PVV stemmers, wat verandert er in NL als de PVV gaat regeren

05-02-2017 15:33 91 berichten
Vraag aan de PVV stemmers (of degenen die overwegen PVV te stemmen)



Hoe gaat volgens jullie het regeringsbeleid eruit zien in het geval dat de PVV gaat regeren?



Dit is het partijprogramma waar je voor kiest: https://www.pvv.nl/images/Conceptverkie ... rammma.pdf

Hoe gaat het er volgens jou concreet uitzien in Nederland onder een PVV regering?

Gaat Wilders het verkiezingsprogramma uitvoeren als hij gaat

Totaal aantal stemmen: 65

Ja (18%)
Nee (82%)
Alle reacties Link kopieren
Discriminatie en racisme zullen genormaliseerd worden onder de noemer vrijheid van meningsuiting. We gaan Trump-achtige tafferelen krijgen en de grote grap van Europa worden.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Jij bent duidelijk geen PVV stemmer kan je uitleggen met welke maatregelen de overheid dat volgens jou gaat bevorderen? (De Nederlandse premier kan bijvoorbeeld al geen decreten uitvaardigen zoals de POTUS)
Geen enkele partij van links tot rechts kan het verkiezingsprogramma volledig uitvoeren.!

Hoe gaat het regeringsbeleid eruit zien als de partij waar jij op gaat stemmen gaat regeren?
Alle reacties Link kopieren
quote:froufrou80 schreef op 05 februari 2017 @ 15:38:

Jij bent duidelijk geen PVV stemmer kan je uitleggen met welke maatregelen de overheid dat volgens jou gaat bevorderen? (De Nederlandse premier kan bijvoorbeeld al geen decreten uitvaardigen zoals de POTUS)Niemand gaat met Geertje regeren dus ik maak me geen zorgen om die halvegare.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 05 februari 2017 @ 15:35:

Discriminatie en racisme zullen genormaliseerd worden onder de noemer vrijheid van meningsuiting. We gaan Trump-achtige tafferelen krijgen en de grote grap van Europa worden.Dat denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Niemand wil met hem samen werken dus hij zal toch wel concessies moeten doen, stupide topic
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik vind het niet stupide, zou graag willen weten hoe PVV stemmers de toekomst zien. Hoe dan, concreet?
quote:froufrou80 schreef op 05 februari 2017 @ 16:29:

Ik vind het niet stupide, zou graag willen weten hoe PVV stemmers de toekomst zien. Hoe dan, concreet?Hoe zie jij de toekomst mocht de pvv gaan regeren?
Vind het eigenlijk wel een goede vraag en ben ook erg benieuwd wat er volgens pvv-stemmers gaat veranderen..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook geen gekke vraag hoor. Volgens mij heeft 90% van de mensen die op de PVV stemmen geen idee waar ze op stemmen. Die hopen waarschijnlijk op een "Alle Turken terug naar Marokko"- situatie dus ik ben heel benieuwd wat ze nou écht denken dat er gaat gebeuren als de PVV zou winnen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
dubbel
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:Tulisa schreef op 05 februari 2017 @ 15:54:

[...]





Niemand gaat met Geertje regeren dus ik maak me geen zorgen om die halvegare.Dat dachten ze in de VS ook ja.
Niemand wil een coalitie vormen met de PVV, dus ze gaan niet regeren. Hoeven we ons daar ook niet druk om te maken.
quote:Pluisi schreef op 05 februari 2017 @ 17:01:

Niemand wil een coalitie vormen met de PVV, dus ze gaan niet regeren. Hoeven we ons daar ook niet druk om te maken.Mwah ik zie het de VVD,CDA en 50+ wel doen hoor..
Alle reacties Link kopieren
Droom maar niet verder want PVV gaat toch niet winnen.
quote:demetsivrihisar1991 schreef op 05 februari 2017 @ 17:09:

Droom maar niet verder want PVV gaat toch niet winnen.Tegen wie heb je het?
Alle reacties Link kopieren
Tegen mensen die hopen dat PVV zal winnen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=Ev2yX5T5t44



pvv plannen doorberekend.
quote:YellowDiamond schreef op 05 februari 2017 @ 17:02:

[...]



Mwah ik zie het de VVD,CDA en 50+ wel doen hoor..Nee PVV+ VVD+ 50+partij denk ik
CDA+VVD hebben mot met elkaar
quote:demetsivrihisar1991 schreef op 05 februari 2017 @ 17:15:

Tegen mensen die hopen dat PVV zal winnen.De PVV kan natuurlijk prima de verkiezingen winnen maar of ze ook gaan regeren is iets totaal anders.
quote:Habbekratz schreef op 05 februari 2017 @ 17:27:

[...]



Nee PVV+ VVD+ 50+partij denk ikJa dat is ook wel een logische..
Uit de begroting valt 1 ding erg op



De wachtlijsten voor huurhuizen in het Westen en Limburg komen te vervallen met al die criminelen met dubbele nationaliteit die eruit worden gezet
Ze hebben de rekensom er in ieder geval bijgezet dat heeft geen enkele andere partij gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven