RIP George Michael

26-12-2016 00:11 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goh lees net dat mijn jeugdliefde George Michael overleden is... Er is nog geen verdere info, de bbc heeft het 5 minuten geleden bekend gemaakt.



quote:felice71 schreef op 30 december 2016 @ 12:03:

apart.........klokslag 12 uur bestel ik kaarten voor de tribute in Paradiso en er zijn gelijk geen kaarten meer beschikbaar

Misschien doen ze maar 1 bestelling per IP adres?

Of is het je helemaal niet gelukt?
quote:DG2015 schreef op 30 december 2016 @ 13:44:

Ben naar zijn huis gegaan in Londen. Normaal een heel stille plek, maar nu waren er veel mensen die er van en naartoe liepen. Een enorme bloemenzee, inclusief kerststerren; ook zijn auto lag vol. Mensen hadden T-shirts (van Choose Life tot Symphonica), sjaaltjes, (concert)vlaggen, foto's, beertjes, engeltjes, kaarten en brieven neergelegd en er waren ballonnen aan het hek geknoopt. Heel veel kaarsjes, waaronder ook een kaars met zijn foto. Aan de voordeur, achter het hek, hing nog een grote kerstkrans. Was indrukwekkend.Dat lijkt mij ook zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:horenzienenzwijgen schreef op 30 december 2016 @ 15:03:

[...]



Misschien doen ze maar 1 bestelling per IP adres?

Of is het je helemaal niet gelukt?





Nee, kreeg steeds de melding dat er geen tickets waren. Nouja.... het is toch George niet



Geen idee ook wie dan wel, ik denk in ieder geval Gordon
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:felice71 schreef op 30 december 2016 @ 15:09:

[...]

Nee, kreeg steeds de melding dat er geen tickets waren. Nouja.... het is toch George niet



Geen idee ook wie dan wel, ik denk in ieder geval Gordon

Nou, daar zou ik dan maar heeeeel ver van wegblijven...



Ik zag dit artikel; het is meer mensen overkomen in elk geval: www.rtvnh.nl/nieuws/19785 ... n-paar-tellen-uitverkocht
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
O, ik had het verschil tussen George en Gordon over het hoofd gezien. Ze hebben maar één kenmerk gemeen.

O nee. dat was Gerard Joling....



Er zal wel ergens wat komen. Fijne 2017 alvast.
Alle reacties Link kopieren
quote:felice71 schreef op 30 december 2016 @ 12:03:

apart.........klokslag 12 uur bestel ik kaarten voor de tribute in Paradiso en er zijn gelijk geen kaarten meer beschikbaar



Ik zag dat het gratis was. En normaal is het betaalproces het langdurigste deel van een bestelling. Dus het zou best kunnen dat het zo weg was.



Ben overigens wel benieuwd wat je voorgeschoteld zou krijgen. Paradiso weet het ook nog niet, maar mijn ervaring met dit soort tributes is niet zo positief. Dus wees blij dat je geen kaarten hebt. Zet gewoon een CD van George op :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 30 december 2016 @ 17:56:

[...]





Ik zag dat het gratis was. En normaal is het betaalproces het langdurigste deel van een bestelling. Dus het zou best kunnen dat het zo weg was.



Ben overigens wel benieuwd wat je voorgeschoteld zou krijgen. Paradiso weet het ook nog niet, maar mijn ervaring met dit soort tributes is niet zo positief. Dus wees blij dat je geen kaarten hebt. Zet gewoon een CD van George op :-)Het lijkt mij ook niets. George Michaels stem was juist zo mooi, als anderen zijn liedjes gaan zingen, wordt dat alleen maar minder.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Inderdaad, ook niets voor mij. Had ik ook met dat Prince-tribute, echt wordt het toch niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 30 december 2016 @ 20:34:

Inderdaad, ook niets voor mij. Had ik ook met dat Prince-tribute, echt wordt het toch niet.Ik ben wél naar een Prince tribute geweest, maar dat was met allemaal mensen met wie hij ook had samengewerkt; Larry Graham, CeeLo Green, Morris Day & The Time en een dj-sessie van Mark Ronson. Dat was juist zó echt dat hij elk moment het podium op zou kunnen lopen. En dan komt het des te harder binnen dat dat dus niet meer gebeurt. Maar tegelijkertijd een geweldige avond gehad, die zo'n vier uur geduurd heeft.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 30 december 2016 @ 20:34:

Inderdaad, ook niets voor mij. Had ik ook met dat Prince-tribute, echt wordt het toch niet.Het zijn meestal niet de meest getalenteerde lui die mee doen. B-garnituur die ook een keertje op het podium van Paradiso mogen staan....
De sfeer zal best fijn zijn. Zo met fans onder elkaar.

Maar ik zou het mijn oren niet aan willen doen. George's stem is niet te evenaren!
quote:DG2015 schreef op 30 december 2016 @ 20:45:

[...]



Ik ben wél naar een Prince tribute geweest, maar dat was met allemaal mensen met wie hij ook had samengewerkt; Larry Graham, CeeLo Green, Morris Day & The Time en een dj-sessie van Mark Ronson. Dat was juist zó echt dat hij elk moment het podium op zou kunnen lopen. En dan komt het des te harder binnen dat dat dus niet meer gebeurt. Maar tegelijkertijd een geweldige avond gehad, die zo'n vier uur geduurd heeft.Maarja, zo wordt het niet in de Paradiso.
Alle reacties Link kopieren
Denk het ook niet...zag vandaag alle oproepen op mp voor kaartjes en het heeft wat wanhopigs. Het is goed dat er geen kaartjes waren.. George Michael is er niet meer en niks of niemand kan hem maar in de verte benaderen.



Kut, wat vind ik het erg dat hij dood is
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 30 december 2016 @ 21:10:

[...]

Maarja, zo wordt het niet in de Paradiso.Nee, zeker niet. Ik was me aan het afvragen met welke line-up ik naar een George Michael tribute zou gaan, maar ik kan het niet bedenken, echt niet. Wie zouden hem eer aan kunnen doen?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 30 december 2016 @ 22:41:

[...]



Nee, zeker niet. Ik was me aan het afvragen met welke line-up ik naar een George Michael tribute zou gaan, maar ik kan het niet bedenken, echt niet. Wie zouden hem eer aan kunnen doen?

Eerlijk? Niemand.

Zoals hij live zong, dat kan niemand.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Er was weer een negatief nieuwsbericht via twitter. Gezien in RTL Boulevard. Hier is de tvgids van slag af.





EDIT: Ik zou niet weten wat ik niet durf. Ik zat toevallig tv te kijken en daar was een raar bericht. Op RTL4 was dat.

En ja, ik plaatste het bericht voor meer details. Werd een beetje gek weergegeven.



EDIT2: Nee, ik vond het ongepast van RTL Boulevard om ondanks de wens van familie om het besloten te houden er toch op in te gaan. Maar ..... ze onthielden zich van aannames. Dat wel... kletskoppen en beledigen doen ze (= anderen die buitenstaanders zijn en er niets van weten) toch.
quote:Pumps_italiaans schreef op 01 januari 2017 @ 21:57:

Er was weer een negatief nieuwsbericht via twitter. Gezien in RTL Boulevard. Hier is de tvgids van slag af.

.Mis ik iets? Waar heb je het over?
Alle reacties Link kopieren
Pumps durft het hier waarschijnlijk niet te plaatsen omdat het onder de noemer 'roddel en speculatie' valt.



Hier heb je een link http://www.show.nl/top-ni ... ge-michael-wilde-sterven/
quote:Oakes schreef op 01 januari 2017 @ 22:51:

Pumps durft het hier waarschijnlijk niet te plaatsen omdat het onder de noemer 'roddel en speculatie' valt.



Hier heb je een link http://www.show.nl/top-ni ... ge-michael-wilde-sterven/



Triest als dit echt waar is, arme George.



(Ik snap trouwens niet waarom je dit niet zou kunnen plaatsen, we plaatsen toch constant links op 't forum, ook van roddelsites etc.)
Alle reacties Link kopieren
Verderop staat dat het twitteraccount is gehackt.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Dat vraag ik me af, Kopjekoffie, die vriend heeft van de week ook niet uitgebracht materiaal gepost op zijn twitteraccount.
Het lijkt me ook niet dat zijn account gehackt is, denk dat hij dit met een flinke borrel op in al zijn verdriet heeft neergeschreven en achteraf dacht dat dat misschien niet zo slim was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 02 januari 2017 @ 00:29:

Het lijkt me ook niet dat zijn account gehackt is, denk dat hij dit met een flinke borrel op in al zijn verdriet heeft neergeschreven en achteraf dacht dat dat misschien niet zo slim was.





Dat denk ik ook.



Vriend heeft meer wazige verklaringen, hij zou 's nachts in de auto geslapen hebben voordat hij George vond. En het dan nu gooien op zelfmoord? Right. I.m.h.o. is het aannemelijker dat ze vette ruzie hebben gehad. Misschien wel omdat George weer close was met zijn vorige vriend. De dood van George wordt door de politie nog steeds gezien als onverklaarbaar.



http://www.dailymail.co.u ... mes-insists-24-7-end.html
Alle reacties Link kopieren
Zomteen op NPO1. Herhaling van een interview met George Michael (TV-show)
Dankjewel voor de tip. Ik ga kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven