RIP George Michael

26-12-2016 00:11 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goh lees net dat mijn jeugdliefde George Michael overleden is... Er is nog geen verdere info, de bbc heeft het 5 minuten geleden bekend gemaakt.



Alle reacties Link kopieren
Ik lees net op de Mirror dat het wel tot februari of zelfs maart kan duren voordat George begraven wordt omdat er geen duidelijkheid is over zijn doodsoorzaak... dat is toch raar
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Lig je dan...jeugdheld, fantastisch artiest, mooi mens denk ik...maanden in een koelcel
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:felice71 schreef op 10 januari 2017 @ 21:04:

Lig je dan...jeugdheld, fantastisch artiest, mooi mens denk ik...maanden in een koelcel Maar het word wel onderzocht kunnen veel nabestaanden niet over hun familielid vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg er ook steeds meer een naar gevoel bij.



Stom eigenlijk. Want een fan was ik niet. Maar wat ik (vooral na zijn dood) over hem gelezen heb was dat het toch echt wel een heel symphatiek iemand was met een getroubleerd leven.



Wat ik hier al eens eerder postte: in berichtgeving van een paar maanden voor zijn dood las ik over een mogelijke hereniging met zijn oude liefde van vele jaren. Vond dat toen zo leuk om te lezen (je leest al vaak genoeg over scheidingen en andere ellende).



Het verbaasde me daarom om te lezen dat die Fadi nog in beeld was. Was het kennelijk toch een roddel..



Maar ook bijzonder dat George pas rond het middaguur door hem werd gevonden. En hij had de nacht slapend in een auto doorgebracht? Waarom doet iemand zoiets (in december nota bene). Gaf me al de indruk dat die band niet meer zo hecht was als hij deed voorkomen.



Dat interview met die Nederlandse broer was ook totaal nietszeggend trouwens.



Afijn, het was al triest. En het lijkt erop dat het nog veel triester gaat worden door alle details die kennelijk nog boven moeten komen.



Zo jammer.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
.
Alle reacties Link kopieren
Heel verdrietig dat George is overleden en het zo moeilijk heeft gehad met zijn relaties, verslavingen, verlies van dierbaren. Maar ook mooi om te lezen dat hij zoveel goede dingen heeft gedaan.



Ik was altijd wel een beetje fan en heb een paar albums, maar geen superfan, toch heb ik de tranen

in mijn ogen als ik nu naar nummers als Cowboys and angels en Jesus to a child luister, vooral als je

wat meer weet over de achtergrond van deze songteksten.

En wat een stem (vooral live!).



Hopelijk wordt er binnenkort meer bekend over de doodsoorzaak, er wordt nu te veel met modder gegooid in de Engelse tabloids.
Alle reacties Link kopieren
Och, wat hield ik van George Michael als tiener. Mijn hele kamer hing vol posters. Samen met mijn vriendin muziek luisteren. We zijn in 1988 naar Rotterdam geweest voor een concert. Ben zo blij dat ik hem in ieder geval ooit live heb gezien.

Ik las het op fb midden in een kamer vol visite, het liefst was ik een potje gaan janken.

Ik vind zo veel nummers van hem prachtig....
Ik las op de facebook pagina van Paradiso Amsterdam dat de Tribute ook live te volgen is a.s maandag.



Beste George Michael fans,

Goed nieuws voor alle mensen die geen ticket hebben kunnen bemachtigen voor het George Michael Tribute. Je kunt op maandag 16 januari vanaf 21.00 uur live mee kijken via onze Facebook en YouTube-pagina, waar het eerbetoon aan de zanger live gestreamd zal worden. We zullen de stream ook in dit Facebook-event delen zodra deze is gestart. De line-up wordt begin volgende week bekend gemaakt.



De line up is inmiddels ook bekend.





Ik ga denk ik niet kijken.

Maak mijn eigen tribute die avond wel met de cd's en dvd's van George.
Alle reacties Link kopieren
Heb de namen net gezien.... daar had ik dus ook niet heen gehoeven



Ik draai 'm gewoon lekker dagelijks in de auto, heel hard!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Gewoon lekker zijn eigen muziek blijven luisteren!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of er een forum o.i.d. voor Nederlandse George Michael fans is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Aimee2017 schreef op 13 januari 2017 @ 17:45:

Weet iemand of er een forum o.i.d. voor Nederlandse George Michael fans is?Een forum voor specifiek Nederlandse fans ken ik niet. Je kunt lid worden op zijn Facebook pagina. Echter mag je hier alleen positieve reacties posten, omdat zijn familie hier meeleest. Vragen over zijn vriend, begrafenis etc zijn hier niet toegestaan. Dus je kunt dat geen forum noemen. Als je geïnteresseerd bent, dit is de pagina

https://www.facebook.com/groups/2204915 ... =bookmarks
Alle reacties Link kopieren
De hele middag op youtube naar zijn muziek en interviews geluisterd. Wat een fijne vent was het met een zaaaaalige stem wat een verlies
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 13 januari 2017 @ 19:32:

De hele middag op youtube naar zijn muziek en interviews geluisterd. Wat een fijne vent was het met een zaaaaalige stem wat een verlies



Ik wilde dit ook, maar had t te druk op mn werk .... helaas. Overigens denk ik dat ik mn collega er ook niet blij mee had gemaakt.

Het is een ongelofelijk groot verlies. Ik heb zo genoten van George, van mijn tienerjaren (in 1998 al naar z'n concert geweest) tot nu. Ik ben George altijd blijven volgen. Zo'n genereuze man, zo veel humor, zo veel talent .... zo zonde! Ik kan er echt nog steeds heel verdrietig om zijn en dat heb ik nooit eerder bij een artiest meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip over de Facebookpagina Sallie68, ik zal een kijkje nemen. Het is al fijn om hier reacties te lezen van mensen die ook nog verdrietig zijn over het overlijden van George of die fan waren. In mijn omgeving reageren mensen alleen met "ja jammer".



Het verbaasd me eigenlijk hoe droevig ik ben over het overlijden van een artiest (nooit eerder zo gehad), terwijl ik niet een van zijn megafans was. En achteraf heb ik er spijt van dat ik in 2011 niet naar zijn concert ben geweest (ik twijfelde omdat ik een hekel heb aan grote concerten/mensenmassa's, maar hem toch een geweldige zanger vond).



Het moet heel bijzonder zijn geweest om naar zijn huis te gaan waar de fans hem een laatste eer bewijzen DG2015.



Gisteren heb ik nog de documentaire A different story gekeken, erg mooi.



Mijn favoriete GM nummer is Cowboys and angels, niet alleen qua zang en tekst maar ook muzikaal (geweldige sax solo op het eind).

Maar ik kan er nu nog niet zo goed naar luisteren.



Hierbij nog even iets grappigs:

www.youtube.com/watch?v=k8iZeCBBqHI
Oooh Cowboys and Angels ...

Dat is ook mijn favoriete nummer van George, Aimee 2017.

Ik draai hem juist zo graag.

Kwam laatst de live versie tegen.

https://www.youtube.com/watch?v=NXZ6Lai_N6U (Klik maar aan wanneer je er aan toe bent )



Er is trouwens ook een facebook groep voor Nederlanders. Hebben 55 leden. Ben er zelf (nog) geen lid van:

https://www.facebook.com/groups/1952047 ... 4/?fref=ts
quote:Hierbij nog even iets grappigs:

www.youtube.com/watch?v=k8iZeCBBqHILeuk !!! Bedankt voor de link!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de links Horenzienenzwijgen !
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was het Tribute concert in Paradiso. Ik heb een groot deel via de live stream gekeken.

Erg mooi dat ze dit hebben gedaan, maar het bleek wel heel duidelijk hoe goed GM eigenlijk was.

Veel artiesten hebben toch de neiging om schreeuwerig te gaan zingen.
Ik kon het ook niet laten. Heb met een schuin oog gekeken. Het was zowiezo een mooi initiatief, en een heel mooi gebaar.

Maar er is maar één George Michael.

Heb daarna heel snel een nummer van hemzelf gedraaid ....................
Alle reacties Link kopieren
Ik had goede hoop voor de Grammy's George Michael Tribute van Adèle, maar mèh...

Vond dat ze opnieuw begon geen punt, maar vond er weinig aan, haar versie van Fast Love.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 13 februari 2017 @ 10:22:

Ik had goede hoop voor de Grammy's George Michael Tribute van Adèle, maar mèh...

Vond dat ze opnieuw begon geen punt, maar vond er weinig aan, haar versie van Fast Love.Plus één.
quote:DG2015 schreef op 13 februari 2017 @ 10:22:

Ik had goede hoop voor de Grammy's George Michael Tribute van Adèle, maar mèh...

Vond dat ze opnieuw begon geen punt, maar vond er weinig aan, haar versie van Fast Love.Zeg maar gerust vreselijk,wat een drama.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond zijn de Britse Awards, ook hier een tribute voor George. Live te volgen via https://m.youtube.com/watch?v=SSN5nx1fK8I
Alle reacties Link kopieren
Ik houd mijn hart vast...

En ik ben niet de enige, als ik dit zo zie: http://www.mirror.co.uk/t ... -brit-awards-2017-9897180
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven