Post(pakketten) komen vaak niet aan in kersttijd..!!

22-12-2013 18:41 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat veel dingen die je na medio december opstuurt, gewoon niet aankomen.

Post.nl is blijkbaar zo druk, dat ze voor het "gemak" een gedeelte post gewoon kwijtmaken.

Mijn vader had geld gestuurd naar een vriendin, is ook niet aangekomen.(is ook niet slim geld sturen, maar daar gaat het nu niet om)

Dus iedereen is gewaarschuwd. !!!
Dat baseer je op een ervaring?



Volgens mij is inmiddels wel algemeen bekend dat post met geld nogal eens gejat wordt binnen PostNL.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso komen veel pakketten niet aan. Als je iets in een envelop stuurt moet je het rondom helemaal intapen met plakband/ducktape. Die worden minder snel opengemaakt want dan kan het niet worden gegooid op "blijven hangen in de sorteermachine".
Ik bestel juist veel vanaf half december (kerstkadootjes) verbaas me er ieder jaar weer over dat het gewoon net zo snel geleverd wordt als anders.
Alle reacties Link kopieren
Nooit ergens last van hoor!
Mwah, ik heb donderdagavond/vrijdagochtend nog dingen online besteld: een brievenbuspakje en een pakket, beide gisteren al bezorgd.



Ik weet niet hoe het rond kerst gaat, maar de rest van het jaar is me opgevallen dat er op di, do en za post is, overige dagen niet. Luie postbode?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze ervaring totaal niet. Ik verstuur nogal wat pakketten rondom kerst, nooit een probleem gehad. Ja, ze komen wel eens een dag later aan. So be it. Uberhaupt heb ik nooit problemen met de postbezorging door PostNL in Nederland.
Ik verstuur rond de 250 pakketten per jaar met PostNl en misschien dat er 1 keer per jaar een pakje niet afgeleverd wordt bij de geadresseerde en dan blijkt het vaak nog bij de buren ergens verderop in de straat te liggen. Deel je ervaring dus niet.
Ericito, dat is nieuw beleid. Bezuinigingen...
Alle reacties Link kopieren
De gewone post, brief met normale postzegel, doet er nu ongeveer 1 dag langer over. Pakketjes nog wel gewoon op tijd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
ik koop al jaren online en verkoop regelmatig op MP

ik verstuur en ontvang al jaren kortingsbonnen via de post

ook voor het werk verstuur en ontvang ik regelmatig post



ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat iets niet aan kwam



oh wacht, 1x met kerst, toen ontving ik een lege envelop die aan mijzelf geadresseerd was, ding was niet dichtgeplakt geweest en de kaart was er dus uit (en dat was vast niet omdat er geld in had gezeten, het handschrift was mij totaal niet bekend dus zal wel van een vage achternicht ofzo zijn geweest, die sturen geen geld)
Alle reacties Link kopieren
Lekker, even een bedrijf lopen zwart maken op internet.

Als het je zo dwars zit neem je toch een ander bedrijf om te verzenden? Genoeg keuze daarin.



Ik verstuur enorm veel pakketten. En werkelijk nog nooit gehad dat er iets in aankwam.

En wij bestellen hier ook enorm veel via internet. Komt ook altijd gewoon aan. Alleen afgelopen week eentje die er iets langer over had gedaan. Vind ik niet raar in deze tijd van het jaar.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik weet niet of het aan deze tijd van het jaar ligt maar ik had 10 dagen geleden iets bij BOL besteld en het is spoorloos verdwenen. Als het goed is, krijg ik m'n geld terug maar ik baal veel meer dat ik die spullen (cadeautjes!) nu niet heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook totaal niet, hoor.



Van de week nog tweemaal iets online besteld en gewoon de dag erna in huis. Ik ben zeer tevreden over PostNL.
Mijn mannetje van post nl kreeg gisteren een dikke doos merci voor de uitstekende zorgen dit jaar.
Na medio december?
Miedo en onipaa wat een beschuldigingen!!!

Echt hoe komen jullie erbij!!

Dit is dus absoliut niet waar. Ik werk nu niet meer bij PostNL maar ik vind het gewoon belachelijk mijn hardwerkende colleha's zo te beschuldigen.

Weten jullie wel hoe ontzettend druk het is deze tijd van het jaar? Ga anders zelf eens een dag meelopen zou ik zeggen.

Er worden dubbel zoveel pakketen bezorgd, ja dat kost extra tijd. Een bezorger kan maar op 1 plaats tegelijk zijn.



En geld jatten? Geld hoor je sowieso al niet perpost te versturen maar dat terzijde.

Een bezorger kan niet zien of er geld in een envelop of pakket zit dus hoezo beschuldig je ze hiervan?

Waar bazeer je dat op? Vind deze beschuldiging echt niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Enveloppen dichttapen is sowieso altijd verstandig. Er gaat nog weleens wat mis in de sorteermachine (ja, echt) en zeker nu, omdat die machines harder draaien.

Ik ben zelf postbezorger en ik verstuur nogal regelmatig wat. Ondanks dat ik mijn collega's in het land vertrouw, plak ik altijd mijn enveloppen dicht. Vooral omdat ik zie wat er kan gebeuren als je dat niet doet.

Geen geld per post sturen is ook aan te raden.



quote:ericito schreef op 22 december 2013 @ 18:58:

Mwah, ik heb donderdagavond/vrijdagochtend nog dingen online besteld: een brievenbuspakje en een pakket, beide gisteren al bezorgd.



Ik weet niet hoe het rond kerst gaat, maar de rest van het jaar is me opgevallen dat er op di, do en za post is, overige dagen niet. Luie postbode?Dat is al sinds 2011 zo. Dinsdag, donderdag en zaterdag zijn de zogenoemde piekdagen en zoveel mogelijk post (en folders!) gaan op die dagen mee
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Alle reacties Link kopieren
Eergisteren iets besteld en gisteren al ontvangen. 3 pakketjes.

Terwijl ik er vanuit ging dat het zeker 3 dagen zou duren. Helemaal geen problemen hier dus.
Ik herken vooral dat sommige post er weken over doet,

Aanvraagformulier kot is hier ook alweer 2 week onderweg...



Kreeg mijn,laatste kerstkaart in februari binnen
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook niet. Vorige week iets bij bol.com besteld en een dag later gewoon binnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:BlauwTheekopje schreef op 22 december 2013 @ 19:26:

Miedo en onipaa wat een beschuldigingen!!!

Echt hoe komen jullie erbij!!



Waar bazeer je dat op? Vind deze beschuldiging echt niet kunnen.

Nou.



1) Op het lege opengescheurde pakket dat weer keurig dicht geplakt aankwam.

2) Op de lege opengescheurde enveloppe die wel vriendelijk door de bus werd gedaan.

3) Op drie (ja, je leest het goed) drie wel bestelde en nooit bezorgde pakketjes van een bekend sportkledingmerk.



En dit zal allemaal toeval zijn? En ja, ik geloof direct dat jij dit niet deed maar om dooie drommel dat er onder jouw ex-collega's zeker wel personen met grijpgrage vingertjes zitten. Bullshit vind ik het om zo tekeer te gaan tegen mensen die dit beweren op baSis van hun ervaringen .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Theekopje, ik heb het niet speciaal over de kersttijd.



Lees dit eens, bijvoorbeeld. Het gros zal ter goeder trouw zijn, maar er hoeft maar een rotte appel tussen te zitten. En aangezien steeds meer met uitzendkrachten wordt gewerkt, is de controle natuurlijk ook steeds gecompliceerder.
Geld over de post . Maar ik zie dat Miedo alweer verdwenen is? Oh, en Post.nl is zo verschrikkelijk waardeloos. Ik voorspel de ondergang van Post.nl in 2014.
Alle reacties Link kopieren
Dit komt me totaal onbekend voor, alles komt keurig aan en snel ook. Hoor in mijn omgeving ook helemaal geen klachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven