gewoon weer 180 graden na de verkiezingen. Daar durf ik heel wat om te verwedden. Helaas.
quote:strikjemetstippels schreef op 14 maart 2017 @ 11:08:

[...]



Ik las ook dat Rutte had gevraagd aan die Turkse minister of die misschien niet ná 15 maart wilde komen, om 'islamofobie niet in de kaart te spelen.'



Rutte draait gewoon weer 180 graden na de verkiezingen. Daar durf ik heel wat om te verwedden. Helaas.



Niet verbazingwekkend natuurlijk dat Rutte dat had gevraagd. Ik had niet anders verwacht. Net zoals de uitzending van die documentaire met niet zulk positief nieuws over criminele asielzoekers verschoven is naar april.



http://politiek.tpo.nl/20 ... s-tot-na-de-verkiezingen/
quote:Pientjexxxx schreef op 14 maart 2017 @ 11:14:

[...]





Niet verbazingwekkend natuurlijk dat Rutte dat had gevraagd. Ik had niet anders verwacht. Net zoals de uitzending van die documentaire met niet zulk positief nieuws over criminele asielzoekers verschoven is naar april.



http://politiek.tpo.nl/20 ... s-tot-na-de-verkiezingen/Verbaast mij ook niet hoor. Ik vind dat zo laf, aan het criminele grenzend. Het volk doel bewust misleiden zou strafbaar moeten zijn. Democratie gaat uit van de wil van het volk in goed vertrouwen over gedragen aan vertegenwoordigers. Dat vertrouwen misbruiken en doel bewust misleiden ondermijnt de basis van onze beschaving.
Alle reacties Link kopieren
Vvd doet weinig om klimaatverandering tegen te gaan. Net als cda, pvv en sgp. Voor mij dus in elk geval één goede reden er niet op te stemmen. Ze hebben vrijwel tegen alle moties gestemd die betrekking hadden op initiatieven om dit te verbeteren. Onbegrijpelijk dat mensen dit niet belangrijk genoeg vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:kvdt76 schreef op 14 maart 2017 @ 11:16:

Vvd doet weinig om klimaatverandering tegen te gaan. Net als cda, pvv en sgp. Voor mij dus in elk geval één goede reden er niet op te stemmen. Ze hebben vrijwel tegen alle moties gestemd die betrekking hadden op initiatieven om dit te verbeteren. Onbegrijpelijk dat mensen dit niet belangrijk genoeg vinden.Tja, het heeft voor mij geen prioriteit. Je kunt als nietig landje wel van alles willen, maar als vervolgens landen als India, China en andere landen die vééééél groter zijn dan Nederland en veel meer industrie hebben niets doen, heeft het weinig zin om klimaatverandering hoog op je lijst te zetten.
quote:nessemeisje schreef op 14 maart 2017 @ 11:20:

[...]





Tja, het heeft voor mij geen prioriteit. Je kunt als nietig landje wel van alles willen, maar als vervolgens landen als India, China en andere landen die vééééél groter zijn dan Nederland en veel meer industrie hebben niets doen, heeft het weinig zin om klimaatverandering hoog op je lijst te zetten.Als nederland kunnen we niets aan klimaatverandering doen. Al worden we 100% groen. Zolang er landen als India en China bestaan waar ze andere problemen hebben en dat aldaar dus niet oppakken. Druppel op een gloeiende plaat inderdaad. Al verdampt voor ie de plaat raakt. Zelf hier thuis doen we zo veel mogelijk groen. En dat zou iedereen moeten doen. Dat zou niet eens opgelegd moeten worden maar uit de mens zelf moeten komen
Ik zou mezelf echt een rat vinden als ik op de VVD stem, wetende dat ik verantwoordelijk ben voor de verwaarlozing van hoogbejaarde landgenoten. Ja, dan ben je een rat!
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 14 maart 2017 @ 11:20:

[...]





Tja, het heeft voor mij geen prioriteit. Je kunt als nietig landje wel van alles willen, maar als vervolgens landen als India, China en andere landen die vééééél groter zijn dan Nederland en veel meer industrie hebben niets doen, heeft het weinig zin om klimaatverandering hoog op je lijst te zetten.



Dat is wel erg makkelijk, wijzen naar een ander land en vervolgens zelf niet willen doen aan de klimaatverandering.



Wil jij de aarde niet doorgeven aan de volgende generatie?
quote:nessemeisje schreef op 14 maart 2017 @ 13:08:

Lach jij nog steeds als je zelf een hoogbejaarde bent en je wordt verwaarloost en afgedaan door de maatschappij?
quote:bossanova schreef op 14 maart 2017 @ 12:58:

Ik zou mezelf echt een rat vinden als ik op de VVD stem, wetende dat ik verantwoordelijk ben voor de verwaarlozing van hoogbejaarde landgenoten. Ja, dan ben je een rat!Ben het met je eens bossanova
Alle reacties Link kopieren
quote:kvdt76 schreef op 14 maart 2017 @ 11:16:

Vvd doet weinig om klimaatverandering tegen te gaan. Net als cda, pvv en sgp. Voor mij dus in elk geval één goede reden er niet op te stemmen. Ze hebben vrijwel tegen alle moties gestemd die betrekking hadden op initiatieven om dit te verbeteren. Onbegrijpelijk dat mensen dit niet belangrijk genoeg vinden.





Wat doet bv. GL eraan, zij willen de grenzen open dat betekent minder groen, natuur etc.etc. waar meer mensen komen wonen ontstaat er minder natuur/groen. Dieren hebben ruimte nodig om te leven en dat is er nauwelijks nog voor ze en dat is een feit, daarom zijn er ook nog zo weinig over.

Het probleem is overbevolking van deze aardkloot en dat is een taboe onderwerp, wordt ook lastig we leven op een zeer gelovige planeet en mensen vinden het een recht om deze planeet vol te zetten met mensen.

Onbegrijpelijk is dat partijen pretenderen dat ze groen zijn en in conflict komen met hun immigratie beleid en eigenlijk niet echt het probleem willen aanpakken, economen hebben ook altijd die theorie dat een bevolking moet blijven groeien om het draaiende te houden.

Gelukkig stelt de aarde dan weer niet zoveel voor in het heelal en daarmee de mensheid ook niet, we willen ons zelf nogal overschatten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 14 maart 2017 @ 13:21:

[...]

Lach jij nog steeds als je zelf een hoogbejaarde bent en je wordt verwaarloost en afgedaan door de maatschappij?Ik zorg voor mijn eigen oude dag, zoals mijn ouders en grootouders dat ook doen. Je bent niet een of ander willoos wezen dat niets kan en de toekomst alleen maar passief tegemoet kan zien toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 14 maart 2017 @ 13:15:

[...]





Dat is wel erg makkelijk, wijzen naar een ander land en vervolgens zelf niet willen doen aan de klimaatverandering.



Wil jij de aarde niet doorgeven aan de volgende generatie?



Nou, laten we beginnen dan het inwonertal van het overbevolkte Nederland proberen terug te brengen naar laten we zeggen 10 miljoen inwoners. Krijgen we een veel betere balans tussen mensen, dieren, planten etc.etc.

Wat ze er in India en China erbij voortplanten dat is hun probleem, maar dan hebben wij een begin gemaakt.
quote:nessemeisje schreef op 14 maart 2017 @ 13:23:

[...]





Ik zorg voor mijn eigen oude dag, zoals mijn ouders en grootouders dat ook doen. Je bent niet een of ander willoos wezen dat niets kan en de toekomst alleen maar passief tegemoet kan zien toch?Stel dat je een minimum loop hebt en je de eindjes aan elkaar moet knopen om rond te komen dan is daar geen ruimte om voor je oude dag te sparen. Beetje kortzichtig om te denken dat iedereen zomaar genoeg geld over heeft om zoveel te kunnen sparen
quote:Marmo schreef op 14 maart 2017 @ 13:27:

[...]





Nou, laten we beginnen dan het inwonertal van het overbevolkte Nederland proberen terug te brengen naar laten we zeggen 10 miljoen inwoners. Krijgen we een veel betere balans tussen mensen, dieren, planten etc.etc.

Wat ze er in India en China erbij voortplanten dat is hun probleem, maar dan hebben wij een begin gemaakt.En hoe dacht jij dit te gaan bereiken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 14 maart 2017 @ 13:27:

[...]

Stel dat je een minimum loop hebt en je de eindjes aan elkaar moet knopen om rond te komen dan is daar geen ruimte om voor je oude dag te sparen. Beetje kortzichtig om te denken dat iedereen zomaar genoeg geld over heeft om zoveel te kunnen sparen

Hey, jij vraagt of ik nog steeds moet lachen als ik hoogbejaard ben en verwaarloost (boehoe) en achtergesteld ben door de maatschappij. Daar geef ik antwoord op: dat regel ik zelf. En dan weer een huilargument dat niet iedereen dat kan, want arm en zielig enz enz enz. Dan moet je zorgen dat je het wel kan, er zijn mogelijkheden genoeg hier. Voor een kleine groep die echt niets kan, moet een vangnet zijn (geen hangmat) en het is een uitkering, geen smartengeld.



Ik heb al eerder aangegeven in dit topic: lange termijn denken is niet geld weghalen bij werkenden en bedrijven en alleen investeren in inactiviteit.

Wel prachtig trouwens: als het over milieu gaat, moet de kiezer lange termijn denken (want "wil je de aarde niet behouden voor de generaties na ons"), maar als het om de economie gaat moet je vooral korte termijn denken. Zo héérlijk inconsequent.
Alle reacties Link kopieren
Wat een smoesjes.. dus als je thuis maar zo 'groen' mogelijk doet is het prima. De overheid kan niks bepalen en omdat grote landen weinig doen, doen wij ook maar niets.

Natuurlijk kan de overheid van alles doen. Denk aan windmolens plaatsen en het sluiten van de kolencentrales (waar vvd steeds tegen stemt, samen met pvv)
quote:nessemeisje schreef op 14 maart 2017 @ 13:34:

[...]



Hey, jij vraagt of ik nog steeds moet lachen als ik hoogbejaard ben en verwaarloost (boehoe) en achtergesteld ben door de maatschappij. Daar geef ik antwoord op: dat regel ik zelf. En dan weer een huilargument dat niet iedereen dat kan, want arm en zielig enz enz enz. Dan moet je zorgen dat je het wel kan, er zijn mogelijkheden genoeg hier. Voor een kleine groep die echt niets kan, moet een vangnet zijn (geen hangmat) en het is een uitkering, geen smartengeld.



Ik heb al eerder aangegeven in dit topic: lange termijn denken is niet geld weghalen bij werkenden en bedrijven en alleen investeren in inactiviteit.

Wel prachtig trouwens: als het over milieu gaat, moet de kiezer lange termijn denken (want "wil je de aarde niet behouden voor de generaties na ons"), maar als het om de economie gaat moet je vooral korte termijn denken. Zo héérlijk inconsequent.



Heb je het over je eigen inconsequentie?



Niet voor iedereen is het weggelegd om een topsalaris binnen te halen he. En je bent niet meer waard als je meer verdient, een schoonmaker,statenmaker of vuilnisman is net zo hard nodig als een directeur of advocaat helaas wordt de 1 een stuk slechter betaald dan de ander.
Alle reacties Link kopieren
https://decorrespondent.n ... aan/532640958168-5b8b439f
quote:nessemeisje schreef op 14 maart 2017 @ 13:34:

[...]



Hey, jij vraagt of ik nog steeds moet lachen als ik hoogbejaard ben en verwaarloost (boehoe) en achtergesteld ben door de maatschappij. Daar geef ik antwoord op: dat regel ik zelf. En dan weer een huilargument dat niet iedereen dat kan, want arm en zielig enz enz enz. Dan moet je zorgen dat je het wel kan, er zijn mogelijkheden genoeg hier. Voor een kleine groep die echt niets kan, moet een vangnet zijn (geen hangmat) en het is een uitkering, geen smartengeld.



Ik heb al eerder aangegeven in dit topic: lange termijn denken is niet geld weghalen bij werkenden en bedrijven en alleen investeren in inactiviteit.

Wel prachtig trouwens: als het over milieu gaat, moet de kiezer lange termijn denken (want "wil je de aarde niet behouden voor de generaties na ons"), maar als het om de economie gaat moet je vooral korte termijn denken. Zo héérlijk inconsequent.+1
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn ook de partijprogrammas van bijv Groen Links doorgerekend en zorgen die niet voor minder economische groei, ook op lange termijn.

En hoor nog steeds geen goed argument om het milieu toch maar te laten verkloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven